Oud 25-10-2002, 18:30
AnoniemIemand
AnoniemIemand is offline
Misschien is dit een handig document voor mensen die hun liefdesverdriet moeten verwerke. Helpt iig

Met dank aan J

Wat heb ik geleerd na mijn relatie/verkering met R?

Verhaal!
Ok ik ben J en ik heb niet lang geleden meegemaakt hoe hard en ernstig het is als je gedumpt wordt door je vriendin. Wat met name het ergste is is dat er niks aan de hand was. We hadden geen ruzie, hadden wel af en toe een meningsverschil maar verder niets ernstigs, want meningsverschillen horen er gewoon bij. Ik zelf dacht aan een serieuze relatie te zijn begonnen maar waarna dus duidelijk bleek dat zij er gewoon niet klaar voor was.

Door deze situatie en dit gebeuren ben ik eens gaan nadenken over wat ik zelf nou wil wat betreft relaties/ verkeringen en over mijn partner. En het verhaal over hoe ik het nu voel en hoe ik het voelde waar jij misschien ook wel wat aan zult hebben.
Deze dingen zul je jezelf af moeten vragen om te weten wat je wilt en hoe je je voelt.
Ik heb dit gedaan om er overheen te komen en dat is me gelukt dus het helpt. Heb je zelf ook moeite om over je ex heen te komen lees dit dan en schrijf ook zoiets over jezelf.

Relatie

Wat wil ik voor relatie?
Deze vraag zul je je af moeten vragen zodat je niet zomaar met de eerste de beste hier aan wilt/zult beginnen.
Ik wil een relatie die serieus is, zowel van haar kant als dat het zeker altijd van mijn kant is.

Wat voor iemand wil ik voor een relatie?
Ook zo’n vraag die belangrijk is wat je moet weten.
Het zal iemand moeten zijn die ook toe is aan een serieuze relatie en die niet om het kleinste dingetje/ meningsverschil een eind wil maken aan een relatie.

*Een niet zo iemand !
Het moet niet iemand zijn die zo denkt van “het is leuk om een vriend te hebben maar vind
het ook leuk om vrijgezel te zijn”, of die je maar als tussendoortje wil zeg maar.

*Waarom niet zo iemand?
Zo iemand is namelijk gewoon niet serieus in een relatie en wat altijd te laat blijkt is dat ze dan gewoon niet te vertrouwen zijn en ze je dan dus vaak gewoon aan het lijntje hebben gehouden voor hun eigen pleziertje. Zij houden dan gewoon namelijk ook geen rekening met iemand die wel serieus aan een relatie wil werken en kwetsen hem/haar.

Het gevolg is dat als die gene die dus wel serieus was zijn/haar hart gebroken wordt en hij/zij zich uitermate slecht gaat voelen terwijl hij/zij dacht dat dit misschien wel de ware was voor hem/haar.
Gevolgen van deze situatie zijn dat mensen depressief raken en denken dat het nooit meer goed zal komen, ze zullen hun jeugd er mee verpesten.

Ik persoonlijk heb hierdoor dus gewoon wel duidelijk ontdekt wat ik wil met en in relaties.

Waar hou ik van?
Tja je zult toch moeten weten waar je zelf van houdt en dat zou hij/zij ook moeten weten zodat jullie met elkaar rekening kunt houden en weet wat hij/zij wel of niet wil.
In een relatie hou ik en menig ander van de intimiteit, het lichamelijke en geestelijke contact met de partner, het hebben van iemand naast je waar mee je kan praten en knuffelen en iemand die om je geeft. Oftewel kort gezegd gaat het om het hebben van een maatje waarmee je samen op de bank zit naar een (MOOIE) film te kijken of waarmee je samen naar mooie muziek luistert en samen huilt en lacht of iets dergelijks.

Wat vind ik belangrijk van een vriendin/partner?
Een mens bepaalt naar bepaalde punten hoe zijn of haar partner zou moeten zijn of wat hij/zij belangrijk vindt van zijn/haar partner.
De punten die bij mij erg belangrijk zijn zijn:
Uiterlijk, innerlijk, intimiteit en gedrag.

Uiterlijk:
Het uiterlijk is waar iemand in het begin op af gaat natuurlijk, maar aan iemands uiterlijk zie je toch niet hoe iemand is.
Ik zelf vind het belangrijk dat iemand er uiterlijk goed verzorgd uitziet. Niet dik of mollig maar gewoon normaal. Geen dun kreng dat op een wandelend skelet lijkt want het moet absoluut wel wat vlees hebben. Het moet niet iemand zijn die voortdurend klaagt over het uiterlijk. Van Ow me kont is te dik of bah heb een puist op m’n kin, of gadver ik heb een beugel en dat staat niet ofzo. Of iemand nou een beugel heeft of een pukkel dat is niet zo belangrijk. Iedereen heeft wel zo zijn of haar minder charmante dingen maar dat hoort erbij.

Innerlijk:
Het belangrijkst is natuurlijk het innerlijk. Nadat je in het begin een beetje op het uiterlijk bent afgegaan gaat het uiteindelijk toch het meest om het innerlijk. Neem bijv. beauty and the beast .
Tja er zijn mensen die vallen op bitches of gemene dingen. En die dan dus gewoon op het uiterlijk zijn afgegaan.
Maar er zijn dus ook mensen die gewoon een normaal fijn en aardig/ zachtaardig persoon zoeken. Persoonlijk zou ik er 1 willen die gewoon normaal is.

Intimiteit:
Wat voor erg veel mensen belangrijk is is de intimiteit in een relatie tussen de 2 personen.
Je hebt mensen die erg bang zijn voor intimiteit of die niet weten wat het is of hoe ze er op moeten reageren.
Er zijn mensen die van veel intimiteit houden en ook mensen die er heel weinig of niet van houden. Ik zelf hoor bij de mensen die van aardig veel intimiteit houdt.
Behoor jij daar ook bij dan is het belangrijk dat hij/zij niet afwijzend is of teveel afwijzend doet maar je zult niet teveel moeten willen ineens, aangezien je dan misschien bij hem/haar opdringerig wordt ervaren en ze dan echt afwijzend zal doen.
Dan is het fijn als je vriend/vriendin uiteraard ook van veel intimiteit houdt .
Uiteraard zul je hoe dan ook je vriend/vriendin/partner niet moeten dwingen tot dingen.
Persoonlijk zou ik dat nooit doen maar v.w.b zoenen/masseren/strelen zou ik het erg vervelend vinden als ze dit niet willen of hierover vervelend zou doen, deze dingen betekenen niet dat het op iets uit zal lopen waarbij ongewenst kinderen zouden komen . Maar dat kan bijv. een angst zijn waardoor iemand afwijzend doet op deze dingen.

Gedrag:
Tjah gedrag kijk mensen gedragen zich allemaal op hun eigen manier maar hier bedoel ik dus gewoon het soort gedrag van tof doen of zielig doen of showend gedrag.
Ikzelf zou een vriendin willen die zich gewoon gedraagt en die niet heel stoer steeds loopt te doen van die kerel ken ik en die en die en die want dat is zulk vervelend gedrag.
Ze moet gewoon normaal doen en zichzelf zijn als ze dan wat showend doet okeej maar het moet geen vervelend gedrag zijn ze moet dus niet gemeen tegen me doen of de baas willen spelen of zo want dat is gewoon niet fijn en uiteindelijk ook niet goed voor de relatie.

Het verdriet!

Wat is nou eigenlijk waar ik het meeste verdriet of wat ik nou het ergste vind?

Tjah in het begin op het moment dat iemand het uitmaakt ben je kwaad en verdrietig.
Dat is echt hartstikke logisch en dan durfde mijn ex te zeggen toen ik vroeg of ze het gek vind dat ik kwaad ben dat ze dat gek vind. Dus als je dat niet snapt ze vond het raar dat ik boos was. Nou dat is natuurlijk belachelijk.

In het begin ben je natuurlijk verdrietig om dat degene waarvan jij dacht dat het misschien wel de ware voor je is tegen je zegt dat ze er gewoon geen zin meer in heeft of dat ze de vrijheid nodig heeft of andere redenen. Op dat moment voel je je gebruikt belazerd misbruikt en aan het lijntje gehouden. Op dat moment ben je verdrietig omdat diegene in feite zegt dat hij/zij gewoon niet meer met jouw samen wil zijn of verder wilt gaan. Even later kom je er achter dat je niet verdrietig bent om dat het uit is maar omdat je niet alleen met hem/haar iets had opgebouwd maar ook met zijn / haar ouders of andere mensen. En door dat hij/ het uitmaakt raak je dus ook het goede en fijne contact met de rest kwijt.
Ook is het zo dat je gewoon een maatje mist. Iemand waarmee je kan knuffelen en doen. Iemand waarmee je samen en intiem bent. Dat is het ergst.
Wat ik zelf ook zo erg vind is na alles wat we gedaan en gezegd hebben en ze je helemaal speciaal laat voelen en ze doet of je het paradijs op aarde bent, dan opeens zegt dat ze je een “Leuke” jongen vindt. Oftewel een beetje de classic dump.

Dus als je net zo iemand als ik bent dan ben je iemand die van gezelligheid houdt en van samenzijn met iemand. Niet een gewone vriend maar iemand waarmee je een relatie wilt beginnen of al hebt. Je houdt van intiemheid en dat heb je dan niet en dus moet en zal je zo snel mogelijk weer iemand vinden om dit mee te doen.

Maar wat blijkt nou of dat heb ik wel ontdekt is dat vrouwen als ze samen zijn met je dan zijn ze helemaal gevoelig en lief en zielig maar wat blijkt dat als ze alleen zijn dat dan gewoon de ware aard van de persoon zelf naar boven komt oftewel dan zijn ze gevoelloos en onbetrouwbaar. In elk geval dat was in mijn situatie wel duidelijk.


Wat waren nou de redenen waarom het uit is gegaan?
Nou de eerste en ergste reden is omdat ze er gewoon geen zin meer in had. Tja daar had ze natuurlijk ook wel wat dingen bij he zoals: Ik ben nog jong, Ik zit in me examen jaar, we zien mekaar te weinig, de ruzies en ik vind het leuk om een vriend te hebben maar ook om vrijgezel te zijn.

Nou die laatste 3 ben ik toch best wel kwaad over want bijv. die van dat we mekaar te weinig zien. Tjah we zagen mekaar elke zaterdagavond en zondag heel de dag, dan zagen we mekaar regelmatig op dinsdag heel de dag en op woensdag avond. En op vrijdag avond.
Nou is het zo dat ze van haar moeder me sowieso niet te vaak mocht zien. Dus vond ze dat goede dagen omdat ze ook moet leren enz. maar ze wou zelf ook dat we mekaar niet te veel zouden zien omdat we daar ziek van zouden worden of omdat het dan gewoon te snel afgelopen kan zijn zoals bij haar zus het geval was. Dus dan vind ik dat gewoon een gemene en slechte reden. Want wat deed ze dus de laatste week kwam ze woensdags met het smoesje ik ben te moe, en de smoes die ze daarvoor gebruikte was ik moet naar me beste vriendin. Nou de laatste zaterdag mocht ik niet komen omdat ze visite hadden nou dat slaat toch echt nergens op. En toen zei ze ook nog dat ze op zondag niet zou blijven eten omdat ze shoarma aten en ze dat zo lekker vind. Nou dan zorg je er toch zelf voor dat we elkaar niet veel zien.

Ok dan de laatste over ruzies. We hadden nooit ruzie wel af en toe een meningsverschilletje maar dat zijn geen ruzies. Ruzie is dat je tegen elkaar staat te schelden schreeuwen tieren of whatever en elkaar daarna dus gewoon niet meer aankijkt. En dat is dus nog nooit gebeurd.
Ik vind dus gewoon de redenen die ze heeft gegeven gewoon echt stom okeej de eerste 2 nog wel maar die andere gewoon dus niet. Maar dump iemand dan niet via de de telefoon maar praat er gewoon rustig over of had dan eerder gezegd wat er dwarszat als ik vroeg of er iets mis was.
Dus et is gewoon echt bullshit de manier en reden waarom ze het gedaan heeft.

En dan de laatste wat is dat nou voor een gemene valse opmerking. Als je dat vindt en je iemand niet wilt kwetsen waarom zeg je dan in Vredesnaam Ja en neem je dan verkering met iemand als dat je reden is. Blijf dan lekker gewoon single en trap niet iemand z’n hart en ziel in de grond.

Wat heb ik dus nog meer geleerd.
Ik heb wel ontdekt dat ik gewoon niet te veel waarde moet hechten aan wat ze zegt.
Dan zegt ze bijv. ik hou van je! Maar jah dat is dus gewoon niet zo maar ze begrijpt dus eigenlijk gewoon niet wat je dan zegt en hoe je dan op iemands gevoel inspeelt.
Of “ik wil je nooit meer kwijt” ook zoiets waarmee ze dan op je gevoel inspeelt. Als jij aan een serieuze relatie wilt werken en zij dat soort dingen zegt dan ga je er van uit dat zij dat dus ook wil. Maar dan blijkt dus uiteindelijk dat dat niet zo was.
Dus moet ik onthouden dat dat gewoon iets impulsiefs is dat ze zegt waardoor ze me verliefder krijgt en dat er meer gebeurt tussen mij en haar.

Beseffen / mijn verhaal

Wat ontdek ik bij mezelf dat ik doe!
Ten eerste ontdek ik bij mezelf dat ik de eerste week nadat ze me zo hard heeft laten vallen ik steeds bleef denken van waarom? Waarom is het gebeurd wat heb ik misdaan.
De eerste week nou jah week eigenlijk het weekend dat ze het uitmaakte had ik het erg zwaar.
Ik heb alle mogelijke vormen van communicatie met haar verbroken zodat ik niks zag of hoorde wat me alleen maar verdrietiger zou maken. Ook de communicatie met haar zus en ouders heb ik verbroken omdat ik zelf de vermoedens had dat zij een aandeel hadden in het gebeuren wat uiteindelijk eindigde in het dumpen/ uitmaken met mij over de telefoon.
Ik had het idee dat haar ouders zus of vriendin op haar hadden ingepraat waardoor ze me had gedumpt.

Op dit moment is het enige wat me nog eigenlijk dwarszit dat ik niet weet hoe zij zich nou eigenlijk echt voelt. Heeft ze eigenlijk toch spijt van wat ze heeft gedaan, zou ze het nog eens willen proberen gewoon hoe zij zich dus voelt en wat ze nou eigenlijk wel ervaart.

Ik had meerdere problemen neem bijvoorbeeld de foto’s gemaakt met de webcam die op de computer stonden of de wallpaper die ik had gemaakt met foto’s van haar en mij. Als ik die foto’s zag dan werd ik weer gek en begreep ik gewoon nog niet waarom ze het gedaan heeft.
Ik heb zo snel mogelijk de foto’s verwijdert zodat ik daar niet mee geconfronteerd werd maar aan de andere kant wou ik haar toch wel zien.
Er waren zoveel dingen die herinneringen opbrachten, de muziek die ik draai, het msn-en / chatten, of sms-en.
Het Msn-en vooral zorgt voor veel emoties. We spraken elke dag heel de dag door als we elkaar niet zagen op msn. We hebben elkaar ook ontmoet op msn L. In haar naam stonden altijd dingen zoals: “J I love you” of “I’m in love with the most beautiful boy in the world”. Dus heb ik haar en haar zus gelijk uit mijn msn lijst gegooide zodat ik niet geconfronteerd zou worden met haar naam ook.
Wat ik dus namelijk niet aan zou kunnen is dat bijv. iets in haar naam zou staan waarin stond dat er iemand anders was.

Tjah zondags helemaal depressief huilen enzo praten met me vader over ervaringen en de pijn. Tjah ik kon het niet laten en moest haar toch ff toevoegen in me msn. Dus ik dat gedaan en tjah daar stond dan “ik ga lekker naar de bioscoop vanmiddag L” dus jah ik helemaal triest enzo. Ze zei al niks meer tegen me en dus werd ik nog triester.

Tjah en wat doe je dan na het weekend.
Nou dan heb ik school he. Gelukkig weer afleiding, na 2 slapeloze nachten eindelijk weer met de jongens onder mekaar. Voor ik op school kwam heb ik heel de zondag met mensen kunnen praten, via msn of met me ouders. Dat praten heeft enorm geholpen om wat kalmer te worden en toch onder ogen te kunnen zien dat het voorbij is.
Nou okeej ik ben op school, ik ben zwaar depressed en gewoon enorm verdrietig heb 3 pakjes zakdoeken bij en heb het gewoon moeilijk.
Nou de eerste dag school was weer erg kort k had 2 uurtjes les en toen was ik weer om 10 uur thuis L. Goed zul je denken wat is daar nou erg aan lekker vrij rest van de dag. Nou vergeet dat maar. Okeej je komt thuis en dan?
Nou je zet de computer aan en eet wat en drinkt wat.
Maar wat is dan nu het probleem je hebt de computer, lekker spel spelen, praten met je vrienden enzo, maar jah ik ben alleen thuis. en als je dan alleen thuis bent dan komen de gedachten en herinneringen weer naar boven.
De ergste herinnering was gewoon dat ze de dag voordat ze het zo gemeen uitmaakte, toen we uit eten waren helemaal verliefd was en verliefd deed enzo. En dan snap je gewoon niet dat ze het zo hard en gevoelloos uitmaakt. Heej yes daar is een fijne gedachte jah ze was voor Feijenoord en Feijenoord had de dag daarvoor verloren van AJAX met 2-1.’
Maar jah ondanks de fijne gedachten ga je toch medelijden met jezelf krijgen en ga je zielig doen enzo.

Okeej het is middag je ouders komen thuis en je zit daar dan. Iedereen vraagt aan je hoe het is met je nou je weet dat dat niet zo is en dus doe je weer zielig.
Het avondeten… nou het was weer lekker hoor .
’s Avonds 21:00 uur ik ga vroeger naar bed omdat ik gewoon niet meer wist wat ik moest doen omdat ik normaal rond deze tijd altijd met haar aan het kletsen was. .
Tjah je ligt daar dan he met zere ogen en een bonkend hart en daar begin je dan te denken.
Weer dat denken he. Waar denk ik dan aan zou je denken. Nou bijv. aan het samen op bed liggen tv kijken en doen. Of aan die zoenen van haar of gewoon het samenzijn dat soort dingen.
Tjah okeej ik denk dus heel de nacht, heb uiteindelijk iets van 3 uur geslapen ofzo maar jah goed .

Nou dinsdags wordt je wakker je doet lekker vrolijk doet net alsof het je niet kan schelen en op dat moment is dat ook zo K je bent op dat moment vrolijk en kan het je niks schelen!!!! Jah echt waar maar jah dan even later zit je op de fiets je rijdt langzaam helemaal alleen en tjah wat moet je dan he. OW NEEE!!!!!! Zul je denken hij gaat weer denken. Nou idd ik begin weer te denken. En jah het regent dus jah dan valt het niet zo op dat je ogen tranen.
Na uiteindelijk een half uur te hebben gefietst over een stukje waar je normaal 10 minuten over doet kom ik op school. Goed op zich voel ik me dus al beter dan dat ik me zondags en maandags voelde. Dus ik kom al wel wat vrolijker aan. Gelukkig heb ik met die lui uit me klas echt fijn veel afleiding. Nou ik voel me dus gewoon al weer goed ik dacht dat ik er al wel zo’n beetje overheen was gekomen. Nou jah dat dacht ik dus gewoon he.

Heel goede dag gehad ik was dus dinsdags lekker vroeg ook weer klaar om 12 uur. Kijk daar komt dus alweer 1 herinnering. Nou welke herinnering is dat vraag je je dan af. Dat zal ik je zeggen. Een aantal keren tijdens onze relatie was zij bijv. vrij op dinsdag of vroeg uit waardoor ik als ik dan klaar was op school ik naar haar toe ging en dan daar ging eten tussen de middag en daar dan bleef tot een uur of zes. Tjah dat voelde niet fijn maar okeej ik dacht vooruit jongen je moet er over heen komen. Dus ik dat gedaan.
Dinsdag avond lekker tv kijken en gecomputerd komt Ferdinand met de auto langs en zegt kom op J ga mee dan heb je wat afleiding. Ik spring dus bij hem in de auto en daar gaan we dan. Zoals altijd ben ik dus gewoon een enorme klepbek als bij hem in auto zit maar okeej hij hielp me er bij dus vond ie et niet erg. Nou en toen gebeurde het hoor. We rijden met de auto langs een winkelcentrum waar ik woon nou okeej daar nog niks aan de hand maar na dan iets verder te rijden komen we bij het erf waar R woont . Dus vraagt fer waar woonde ze dan ik zeg jah hier op et erf, hij vroeg of ik er langs wou maar dat wou ik niet maar voor ik het wist reed hij het erf op. Okeej mijn hart begon te bonken. Hij rijdt steeds verder het erf op en vraagt waar het was dus ik zeg: “in dit straatje”. Dus hij rijdt er in en ik zeg: “heej hun auto staat er niet” . M’n hart ging echt te keer ik werd gek ik dacht gewoon dat mijn hart zou ontploffen.
Zegt ferdinand dat hij wil keren dus wat doet die gek rijdt hij gewoon met zijn auto hun oprit op en kijk ik zo bij hen naar binnen. Je wil niet weten hoe gek ik werd. Hij schrok ervan en reed uiteindelijk snel weg. Plots werd ik nerveus want hun auto stond er niet en omdat wij trug reden dacht ik dat ik misschien hen in de auto wel tegen zou komen. Uiteindelijk gebeurde dat dus niet fjewww. Goed toen kwam ik uiteindelijk ook weer eens thuis na 2 uur rijden.
Woensdag is de dag waar ik dus het meest zat te balen want wat was het geval R werkte doordeweeks op woensdag en als ze klaar was kwam ze altijd bij mij en bleef ze eten. Dus ik was helemaal bang. Ik durfde de stad niet in en dacht gewoon dat ze toch langs zou komen misschien, wat niet gebeurde overigens. En jah toen kwamen er toch ook weer die herinneringen van de woensdagen daarvoor naar boven . Dus jah ik helemaal depressief bij het avondeten en toch wel wat traantjes weg moest werken. Maar ik hield me goed en gebeurde er niks want ik dacht als ik nou agressief blijf denken dan ben ik er zo over heen.
Donderdags ging me dag erg goed. Niks gebeurd niet iets waarvan ik kan zeggen dat er iets was betreft R.

Nou was ik zaterdag avond gedumpt bleek iemand anders uit mijn klas op maandag te zijn gedumpt en was er gewoon een soort van daling in de relaties.
Vrijdags tjah ferdinand komt weer met de auto langs en dus gingen we weer rijden. Weer lekker gepraat enzo.En toen kwam de herinnering van die vrijdag daarvoor weer naar boven .

Zaterdags begon het dus alweer. Elke zaterdagavond kwam ik bij R en tjah nou dus gewoon niet meer. Nou had ik dus gewoon een soort van ander rooster dan het ware waar nu dus gewoon niks meer van komt. :’(.
Goed de zaterdag heb ik doorstaan en ik ga verder.
Zondags wordt het al moeilijker. Eh wat moeilijker het wordt gewoon zwaar enorm zwaar.
Juist je raadt het al ik begin weer te denken. En bij het avond eten werd het me allemaal te veel en toen begon ik te janken en te janken omdat ik ‘r niet meer zie en ze hier niet meer zit bij het eten .
Goed dat was weer wat drama en ja ik had weer een slapeloze nacht.

Okeej dan week 2 begint .
Tjah deze week op zich niet veel gebeurt tot Vrijdag.
Vrijdag wat gebeurde er toen. Nou toen kreeg ik tijdens de les gewoon slecht nieuws te horen van Dennis die zei dat hij na 20 maanden verkering hij waarschijnlijk vrijgezel zou zijn.
Ik helemaal balen en zo.
Goed daar kwam het weekend weer. De hele week had ik via internet profielen lopen maken en allemaal meiden in mijn msn lijst gezet waar ik lekker contact mee had. Dit gewoon zodat ik met meiden aan het praten ben en ik dus mijn gedachten van me ex af kan zetten.
En met een hoop praat ik ook over hoe ik gedumpt ben en hoe het bij hen was.
We hadden zoveel gemeen zoveel dingen die bij ons hetzelfde waren en ook de manier waarop we gedumpt waren.
Goed ik heb dus op msn de zus van me ex weer toegevoegd en heb met ‘r gepraat.
Ik d8 dat zij er met z’n allen aandeel in hadden waardoor me ex het had uitgemaakt maar dat bleek althans dat zegt ze dat het voor hen ook een verrassing was en dat zij het gewoon niet snapten en begrepen.

Nou kom ik trug op het verhaal Dennis.
Dennis heeft het supermoeilijk ook in z’n relatie. Ik ben hem aan het helpen zo goed ik kan en omdat ik weet wat hij voelt ik hem er gewoon goed bij kan helpen.
Hij vindt het enorm fijn dat ik zo goed met hem praat en dat ik hem steun.
Dus als er iets is kan hij bellen of smsen of zo.

Goed zaterdags gingen zij dus naar Hollywood in Rotterdam en ze vroegen of ik ook mee ging. Dus ik Ferdinand contacten maar die kon dus niet.
Maar het was 20:00 uur toen me telefoon ging het was Ferdinand hij kwam met de auto langs.
Tjah zoals gewoonlijk had hij ook niks te doen en dat vindt hij niet kick evenmin als dat ik dat fijn vind.
Dus wij met de auto naar Rotterdam en hebben we een uur gewacht in en voor Hollywood tot we ze zagen maar jah we zagen ze niet. En Fer moest om half 12 de auto thuis hebben dus zijn we 23:00 uur weggegaan.

Nou jah zondags was weer een op zich goeie dag heb verder geen bal gedaan ofzo maar toch.
Tjah ik dacht dus na 2 weken echt dat ik helemaal over haar heen was nou dat was dus op zich wel zo maar af en toe denk je er toch wel weer eens over.
Nou jah ’s maandags zouden we dus op vakantie gaan en zij zou dus in eerste instantie ook meegaan maar omdat ze het uitmaakte dus niet meer he.
Nou echt als je denkt dat je over haar heen bent blijkt dus uiteindelijk dat je het niet bent.

De vakantie

Okeej en toen begon er weer iets emotioneels uiteindelijk.
De vakantie is begonnen en we gaan lekker ff naar een bungalowpark in België.
Goed wat is er dus we zouden met z’n vieren gaan maar nu is dat dus met z’n 3en omdat R niet mee is L.
Nou daar begint het dus allemaal.
Ik begin dus weer te denken, dat komt omdat ik hier alleen ben en niemand van mijn leeftijd heb. Ook gewoon jammerlijk doen omdat alles wat ze zei en wat we af hadden gesproken over wat we zouden doen gewoon dus niet door ging.
Nou ik heb de zus van me ex een smsje gestuurd waarin stond dat ik me gewoon slecht voel en klote. Stuurt ze een berichtje trug waarin ze zegt van: kop op joh maak er een leuke tijd van en gewoon niet te veel aan denken maak er wat van.
Tjah toch wel fijn dat ik tenminste met haar zus al weer wat contact heb maar ik wil nu toch eigenlijk ook wel beetje contact hebben met R maar ik weet gewoon dat ik dat niet aan kan.
Maar dit is al een begin.

Ik slaap dus alleen op een kamer wat dus gewoon als zij er was niet zo was en dan sliepen we samen. Dat is zo vervelend L omdat dit dus als eerste niet zo is.
Okeej het zwemmen we zouden elke dag samen gaan zwemmen en lekker samen zijn en doen enzo boehoehoe k jank er gewoon om en wordt gewoon depressief.
Nou maandag heb ik doorstaan heb erg slecht geslapen ook maar weer 2 uurtjes ongeveer.
Ik heb bedacht dat ik een keer ’s avonds haar foto’s en kaart in een envelop doe. Ik dan met Fer naar haar huis rijdt en dan aanbel en voor dat er open gedaan wordt leg ik de envelop neer en loop weg zodat ze me wel zien.

Het is dan op het moment van schrijven dus vandaag is het dinsdag.
We gingen met z’n 3en naar Hasselt een stad winkelen. Waarbij ik dus weer ging denken over hoe het zou zijn als ik met R daar had gelopen of wat we hadden gedaan.
Tjah kreeg ik daar in Hasselt een smsje van Ferdinand dat hij na z’n werk me ex en een vriendin heeft gezien. Waarna ik eigenlijk wou weten hoe ze er uit zag! Zag ze er goed uit of slecht. Zei ze nog iets over me of zo maar jah wat was het nou ik kan dus verdomme weer niet bellen niet naar Nederland of naar België zelfs in een telefooncel lukt het niet eens.

’s Avonds het zwembad ik zit aan de zijkant van het zwembad toe te kijken en ook hier krijg ik het gewoon erg moeilijk omdat ik daar in het water een stelletje innig aan elkaar zie met armen om elkaar heen en zoenend en alles. Tjah dan ga je weer he dat had ik met R ook gewild en willen doen maar jah idd ook dit gebeurt niet. En daar kwamen de tranen. Tussen allemaal mensen kwamen de tranen. En ik kon maar niet stoppen met kijken naar dat stelletje omdat het verlangen om hetzelfde te doen gewoon zo groot is.

Gut het is woensdag en ik heb echt gewoon super goed geslapen en hoe kwam dat nou omdat ik gewoon alles heb zitten uit typen waardoor ik me gewoon goed voel en ik me niet meer druk maak om R en mij. Tjah het enige wat er nog is is dat als ik jonge stelletjes zie lopen hand in hand in de stad of in mekaars armen in het zwembad en zoenend en alles ik jaloers wordt maar dat heeft gewoon niks meer met R te maken maar gewoon met het feit dat ik het gewoon klote vind om alleen te zijn. Jah ik wil ook een vriendin om hand in hand mee te lopen, ik wil ook in haar armen worden gehouden in het zwembad, ik wil haar masseren of gemasseerd worden en jah ik wil ook zoenen. Jep dat is het geen wat me dwars zit.
Nou we waren vanavond eten in restaurant / cafe naast het zwembad en jah daar zag ik het dan jongens en meiden die samen zwemmen, elkaar innig omhelzen in het water en lekker tegen elkaar aan liggen en zitten . Dus jah telkens als ik daar dan naar kijk wordt ik weer een beetje depri of verdrietig. Dus probeer ik dat maar niet he.

Okeej dan het is donderdag en ik heb de halve nacht dus lopen bedenken en me nou toch aflopen vragen wat nou de redenen waren waarom het uit is gegaan. Nou dat staat dus ergens een stuk naar boven. En als je hier bent belandt dan heb je dat al gelezen.
Goed nu ik dat dus ook heb uitgetypt en lekker begon met een aantal lekker ritmische nummers van Savage Garden op de vroege morgen voel ik me weer toppie en zit ik niet meer te tobben over waarom? en hoe? het uit is gegaan.

Overeenkomsten en goede en slechte kanten

Goed wat heb ik nou dus eens zitten bedenken? Ik heb eens gekeken wat nou de overeenkomsten waren tussen haar en mij, gekeken naar wat de slechte kanten waren van haar en wat mijn slechte kanten waren.

Overeenkomsten:
- Tjah we hadden zelfde soort humor,
- allebei romantisch ingesteld
- hielden allebei van de intimiteit ze was niet afwijzend en ik ook niet,
- luisterden zelfde soort muziek
- allebei hielden we van gezelligheid

Nou jah wat hadden we niet gezamenlijk.
- hielden allebei van verschillend eten.
- zij was echt een soort dansgek.
- ze klaagde steeds maar.
- Ik wou serieuze relatie en zij dus schijnbaar niet.

Wat waren de slechte kanten van haar?

- Ze voelde zich snel aangevallen en snel op haar teentjes getrapt waardoor ze gewoon erg aggressief deed of kon doen.
- Ze was best matig, als ik vroeg of ze meeging naar bios ofzo wou ze nooit met me mee maar wel met d’r vriendinnetje. En dan voelde ik me dus gewoon echt belazerd.
- Ze klaagde steeds over dat we elkaar te weinig zagen maar ze wou zelf nooit dat we mekaar te veel zagen en ook mocht het niet van haar moeder omdat het met haar zus al eens is stuk gelopen omdat ze elkaar te veel zagen.
- Ze werd steeds kwaad als ik wat zei over dat ze met veel jongens omgaat. En als ik dan met een andere meid praat ofzo niks bijzonders deed ik verder dan werd zij weer kwaad en dan was natuurlijk haar situatie weer anders.
- Ze maakte me af en toe gewoon belachelijk en beseft dan niet hoe ze iemand kwetst. Maar dat deden haar ouders ook bij haar en d’r zus. Zit dus eigenlijk in de familie.
- Begriploos. Ze had gewoon geen begrip voor dingen waar ik moeite mee heb/had waarvan zij zei en deed dat het gewoon onzin was enzo.
- Ze maakte altijd maar ruzie en steeds een grote mond tegen d’r zus of ouders. En dat stoorde me voortdurend.
- Ze was op zich best brutaal of nieuwsgierig. Neem bijv. in het restaurant ging ze in de tas van haar zus zitten zoeken en toen vond ze sigaretten terwijl d’r zus gestopt was. En toen begon ze dus weer vals te doen tegen haar en dus kwam er weer bijna een soort ruzie aan die gewoon dus weer de sfeer verpestte.

Mijn slechte kanten:
- Jaloersheid. Ik ben op zich best snel jaloers. Dit komt gewoon omdat ik dan op iemand gesteld en verliefd ben en ik dan net als dieren een indringer zie in mijn territorium zeg maar. En ik haar dan dus niet kwijt wil aan een ander.
- Ben ongeduldig. Omdat ik dingen altijd zo snel mogelijk wil hebben of hebben gedaan.
- Impulsief. Ik doe of zeg dingen erg snel zonder er bij na te denken waarna ik later vaak pas denk dat ik dat bijv. beter niet had kunnen doen.
- Onverdraagzaam. Ik verdraag dingen heel slecht zoals andere mensen vreemde mensen bijv.
- Intolerant.

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 21:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2002, 19:24
Lonestar
Lonestar is offline
yo anoniem iemand,

wat die gozer heeft geschreven is goed man.
Ik zelf heb hier zeker wel wat aan k ga ook zoiets schrijven en dan zal het hoop ik ook wel goed komen zoals het bij hem ging.

Thnx Joost gozer en anoniemand

ow dat ben ik
__________________
Looking for The Imperfect but perfect girl.

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 20:55
the_conquer
the_conquer is offline
hey mooi schrijfwerk.

Binnenkort zal the conquer himself ook een stukkie plaatsen. Wat zeker toch een hoop verandering te weeg kan brengen.

groeten

the conquer
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 20:57
Lonestar
Lonestar is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
hey mooi schrijfwerk.

Binnenkort zal the conquer himself ook een stukkie plaatsen. Wat zeker toch een hoop verandering te weeg kan brengen.

groeten

the conquer
ook deze problemen?

et helpt man
__________________
Looking for The Imperfect but perfect girl.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 21:27
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Heel mooi stukje (gevoelige) tekst, wat me aan het denken zet. Ik herken er veel dingen in. Ik ga zelf ook alles maar eens goed op een rijtje zetten! Bedankt dat er mensen zijn die me op dit soort ideeen brengen! Jullie zien t vanzelf verschijnen...

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 21:41
Lonestar
Lonestar is offline
tja geen dank ik heb et toch mooi geschreven
alleen anoniem gepost

k d8 misschien hebben mensen er wat aan

et sukte ook wel
__________________
Looking for The Imperfect but perfect girl.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 21:45
wortelQ
wortelQ is offline
Ik herken ook veel dingen in die tekst, maar er zijn bij mij ook vel dingen anders. Ik denk niet dat dit mij helpt om m'n liefdesverdriet (wat een kutwoord is het eigenlijk ook ) te verwerken..... Op de 1 of andere manier blijf ik toch altijd nog van haar houden.
__________________
dat was het dan...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 21:49
Lonestar
Lonestar is offline
et gaat voornamelijk om de vragen die ik stelde.

Stel jezelf die vragen ook eens.

schrijf ook zo'n verhaal gooi je emoties en ged8en op papier zodat het tastbaar is en niet meer in je hoofd zit dan voel je je ook tijdens het schrijven echt gelijk al veel beter.

bij mij heeft het gewerkt en als anderen nou hetzelfde doen of proberen dan zal het uiteindelijk wel wat helpen dat is zeker!!

Gegroet J.

a.ka Lonestar
__________________
Looking for The Imperfect but perfect girl.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:18
wortelQ
wortelQ is offline
Het id alleen al dat ik voor een ander even veel zou kunnen voelen als voor haar bezorgt me al kippe vel........... Nee, zoiets zou niet werken, ik zou tijdens het schrijven van zo'n verhaal helemaal gek worden.
Ik denk dat het beter is om er met iemand over te praten.... maar vind amar zo'n iemand die je in vertrouwen kan nemen. Dat is voor mij toch wel erug moeilijk.
__________________
dat was het dan...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:21
Lonestar
Lonestar is offline
jah bij sommige ligt het wel eens anders

Maar vaak is het ook wel gewoon de periode dat het uit is en dat het gewoon erg moeilijk is om te verwerken.

Ik hoop dat je een manier vindt man echt waar.

Want het voelt zo enorm klote.

Just here to help and support!!
__________________
Looking for The Imperfect but perfect girl.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:31
Verwijderd
Hmmz, ik heb een goed gesprek met mijn vader gehad .. dit voor het eerst sinds eeuwen lijkt het wel

Hij gaf me 1 advies: dingen niet zo nauw zien. Je moet niet kijken naar hetgene dat de ander wil, maar vooral naar dat wat jij met iemand wil.

De achterliggende gedachte is dat je pas dan ook echt achter jezelf kunt staan. Doe alleen dingen waar je echt van overtuigd bent en niet alleen omdat je het 'wel graag zou willen' of 'haar wel leuk vindt'.

Eerlijkheid en voorkomen van innerlijke tegenspraak is het enige dat telt.

Als jij echt alles gegeven hebt, maar zij je niet (meer) wil, kun je tenminste tegen jezelf zeggen dat het jouw fout niet was. Of zoals mijn vader zou redeneren: "ik deed mijn best, ik faalde, shit happens, morgen is weer een dag en er is nog genoeg vrouwelijk schoon"

Het is volgens hem onzinnig om jezelf te slopen om dingen die je toch niet kunt veranderen. Sluit het hoofdstuk dus af en begin aan het volgende. Klinkt hard en ongevoelig, maar het is wel het beste voor jezelf

En een beetje offtopic: mijn eigen fout was - aldus mijn pa - dat ik niet volledig achter mijn keuzes stond en mijn eigen identiteit verkrachtte door niet volledig eerlijk te zijn (tegen haar en mezelf). Zijn advies: "Kies 1 lijn in het leven en volg die. Je bent beter een eerlijke klootzak, dan uiteindelijk een hypocriete klootzak" .. en hij kent me het best, vrees ik
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:33
Lonestar
Lonestar is offline
True true maar dat gaat niet zo makkelijk hoor.
__________________
Looking for The Imperfect but perfect girl.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:39
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Joost, je bent echt een goede steun in deze moeilijke tijd voor me... en ben blij dat je zoiets op papier gezet heb.! ThnX m8
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:42
Lonestar
Lonestar is offline
Heey heey why my full name , probeer ik es beetje anoniem te blijven zet ie me naam neer .

Maar is okeej man

K help door dik en dun
__________________
Looking for The Imperfect but perfect girl.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Lonestar schreef:
True true maar dat gaat niet zo makkelijk hoor.
Jada jada, totdat je het volgende leuke meisje tegenkomt
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 23:33
Lonestar
Lonestar is offline
Tjah maar jah sommige willen dat nog niet he.

Eerst vaak maar eens zien er overheen te komen.
Er zijn er ook die ze niet meer vertrouwen nadat ze gedumpt worden en die voorlopig dus gewoon niet meer an de vrouw willen.
__________________
Looking for The Imperfect but perfect girl.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 10:38
Verwijderd
True, momenteel richt ik me dan ook op vriendschap. Mijn behoefte aan contact met meisjes is alleen maar groter geworden eigenlijk, maar ik wil de problemen voorkomen.

Dus voortaan:
1) Helemaal eerlijk zijn. Het heeft geen zin dingen te zeggen die ik niet echt meen en daarnaast moet ze me maar accepteren zoals ik ben.
2) Vriendschap gaat voor relatie, tenzij ik echt meer voel.

Dingen kunnen heel simpel zijn, als ik maar ophou mij in allerlei bochten te wringen. Misschien dat ik daardoor soms iets botter zal overkomen, maar juist daardoor is de kans kleiner dat ik haar kwets. Ze weet dan immers wat ze verwachten kan en ik kan gewoon zeggen wat ik denk.

Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ik een half jaar geleden al precies zo had gehandeld :/ maarjah, errare humanum est

Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 10:39
Lonestar
Lonestar is offline
valt me op dat alles wat iedereen zegt ook in al in me tekst boven in staat
__________________
Looking for The Imperfect but perfect girl.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-10-2002, 19:33
de abt van sion
de abt van sion is offline
´Liefdesverdriet´ is een contradictio in terminis.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 19:38
Lonestar
Lonestar is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
´Liefdesverdriet´ is een contradictio in terminis.
maar natuurlijk dat wou ik ook net zeggen
__________________
Looking for The Imperfect but perfect girl.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 11:39
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Lonestar schreef:
ook deze problemen?

et helpt man
Heb ze gehad. Een fles wodka deed het bij mij ook goed hoor. attans dacht ik toen. Maar kan ook binnenkort wel een stukkie plaatsen, maar goed geschreven

groeten


the conquer
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Iemand vergeten
Muziek
53 02-01-2015 19:28
Liefde & Relatie 'Kort' liefdesverdriet
Rerisen Phoenix
38 24-01-2008 20:50
Liefde & Relatie Liefdesverdriet om sexrelatie?
muurbloempje55
2 13-10-2006 13:58
Liefde & Relatie medicijn tegen liefdesverdriet
scarman1
18 10-08-2004 19:41
Verhalen & Gedichten [gezocht] boek
BelleRosé
8 03-02-2004 09:52
Liefde & Relatie help help help
**(())**
5 07-07-2003 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.