Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2012, 21:30
Dafuq
Avatar van Dafuq
Dafuq is offline
allo meiden en jongens,

ik dacht ik maak een topic aan omdat ik niet meer weet hoe dingen te moeten overzien. wat niet zo leuk is en gewoon vreselijk eng. mijn ouders willen me namelijk niet meer thuis hebben. omdat ik heel heftig reageer, en als mama niet leuk reageert bv. als ik in een bui zit dat ik mezelf iets wil doen, dan wordt ze alleen maar bozer. wat begrijpelijk is of course, ze wil haar dochter niet kwijt. en ik vind het leven ook prachtig, ik wil niet dood. maar ik wordt gewoon gek van emoties vaak.

anyways, mijn moeder en ik hebben hele heftige gesprekken op whatsapp. mijn moeder zegt dat ik haar verschrikelijk heb neergezet bij de hulpverlening. want ja ze heeft mij geschopt en geslagen, en daarom is ze een mishandelaar omdat ik het verteld heb. Maar dat is ze niet, maar het maakt het niet goed wat ze gedaan heeft.

Ik merk dat zelfs deze post nergens op slaat, maar degelijk ook wel , omdat het wel gebeurd is.

Ik zit nu bij mijn vriendin 3 uur van school, ik weet geen woonplek te vinden, moet op een korte termijn. ik ben erg angstig en voel me niks waard , ik moet morgen reizen met de trein, en wordt nu al misselijk van alles.

Ik wil een knuffel van me moeder, en dat ze zegt dat alles goed komt, mijn vriendin knuffelt me wel heel veel, maar ik ben in zo'n state dat ik niks meer kan overzien...

Hoe kan ik met zo'n complex hoofd leven? Zonder een filter? die alles relativeerd?

Mama zegt ''je bekijkt het maar'' en ik gil en stamp alles bij elkaar, hoe kan ik nou anders doen als het een automatisch iets is?

Ik wil veranderen, ik wil VECHTEN. Ik wil LIEFDE VOOR IEDEREEN. Ik ben geen rot mens, ik ben gevoelig, maar mama is er zat van zegt ze, ze vind het maar raar dat ik de ene keer zus ben, en de andere keer zo.

Ik heb een grote dosis zelfhaat, door me omgeving die dit steeds vult, ik moet weg, maar aan de andere kant wil ik niet weg, ik wil liefde... en dat alles weer goed is..

Dit is nou echt een voorbeeld van een kut situatie waar ik mezelf helemaal gek maak met de emoties en zowat wel kan flauwvallen en gillen en helemaal gek wordt panisch ziek hysterisch..

Hellp...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2012, 01:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik heb de indruk dat je ouders moeilijk kunnen omgaan met je autisme en andere stoornis en dat ze je slaan uit een gevoel van machteloosheid. Als je weer thuis wil gaan wonen zal je denk ik met je ouders via de huisarts eens moeten gaan praten met een therapeut. Misschien dat ze dan wat beter op je autisme kunnen reageren. Je zegt zelf al dat je geen rotmens bent en dat geloof ik ook wel. Maar als je je thuissituatie wilt verbeteren moeten jij en je ouders daar veel moeite voor doen. Sterkte en een knuffel.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Het Maanmannetje
Issun
11 16-08-2009 13:57
Verhalen & Gedichten [Eigen verhaal] Een nieuwe zondag
Verwijderd
6 22-08-2006 15:38
Verhalen & Gedichten De Ronde Kamer [Vervolgverhaal]
Eztherz
0 21-03-2006 16:01
Software & Hardware [Audio] Door de bomen het bos ...
Quincy
2 22-05-2004 14:53
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Krennie en Bastiaan de Uil.
Aphex
6 25-02-2003 19:49
De Kantine Het raadsel van Scholierië [2]
Talon
15 04-05-2002 11:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.