Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 17:42
ikke?
ikke? is offline
hoi allemaal

het is misschien een beetje rare vraag.
maar ik slik de pil en wordt gewoon ongesteld maar ik hoor de laatste tijd vaak dat je ook gewoon dan zwanger kunt zijn.
Om mezelf gerust te stellen wil ik een zwangerschapstest kopen.
Maar wanneer kan je die test dan doen?
Moet je hem dan doen op de dag dat je gewoon ongesteld wordt of maakt het nie uit wanneer je dat doet..

ik hoop dat iemand reageerd

doeiii eva
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:57
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
ikke? schreef:
hoi allemaal

het is misschien een beetje rare vraag.
maar ik slik de pil en wordt gewoon ongesteld maar ik hoor de laatste tijd vaak dat je ook gewoon dan zwanger kunt zijn.
Om mezelf gerust te stellen wil ik een zwangerschapstest kopen.
Maar wanneer kan je die test dan doen?
Moet je hem dan doen op de dag dat je gewoon ongesteld wordt of maakt het nie uit wanneer je dat doet..

ik hoop dat iemand reageerd

doeiii eva

je moet dat ongeveer doen wanneer je denkt dat je ongesteld word ! Maar als je ongesteld bent geweest dan kan je NIET zwanger zijn !!!!!!! Dat kan gewoon niet. Als je ongesteld bent dan gaat al het slijm in je baarmoeder weg en kan een bevruchte eitje niet ingenesteld worden !!!! Dus je bent niet zwanger !!!

groetjes
Tha Bomb Vivi©
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 00:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:

je moet dat ongeveer doen wanneer je denkt dat je ongesteld word ! Maar als je ongesteld bent geweest dan kan je NIET zwanger zijn !!!!!!! Dat kan gewoon niet. Als je ongesteld bent dan gaat al het slijm in je baarmoeder weg en kan een bevruchte eitje niet ingenesteld worden !!!! Dus je bent niet zwanger !!!
Sommige vrouwen worden wel ongesteld als ze zwanger zijn.
Dat je dus niet zwanger kunt zijn als je ongesteld wordt, is per definitie niet waar.
Meestal, ja, is het zo dat je niet zwanger bent als je (nog steeds) ongesteld wordt.

Als je de pil gebruikt is er een kans op zwangerschap als je de pil een keer vergeten bent, of wanneer je last hebt gehad van diarree of overgeven. Dan kan de pil niet goed hebben gewerkt.
Als je de pil vergeet in de eerste en/of derde week moet je het meest oppassen. De tweede week is niet zo erg. Ik weet niet of dit per pil verschilt: ik zou hiervoor even de bijsluiter lezen.

Gatara
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 11:34
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:


Maar als je ongesteld bent geweest dan kan je NIET zwanger zijn !!!!!!! Dat kan gewoon niet. Als je ongesteld bent dan gaat al het slijm in je baarmoeder weg en kan een bevruchte eitje niet ingenesteld worden !!!! Dus je bent niet zwanger !!!

groetjes
Tha Bomb Vivi©
das idd onzin
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 11:35
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
rabecca schreef:


das idd onzin
hoezo ?? Als je ongesteld bent geweest betekend dat dat je niet zwanger bent en met dat slijm dat klopt ook !!!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:


hoezo ?? Als je ongesteld bent geweest betekend dat dat je niet zwanger bent en met dat slijm dat klopt ook !!!
Zie mijn eerder antwoord.

Het is zeldzaam, maar er zijn vrouwen die zwanger zijn, maar TOCH ongesteld worden.

Gatara
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 10:04
mausi
mausi is offline
Citaat:
Gatara schreef:


Zie mijn eerder antwoord.

Het is zeldzaam, maar er zijn vrouwen die zwanger zijn, maar TOCH ongesteld worden.

Gatara
Dan gaat er een deel van het slijmvlies weg. Het andere deel (met de ingenestelde vrucht) blijft dan zitten.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:25
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
je moet de test eigenlijk doen op de dag dat je ongesteld had moeten worden. dus als je twijfelt, kan je 't maximaal 4 weken nadat je hebt gevreeën die test doen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:


Zie mijn eerder antwoord.

Het is zeldzaam, maar er zijn vrouwen die zwanger zijn, maar TOCH ongesteld worden.

Gatara
ik had gelezen dat dat alleen maar kan als je aan de pil bent of je een spiraaltje hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:45
Verwijderd
ja, sommige mensen raken idd zwanger door de pil heen....die is niet 100% veilig.
En je kan ook bloed verliezen en denken dat je ongesteld bent
maar het kan ook zijn dat dit innestelingsbloed is.....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 12:25
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:



je moet dat ongeveer doen wanneer je denkt dat je ongesteld word ! Maar als je ongesteld bent geweest dan kan je NIET zwanger zijn !!!!!!! Dat kan gewoon niet. Als je ongesteld bent dan gaat al het slijm in je baarmoeder weg en kan een bevruchte eitje niet ingenesteld worden !!!! Dus je bent niet zwanger !!!

groetjes
Tha Bomb Vivi©
das echt niet waar wat je zegt je kunt nog maanden "ongesteld' worden alleen zijn het dan gewoon bloedingen maar jijzelf merkt t verschil niet!! en tja de pil doorslikken als je zwanger bent is ook niet echt gezond dus als je t vermoeden hebt zou k wel zon test doen..die kun je gewoon bij de drogist kopen voor 8 euro of zo...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid zwangerschapstest: vanaf hoeveel dagen kan dat?
Tulpje6
3 22-01-2004 17:53
Lichaam & Gezondheid Was mijn zwangerschapstest betrouwbaar?
spunky
5 16-08-2003 13:17
Lichaam & Gezondheid zwangerschapstest
HipHopSter
9 22-01-2003 14:44
Lichaam & Gezondheid zwangerschapstest
Verwijderd
2 06-08-2002 14:44
Lichaam & Gezondheid zwangerschapstest
girl-next-door
7 20-04-2002 16:09
Seksualiteit Na hoelang is een zwangerschapstest betrouwbaar?
Janicha
9 20-02-2002 15:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.