Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2008, 20:45
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
We zijn alweer bij 90!

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1705570 de oude!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Advertentie
Oud 12-08-2008, 20:47
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Pff Snoopy, ik hoop echt voor jullie dat het toch goed is met de kleine. Heel veel sterkte iig en een dikke knuf...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 12-08-2008, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Pff Snoopy, ik hoop echt voor jullie dat het toch goed is met de kleine. Heel veel sterkte iig en een dikke knuf...
Van mij ook. Wat enorm rot voor jullie zeg.


OT: pfffff. Ik snap totaal NIKS van mijn gevoelsleven en ik voel me kut.
Oud 12-08-2008, 20:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik wacht hier op jou. En ik weet dat je niet komen zal. Dat je nooit meer terug komt. Maar weet dat ik gelukkig ben. Gelukkig zonder jou..
fuck, waarom doet het nog steeds zo'n pijn?
Oud 12-08-2008, 21:35
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik wacht hier op jou. En ik weet dat je niet komen zal. Dat je nooit meer terug komt. Maar weet dat ik gelukkig ben. Gelukkig zonder jou..
fuck, waarom doet het nog steeds zo'n pijn?
Wat is er? *knuffel*

Sterkte, Snoopy!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 12-08-2008, 22:55
Verwijderd
Snoopy, wat is er aan de hand dan? Sterkte wat het ook is.
Oud 12-08-2008, 23:05
Verwijderd
@Noodles: zie het zwanger worden-topic..
Oud 12-08-2008, 23:11
Verwijderd
ik werd net door iets heel kleins echt ontzettend boos/ driftig.. kennelijk zit er ergens in me behoorlijk wat boosheid/irritatie en ik weet niet zo goed waardoor dat komt

verder ligt er een heel dierbaar iemand voor mij in het ziekenhuis en ziet dat ernaar uit dat het niet goed gaat komen
Oud 13-08-2008, 01:23
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
het gaat beter dan ooit, vandaag met mijn vriendje wezen shoppen, hij heeft wel meer dan 1000 euro aan me uitgegeven, en daarna zijn we uiteten geweest in mijn lievelingsrestaurant. kan niet beter dus. hij houdt echt van me
Oud 13-08-2008, 05:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Jongens, wat lief allemaal. Moest er gewoon van huilen... (maar ja, was natuurlijk al behoorlijk emotioneel, al die hormonen en emoties... Yuk)

Hier gaat het best oke, ik vind het zo fijn dat we het echt samen doen. Hij is er ook verdrietig van en dat vind ik erg om te zien, maar tegelijk doet me dat wel goed.
We zijn wel nerveus voor de echo, maar het is vooral het wrange wat zeer doet. We hadden ons echt enorm verheugd op vandaag en nu is t eigenlijk niet meer leuk.

Oh, en mijn vrienden zijn geweldig. Heb zulke fantastische reacties gehad!
__________________
Tsja
Oud 13-08-2008, 06:53
farai
Avatar van farai
farai is offline
Brrrrr snoopy, krijg er kippenvel van. Ontzettend veel sterkte gewenst meid.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 13-08-2008, 08:16
Verwijderd
Citaat:
hij heeft wel meer dan 1000 euro aan me uitgegeven, en daarna zijn we uiteten geweest in mijn lievelingsrestaurant. kan niet beter dus. hij houdt echt van me
En dat maak je op uit het feit dat de man meer dan 1000 euro en een dineetje in een restaurant aan je spendeert?

hmm... Brrrrr
Oud 13-08-2008, 09:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
het gaat beter dan ooit, vandaag met mijn vriendje wezen shoppen, hij heeft wel meer dan 1000 euro aan me uitgegeven, en daarna zijn we uiteten geweest in mijn lievelingsrestaurant. kan niet beter dus. hij houdt echt van me
Shoppen met het je vriendin: 1000 euro
Uit eten in haar favoriete restaurant: zo'n 200 euro
Echte liefde: onbetaalbaar 1200 euro
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-08-2008, 09:35
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:
Shoppen met het je vriendin: 1000 euro
Uit eten in haar favoriete restaurant: zo'n 200 euro
Echte liefde: onbetaalbaar 1200 euro
ik wil niet lullig klinken maar dit klinkt me haast in de horen als een loverboy
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 13-08-2008, 09:36
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
het gaat beter dan ooit, vandaag met mijn vriendje wezen shoppen, hij heeft wel meer dan 1000 euro aan me uitgegeven, en daarna zijn we uiteten geweest in mijn lievelingsrestaurant. kan niet beter dus. hij houdt echt van me
hahaha tering!
__________________
Bruut for president (y)
Oud 13-08-2008, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Shoppen met het je vriendin: 1000 euro
Uit eten in haar favoriete restaurant: zo'n 200 euro
Echte liefde: onbetaalbaar 1200 euro
je bent geen 200 euro kwijt bij de mac
Oud 13-08-2008, 09:45
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
ik wil niet lullig klinken maar dit klinkt me haast in de horen als een loverboy
Loverboy gaat echt geen 1200 euro aan je uitgeven. Die zorgt er gewoon voor dat jij graag voor hem wil betalen
Oud 13-08-2008, 09:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Een loverboy overlaadt je met cadeautjes zodat je denkt dat hij van je houdt zodat hij je daarna ken gebruiken. Dusja, een loverboy geeft heus wel zo veel geld uit
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Ads door Google
Oud 13-08-2008, 10:01
zomer
zomer is offline
Hallo clone! Geloof toch niet alles...
Oud 13-08-2008, 10:02
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Loverboy gaat echt geen 1200 euro aan je uitgeven. Die zorgt er gewoon voor dat jij graag voor hem wil betalen
Man, dat verdient ie makkelijk aan d'r terug.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 13-08-2008, 10:04
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
het gaat beter dan ooit, vandaag met mijn vriendje wezen shoppen, hij heeft wel meer dan 1000 euro aan me uitgegeven, en daarna zijn we uiteten geweest in mijn lievelingsrestaurant. kan niet beter dus. hij houdt echt van me
OMG! Mijn vriend mag niet eens zoveel geld aan me uitgeven, hij moet toch zeker niet denken dat mijn liefde te koop is of in geld uit te drukken is.
Oud 13-08-2008, 10:17
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Mooi al die reacties op zo'n patsende muts

Ik heb soms gewoon nog zulke aanvallen van vreselijke verliefdheid <3 Over negen dagen hebben we een jaar
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 13-08-2008, 10:30
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:
Man, dat verdient ie makkelijk aan d'r terug.
dat bedoel ik maar
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Oud 13-08-2008, 10:30
Verwijderd
Krijg ik ineens toch een kaartje uit Martinique, waar de Fransman z'n vakantie doorbracht. Schattig. Maar het was echt een typisch vakantiekaartje waar niets, maar dan ook niets op te lezen valt waaruit je kan opmaken dat hij mij andere dingen schrijft dan z'n gewone vrienden. Eerlijk gezegd doet het me weinig, maar dat had ik ook wel verwacht.
Wel echt superleuk trouwens dat ik gewoon van al mijn Franse vrienden vakantiekaartjes krijg, wij Nederlanders doen daar allang niet meer zo aan geloof ik en het doet me toch wel wat, dat ze mij gewoon echt tot hun vrienden rekenen <3

M'n ikweetniethoeikhetmoetnoemen heb ik nou alweer een tijdje niet gezien. Vanavond sowieso de stad in en hij ook, het zou echt niet slim zijn om weer daarna tot zeven uur 's ochtends bij hem te blijven want daarna Lowlands. Maar het is zoo fijn als ik bij hem lig
Oud 13-08-2008, 10:49
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Jongens, wat lief allemaal. Moest er gewoon van huilen... (maar ja, was natuurlijk al behoorlijk emotioneel, al die hormonen en emoties... Yuk)

Hier gaat het best oke, ik vind het zo fijn dat we het echt samen doen. Hij is er ook verdrietig van en dat vind ik erg om te zien, maar tegelijk doet me dat wel goed.
We zijn wel nerveus voor de echo, maar het is vooral het wrange wat zeer doet. We hadden ons echt enorm verheugd op vandaag en nu is t eigenlijk niet meer leuk.

Oh, en mijn vrienden zijn geweldig. Heb zulke fantastische reacties gehad!
Hee meid, ik hoop dat de echo vanmiddag jullie meer duidelijkheid zal geven en wellicht toch nog nieuwe hoop..heel veel sterkte voor beiden!!
Advertentie
Oud 13-08-2008, 12:33
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
ik wil niet lullig klinken maar dit klinkt me haast in de horen als een loverboy
haha, maak je maar geen zorgen. mijn vriendje is heel beschaafd en heeft een goede baan. Maar het belangrijkste, hij is heel knap en lief. Niemand hoeft meer dan 1000 euro aan me uit te geven, maar het mag natuurlijk wel.
Oud 13-08-2008, 12:37
Verwijderd
haha nou lijkt het net alsof ik dit alleen maar zeg om vervelend te doen, maar nou komt ´knap´ weer voor ´lief´ als het gaat om het belangrijkste
Oud 13-08-2008, 12:54
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
haha nou lijkt het net alsof ik dit alleen maar zeg om vervelend te doen, maar nou komt ´knap´ weer voor ´lief´ als het gaat om het belangrijkste
Iemand moet vooral knap zijn, want ik wil geen lelijke of een matig knappe vriend. Daarnaast moet hij natuurlijk ook lief zijn. En als hij rijk is, dan is dat mooi meegenomen. Maar ik ben inmiddels wel zo erg door mijn vriendje verwend, dat ik vanaf nu alleen maar rijke vriendjes wil!
Oud 13-08-2008, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Iemand moet vooral knap zijn, want ik wil geen lelijke of een matig knappe vriend. Daarnaast moet hij natuurlijk ook lief zijn. En als hij rijk is, dan is dat mooi meegenomen. Maar ik ben inmiddels wel zo erg door mijn vriendje verwend, dat ik vanaf nu alleen maar rijke vriendjes wil!
Oud 13-08-2008, 12:56
Verwijderd
Citaat:
dat ik vanaf nu alleen maar rijke vriendjes wil!
Omg, oppervlakkig of wat.
Oud 13-08-2008, 13:00
Verwijderd
Citaat:
het gaat beter dan ooit, vandaag met mijn vriendje wezen shoppen, hij heeft wel meer dan 1000 euro aan me uitgegeven, en daarna zijn we uiteten geweest in mijn lievelingsrestaurant. kan niet beter dus. hij houdt echt van me
1000 euro aan witte bonen in tomatensaus.. ik vind het nogal wat!
Oud 13-08-2008, 13:00
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
ja jongens, ik blijf niet op al jullie reacties reageren! Ik geloof dat jullie jaloers zijn!
Oud 13-08-2008, 13:02
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
1000 euro aan witte bonen in tomatensaus.. ik vind het nogal wat!
haha, ben jij zo'n vies kereltje die alle posts van iemand naspeurt?
Oud 13-08-2008, 13:03
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
haha, maak je maar geen zorgen. mijn vriendje is heel beschaafd en heeft een goede baan. Maar het belangrijkste, hij is heel knap en lief. Niemand hoeft meer dan 1000 euro aan me uit te geven, maar het mag natuurlijk wel.


"Niemand hoeft meer dan 1000 euro aan me uit te geven"

Nou dat vind ik dan toch heel bescheiden van je *lol
Oud 13-08-2008, 13:04
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Iemand moet vooral knap zijn, want ik wil geen lelijke of een matig knappe vriend. Daarnaast moet hij natuurlijk ook lief zijn. En als hij rijk is, dan is dat mooi meegenomen. Maar ik ben inmiddels wel zo erg door mijn vriendje verwend, dat ik vanaf nu alleen maar rijke vriendjes wil!
Ja, want geld maakt gelukkig! En een matig knappe vriend en niet veel geld, ja dat maakt natuurlijk hartstikke ongelukkig.

Ik geloof je niet. Ga een ander forum lastigvallen met je onzinverhalen en drogredenen.
Oud 13-08-2008, 13:04
Verwijderd
Citaat:
haha, ben jij zo'n vies kereltje die alle posts van iemand naspeurt?
neh, kwam hem toevallig tegen en hij leek me wel gepast
Ads door Google
Oud 13-08-2008, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Iemand moet vooral knap zijn, want ik wil geen lelijke of een matig knappe vriend. Daarnaast moet hij natuurlijk ook lief zijn. En als hij rijk is, dan is dat mooi meegenomen. Maar ik ben inmiddels wel zo erg door mijn vriendje verwend, dat ik vanaf nu alleen maar rijke vriendjes wil!
En wat heb jij te bieden?

intelligentie? gezien het feit dat ik je dat niet zie noemen, ga ik er toch maar van uit dat je niet al te slim bent.

seks? dat moet haast wel. en dan? Als hij ouder wordt, en grijzer, en hij krijgt een buikje? Dank je hem af voor een nieuw exemplaar? En mag hij jou ook afdanken als jouw borsten beginnen te hangen, en je dijen rimpelig beginnen te worden?

lief zijn en liefde zijn 2 hele verschillende dingen. En in beide blink je niet echt uit. Eerder vind ik je een geld beluste arrogante trol.

Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 13:09. Reden: omg... :(
Oud 13-08-2008, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Iemand moet vooral knap zijn, want ik wil geen lelijke of een matig knappe vriend. Daarnaast moet hij natuurlijk ook lief zijn. En als hij rijk is, dan is dat mooi meegenomen. Maar ik ben inmiddels wel zo erg door mijn vriendje verwend, dat ik vanaf nu alleen maar rijke vriendjes wil!
Groot gelijk hoor meid!
Oud 13-08-2008, 13:09
Verwijderd
Citaat:
En wat heb jij te bieden?

intelligentie? gezien het feit dat ik je dat niet zie noemen, ga ik er toch maar van uit dat je niet al te slim bent.

seks? dat moet haast wel. en dan? Als hij ouder wordt, en grijzer, en hij krijgt een buikje? Dank je hem af voor een nieuw exemplaar?

lief zijn en liefde zijn 2 hele verschillende dingen. En in beide blink je niet echt uit. Eerder vind ik je een geld beluste arrogante trol.
je kan je ook te druk maken over dingen hè.. moraalridder
Oud 13-08-2008, 13:10
Verwijderd
Citaat:
je kan je ook te druk maken over dingen hè.. moraalridder
ikke?
Druk maken??

Neeh hooguit wat relativering brengen.
Oud 13-08-2008, 13:11
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
En als ze echt voor meer dan 1000 euro aan dingen had gekregen, had ze juist haar mond gehouden. Daar praat je dan niet over. Dat zij het wel doet, maakt het des te ongeloofwaardiger.

Ot: vaag..mijn gezondheid zit niet echt mee en daarbij is het soms wat vaag tussen mij en hem..al doet hij eigenlijk altijd heel lief. Maar ik heb er voor gekozen hem pas volgende week weer te zien om wat dingen op een rijtje te zetten. Naast dat ik wat rustiger ben geworden, heb ik die dingen nog steeds niet op een rijtje gezet..dan doet hij weer heel lief, reageer ik, hoor ik daarna heel lang niks meer..dusja ik weet even niet wat ik ervan moet denken..hij zal wel druk zijn..en ik zit niet lekker in mijn vel door mijn gezondheid..
Oud 13-08-2008, 13:13
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ja, want geld maakt gelukkig! En een matig knappe vriend en niet veel geld, ja dat maakt natuurlijk hartstikke ongelukkig.

Ik geloof je niet. Ga een ander forum lastigvallen met je onzinverhalen en drogredenen.
Ik kan me zulke eisen permiteren, ik ben zelf ook knap en doe er alles aan om zo te blijven, ik eet gezond en sport veel. Ik studeer hard en ondertussen werk ik ook nog. Ik hoef echt geen vent met een blubberbuik, die werkloos thuis zit.
Oud 13-08-2008, 13:15
Verwijderd
Ja van het ene extreem naar het andere, je bent nog steeds op geld belust en heel erg oppervlakkig. Geld - noch uiterlijk maakt NIET gelukkig... en eens komen we daar allemaal achter.

Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 13:26.
Oud 13-08-2008, 13:15
wup
wup is offline
haha, dit topic wordt steeds leuker

Hmm, goed vriendinnetje kan toch niet mee naar lowlands en daar baal ik toch best wel van Vanavond gaan we naar de film samen, das ook leuk. Ik heb vriendin van vroeger gemaild of ze wil koffie drinken, nog geen antwoord. Pff, het voelt echt alsof ik iemand voor een date heb gevraagd en nu moet wachten op antwoord.
Oud 13-08-2008, 13:16
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
@ cenerentola
ik vind je vrij oppervlakkig klinken zo. als iemand geld aan je uitgeeft hoeft dat toch niets te zeggen? klinkt inderdaad meer als liefde kopen, wat mist hij dan als persoon?!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 13-08-2008, 13:17
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
En als ze echt voor meer dan 1000 euro aan dingen had gekregen, had ze juist haar mond gehouden. Daar praat je dan niet over. Dat zij het wel doet, maakt het des te ongeloofwaardiger.

Ot: vaag..mijn gezondheid zit niet echt mee en daarbij is het soms wat vaag tussen mij en hem..al doet hij eigenlijk altijd heel lief. Maar ik heb er voor gekozen hem pas volgende week weer te zien om wat dingen op een rijtje te zetten. Naast dat ik wat rustiger ben geworden, heb ik die dingen nog steeds niet op een rijtje gezet..dan doet hij weer heel lief, reageer ik, hoor ik daarna heel lang niks meer..dusja ik weet even niet wat ik ervan moet denken..hij zal wel druk zijn..en ik zit niet lekker in mijn vel door mijn gezondheid..
Ja, het was een grote fout om te vertellen dat mijn vriendje me zo heeft verwend. Ik zal het nooit meer doen, ik was blij dat ik gister een leuke dag had en ik was een beetje doorgedraafd in mijn enthousiasme.
Oud 13-08-2008, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me zulke eisen permiteren, ik ben zelf ook knap en doe er alles aan om zo te blijven, ik eet gezond en sport veel. Ik studeer hard en ondertussen werk ik ook nog. Ik hoef echt geen vent met een blubberbuik, die werkloos thuis zit.

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
Oud 13-08-2008, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Geld - nog uiterlijk maakt NIET gelukkig
geld en uiterlijk maken zeker wel gelukkig.

Dat je je nog steeds ongelukkig kan voelen wanneer je rijk en knap bent is wat anders, maar zowel geld als 'good looks' dragen in grote mate bij aan je persoonlijke geluk.
Oud 13-08-2008, 13:21
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Geld - nog uiterlijk maakt NIET gelukkig...
wat bedoel je nou, maakt geld en/of uiterlijk nou wél of niet gelukkig?
Oud 13-08-2008, 13:21
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Dit topic wordt idd steeds leuker . Ik voel ook steeds een onweerstaanbare drang om te reageren . Hihi ik wist niet dat posts nog dommer konden worden dan ze al waren, maar blijkbaar toch wel! Ongelooflijk..ik heb ook wel eens vriendjes gehad die echt 'mooi' waren volgens vrienden/fam., maar uiteindelijk liep het juist met die jongens spaak. Nu heb ik een jongen die niet per definitie mooi is, maar symphatiek en iemand die me veel liefde geeft. Na een paar keer op je gezicht te zijn gegaan, en de nodige ervaringen, zul je daar vast (hopelijk) een keer over mee kunnen praten..

En alles doen om mooi te blijven, dat klinkt godsgruwelijk eng..ik denk nu aan een barbiepop die helemaal opgepolijst is, tieten opgepusht tot de kin, plamuurlaag die afgeeft op de kleren en teveel parfum opgespoten. Rrrrrrr
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zwanger worden #3
Verwijderd
500 15-07-2008 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.