Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2001, 17:56
belanda
belanda is offline
zichzelf te dun vind?

ik ben zelf nogal dun ben 18 en weeg 53KG wat ik ook eet en hoeveel maakt nie uit mn gewicht blijft hetzelfde. ik zou dus wel wat dikker willen zijn..

zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben of vind iedereen zich te dik.

groetjes belanda
__________________
wolken en wind die geen regen brengen zijn net mensen die beloftes doen en ze niet nakomen:)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 17:59
Rhinus
Rhinus is offline
Ik vind mezelf te dun.
Ik ben een jongen van 1:77 en ik weeg 57. Da's weinig. Maarja, er is niks aan te doen..

Ja, sporten en veel eten, maar daar hou ik nie zo van.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 18:05
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik vind mezelluf veel te dik.....
__________________
*And on that fateful day/when she was crucified/she wore Shiseido red/and we drank tea by her side
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 18:27
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
belanda schreef:
ik ben zelf nogal dun ben 18 en weeg 53KG wat ik ook eet en hoeveel maakt nie uit mn gewicht blijft hetzelfde. ik zou dus wel wat dikker willen zijn..
Ow dr zijn vast wel mensen die dat ook hebben... maar denk ik wel minder, dan die zichzelf te dik vinden! Dun zijn is nu eenmaal een ideaal...
Hoe lang ben je eigenlijk?

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 01:23
miep
Avatar van miep
miep is offline
ja je moet er wel even bij zeggen hoe lang je bent.

maarehhhh ik vind mezelf niet zozeer te dik, alleen op sommige plekken. mijn lichaam functioneerd gewoon kut want al het vet gaat op 1 plaats zitten. namelijk m'n buik
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 09:09
Marc S
Marc S is offline
Ik vind mezelf veels te dun...

Man, bijna 21 jaar oud, 188 lang en maar 65kg.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 10:37
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Mijn vriend is uhh 2mtr en is 22 jaar en hij weegt net 70kg.. ook niet echt dik.. niet echt wat zeg ik helemaal niet .. Hijkan ook net zoveel eten als die maar wil..

Ik zelf ben 1m80 en weeg 52kg.. ook niet dik, maar dat komt door 't ziek zijn normaal weeg ik denk toch wel 60kg
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 10:55
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik ben ook vrij dun..'k weeg iets van 51 en ben +/- 1.73. Nouja, het boeit me eigenlijk niet zoveel.. Wat ik ook eet, het helpt toch niet!!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 12:20
belanda
belanda is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ow dr zijn vast wel mensen die dat ook hebben... maar denk ik wel minder, dan die zichzelf te dik vinden! Dun zijn is nu eenmaal een ideaal...
Hoe lang ben je eigenlijk?

Cat


[/B]

ik ben ongeveer 170 vergeten erbij te zetten sorry.

groetjes belanda
__________________
wolken en wind die geen regen brengen zijn net mensen die beloftes doen en ze niet nakomen:)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 12:22
belanda
belanda is offline
Citaat:
nl2suzy schreef:
Mijn vriend is uhh 2mtr en is 22 jaar en hij weegt net 70kg.. ook niet echt dik.. niet echt wat zeg ik helemaal niet .. Hijkan ook net zoveel eten als die maar wil..

Ik zelf ben 1m80 en weeg 52kg.. ook niet dik, maar dat komt door 't ziek zijn normaal weeg ik denk toch wel 60kg
wat heb je dan als ik vragen mag???

grtz and kissis belanda
__________________
wolken en wind die geen regen brengen zijn net mensen die beloftes doen en ze niet nakomen:)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 18:58
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Voor jou lengte ben je inderdaad wel smal denk ik. Maar goed, als je gewoon gezond leeft kan het geen kwaad denk ik. Ik ben niet dun, maar mijn "vet" komt er bij mn benen aan en niet bij mn buik dus daar ben ik wel heel erg blij om. Andersom vind ik vaak lelijker. Ik zie vaak meisjes die veel dunner zijn en een enorm complex hebben om hun gewicht. De laatste tijd ben ik wel aant minderen met snoepen/vreten omdat ik sinds de pil naar mijn zin teveel ben aangekomen maar over het algemeen vind ik mezelf niet echt TE dik.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 21:06
Verwijderd
ik vind mezelf te dun
ik ben 194cm en 75 kilo
ik sport regelmatig...maar ik kom gewoon nie aan
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 16:24
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
nl2suzy schreef:
Mijn vriend is uhh 2mtr en is 22 jaar en hij weegt net 70kg.. ook niet echt dik.. niet echt wat zeg ik helemaal niet .. Hijkan ook net zoveel eten als die maar wil..

Ik zelf ben 1m80 en weeg 52kg.. ook niet dik, maar dat komt door 't ziek zijn normaal weeg ik denk toch wel 60kg
wat voor ziekte heb/had je dan? ik ben 1.81 en ik weeg 65,5 en dat is al licht voor mijn lengte!!

__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 19:16
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Ben je dan echt zo mager..? Want ik ben bijna 1.70m en weeg al een jaar ofzo 50 kg. Ik vind men eigen niet 'mager' maar ook zeker niet dik. Zeggen de andere het dan ook van jou..? Want niet iedereen vind zen eigen 'perfect'.. Idonno
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 19:52
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik ben ongeveer 1.64 en k weeg 46 kg
Weet iemand of dat te weinig is ofzo..ben k wel benieuwd naar
Niet dat ik dr iets mee doe maar gewoon uit nieuwsgierigheid
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 20:38
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
'k heb mezelf een tijdje dun gevonden, ik vond dat ongezond dun. maar nu vind ik het prima zo.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 11:49
leintjuh
leintjuh is offline
ik word ook niet DIK, en ik wil het zo graag!!!
ik doe er echt alles aan!
ben nu al gestopt met sporten en ik eet 7 x op een dag ( geen snoep maar gewoon warm eten of brood, cracker)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 15:48
belanda
belanda is offline
Citaat:
My$Te®yG!®L schreef:
Ben je dan echt zo mager..? Want ik ben bijna 1.70m en weeg al een jaar ofzo 50 kg. Ik vind men eigen niet 'mager' maar ook zeker niet dik. Zeggen de andere het dan ook van jou..? Want niet iedereen vind zen eigen 'perfect'.. Idonno


ik weeg al wel drie jaar 53 Kg komt niks bij en gaat nisk af ik vind mezelf nie dik nee en ik hoor ook wel vaak dat ik dun ben zonder erom te vragen en als ik het vraag zeggen ze nee je hebt juist mooi figuur nou alstjeblieft zeg ik vind het al eng om in bikini te lopen .........misschien vinden jullie mij niet dun maar ik vind mezelf wel dun en wil graag wat dikker worden maar ja dan komt het op de verkeerde plekken zoals mn buik ik wil gewoon mn benen enz wat dikker maar ja ..........kan wel gaan klagen maar daar word ik niet dikker van

slaat ook weer nergsn op wat ik nu allemaal typ maar jah

groetjes belanda
__________________
wolken en wind die geen regen brengen zijn net mensen die beloftes doen en ze niet nakomen:)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 17:55
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline


ik vind me benen ook te dun..

werd ik maar wat zwaarder


Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 11:42
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben 1.68m. en weeg 52.5, te weing?

Some
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:15
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
ik ben een man bijna 15 & 1.81, 51 kg.
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 15:15
*meissie*
Avatar van *meissie*
*meissie* is offline
sow ik ben 14, ben 1.70 lang ofzoiets weet ik het, en ik weeg 57 kg...ik vind mezelf niet te dun meer, ben in 1 maand 4 kilo aangekomen dus jah :-S
__________________
..Let The Gones Be & Be With The Gones..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 15:21
beestje
beestje is offline
mun broer vindt zichzelf ook te dun (issie ook trouwens) hij is 1.95 ongeveer en weegt net 70 kilo

hij eet echt genoeg maar hij komt gewoon geen gram aan...
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 15:48
linkin park roeleert
linkin park roeleert is offline
jup ik ben 1.73 en ben 53 kilo,en vind mezelf veeels te dun..ik vreet onwiiiiijjjs veel, maar tkomt allemaal in me buik te zitten terwijl ik wou dat het es in me benen en armen ging zitten..denk niet dat er veel aan te doen is..weet je trouwens wat ik heeel vervelend vind..?dat mensen vaak tegen me zeggen : ow mijn god, wat ben jij dun!!terwijl ze niet tegen dikkere mensen durven te zeggenhit, wat ben jij dik!en ik weet zeker dat ik er net zo mee zit dat ik mager ben, als dat dikke mensen er mee zitten dat ze dik zijn..mensen hebben gewoon niet door dat je het ook vervelend kan vinden om dun te zijn..dus allllsjeblieft zeg dat niet te gauw tegen dunne mensen, ze kunnen er écht heel erg mee zitten!!!

[Dit bericht is aangepast door linkin park roeleert (20-12-2001).]
__________________
I'ts better 2 be hated 4 what you are, than 2 be loved 4 what you're not!!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 17:39
belanda
belanda is offline
Citaat:
linkin park roeleert schreef:
weet je trouwens wat ik heeel vervelend vind..?dat mensen vaak tegen me zeggen : ow mijn god, wat ben jij dun!!terwijl ze niet tegen dikkere mensen durven te zeggenhit, wat ben jij dik!en ik weet zeker dat ik er net zo mee zit dat ik mager ben, als dat dikke mensen er mee zitten dat ze dik zijn..mensen hebben gewoon niet door dat je het ook vervelend kan vinden om dun te zijn..dus allllsjeblieft zeg dat niet te gauw tegen dunne mensen, ze kunnen er écht heel erg mee zitten!!!

[Dit bericht is aangepast door linkin park roeleert (20-12-2001).]
psies ik herken hier veel van mij in iemand die ik ken ook die heeft wel 4 keer gezegt dat ze me dun vind nou dan kan ik echt pissed of worden en gewoon net of het is om te treiteren omdat ze zelf normaal is......ik voel me ook helemaal nie lekker in mn vel maar kan er nisk aan doen maar echt waar daar ben ik het met je eens het is ongelofelijk ut als iemand dat tegen je zegt waarom zouden ze het zeggen IK WEET HET ZELF OOK WEL...................

groetjes belanda

__________________
wolken en wind die geen regen brengen zijn net mensen die beloftes doen en ze niet nakomen:)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 18:31
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
ik weet absoluut niet of ik te dik of te dun ben volgens mij ben ik gewoon goed, 'k voel me er goed bij.

Ik ben 1m 56 en weeg 47 kg
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 18:49
Verwijderd
Citaat:
leintjuh schreef:
ik word ook niet DIK, en ik wil het zo graag!!!
ik doe er echt alles aan!
ben nu al gestopt met sporten en ik eet 7 x op een dag ( geen snoep maar gewoon warm eten of brood, cracker)
Dik worden wil je niet, aankomen misschien wel, maar das wat anders dan dik worden. Om die reden stoppen met sporten is ook niet echt slim, sporten heeft ook het voordeel dat het je conditie en je algehele gezondheid op peil houdt, snel weer gaan sporten dus!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 16:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nou, ik vind mezelf dan wel niet te dun, maar ook zeker niet te dik. Ik ben 1.65 lang, en ik weeg ongeveer 50 kilo. Lijkt me prima. (maar ja... ik heb nog wel andere onzekerheden, hoor... )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 23:00
Kruymeldtje
Kruymeldtje is offline

Belanda, je bent niet de enige die zichzelf te dun vind.
Ik ben een jongen van 20 , 1:85 lang en ik weeg hoogstens 56 kg. 'k heb geen idee hoe het komt, maar ik kan eten wat ik wil, maar kom haast niet aan.
Tegenwoordig sport ik om wat breder te lijken en dat werkt langzaam aan.
__________________
Hasta la victoria siempre/ ik =ongeaccepteerde abiologische achterneef van Internationalist/ ik = lid van AntiBreezerFront.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 15:43
shanli
shanli is offline
het is te zien wat ik aan heb,in de trui die ik nu aan heb lijk ik dik maar ik ben "normaal" vind ik,ik ben 1m55 en ik weeg 40.5(hellup,ik ben 2 kilo verdikt) met kleren aan
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 15:21
Stier17
Stier17 is offline
Het hangt er ook van af hoe lang je bent en of de verhoudingen kloppen natuurlijk...

Ikzelf ben 1m81 en ik weeg 67 kilo. Ik vind mezelf niet te dik en ook niet te dun.
__________________
Shit happens...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Psychologie Muziek #2
Verwijderd
497 19-04-2005 07:59
Verhalen & Gedichten probeerselverhaal
Shadowme
24 04-09-2003 14:48
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.