Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2010, 21:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
zo de nieuwe.

ot.
ik ben best wel onrustig.
vanmiddag met me moeder wezen winkelen.
ik kreeg alleen wel lullige opmerkingen.
ze zei dat ze het keuken raampje dicht deed zodat er niemand doorheen kon.
en ik vroeg of mensen daar wel doorheen konden.
en toen zei me moeder 'de meeste mensen wel maar jij niet want jij blijft haken'.
dat vond ik best wel een lullige opmerking.
en daarna gingen we in veghel eerst wat drinken.
en ik nam appeltaart met slagroom en warme chocolade melk met slagroom.
en toen maakte me moeder de opmerking.
'dat zou ik niet doen als ik 50 kilo moet afvallen'.
ik moet ook wel afvallen maar geen 50 kilo.
dus dat vond ik best wel lullig.
en toen maakte ze opmerking dat ze niet bij me langskomt als ik op me eigen woon.
en dat ik het dan allemaal maar zelf moet uitzoeken enzo.
en dat vind ik allemaal best wel heel lullig die opmerkingen.
later ging het wel weer goed maar dan nog.
en ik heb een nieuwe navelpiercing gekocht.
van een veiligheids spel met glitters erop.
en door die opmerkingen heb ik al de hele avond de neigingen om te am-en.
maar ik probeer het niet te doen.
ik kreeg net ook weer een opmerking omdat ik 1 stroopwafel op had.
en nou zou ik het liefst weer een paar dagen niks willen eten.
net als een paar jaar terug met die eetstoornis.
maar ik weet dat dat geen goed idee is.
en ik wil die eetstoornis niet weer terug krijgen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 16-01-2010 om 21:13.
Advertentie
Oud 16-01-2010, 21:38
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
@#%U(@)%)(#@^*)^*@)

Ik vind dat ik een sigaret heb verdient, want dit spel is veeel te frustrerend.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 16-01-2010, 21:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
^welk spel?.

ot.
ik hoop dat ik morgen minder opmerkingen krijg.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-01-2010, 21:57
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Call of Duty: Modern Warfare 1.

Op veteran is dat soms echt niet leuk meer.
In plaats van dat ik hun bombardeer, wordt mijn geduld gebombardeerd.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 16-01-2010, 22:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook geld gedoneerd aan giro 555. Die mensen daar hebben altijd nog minder dan ik hier dus dan kan ik wel wat missen. Eet ik desnoods wel wat minder luxe. Boeit me niet, heb zelf niet zoveel nodig voor mezelf. Kan ik tenminste weer met een iets geruster hart de kranten lezen en het nieuws kijken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-01-2010, 22:20
Verwijderd
@ darkfairy, heb je je moeder eigenlijk wel eens gezegd dat je die opmerkingen echt niet leuk vindt? en waarom ze dat allemaal zegt?
@ arachnia, dat spel schijnt echt leuk te zijn voor jongens die van gamen houden, maar ik kan me totaal niet voorstellen, dat je de hele avond zo'n schiet spel speelt, en er haast verslaafd aanraakt.

OT: werk was rustig, en saai. Ik word alleen aangesproken door creepy mensen brr.
Ik ga zo maar slapen, want heb verder niks meer te doen. Ga niet meer leren voor de tentamens volgende week, en iedereen bij ons thuis is weg. Gezelligheid dus. Achja .
Oud 16-01-2010, 22:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@ arachnia dat spel ken ik niet.
ik speel altijd bomberman.

@ queasy nee eigenlijk niet.
waarschijnlijk omdat ik moet afvallen.

ot
zometeen maar in bed tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-01-2010, 06:56
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Kutzooi ook altijd. Ik hoef ze allebei voorlopig echt niet meer te spreken. Krijg ff lekker te tering ofzo. Owee als ze strax ons gaan vragen waarom. Dan ben ik er echt helemaal klaar mee. Rot eens ff lekker op joh...
Oud 17-01-2010, 08:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, ik heb er 230 km op zitten. Laat de dag beginnen! Ik vrees alleen dat ik vanmiddag niet zo goed ga zwemmen bij die wedstrijd.
Nu lekker rustig even een wasje draaien en wat in huis opruimen, daarna nog even notulen uittypen voor mijn werk en dan een potje carcassonne

En bah, wat een vieze drek is de sneeuw nu buiten. Ik hoop dat 't snel allemaal weggesmolten is.

Laatst gewijzigd op 17-01-2010 om 12:37.
Oud 17-01-2010, 10:52
Verwijderd
vanmorgen kreeg ik een paniekaanval. Dat ik echt dacht dat m'n leven niks meer zou worden nu ik gestopt ben met m'n studie omdat ik dan geen opleiding heb en geen baan dus dan kan ik later geen huis betalen en geen honden nemen en dan kom ik terecht in de goot. Zoiets dus.
Waar blijft mijn realisme. Toch misschien maar naar een nieuwe psycholoog gaan.

oh Darkfairy: luister niet naar die opmerkingen. Ik snap dat ze pijn doen en dat het rot is om steeds te horen. Maar ze zijn het niet waard om naar te luisteren
Oud 17-01-2010, 11:03
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
@ arachnia, dat spel schijnt echt leuk te zijn voor jongens die van gamen houden, maar ik kan me totaal niet voorstellen, dat je de hele avond zo'n schiet spel speelt, en er haast verslaafd aanraakt.
Och, het dood de tijd.

OT:
Het is alweer zondag.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 17-01-2010, 14:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Daar gaan we dan, op naar m'n kamer, nu echt. Tot na het weekend, als ik weer internet heb
knuffel voor iedereen die 'm wil.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 17-01-2010, 15:18
Verwijderd
En toen was ze ineens overleden. Dát ging snel, ik was maar net op tijd in het ziekenhuis. Beter wel, maar ben er toch wel een beetje stil van. En mn hoofd staat totaaaaal niet naar Hhuiswerk, terwijl dat wel zou moeten.. :/
Oud 17-01-2010, 15:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@regendruppel je hebt wel gelijk.
ik ga ook proberen om er niet naar te luisteren.

@sidhe gecondoleerd met je oma een *dikke knuffel*.

ot.
vandaag me kamer helemaal schoongemaakt.
en wat dingen weggegooid.
het voelt wel fijn dat hij nou weer helemaal schoon is.
en nou ben ik moe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-01-2010, 16:26
Verwijderd
pff ben klaar met leren, en toch heb ik het gevoel dat ik het wel beheers, maar er morgen niks van bak.
Oude vriendin zoekt weer contact op, en het voelt raar. Naar mijn idee is ons contact verwaterd door haar toenmalige vriend. maarja we will see.
Oud 17-01-2010, 19:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Oh, ik baal zo van mezelf. Ik had een superlief kaartje gekocht en geschreven voor mijn vriend, om stiekem in zijn koffer te stoppen, en nu bedacht ik me net tijdens de afwas dat hij dus nu in het vliegtuig zit en dat kaartje dus nog op de verstopplek ligt... Hoe dom!

Ik had wel redelijk gezwommen vandaag, viel mee. Nu even de was ophangen, douchen en dan nog even tv kijken en op tijd slapen. Ik ben best wel moe.
Oud 17-01-2010, 19:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wanneer kan ik het misgegaan nou is tegen gaan?.
klote am de laatste tijd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-01-2010, 19:22
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
@@(*%)#(@^@()$&!(*%&@*(^*(@%&%!*(%!^*(%!^&*(%!&%*!%1@%!^&@)

!

]:<

Zo.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Ads door Google
Oud 17-01-2010, 19:52
Verwijderd
Oud 17-01-2010, 21:00
Verwijderd
De opa van mijn vriend is onverwachts overleden. Dat is heel verdrietig. Bovendien is het extra lastig dat iedereen heel veel verdriet heeft daar thuis en alles bij mij thuis natuurlijk gewoon doorgaat. Ik ben daar nu best veel, en dan zit je er bij op de voorste rij, en als je thuis komt loopt daar alles normaal door. Ik ben best verdrietig en helemaal op en leeg.
Oud 17-01-2010, 21:53
Verwijderd
gecondoleerd, en veel sterkte. misschien helpt het als jij en je vriend er goed over praten?
Oud 17-01-2010, 22:52
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
En toen was ze ineens overleden. Dát ging snel, ik was maar net op tijd in het ziekenhuis. Beter wel, maar ben er toch wel een beetje stil van. En mn hoofd staat totaaaaal niet naar Hhuiswerk, terwijl dat wel zou moeten.. :/
Gecondoleerd met je oma. Logisch toch dat je hoofd niet naar huiswerk staat? Gun jezelf een beetje de ruimte, voor zover school dat toe laat.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 17-01-2010, 23:40
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Djenzie is dood
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 18-01-2010, 08:58
Verwijderd
Vanmiddag sollicitatiegesprek en ik ben wel zenuwachtig.
Oud 18-01-2010, 09:25
Verwijderd
En zaterdag vier ik m'n verjaardag en ik ben zo bang dat niemand komt Dan doe ik zo erg m'n best en straks is er niemand..
Ik heb al het hele weekend last van nachtmerries dat ik daar sta en dat er helemaal niemand is die komt opdagen, ik trek dit heel slecht.
Advertentie
Oud 18-01-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Gecondoleerd met je oma. Logisch toch dat je hoofd niet naar huiswerk staat? Gun jezelf een beetje de ruimte, voor zover school dat toe laat.
Dankjewel, en ja, ik doe mijn best, maar ik zit net midden in het afronden van vanalles (einde semester), dus lekker klote. Ik heb wel besloten dat ik deze week colleges (niet dat ik er zoveel heb, 3 ofzo) maar laat schieten, dan kan ik thuis doorwerken. Anders moet ik steeds 3,5 uur per dag ofzo reizen, en dat schiet ook niet op.
Oud 18-01-2010, 10:29
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sidhe: gecondoleerd meis..

Vannacht de eerste nacht in mijn kamer en hoewel ik thuis nog heel erg zenuwachtig was, ging het erg goed! Lekker ontspannen alles ingericht en beetje tv gekeken en gelezen. Het is even wennen (staat mijn fiets wel op slot? Staat de kachel uit?) ook aan de geluiden van het huis enzo, maar het voelt erg goed! Heerlijk geslapen en nu al braaf aan het studeren. Voel me echt relaxt en doe lekker m'n eigen ding! Zo even wat dingen kopen, naar de psychiater en vanmiddag komt L. theeleuten, Dit is dus mijn nieuwe leven, bevalt best goed
Oud 18-01-2010, 11:39
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Ekleor gecondoleerd.

@eend is Djenzie je huisdier?.

ot.
bij yoga ben ik eerder weggegaan door de onrust.
maar gelukkig gingen de oefeningen wel allemaal goed.
en dadelijk hebben we zingeving.
en ze zouden een videoband over angsten afspelen.
en straks heb ik een gesprek met me 1ste coordinator.
en verder zie ik wel allemaal hoe het loopt.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-01-2010, 11:44
Verwijderd
@Nijn
Fijn dat het je zo goed bevalt Ik weet nog dat ik er ontzettend tegenop zag en het bleek zo leuk te zijn. Geniet ervan
Oud 18-01-2010, 12:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Gecondoleerd, Ekleor, Sidhe en Eend!

Ik werd vanochtend een beetje raar wakker. Nou was het ook mijn bedoeling om gisteravond even tv te kijken en dan op tijd te gaan slapen, maar toen bedacht ik me dat ik beloofd had dat ik de website dit weekend bij zou werken en dat had ik nog niet gedaan. Dus daar heb ik tot 23 uur nog aan zitten werken en toen moest ik alleen naar bed en toen heb ik nog maar even liggen lezen. Veel te laat ging ik dus slapen, dus ik had mijn wekker expres wat later gezet vanochtend. Maar toen kwam ik weer niet goed in het ritme. Nu gaat het wel weer, de wekelijkse boodschappen zijn gedaan en nu hoef ik alleen nog even op de fiets naar de makelaar en het winkelcentrum.

Edit: zo, ik heb even goed mijn slag geslagen. De score na mijn tochtje naar het winkelcentrum: een nieuwe zwarte broek (ben ik al twee jaar naar op zoek!), nieuwe sokken, een nieuw zwembrilletje, een pakje gehaktschotel-mix, beltegoed en een spelletje en kaartje als afscheidscadeautje voor een collega.
En toen ik net terugkwam, was mijn vriendje op MSN, dus die heb ik ook nog even kunnen 'spreken'. Dat maakt me blij!

Laatst gewijzigd op 18-01-2010 om 15:02. Reden: Eend vergeten te condoleren!
Oud 18-01-2010, 12:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Nijn*: mooizo, goed om te horen!

Ot: mijn beste vriendinnetje is het allerallerbeste vriendinnetje dat er bestaat. <333 Verder heb ik heerlijke muziek, begint mijn bestuur éíndelijk te werken en ga ik normaal om met mijn ex. Er zijn niettemin honderd heel pijnlijke, heel nare, heel verdrietige situaties geweest, maar nu gaat het al een week (!) goed. Ik bekijk alles van dag tot dag en dat werkt.
Op mijn whiteboard heb ik een paar dingen geschreven waar ik aan moet denken en dat werkt ook. Misschien leer ik het toch?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-01-2010, 13:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gecondoleerd, Eend, Ekleor en Sidhe...

@Nijn: Fijn, zo'n goed begin!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-01-2010, 14:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
gecondoleerd allemaal, jeetje.

Mijn vader blijft misschien nog 3 maanden langer in bosnië, wat betekent dat hij dan 9 maanden van huis is. En dat vind ik kut. Ik wil gewoon dat hij weer thuiskomt zodat we op de bank mythbusters ofzo kunnen kijken en dat soort dingen. Ik mis hem niet zo heel erg, het gaat wel prima zo als hij af en toe belt maar als hij nog 3 maanden wegblijft is dat me toch wat te lang, denk ik nu. Maar misschien is het wel gewoon omdat ik dacht dat we nu wel zo ongeveer halverwege zaten en hij voor mijn examens weer zich thuis zou vestigen en dat het nogal onverwacht is dat hij nu misschien wegblijft tot augustus. En ik snap best dat hij daar veel geld verdient en hij daar veel gezellige huisgenoten heeft terwijl hij hier de helft van de tijd alleen is en zijn huis hier ook een puinhoop is en daar niet, maar ik wil hem ook wel weer eens gewoon door de week op kunnen zoeken. Leuk dat ze dan alletwee beginnen over dat hij wel met verlof hierheen kan komen voor mijn diploma-uitreiking of als ik weer een weekje met hem naar Engeland zou willen maar daar gaat het me allemaal niet om.
Mijn moeder probeert half begrip te tonen voor dat ik het niet leuk vind dat hij wegblijft en anderzijds me te overtuigen maar gewoon hem daar te laten blijven. Ja, ik heb het hier ook gezellig mam. Helemaal omdat je zo veel thuis bent, ahum. Ja ik vind jou ook lief. Maar het is toch niet zo gek verdomme dat ik ook graag bij mijn vader ben? Dat was toch wat we hadden afgesproken toen jullie gingen scheiden, dat ik jullie alletwee evenveel zou zien en dat ik dan ook 2 huizen zou hebben waar ik terecht zou kunnen? Ik ben óók graag in zijn huis, ook al ligt er overal was en ligt alles overhoop. Het is ook mijn huis! Misschien dat als we het zouden opruimen en zo op orde brengen dat ik ook gewoon eens daar een dag kan zitten en rondkakken dat het dan minder erg is. Maar dan heb je weer mijn moeder die een inzinking krijgt omdat ze zoveel van zichzelf moet opruimen en ik niet aardig voor haar ben omdat ik vergeet te vragen of zij misschien ook thee wil. MENS dan neem ik toch gewoon wat vrienden mee en dan laat ik hen helpen en hou jij je eens erbuiten ofzo. Misschien is het gewoon dit huis met mijn kleine kamer waar het altijd te koud of te warm is en dat kleine gammele takkebureau en al die onzin die ik hier heb staan en al die verrekte snoeren overal. Ik vind het fijn daar! Ik heb een mooi groot raam en een zacht bed en een vloerkleed en een staande spiegel en een snelle computer met allemaal fijne muziek erop en open ruimte en daar is mijn kamer groen. En dan kan hij normaal voor me koken en dan kunnen we voor de tv eten omdat er altijd troep op de eettafel ligt en kan mijn konijn gewoon op het grasveldje in de tuin tunnels graven in plaats van dat hij hier de hele dag zich zit te vervelen omdat hij niet naar buiten op het gras mag want dan graaft hij tunnels en mijn moeder vervolgens me schuldgevoel probeert aan te praten over dat z'n hok vies is of dat hij honger heeft terwijl ik hem verdomme toch iedere dag eten geef en hij het echt niet zo slecht heeft.
Crap. Nu ben ik gefrustreerd en ik moet zo veel leren nog voor die friggin' toetsweek. Ik heb geen fucking zin om Grieks te leren of wortel en kwadraatsvergelijkingen op te lossen. Ik loop al een uur te janken en met schoenen naar muren te gooien omdat mijn moeder nu niet thuis is en ik ZO geirriteerd ben nu. Ik heb geen tijd om te janken en met schoenen te gooien! HOU NOU OP GA NOU EENS LEREN VERDOMME!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 18-01-2010, 15:09
Verwijderd
ik kwam er achter dat ik weken geleden al 'ingeruild' was voor een ander. Waarom doen mensen toch zo bot en zeggen ze niet gewoon dat het niks wordt. Ik begin me echt af te vragen wat er mis is met me dat niemand me echt leuk vindt.
Oud 18-01-2010, 15:24
Verwijderd
Ik dacht dat ik in de loop der jaren toch wel een stuk positiever over mezelf ben gaan denken. Nouja, het is ook maar wat je 'positiever' noemt: een paar jaar terug vond ik mezelf de meest waardeloze inferieure persoon ever, en nu vind ik mezelf gewoon 'niet zo leuk'. Dat is toch een groot verschil. Maar ik ben mezelf nog steeds flink de grond in aan het trappen en gesprek van vanochtend met de psycholoog was vrij confronterend.
Oud 18-01-2010, 15:38
Verwijderd
Na 7 weken ziek thuis eindelijk weer een baan. Maar na een week werken helemaal op. Klachten verergerd, meer klachten erbij. Heb precies een week na ik aangenomen ben kunnen vertellen dat ik weer kan stoppen.
Een paar maanden geleden werkte ik nog 45 uur per week, deed ik studie en had ik een eigen bedrijfje.
Nu zit ik thuis, wachtend op mn uitkering en keuring. Klote ziekte.

Deze week weer onderzoeken in het ziekenhuis, maar heb zo het vermoeden dat ze niets gaan vinden. Er zijn zoveel patienten met dezelfde ziekte die dezelfde extra klachten hebben, maar omdat het nergens staat omschreven dat het er bij kan horen, doen ze er niets mee.

Wat moet ik nu doen dan? De rest van mn leven als een invalide 2 daagjes werken en de rest op een uitkering gaan zitten? Psychisch accepteer ik dat helemaaaaal niet, maar mn lichaam laat gewoon niet toe dat ik werk.
Zoo frustrerend!
Ads door Google
Oud 18-01-2010, 15:44
Verwijderd
@ Cherry Springs, Sterkte!
Oud 18-01-2010, 16:37
Verwijderd
Ik ben al een tijdje officieel chronisch ziek. Hoera! Als ik een jaar ziek ben, koop ik een taart, al is de begindatum wat moeilijk vast te stellen omdat ik al lang aan het kwakkelen was. Maar mijn longfunctie is wel vooruit gegaan, en ik ben redelijk vrolijk. Ob la diii, ob la daaaa, life goes on, braa! Lala doobie life goes on.
Oud 18-01-2010, 16:42
Verwijderd
Kuuut en volgende week ineens 400 euro collegegeld weer. HALLO.
Oud 18-01-2010, 17:18
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
School gaat echt lekker nu, de stof gaat me lekker af en ik heb al mijn presentaties gehaald nu mijn projecten en tentamens nog.

Verder zit ik met een vriendin in mijn maag. Ze heeft borderline en liegt en bedriegt alles bij elkaar.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet want kun je echt alles op de borderline afschuiven?
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 18-01-2010, 18:42
Verwijderd
Het gaat eigenlijk helemaal niet zo goed.. Ik wist dat dit jaar zwaar zou worden, maar het valt me echt heel erg tegen. Het werk is echt een uitdaging, en soms vind ik het gewoon een beetje eng omdat ik bang ben het niet goed te doen. Maar dat ik ook nog deeltijd studeer maakt het zoveel zwaarder. Het lukt me gewoon niet om me 100% te focussen op school waardoor ik steeds meer onvoldoendes haal Maar ik moet het van me afzetten, anders lukt mij niks meer...
Oud 18-01-2010, 19:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en toen ging het weer mis met am.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-01-2010, 20:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag (de derde maandag in januari) is het Blue Monday (de meest deprimerende dag van het jaar), zo te lezen geldt dat in ieder geval voor een aantal mensen hier. *knuf* voor wie 'm nodig heeft
Laten we hopen dat het tegenovergestelde hier ook klopt, dan staan hier op 19 juni alleen maar vrolijke en fijne berichtjes!
Oud 18-01-2010, 21:15
Verwijderd
als dit toch dé meest deprimerende dag van het jaar is, dan wordt mijn jaar geweldig
maar dat zou te optimistisch zijn
Oud 18-01-2010, 21:44
Verwijderd
Dank, mensen.

Ik moet toch even ranten hoor. Wat HAAT ik groepswerk. Een iemand werkt fijn samen, eentje redelijk, en eentje.. Nou ja, verre van. Ze levert te laat dingen in, laat niet weten waar ze mee bezig is ALS ze al iets doet, zegt 'ja ik ben meer van het nachtwerk dus vandaar dat ik te laat was' en is vervolgens wéér te laat met vanalles (in een week zitten dus pok 7 nachten, trut!). Vervolgens verwijt ze míj dat ik háár niet voorkauw wat ze allemaal moet noteren als we onderzoek in het archief doen (gegevens over geld, is áltijd relevant in ons geval, alsmede oeuvre-dingen. boeit ook niet verder, iig is het logisch dat we dat opschreven), omdat ze zelf te stom is om het te bedenken. En tenslotte zit ik, een dag nadat mijn oma is overleden, iets voor háár in te scannen omdat ze eigenlijk vond dat ik in college moest zijn zodat ik haar wat artikelen kon geven, en krijgen we om 9 uur 's avonds nog een mailtje dat ze 'vandaag niets kon doen want haar vriendje was op bezoek, gelukkig is ze goed in last minute lange teksten schrijven, hihihi'.

Ligt het nu aan mij of wat. Ik zit een DAG nadat mijn oma doodgaat te werken omdat dat nou eenmaal afmoet, maar zij hoeft dat niet want haar vriendje is op bezoek.

KGggggg.
Oud 18-01-2010, 23:17
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Dank, mensen.

Ik moet toch even ranten hoor. Wat HAAT ik groepswerk. Een iemand werkt fijn samen, eentje redelijk, en eentje.. Nou ja, verre van. Ze levert te laat dingen in, laat niet weten waar ze mee bezig is ALS ze al iets doet, zegt 'ja ik ben meer van het nachtwerk dus vandaar dat ik te laat was' en is vervolgens wéér te laat met vanalles (in een week zitten dus pok 7 nachten, trut!). Vervolgens verwijt ze míj dat ik háár niet voorkauw wat ze allemaal moet noteren als we onderzoek in het archief doen (gegevens over geld, is áltijd relevant in ons geval, alsmede oeuvre-dingen. boeit ook niet verder, iig is het logisch dat we dat opschreven), omdat ze zelf te stom is om het te bedenken. En tenslotte zit ik, een dag nadat mijn oma is overleden, iets voor háár in te scannen omdat ze eigenlijk vond dat ik in college moest zijn zodat ik haar wat artikelen kon geven, en krijgen we om 9 uur 's avonds nog een mailtje dat ze 'vandaag niets kon doen want haar vriendje was op bezoek, gelukkig is ze goed in last minute lange teksten schrijven, hihihi'.

Ligt het nu aan mij of wat. Ik zit een DAG nadat mijn oma doodgaat te werken omdat dat nou eenmaal afmoet, maar zij hoeft dat niet want haar vriendje is op bezoek.

KGggggg.
Herkenbaar. Zit nog maar in het eerste jaar en ik weet nog niet zo goed hoe ik er mee moet gaan. Mijn mentor waarmee ik erover praat zegt dat je duidelijke afspraken moet maken maar hoe doe je dat als mensen er zich niet aan houden
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 18-01-2010, 23:56
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Knuffel voor Etmakas. (}) Chronisch ziek zijn is niet leuk.

My only fear, my only hope is letting go.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-01-2010, 06:56
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Dank, mensen.

Ik moet toch even ranten hoor. Wat HAAT ik groepswerk. Een iemand werkt fijn samen, eentje redelijk, en eentje.. Nou ja, verre van. Ze levert te laat dingen in, laat niet weten waar ze mee bezig is ALS ze al iets doet, zegt 'ja ik ben meer van het nachtwerk dus vandaar dat ik te laat was' en is vervolgens wéér te laat met vanalles (in een week zitten dus pok 7 nachten, trut!). Vervolgens verwijt ze míj dat ik háár niet voorkauw wat ze allemaal moet noteren als we onderzoek in het archief doen (gegevens over geld, is áltijd relevant in ons geval, alsmede oeuvre-dingen. boeit ook niet verder, iig is het logisch dat we dat opschreven), omdat ze zelf te stom is om het te bedenken. En tenslotte zit ik, een dag nadat mijn oma is overleden, iets voor háár in te scannen omdat ze eigenlijk vond dat ik in college moest zijn zodat ik haar wat artikelen kon geven, en krijgen we om 9 uur 's avonds nog een mailtje dat ze 'vandaag niets kon doen want haar vriendje was op bezoek, gelukkig is ze goed in last minute lange teksten schrijven, hihihi'.

Ligt het nu aan mij of wat. Ik zit een DAG nadat mijn oma doodgaat te werken omdat dat nou eenmaal afmoet, maar zij hoeft dat niet want haar vriendje is op bezoek.

KGggggg.
Gecondoleerd met je oma.

En over dat mens: wat een doos
Oud 19-01-2010, 09:06
Verwijderd
Ja Jezus zeg, en dat kun je haar ook wel vertellen ook.
Oud 19-01-2010, 09:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gisteren voor ik naar bed ging ging het weer mis.
en ik heb het hier gewoon aangegeven.
en ik probeer gewoon afleiding te zoeken nou.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.