Oud 06-08-2004, 14:11
princessje
princessje is offline
Ppff.. Zit echt met een probleem.. Een paar weken terug heb ik met een vriendin voor de gein m地 haar gekleurd, we waren ons een beetje aan het vervelen en kwamen op dat gekke idee.. Ik heb van mezelf blond haar, niet dat heel lichte blond, maar meer een beetje zoals Froukje. Ik heb m地 haar gekleurd in cappuccino bruin ( met Garnier Nutrisse Natea ) en in het begin vond ik het echt geslaagd. Doordat ik veel in de zon rondloop, werd m地 haar steeds lichter en lichter en ik vond dat er zo地 beetje zo地 rode schijn in kwam te staan, dus gisteren dacht ik, ik ga het nog eens kleuren, maar deze keer neem ik een donkerder kleurtje.. Op het doosje stond donkerbruin, maar mijn haar is nu ZWART!!

En het staat me echt niet.. Ik durf zelfs niet meer naar buiten.. Nu m地 vraag, moet ik hiervoor nu naar de kapper en moet hij mijn haar herkleuren, of kan ik dat zelf ook doen, want er staat in de bijsluiter geschreven dat als ik m地 haar lichter wil maken, ik gebruik kan maken van de ontkleuring.. Ik wil niet dat m地 haar groen uitslaagt of zo? Hebben jullie tips voor me aub, want ik durf zelfs niet meer in de spiegel te kijken .. Zoentjes xx
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:33
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Paar keer flink met anti-roosshampoo wassen, daar kan je verse kleurtje ook niet zo best tegen.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:14
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Welke kleur wil je nu hebben dan? Jouw oude kleur of meer richting bruin?
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 12:53
Marit
Avatar van Marit
Marit is offline
Ik raad je aan om naar een goede kapper te gaan en daar te informeren en je haar opnieuw te kleuren.
maar ik zou daarna even stoppen met je haar te kleuren. Is best slecht voor je haar.

*spreekt uit ervaring*
ik kleur m'n haar voorlopig niet meer het ging altijd fout
__________________
hups!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:15
TiM
Avatar van TiM
TiM is offline
mijn ma wilde het ook verven, 't werd perongeluk de kleur van dit forum (hoe geel )
en deze kleur rood erna:

hmz...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 19:42
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
je kan er gewoon ontkleuring doorheen doen, dan wordt t erg licht...ging bij mij iig goed (wel daarna n tijd je haar niet kleuren maar ik geloof dat je dat nu toch niet meer wilt )

en anders naar n kapper maar dan betaal je wel flink
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 22:57
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-08-2004 @ 14:33 :
Paar keer flink met anti-roosshampoo wassen, daar kan je verse kleurtje ook niet zo best tegen.
=grl

Precies. En nog een paar daagjes in de zon lopen help ook wel. Bovendien... 't went wel.

(natuurlijk kan je ook naar de kapper gaan.. maar dat ligt zo voor de hand dat ik het eigenlijk niet de moeite vind om te vermelden )
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 04:49
Verwijderd
Word gothic.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 10:55
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-08-2004 @ 04:49 :
Word gothic.
Je was me net voor.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 14:57
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ga naar de kapper. die mensen weten altijd raad .

jammer, maar het zal vast wel weer goed komen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 02:15
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
goed op de doosjes kijken natuurlijk.....

maar kapper zou wel eens een goed idee kunnen zijn.. niet zelf mee experimenteren iig, want zwart plus blond = geen blond als je het mij vraagt
__________________
。ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 11:53
Noddy
Noddy is offline
Als je het veel wast vervaagt de kleur vanzelf wel, maar ik zou naar de kapper gaan. Die weten vaak wel wat je moet doen. En als je het gaat ontkleuren moet je het niet zelf doen want dat is echt zooi! Bij de kapper weten ze precies hoelang dat moet enzo... alleen je haar wordt dan wel heeel erg droog.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:04
Verwijderd
ik heb zo'n vaag vermoeden dat je haar groen of grijs gaat worden als je het zelf gaat ontkleuren. Maar ik ben geen expert natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:09
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Kheb ook zwart haar..niets mis mee toch?
__________________
Krebs
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:10
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 16-08-2004 @ 12:04 :
ik heb zo'n vaag vermoeden dat je haar groen of grijs gaat worden als je het zelf gaat ontkleuren. Maar ik ben geen expert natuurlijk.
of oranje

het ligt eraan wat je pigment kleur oid is. Dat is altijd of groen of rood. (of zoiets. ik weet het ook niet meer helemaal zeker.)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:32
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Kijk, ik heb ook eens gehad dat ik mijn haar kleurde en het een compleet verkeerde kleur werd !!

Nu ik zal u zeggen maak aub niet de fout van het veel te gaan wassen !! Mijn haar was eens rood uitgeslagen, ik begon het keivaak te wassen met gevolg dat ik iets oranje roos achtig had

Er zit niets anders op dan het gewoon zo te laten, en doe er zeker geen andere kleur meer boven !! Tis vooral door het veelvuldig na elkaar kleuren dat je zoiets krijgt hoor !!

En als je buiten komt of in de zon !! Pet op of bandana !!
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 08:20
princessje
princessje is offline
Citaat:
the_only_fieke schreef op 16-08-2004 @ 13:32 :
Kijk,

Er zit niets anders op dan het gewoon zo te laten, en doe er zeker geen andere kleur meer boven !! Tis vooral door het veelvuldig na elkaar kleuren dat je zoiets krijgt hoor !!

Het is nu al een week geleden en het het zo gehouden, het is donkerblond nu, maar een beetje een grauwe schijn.. Kan ik nu volgende week naar de kapper om er een bal饌ge ( of zoiets ) in laten zetten, dat het er wat 'gezonder' uitziet?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 10:39
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Ik denk dat je volgende week eerst eens bij een kapper langs zou kunnen gaan om te vertellen wat jouw probleem is en wat je verder met jouw haren wil doen. De kapper kan je dan advies geven over wat wel en niet kan.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 20:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Misschien is het een goede tip om voortaan (als die keer er nog komt ) met een spoeling te beginnen die er na 1 wasbeurt zo goed als uit gaat. Om te kijken of de kleur je staat...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.