Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2005, 12:36
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Vanaf zondag weer op tv, Big brother!

Volgens mij is het echt fout om hiernaar te kijken, maar ik ga toch wel kijken. Ik ben altijd wel benieuwd wat er allemaal zal gebeuren in het huis en welke verhoudingen er ontstaan. Liefde, haat, ruzie etc. noem maar op.



Bridget en Ruud, de gezichten van Big Brother Live: "Samen zijn wij vechters en doorbijters. Wij vullen elkaar aan en zijn daarnaast ook gewaagd aan elkaar


__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87

Laatst gewijzigd op 25-08-2005 om 12:40.
Advertentie
Oud 25-08-2005, 12:37
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Misschien dat ik er een keer naar kijk om te zien hoe het is.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 25-08-2005, 13:32
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ach, eerst roepen we allemaal keihard: NEEEE niet weer een BB en vervolgens gaat half NL BB kijken....

dus ik ga het gewoon vanaf het begin af aan volgen, want ik weet van mezelf dat ik toch wel weer ga kijken. Mocht het nou echt geen bal aan zijn, stop ik vanzelf weer met kijken

al die ophef over een zwangere vrouw in BB is echt onzin. Je krijgt bijna niets van de bevalling zelf te zien. In programma's zoals "de bevalling" zie je veel meer....
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 25-08-2005, 13:32
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik ga zowieso kijken naar de kick-off zondag, en als de bewoners/deelnemers mij een beetje bevallen na een weekje kijken....dan ga ik het wel verder volgen denken ik!

Ik ben gek op van die reality achtige programma's.
Oud 25-08-2005, 13:42
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Tuurlijk ga ik kijken .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 25-08-2005, 13:51
PV
PV is offline
Ik vind het nogal lame dat het zondag pas op tv is, terwijl het sinds gisteravond al via internet te bekijken is. Die zwangere vrouw rookt blijkbaar
Oud 25-08-2005, 13:53
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ja dat vond ik ook al zo vaag, ik zag vandaag al een foto in de krant staan van de bewoners in het huis. Ik dacht al: he, t begon toch pas komende zondag...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 25-08-2005, 13:54
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Sasz schreef op 25-08-2005 @ 14:32 :

al die ophef over een zwangere vrouw in BB is echt onzin. Je krijgt bijna niets van de bevalling zelf te zien. In programma's zoals "de bevalling" zie je veel meer....
het gaat er ook niet om mensen geen bevalling willen zien. het gaat er om dat:
1 die vrouw niet blij zal zijn om voor groot publiek een miskraam/gehandicapt kind te krijgen
2 dat kind later zal terug kijken op zijn geboorte als "commercieel tactisch product"
3 de vader er niet bij zal zijn (of de formule van BB wordt doorbroken)
4 het niets toevoegt aan het programma, alleen aan de sensatiedrang van John. sex en vechtpartijen hebben we al gehad in de BB's over de wereld, dus John moest gewoon even zijn best doen om weer aandacht te krijgen voor de uitgekauwde formule.


ik ga niet kijken, simpelweg omdat ik zondagavond niet kan ivm werken. mocht het allemaal een groot mediaspektakel worden, dan ga ik me er zeker iets meer in verdiepen, maar ik zou niet weten welke waarde dit programma gaat toevoegen...
__________________
Change the planet, or go home.
Oud 25-08-2005, 13:55
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Sasz schreef op 25-08-2005 @ 14:53 :
ja dat vond ik ook al zo vaag, ik zag vandaag al een foto in de krant staan van de bewoners in het huis. Ik dacht al: he, t begon toch pas komende zondag...
ze zitten idd al in het huis. zondag zie je dus oa wat er afgelopen week is gebeurd.
__________________
Change the planet, or go home.
Oud 25-08-2005, 14:31
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Het zal me werkelijk een zorg zijn
Oud 25-08-2005, 14:45
Verwijderd
Voor één keer is het wel leuk geweest, maar niet nog een tweede, derde, vierde en nu zelfs een vijfde BB.
Oud 25-08-2005, 14:48
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
PV schreef op 25-08-2005 @ 14:51 :
Ik vind het nogal lame dat het zondag pas op tv is, terwijl het sinds gisteravond al via internet te bekijken is. Die zwangere vrouw rookt blijkbaar
Haha, wat een pestmens. Ik mag 'r nu al niet.
Oud 25-08-2005, 14:48
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Onbegrijpelijk dat Ruud de Wild zich ervoor leent om het te presenteren. Nu daalt hij toch in mn waardering voor hem
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 25-08-2005, 15:53
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
En of ik ga kijken. (Zoals het leuk is tenminste..)
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 25-08-2005, 16:41
Verwijderd
Ik ga kijken omdat ik het wel leuk vind, stiekem, omdat Ruud het presenteert (en Bridget vind ik ook niet stom). Ik ben wel benieuwd of het te vergelijken is met BB1, dat heb ik echt gevolgd
Oud 25-08-2005, 16:45
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ik vind Bridget een ordinaire doos en van Ruud word ik nou ook niet blij. De hele BB-formule was ooit leuk, maar 5 keer is toch een beetje te veel. Misschien geef ik het een kans, ik zal niet oordelen voor ik het geien heb Heb alleen de eerste BB geizen en de finale gezien toen Patty Brard het presenteerde omdat dat natuurlijk altijd ordinaire sensatie is met dat mens
Oud 25-08-2005, 17:01
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Iedereen heeft het steeds over de vijfde keer, maar het is toch echt pas de vierde keer

Toch? Let's see:

1999 winnaar: Bart

2000 winnaar: Doos 1

2001 winnaar: Doos 2

Daarna is het toch niet meer op de buis verschenen?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 25-08-2005, 17:16
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Hmm ik heb net een half uurtje gekeken via deze link

http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp

En ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind, ook omdat ik er nu HEEL anders naar kijk dan 5 jaar geleden als 14 jarige bij BB 1. Ik kijk nu meer op een observerende manier lijkt het, een psychologische manier zeg maar (hoe reageren ze op elkaar, wie is dominant en wie niet etc etc etc). Heb er een aantal workshops over gehad met mijn opleiding over persoonlijke vorming blabla en weet ik veel allemaal....En dat maakt het voor mij wel interessant.

Er zitten wel een aantal leuke mensen moet ik zeggen, allerlei soorten mensen ook qua persoonlijkheden en karakters
Ads door Google
Oud 25-08-2005, 17:45
Verwijderd
Ik ga het begin wel kijken, en dan zit er best een kans in dat ik het ga volgen...
Oud 25-08-2005, 17:59
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 25-08-2005 @ 18:45 :
Ik ga het begin wel kijken, en dan zit er best een kans in dat ik het ga volgen...
__________________
so... are you gay or straight
Oud 25-08-2005, 18:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-08-2005 @ 18:01 :
2000 winnaar: Doos 1

2001 winnaar: Doos 2
Bianca en Sandy als ik het me goed herinner?

Wanneer begint het ook al weer? Ik dacht zondag 20.30 uur? Aha, nou dan heb ik toch net het voetbal gekeken, misschien ff een stukje meepikken.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-08-2005, 18:29
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
krijg er geen audio op.

dont get me wrong, ik kijk vaak streaming en ook asx streaming, altijd audio. Wordt er audio bij uitgezonden?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 25-08-2005, 18:50
Verwijderd
Dat zwangere mens dat rookt, echt zwaar triest.

Ik heb die stream al na een minuutje uitgezet, echt té saai.

Citaat:
AJMouse schreef op 25-08-2005 @ 19:29 :
Wordt er audio bij uitgezonden?
Uiteraard.
Oud 25-08-2005, 19:24
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-08-2005 @ 18:01 :
Iedereen heeft het steeds over de vijfde keer, maar het is toch echt pas de vierde keer

Toch? Let's see:

1999 winnaar: Bart

2000 winnaar: Doos 1

2001 winnaar: Doos 2

Daarna is het toch niet meer op de buis verschenen?
Je bent Jeanette vergeten!
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 25-08-2005, 19:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik ga weer kijken
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 25-08-2005, 19:37
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
levi's schreef op 25-08-2005 @ 20:24 :
Je bent Jeanette vergeten!
Er was dus toch nog een Doos 3? Okay.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 25-08-2005, 20:29
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Rob is er al uit

en Ralp (ex van een bewoonster) is er bij gekomen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-08-2005, 20:32
.Pure
.Pure is offline
die Rob lijkt echt op Ruud, zoals ie op de voorpagina vd Telegraaf staat. Of ligt dat aan mij?

ik ga iig wel kijken denk ik, als ik toch niets te doen heb.
Oud 25-08-2005, 20:54
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
N00dles schreef op 25-08-2005 @ 19:50 :


Ik heb die stream al na een minuutje uitgezet, echt té saai.

Ik zit inderdaad al 5 minuten te kijken naar twee mensen die afwassen.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 25-08-2005, 21:05
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
hoe triest
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 25-08-2005, 21:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik kijk al een half uur naar afwassende mensen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-08-2005, 21:11
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 25-08-2005 @ 22:07 :
ik kijk al een half uur naar afwassende mensen
zo lang
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 25-08-2005, 21:45
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Er wordt al weer ouderwets over scheten, poep en remsporen gepraat.

Kortom, het voelt echt als een thuiskomen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 25-08-2005, 22:44
Verwijderd
roel zit erin dus ik volg het wel af en toe
Oud 26-08-2005, 15:01
Verwijderd
Ik heb alleen de eerste gekeken, met Bart en Ruud en Karin enzo, de rest vond ik saai, met die bus en dat rijke huis enzo. Misschien wordt dit weer leuk, 't was wel leuk dat er wat tijd tussen zat.. ik ga 't wel even kijken.
Oud 27-08-2005, 11:04
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nee, hier ga ik echt mijn tijd niet aan verspillen
__________________
move your body next to me
Ads door Google
Oud 27-08-2005, 19:07
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Echt Big Brother zoals George Orwell het in gedachte had, kan ik uit die serie niet afleiden. Een groepje jongeren die maar wat rond hangen op Ikea bankjes in een houten barak dmv camera's bekeken.
Oud 27-08-2005, 21:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ganralph schreef op 25-08-2005 @ 14:54 :
het gaat er ook niet om mensen geen bevalling willen zien. het gaat er om dat:
1 die vrouw niet blij zal zijn om voor groot publiek een miskraam/gehandicapt kind te krijgen
2 dat kind later zal terug kijken op zijn geboorte als "commercieel tactisch product"
3 de vader er niet bij zal zijn (of de formule van BB wordt doorbroken)
4 het niets toevoegt aan het programma, alleen aan de sensatiedrang van John. sex en vechtpartijen hebben we al gehad in de BB's over de wereld, dus John moest gewoon even zijn best doen om weer aandacht te krijgen voor de uitgekauwde formule.
1. En ze zal wel blij zijn als ze voor groot publiek een gezond kind krijgt. Je weet dat gewoonweg niet. Ik vind het wel-of-niet-blij-zijn van die vrouw echt het slechtste argument, want ze heeft er zelf voor gekozen om dat programma in te gaan en alle daarbij horende risico's aan te gaan.
2. Dat vind ik inderdaad wel een goed argument.
3. Als die vrouw ervoor kiest om in het BB huis te bevallen zonder die man, vraag ik me af of hij er normaal ook wel bij zou zijn geweest.
4. Daar ben ik het niet mee eens; BB ging altijd over de emotie van de mens, de echtheid. Dat is ook waarom 'BB the Battle' het slechtst scoorde; daarin was te veel geregeld. Ze willen nu weer terug naar die emoties, maar wel een nieuw element toevoegen. Een zwangerschap en bevalling is een ontzettend belangrijke gebeurtenis waarbij veel emotie te pas komt en dus voegt het imo wel degelijk iets toe aan het programma.

Ik ga wel kijken denk ik, maar niet elke dag, want het loopt gelijk met ONM
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-08-2005, 22:00
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Wat een triest tv publiek is er toch in Nederland.
__________________
ofzoiets
Oud 27-08-2005, 22:05
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Wat kunnen mensen toch zeuren in Nederland
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87

Laatst gewijzigd op 27-08-2005 om 22:08.
Oud 27-08-2005, 22:12
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
levi's schreef op 27-08-2005 @ 23:05 :
Wat kunnen mensen toch zeuren in Nederland
en wat bedoel je daarmee?
__________________
ofzoiets
Oud 27-08-2005, 22:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik vraag me eigenlijk wel af wat jij bedoelt met 'triest tv publiek'.
Waarom is men triest als men naar Big Brother kijkt? (ik neem aan dat je dat tenminste bedoelt)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-08-2005, 23:00
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
ganralph schreef op 25-08-2005 @ 14:54 :
4 het niets toevoegt aan het programma, alleen aan de sensatiedrang van John. sex en vechtpartijen hebben we al gehad in de BB's over de wereld, dus John moest gewoon even zijn best doen om weer aandacht te krijgen voor de uitgekauwde formule.


ze waren niet van plan om er een zwangere vrouw in te zetten, maar er waren meerdere zwangere vrouwen die zich hadden aangemeld voor bb5. en daardoor hebben ze besloten om iemand te kiezen die uitgerekend is in de tijd dat ze in het bbhuis zit.
maar miss word ze er uitgestemd en bevalt ze helemaal niet in het bb-huis.

ik snap sowieso de ophef die erover is niet helemaal. die vrouw kiest er zelf voor en ze krijgt goede medische hulp. ik zie het probleem niet hoor...
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 27-08-2005, 23:25
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-08-2005 @ 23:54 :
ik vraag me eigenlijk wel af wat jij bedoelt met 'triest tv publiek'.
Waarom is men triest als men naar Big Brother kijkt? (ik neem aan dat je dat tenminste bedoelt)
Nou vertel me eens wat er nu leuk aan is om voor de 4e of 5e keer naar een groep mensen te kijken die in een huis zitten opgesloten.
Ik heb toch echt wel wat beters te doen dan te kijken hoe iemand de afwas doet, een sigaret rookt of de aardappels schilt hoor.
__________________
ofzoiets
Oud 27-08-2005, 23:26
Verwijderd
Big Brother is zo walgelijk dat ik weer een vaste kijker word.
Oud 28-08-2005, 02:16
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 28-08-2005 @ 00:25 :
Nou vertel me eens wat er nu leuk aan is om voor de 4e of 5e keer naar een groep mensen te kijken die in een huis zitten opgesloten.
Ik heb toch echt wel wat beters te doen dan te kijken hoe iemand de afwas doet, een sigaret rookt of de aardappels schilt hoor.
Het moet maar eens tijd worden voor echte Big Brother, met kamer 101, daar gebeurd het ergste wat een mens kan overkomen!

Dan zou ik zeker kijken.
Oud 28-08-2005, 02:49
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
ben benieuwd of het weer een BB wordt zoals de allereerste of dat het zo'n saaie, nergens-op-slaande BB wordt zoals de 2e t/m 4e, die waren echt 10x nix!
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Oud 28-08-2005, 08:59
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 27-08-2005 @ 23:12 :
en wat bedoel je daarmee?
Nou , precies zoals ik het zeg
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-08-2005, 10:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 28-08-2005 @ 00:25 :
Nou vertel me eens wat er nu leuk aan is om voor de 4e of 5e keer naar een groep mensen te kijken die in een huis zitten opgesloten.
Ik heb toch echt wel wat beters te doen dan te kijken hoe iemand de afwas doet, een sigaret rookt of de aardappels schilt hoor.
leuk is subjectief; dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat ik het ook niet leuk vindt. Maar ik vind jou daarom niet triest en jij mij wel, dus ik vraag me af waarom.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-08-2005, 10:27
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
levi's schreef op 28-08-2005 @ 09:59 :
Nou , precies zoals ik het zeg
erg duidelijk ja
__________________
ofzoiets
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Big Brother is bedrog!
BrunetJuh
22 02-01-2006 17:57
Films, TV & Radio Expeditie robinson-> BB kloon of beter dan Big Brother?
Carpe Diem
12 23-09-2002 06:35
Films, TV & Radio Big Brother 4
Main
9 07-06-2002 11:25
Films, TV & Radio [poll]moet er een 4e big brother komen??????
miss-tess
43 30-05-2002 13:52
Films, TV & Radio Big Brother
wimmeke
16 26-12-2001 13:26
Films, TV & Radio big brother 'gefakt?' hier.klopt nix van
Lieverd17
5 30-11-2001 16:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.