Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2019, 14:45
Saiy
Saiy is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2019, 15:29
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja Wat kut dit
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 17:25
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Zo komt het wel heel dichtbij....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 17:37
Verwijderd
Wat, ruzies en geweldpleging in de relationele sfeer of het criminele circuit gebeuren andere dagen nooit in Utrecht?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 17:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik zag net op nos.nl dat de hoofdverdachte is aangehouden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 17:55
Verwijderd
De dader is aangehouden zelfs.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 18:13
Fleming
ikbenveilig.nl
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 18:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zo komt het wel heel dichtbij....

dude is opgepakt 50m van mn sportcluppie af, het is dat alles al was afgezegd anders was ik er wel heel dichtbij tijdens zijn arrestatie

Spoiler
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 19:07
Verwijderd
Ik heb 14 telefoontjes, minstens 30 FB-messenger berichten, snaps, WhatsApps en zelfs SMSjes gehad met de vraag of ik okay ben

Nederland=Utrecht jongens.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 19:21
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
dude is opgepakt 50m van mn sportcluppie af, het is dat alles al was afgezegd anders was ik er wel heel dichtbij tijdens zijn arrestatie

Spoiler
Spoiler
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 14 telefoontjes, minstens 30 FB-messenger berichten, snaps, WhatsApps en zelfs SMSjes gehad met de vraag of ik okay ben

Nederland=Utrecht jongens.
Je bent geliefd.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 19:27
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat, ruzies en geweldpleging in de relationele sfeer of het criminele circuit gebeuren andere dagen nooit in Utrecht?
Meer vanwege het feit dat de politie en de gemeente zelfs tot in Maarssen afraadden buiten te spelen tot de dader gepakt was. Ouders moesten de kinderen komen halen, zelfs in groep 8. Best overdreven vind ik persoonlijk, maar je kan niet anders dan meegaan in dat protocol. Heb samen met mijn leerlingen het nieuws gevolgd en daarna afgeleid met de eerste les Lentekriebels
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 19:35
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Meer vanwege het feit dat de politie en de gemeente zelfs tot in Maarssen afraadden buiten te spelen tot de dader gepakt was. Ouders moesten de kinderen komen halen, zelfs in groep 8. Best overdreven vind ik persoonlijk, maar je kan niet anders dan meegaan in dat protocol. Heb samen met mijn leerlingen het nieuws gevolgd en daarna afgeleid met de eerste les Lentekriebels
Ik vind het ironisch dat er in mijn tekstboek van Nederlands vandaag een tekstje stond over hoe veilig Nederland is.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ironisch dat er in mijn tekstboek van Nederlands vandaag een tekstje stond over hoe veilig Nederland is.
Maar dat is niet ironisch, het is de keiharde feitelijke waarheid.
Stel dat dit een terroristische aanslag was eah, dan hebben we sinds 2000 de volgende aanslagen gehad met slachtoffers:
- 6-5-2002: Pim Fortuyn wordt doodgeschoten door een milieuterrorist (de kogel kwam van daadwerkelijk van links); 1 dode
- 2-11-2004: Theo van Gogh wordt doodgeschoten door Mohammed B (de kogel kwam van rechts); 1 dode
- 30-4-2009: Karst Tates rijdt een hoop mensen dood en verwond er nog een sloot in Apeldoorn; 8 doden, 10 gewonden
- 31-8-2018: Een verwarde geradicaliseerde Afghaan steekt twee toeristen neer; 3 gewonden inclusief de neergeschoten dader

Vooralsnog is er nog niet bekend wat de motivatie achter deze actie was. Na de Vergismoord en de wildwestrapportage van de Ceintuurbaan in Amsterdam zou het mij niet verbazen als het criminele circuit hier gewoon achter zit.
Verder loopt Nederland voorop of staat zeer hoog in de lijstjes met:
- Verkeersveiligheid (alleen een paar microstaten doen het beter)
- Levensverwachting
- Algemene kwaliteit zorg is top 5 van de wereld geloof ik?

Nederland IS een van de veiligste landen ter wereld. Onironisch.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 19:58
Verwijderd
Trouwens, ook een aanslag met maarliefst duizend doden zou aan die cijfers niet veel veranderen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Meer vanwege het feit dat de politie en de gemeente zelfs tot in Maarssen afraadden buiten te spelen tot de dader gepakt was. Ouders moesten de kinderen komen halen, zelfs in groep 8. Best overdreven vind ik persoonlijk, maar je kan niet anders dan meegaan in dat protocol. Heb samen met mijn leerlingen het nieuws gevolgd en daarna afgeleid met de eerste les Lentekriebels
Jij kan niets aan die reactie doen, maar ik vind het wel een beetje "Een straat verderop is iemand doodgereden door een drankrijder, daarom mogen mijn kinderen niet alleen buiten spelen."
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Je bent geliefd.
Vast, ze moeten niets van me denk ik
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 20:07
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Maar dat is niet ironisch, het is de keiharde feitelijke waarheid.
Stel dat dit een terroristische aanslag was eah, dan hebben we sinds 2000 de volgende aanslagen gehad met slachtoffers:
- 6-5-2002: Pim Fortuyn wordt doodgeschoten door een milieuterrorist (de kogel kwam van daadwerkelijk van links); 1 dode
- 2-11-2004: Theo van Gogh wordt doodgeschoten door Mohammed B (de kogel kwam van rechts); 1 dode
- 30-4-2009: Karst Tates rijdt een hoop mensen dood en verwond er nog een sloot in Apeldoorn; 8 doden, 10 gewonden
- 31-8-2018: Een verwarde geradicaliseerde Afghaan steekt twee toeristen neer; 3 gewonden inclusief de neergeschoten dader

Vooralsnog is er nog niet bekend wat de motivatie achter deze actie was. Na de Vergismoord en de wildwestrapportage van de Ceintuurbaan in Amsterdam zou het mij niet verbazen als het criminele circuit hier gewoon achter zit.
Verder loopt Nederland voorop of staat zeer hoog in de lijstjes met:
- Verkeersveiligheid (alleen een paar microstaten doen het beter)
- Levensverwachting
- Algemene kwaliteit zorg is top 5 van de wereld geloof ik?

Nederland IS een van de veiligste landen ter wereld. Onironisch.
Dat is helemaal waar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-03-2019, 20:33
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Maar dat is niet ironisch, het is de keiharde feitelijke waarheid.
Stel dat dit een terroristische aanslag was eah, dan hebben we sinds 2000 de volgende aanslagen gehad met slachtoffers:
- 6-5-2002: Pim Fortuyn wordt doodgeschoten door een milieuterrorist (de kogel kwam van daadwerkelijk van links); 1 dode
- 2-11-2004: Theo van Gogh wordt doodgeschoten door Mohammed B (de kogel kwam van rechts); 1 dode
- 30-4-2009: Karst Tates rijdt een hoop mensen dood en verwond er nog een sloot in Apeldoorn; 8 doden, 10 gewonden
- 31-8-2018: Een verwarde geradicaliseerde Afghaan steekt twee toeristen neer; 3 gewonden inclusief de neergeschoten dader
Bart van U. - Els Borst? Of wordt dat in de officiële cijfers onder 'verward/psychiatrisch' i.p.v. terroristisch geschaard (zou zomaar kunnen)?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Bart van U. - Els Borst? Of wordt dat in de officiële cijfers onder 'verward/psychiatrisch' i.p.v. terroristisch geschaard (zou zomaar kunnen)?
Kan ik niet vinden zo. Maar voor mij zou het meest logische misdaad zijn en niet terreur.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 21:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Nouja je zou Tristan B. er ook nog onder kunnen rekenen. Maar daar gaat het niet om. Ik denk dat Deadlock zeker een punt heeft.

En tuurlijk mag puur cognitief gezien de impact van een situatie niet afhankelijk zijn van de afstand, maar in de praktijk had ik het vandaag ook te pakken. Het wordt 'echter' en speelt meer in op mijn veiligheidsgevoel omdat het in mijn veilige kringeltje is en omdat het in het vervoersmiddel plaatsvindt wat mij van huis naar werk verkast en weer terug
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 21:54
Verwijderd
Oh fuck Tristan van der Vlis natuurlijk. Ja inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 21:56
Verwijderd
Oh, das officieel trouwens ook geen terroristische daad.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 22:15
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Kan ik niet vinden zo. Maar voor mij zou het meest logische misdaad zijn en niet terreur.
Lastig om een definitie aan te hangen inderdaad. Bart is voornamelijk knettergek:

''De ,,opdracht” om oud-minister Borst te doden kreeg Van U. op 7-jarige leeftijd. Hij was ziek, en in een soort koortsdroom verschenen God, de duivel en Jezus Christus aan hem. Ze droegen hem op om degene te doden die verantwoordelijk is voor euthanasie, vertelde hij aan het hof. Het zou nog jaren duren voordat Borst de wetgeving door de Tweede kamer loodste.

Zeer gelovig
Al die jaren worstelde de zeer gelovige Bart van U. met zijn opdracht, omdat die streed met de Bijbel waarin ‘Gij zult niet doden’ staat. En achteraf ,,had het niet gehoeven”, zei hij tegen het hof over de moord. Destijds was hij er echter van overtuigd dat het noodzakelijk was. Hij was ervan overtuigd dat blinden en psychiatrisch patiënten het gevaar liepen geëuthanaseerd te worden. Wat de dood van Borst heeft opgelost? Bart van U. schouderophalend: ,,Mijn opdrachtgevers zullen wel een bedoeling hebben gehad. Daar ga ik niet over.”''

https://www.telegraaf.nl/nieuws/6004...lijke-opdracht
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2019, 22:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh fuck Tristan van der Vlis natuurlijk. Ja inderdaad.
Dat kwam destijds wel eng dichtbij. Zijn vader was een docent van mij
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2019, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Dat kwam destijds wel eng dichtbij. Zijn vader was een docent van mij
Zo zie je maar dat je alles voldoende afdekkend geregeld denkt te kunnen hebben, het valt en staat met de interpretatie van de regels en de waan van alledag voor wat betreft het toezicht want daar waren letterlijk álle alarmbellen afgegaan en toch is er niet eens eens op pauze gedrukt, laat staan op rewind.

Falend toezicht en falende handhaving is echt een van die dingen die fundamenteel verkeerd aan het gaan zijn vanwege de kabinetten Paars, Balkenende en Rutte. Vind ik.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2019, 13:29
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Utrechters toch?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.