Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2004, 16:03
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Wij zoeken:
Boekenverslinders die op maandelijkse basis een uittreksel willen schrijven van een boek waarvan Scholieren.com nog niet eerder een uittreksel had. Voorrang hebben de boeken bovenaan de lijst met verzoekjes en boeken die pas net verschenen zijn.
Als boekenverslinder richt je je op 1 taal: we hebben plek voor twee schrijvers die zich richten op boeken van Nederlandse en Belgische schrijvers; en 1 voor ieder de Duitse, Engelse en Franse schrijvers.
Deze uittreksels krijgen een vaste vorm, met vaste criteria, waarover nog overleg plaats zal vinden. Het zullen in ieder geval 5 sterren uittreksels moeten worden. Schrijf je het uittreksel in het Nederlands én de originele taal, dan neemt de vergoeding ook toe.
Hoe oud je bent maakt ons niet uit, al is het natuurlijk fijn voor jou als je deze uittreksels ook op school kan inleveren.

Wij bieden:
  • Aansluiting bij een blij en gezellig team van onprofessionele jonge honden die Scholieren.com graag nog gaver en beter maken dan het al is
  • Serverruimte en Scholieren.com-mailadres
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een alleszins redelijke vergoeding

Wij zijn:
Een site die inmiddels een jaar of zes bestaat en momenteel met 60.000 unieke bezoekers per dag vrijwel alle middelbare scholieren in Nederland en omstreken (Suriname, Belgie) bereikt. Via het web wordt de site ondersteund door richting de 60 medewerkers.
Beroemd (en berucht) zijn we geworden door onze uittreksels- en werkstukkendatabase. Inmiddels is er ook een van de grootste Nederlandstalige internetgemeenschappen op ons forum gegroeid en bieden we ook spiektips, columns en cd- en filmrecensies aan.
Scholieren.com is een groeiende onprofessioneel gerunde site gemaakt door een stel jonge honden zonder verstand van zaken. Daar kan jij ook bij horen!

Ik ben:
De persoon bij wie je terecht kan voor vragen. Dat kan natuurlijk per mail en msn (simon@scholieren.com), maar misschien is een privé bericht wel net zo makkelijk.
Sollicitatiebrieven voor 8 mei naar mijn mail, liefst inclusief CV waaruit jouw boekenliefde blijft.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com

Laatst gewijzigd op 23-04-2004 om 16:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2004, 16:18
Verwijderd
"...Blijkt"

Sorry. Voor de rest een prachtig bericht. Als ik niet al voor mijn studie een enorme leeslijst had, had ik misschien mee willen doen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 17:14
dromenvanger
Avatar van dromenvanger
dromenvanger is offline
He, dat lijkt me wel tof...
Ik lees toch tamelijk veel enzo
__________________
and all memories are sweeter 'cause they're gone
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:59
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Er zijn al drie gegadigden. We zijn nu vooral op zoek naar Fransozen en Duitsers.

Citaat:
dromenvanger schreef op 25-04-2004 @ 18:14 :
He, dat lijkt me wel tof...
Ik lees toch tamelijk veel enzo
Stuur me een mail of pm.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Li Theriftir
Aelandill
47 06-01-2006 09:20
Beleidszaken Een vraag over de medewerkers?
Jolt
22 25-11-2004 17:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Recensie Isabelle
Ralf
3 07-01-2004 19:52
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gedichtenbespreking deel 3
Wouty
6 19-10-2001 18:07
ARTistiek gedichtenbespreking deel 3
Wouty
5 18-10-2001 14:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.