Oud 22-08-2015, 14:59
GuitarMan69
GuitarMan69 is offline
Hallo,

Ik wil heel graag zo'n prachtige enorme vogel, maar dit topic is niet om mij te vertellen hoe ik voor zo'n vogel moet zorgen enzo, maar juist waar ik eraan kan komen.

Ik heb deze link gezien, waar het woord 'gratis' bij staat, wat als echte Nederlander natuurlijk aantrekkelijk linkt, maar ik vertrouw het niet helemaal.

Is dit te vertrouwen of niet? Zo nee, waar kan ik wel aan een hyacint ara komen?

Groet.


(De link: http://www.winkelkraam.nl/dieren_en_..._12153083.html )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2015, 15:12
Talenlover
Avatar van Talenlover
Talenlover is offline
Wauw, wat een mooie vogel!

Als je niet zeker bent of het te vertrouwen is, kan je wel even mailen voor meer info over de vogel. Je kan er eventueel ook nog wat foto's of een filmpje of zoiets bij vragen. Ik zie toch nog verschillende andere advertenties over die vogels, ze zijn dan niet gratis, maar je moet ook wel wat over hebben voor je huisdier, dus lijkt het mij dat dat geen probleem zou mogen zijn?
__________________
"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." ~ Antoine de Saint-Exupéry
Met citaat reageren
Oud 22-08-2015, 15:18
GuitarMan69
GuitarMan69 is offline
Citaat:
Wauw, wat een mooie vogel!

Als je niet zeker bent of het te vertrouwen is, kan je wel even mailen voor meer info over de vogel. Je kan er eventueel ook nog wat foto's of een filmpje of zoiets bij vragen. Ik zie toch nog verschillende andere advertenties over die vogels, ze zijn dan niet gratis, maar je moet ook wel wat over hebben voor je huisdier, dus lijkt het mij dat dat geen probleem zou mogen zijn?
Ik heb er zeker wat voor over, en betalen is geen probleem, maar ik vind ze bijna allemaal niet heel betrouwbaar. De meeste beschrijvingen die ik zie zijn heel slecht vertaald Engels, en bijna iedereen woont in Amsterdam...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2015, 15:31
Talenlover
Avatar van Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Ik heb er zeker wat voor over, en betalen is geen probleem, maar ik vind ze bijna allemaal niet heel betrouwbaar. De meeste beschrijvingen die ik zie zijn heel slecht vertaald Engels, en bijna iedereen woont in Amsterdam...
Da's ook waar! Dan zou ik gewoon eens een aantal adverteerders mailen voor informatie, meer foto's, filmpjes, of je misschien eerst eens mag gaan kijken voor je beslist etc.
__________________
"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." ~ Antoine de Saint-Exupéry
Met citaat reageren
Oud 22-08-2015, 15:35
GuitarMan69
GuitarMan69 is offline
Citaat:
Da's ook waar! Dan zou ik gewoon eens een aantal adverteerders mailen voor informatie, meer foto's, filmpjes, of je misschien eerst eens mag gaan kijken voor je beslist etc.
Zal ik zeker doen!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 21:38
Verwijderd
wauw prachtig! op passen dat die niet in je vinger bijt!

Laatst gewijzigd op 27-10-2015 om 21:44.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 22:14
fan of Metal
fan of Metal is offline
Ik ken dat gevoel. Ik wil er ook een. Maar het is geen beginners vogel. Als het je eerste vogel is zou ik beginnen met een bont boertje of grijze roodstaart. Dit is ook geen gemakkelijke soort om aan te geraken en ook nog eens zeldzaam in het wild
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.