Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 19:49
slimmieslak
Avatar van slimmieslak
slimmieslak is offline
Hallo, Misschien snapt 1 van jullie wat er met me aan de hand is, want ik zelf snap er geen snars meer van....

IK word al maanden niet ongesteld, of maar een heel klein beetje, echt maar 1 of 2 dagen en dan maar een paar druppels... beetje vreemd, maar zwanger kan ik niet zijn, ik heb namelijk een zwangersschapstest gedaan en was niet zwanger, daarna heb ik niks meer gedaan waarvan ik zwanger kan worden.
beetje vreemd toch? ik ben ook niet heel veel afgevallen of streng aan het lijnen, ben namelijk best tevreden met mezelf ( jaja het is een wonder tegenwoordig)

de laatste 2 weken voel ik me eigenlijk niet lekker, beetje buikpijn, af en toe migraine ( dat heb ik normaal alleen een zeer langdurige stresvolle situatie's) misselijk, totaal geen trek.
Het rare is dat is soms ineens wel trek heb, maar als ik dan een half boterhammetje op heb zit ik echt zooo vol, ik word er echt misselijk van .... een uurtje daarna ofzo gaat het wel weer.

en dan als laatste,
soms heb ik ontzettend spierpijn, vooral in mijn benen en dan heb ik eigenlijk niks raars gedaan, sosm wel hardgelopen, maar dat doe ik wel vaker en daar krijg ik nooit zo'n spierpijn van.
de dag voor koninginnedag voelde mijn benen heeel slap, als ik stond trilde mijn spieren heel erg alsof ik ze heel erg inspande...'

Eigenlijk lijkt me dit niet gezond, maar voel me verder echt niet ziek hoor, ik denk niet daat ik hiervoor naar de dokter moet.

Nou ja ik heb voor mezelf gezegd dat ik naar de dokter ga als ik deze keer weer niet ongesteld word. maar dat duurt nog 2 weken...
Misschien heeft 1 van jullie een idee wat er aan de hand is of wat ik kan doen om me beter te voelen.
ik eet eigenlijk al heel gezond,veel afwisselen bla bla bla, maar af en toe wel chips enzo, maar dat kan volgens mij niet erg zijn!!

Nou iedereen die met een tipje komt bedankt!!!
X
__________________
wat voor jouw gek is is voor mij normaal
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:14
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Ik zou zo gauw mogelijk naar de dokter gaan! Je zegt zelf dat je je helemaal niet lekker voelt, maar niet ziek voelt . Maar lange tijd niet ongesteld worden zonder duidelijke reden (stress, afvallen, zwangerschap zijn het volgens jou allemaal niet) is absoluut niet gezond! Als ik jouw klachten zou hebben zou ik me allang zorgen hebben gemaakt.

Misschien is er niets aan de hand (maar dat denk ik eigenlijk niet), het is in ieder geval niet normaal, dus dan zou ik zeker naar de dokter gaan. Je hoeft niet alleen naar de dokter als iets ongezond is, maar ook als iets niet normaal is. Ik heb kreeg laatst een hoop allergische reacties, dat is ook niet meteen ongezond, maar wél abnormaal. Dus ga ik ermee naar de dokter. Iets abnormaals kan uiteindelijk wel iets ongezonds worden.

Ik dwaal af, mijn advies is iig om zo gauw mogelijk naar de dokter te gaan!
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 09:35
metallicpatrick
Avatar van metallicpatrick
metallicpatrick is offline
vind ik ook....liefst vandaag nog
__________________
zware symphonische kracht metaal
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:10
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Hmm ik heb geen idee wat het is, maar ik wil wel graag weten wat de dokter zei als je daar heen gaat. Want ik herken het nogal. Op het ongesteld zijn na dan, al is het wel iets minder geloof ik. Maar de buikpijn, hoofdpijn, misselijk, trek maar als je eet niet meer, en spierpijn heb ik ook allemaal (en duizelig en geen evenwicht hebben)
Dussuhm, ja ga naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:47
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
een zwangerschapstest is niet altijd zeker, het is alleen 100% zeker als ie aangeeft dat je zwanger bent, als ie zegt an niet kan t de volgende keer wel zo zijn ik zou er dus nog maar eentje halen, of naar de dokter
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:20
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
De eerste reactie die in mij opkwam was bloedarmoede, hoewel ik niet precies de symptomen daarvan ken.
Misschien voor de zekerheid nog een zwangerschapstest doen, want ze zijn niet alijd betrouwbaar.
En maak gauw een afspraak bij de dokter, misschien is het inderdaad niks bijzonders, dan wéét je dat tenminste.

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 14-05-2004 @ 18:20 :
De eerste reactie die in mij opkwam was bloedarmoede, hoewel ik niet precies de symptomen daarvan ken.
Misschien voor de zekerheid nog een zwangerschapstest doen, want ze zijn niet alijd betrouwbaar.
En maak gauw een afspraak bij de dokter, misschien is het inderdaad niks bijzonders, dan wéét je dat tenminste.

Sterkte
Daar dacht ik ook aan, maar dan niet "even" bloedarmoede, maar dan toch wel best "erg"...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 17:26
slimmieslak
Avatar van slimmieslak
slimmieslak is offline
hmm jullie reactie's maken me ook niet geruster, maar wel eerlijk en daar gaat het ff om!

Ik wacht nog ff of ik deze maand ongesteld word en als dat neit zo is ga ik gelijk naar de dokter....
BLoedarmoede had ik zelf nog niet aan gedacht... zou ook wel kunnen...

Ik denk dat ik gewoon naar de dokter ga, ongesteld of niet..... dan heb ik tenminste weer een beetje zekerheid!!

bedankt voor de reactie's en ik laat horen hoe het was...
x
__________________
wat voor jouw gek is is voor mij normaal
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.