Oud 22-09-2002, 21:27
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Hopelijk maken ze een echte film van de DBZ
Advertentie
Oud 22-09-2002, 21:29
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
Dbz is gewoon supergaaf cool, alles
check m'n avatar --> typisch vegetto ( fan )
goku en vegeta
dbz is ckers cool ik kan niet w8en tot ze buu saga gaan uitzenden
Kwil niet vervelend doen...maar je Avatar is Gogeta...(kijk maar naar zn kraag...en hij heeft geen kai/potara-earrings in...)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 22-09-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
Hopelijk maken ze een echte film van de DBZ
Filmrechten zijn al verkocht, blanke mensen die de vooral aziatisch uitziende saiyans moeten spelen, lijkt me niet echt fantastisch.....
Oud 22-09-2002, 21:37
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Filmrechten zijn al verkocht, blanke mensen die de vooral aziatisch uitziende saiyans moeten spelen, lijkt me niet echt fantastisch.....
Jet Li wordt bijna zeker Goku...

ga maar naar www.dragonballz.com en enter de site...klik dan op live action movie....dan kan je oa stemmen voor wie Vegeta kan spelen

Volgens mij bepaalt et publiek dus welke acteurs ze willen zien... =
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 22-09-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
Jet Li wordt bijna zeker Goku...

ga maar naar www.dragonballz.com en enter de site...klik dan op live action movie....dan kan je oa stemmen voor wie Vegeta kan spelen

Volgens mij bepaalt et publiek dus welke acteurs ze willen zien... =
Wie zegt dat hij tekent? Duurt zowieso nog jaren voordat de film eindelijk op witte doek komt en voor zover ik weet is hij nog niet eens benaderd. Dat mensen kunnen stemmen wie ze willen, betekend nog niet meteen dat ze hun zin ook krijgen. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de langdradige processen bij huidige Batman en Superman-projecten.
Oud 22-09-2002, 21:41
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Wie zegt dat hij tekent? Duurt zowieso nog jaren voordat de film eindelijk op witte doek komt en voor zover ik weet is hij nog niet eens benaderd. Dat mensen kunnen stemmen wie ze willen, betekend nog niet meteen dat ze hun zin ook krijgen. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de langdradige processen bij huidige Batman en Superman-projecten.
e kan je top 4 favo's opgeven...als nr. 1 niet wil, gaat et naar nr. 2...maar wie nr 2 was ben ik ff kwijt...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 23-09-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:
Filmrechten zijn al verkocht, blanke mensen die de vooral aziatisch uitziende saiyans moeten spelen, lijkt me niet echt fantastisch.....
Ze zien er helemaal niet aziatisch uit... Ze zien er gewoon euh... vaag uit.

*krijgt nu al nachtmerries bij de pogingen het haar na te maken en echte staarten*

Oud 23-09-2002, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ze zien er helemaal niet aziatisch uit... Ze zien er gewoon euh... vaag uit.

Zwart haar, zwarte ogen, blanke huid, aziatische omgeving, mja, vrij aziatisch lijkt me. En gohan is op z'n minst half-aziatisch.
Oud 23-09-2002, 16:03
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*krijgt nu al nachtmerries bij de pogingen het haar na te maken en echte staarten*

Als ze met de computer levensechte dinosaurussen op het doek krijgen, moet een kapsel of een staart geen probleem zijn....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 23-09-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:
Zwart haar, zwarte ogen, blanke huid, aziatische omgeving, mja, vrij aziatisch lijkt me. En gohan is op z'n minst half-aziatisch.
*haalt schouders op* kunnen ze net zo goed Turks zijn ^^

Aziatische omgeving? Ik geloof niet dat de dragonball wereld bijzonder veel op die van ons lijkt.... De topografie iig niet.
Oud 23-09-2002, 17:49
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
Als ze met de computer levensechte dinosaurussen op het doek krijgen, moet een kapsel of een staart geen probleem zijn....
Dacht je dat ze gingen proberen dat met computers te doen? Mh, daar heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Maar dat zal er natuurlijk net zo debiel uitzien... Ik heb nog het liefste als ze proberen de kapsels zo 'gewoon' mogelijk te maken...

Lijkt me trouwens toch wel geinig om te zien... Hm... Wat gaan ze dan verfilmen, een van de films of de anime (Cell Saga of zo)?
Oud 23-09-2002, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
*haalt schouders op* kunnen ze net zo goed Turks zijn ^^

Aziatische omgeving? Ik geloof niet dat de dragonball wereld bijzonder veel op die van ons lijkt.... De topografie iig niet.
aziatische omgeving in de zin van al die ninja-pakjes, het feit dat chichi vrijwel 100% gebaseerd is op de chinese vrouw, erm duh
Oud 23-09-2002, 17:54
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Kwil niet vervelend doen...maar je Avatar is Gogeta...(kijk maar naar zn kraag...en hij heeft geen kai/potara-earrings in...)
dat wou k net zeggen
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 23-09-2002, 18:06
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:
aziatische omgeving in de zin van al die ninja-pakjes, het feit dat chichi vrijwel 100% gebaseerd is op de chinese vrouw, erm duh
Thhhhhhhh

Jah Bulma heeft ook westerse(re) kleding, maar er loopt hier ook niemand met blauw haar

Mh je hebt wel ongeveer gelijk aangezien dragonball is gebaseerd op een Chinese mythe (Goku als die apen god, varken wat er rondsjouwt = Oolong, etc etc). Maar dragonball Z..? Kweenie hoor, denk dat er daar een heleboel door elkaar is gemixt en er nou niks meer van klopt.
Oud 23-09-2002, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Thhhhhhhh

Jah Bulma heeft ook westerse(re) kleding, maar er loopt hier ook niemand met blauw haar

Mh je hebt wel ongeveer gelijk aangezien dragonball is gebaseerd op een Chinese mythe (Goku als die apen god, varken wat er rondsjouwt = Oolong, etc etc). Maar dragonball Z..? Kweenie hoor, denk dat er daar een heleboel door elkaar is gemixt en er nou niks meer van klopt.
Mwoa...saiyans lijken me toch echt 'aziatisch'...
Grappig is dat ik vroeger op tv zo'n serie zag over die originele mythe..sungkong...of zo...
Oud 23-09-2002, 18:14
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:
Mwoa...saiyans lijken me toch echt 'aziatisch'...
Grappig is dat ik vroeger op tv zo'n serie zag over die originele mythe..sungkong...of zo...
Heb jij ooit Japanners met staarten gezien? Of zulk haar?
Oud 23-09-2002, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Heb jij ooit Japanners met staarten gezien? Of zulk haar?
Jij niet dan?
Oud 23-09-2002, 19:28
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Kwil niet vervelend doen...maar je Avatar is Gogeta...(kijk maar naar zn kraag...en hij heeft geen kai/potara-earrings in...)
oh damn echt klote wie heeft een vegetto avatar voor mij of andere dbz helden
Oud 23-09-2002, 19:45
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
oh damn echt klote wie heeft een vegetto avatar voor mij of andere dbz helden
Eeh... Gogeta IS een dbz held...?
Oud 23-09-2002, 19:59
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Jet Li wordt bijna zeker Goku...

ga maar naar www.dragonballz.com en enter de site...klik dan op live action movie....dan kan je oa stemmen voor wie Vegeta kan spelen

Volgens mij bepaalt et publiek dus welke acteurs ze willen zien... =
Waarom zouden de makers zich iets van die poll aantrekken? Ze kunnen zelf ook wel een handvol acteurs bedenken die Vegeta etc. kunnen spelen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 23-09-2002, 20:13
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
oh damn echt klote wie heeft een vegetto avatar voor mij of andere dbz helden
Ik neem aan dat deze nu tijdelijk is, aangezien dit SSJ Goku is
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 23-09-2002, 20:47
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Ik neem aan dat deze nu tijdelijk is, aangezien dit SSJ Goku is
correct
Oud 23-09-2002, 20:49
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
maar is wel een coole avatar of niet D@mien??
stoere "face " mishien dat ik het bij deze houd todat ik een coole vegetto avatar heb
Oud 23-09-2002, 21:52
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
maar is wel een coole avatar of niet D@mien??
stoere "face " mishien dat ik het bij deze houd todat ik een coole vegetto avatar heb
Hij is idd stoer...al is misschien een 3vil kijkende SSJ2 Gohan nóg cooler..
kzal ook ff zoeken naar een mooie Vegetto/Vegito avatar voor je...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 24-09-2002, 17:07
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline








Hier kan je toch wel iets moois van maken? vin ze wel vet
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 24-09-2002, 17:14
Verwijderd
Eindelijk doet Yorin IETS goed.

Ze gaan vanaf volgende week ook badibi en Majin Buu saga uitzenden. Hopelijk gaan ze dan ook door in 1 ruk tot het eind. Al vraag ik me af ok ik het droog kan houden bij de laatste episode.
Klinkt verwijfd, maar tis toch een serie waarvan je de characters goed kent en die je lang gevolgd hebt. Eigelijk net zoals een goed boek, Oke ik jank niet, maar ik voel me toch wat treurig.
Oud 24-09-2002, 17:28
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Hij is idd stoer...al is misschien een 3vil kijkende SSJ2 Gohan nóg cooler..
kzal ook ff zoeken naar een mooie Vegetto/Vegito avatar voor je...
alvas bedankt
Oud 24-09-2002, 17:29
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
ja en Vash! di zijn wel COOL
Oud 24-09-2002, 18:26
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Eindelijk doet Yorin IETS goed.

Ze gaan vanaf volgende week ook badibi en Majin Buu saga uitzenden. Hopelijk gaan ze dan ook door in 1 ruk tot het eind. Al vraag ik me af ok ik het droog kan houden bij de laatste episode.
Klinkt verwijfd, maar tis toch een serie waarvan je de characters goed kent en die je lang gevolgd hebt. Eigelijk net zoals een goed boek, Oke ik jank niet, maar ik voel me toch wat treurig.
De Majin Buu saga is nog lang niet het einde...ik denk dat ze daarna vanaf de Great Saiyaman weer herhalen en daarna pas de Fusion saga...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 24-09-2002, 18:40
Verwijderd
En na de Fusion Saga komt nog de Kid Buu saga, ja kweer het, maar das ook het einde zo ongeveer. Helaa moet ik tot 2003 wachten tot GT wordt vertaalt. Is dan wel veel slechter blijkbaar, maar ik kijk het wel.
Oud 24-09-2002, 18:44
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morridin schreef:
En na de Fusion Saga komt nog de Kid Buu saga, ja kweer het, maar das ook het einde zo ongeveer. Helaa moet ik tot 2003 wachten tot GT wordt vertaalt. Is dan wel veel slechter blijkbaar, maar ik kijk het wel.
GT is idd veel minder, maar toch wel leuk hoor. Er zitten wel wat mindere stukken bij, maarja, kzou zeggen kijk gewoon de hele serie in een keer ( ben je maar een dag bezig) ( incl nacht )
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 24-09-2002, 18:45
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
ja en Vash! di zijn wel COOL
Blijf van Vash af!! *glare*
Oud 24-09-2002, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
En na de Fusion Saga komt nog de Kid Buu saga, ja kweer het, maar das ook het einde zo ongeveer. Helaa moet ik tot 2003 wachten tot GT wordt vertaalt. Is dan wel veel slechter blijkbaar, maar ik kijk het wel.
Kid Buu duurt toch niet zo lang? In de manga iig niet!!

Woei, manga plaatjes (voor wie nog een avatar wil of zo... ^^)

Allebei Buu-saga... En zelf ingescand uit mijn uitgebreide (nou ja, iig gevarieerd in talen...) collectie ^^;;





Woei!! ^^ *heeft in 4 talen dragonball manga thuis*
Oud 24-09-2002, 19:04
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Blijf van Vash af!! *glare*



Italiaanse dragonballz's roeleren Kep die als de eerste twee andriods komen, moet ook maar eens wat van gaan scannen
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 24-09-2002, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:



Italiaanse dragonballz's roeleren Kep die als de eerste twee andriods komen, moet ook maar eens wat van gaan scannen
Heb je ook met Juunanagou? *drool* *smacks hand* Dang, moet nou es ophouden met die obsessieve neigingen!!
Oud 24-09-2002, 19:27
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Blijf van Vash af!! *glare*
Eh ik be neen jonge hoor
enne ik heb dragonball t/m buu saga gezien stukjes van vegetto saga's
en films van DBGT spaans
echt COOL
BROLLI Saga
Oud 24-09-2002, 20:10
Verwijderd
Brolli zit alleen in 1 of 2 films.
OFF-topic
BTW mijn eigen topic krijg ik geen antwoord op dusseh Weet iemand hoeveel eps er zijn van The Guyver(dus niet MAguyver). Kheb er 6 op band en ´t ziet er erg afgerond uit, maar zouden zo meer eps kunnen zijn.
Oud 24-09-2002, 21:16
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Brolli zit alleen in 1 of 2 films.
OFF-topic
BTW mijn eigen topic krijg ik geen antwoord op dusseh Weet iemand hoeveel eps er zijn van The Guyver(dus niet MAguyver). Kheb er 6 op band en ´t ziet er erg afgerond uit, maar zouden zo meer eps kunnen zijn.
Volges kazaa 12 (Guyver roeleert ook!)

Ik ben met DBZ t/m episode 260...en nu maar w88 tot begin oktober voor de volgende 6....

Alle films hebbik ook al gezien (movie 12 kicks ass!)

Maar ik vraag me af: wat kosten die DBZ-manga ongeveer?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 24-09-2002, 21:28
Verwijderd
Euh... In Rome waren vrijwel alle manga's (niet alleen dbz) rond de 6000 lire (jup, voor de euro's er waren )... Die uit Duitsland was 5 euro, maar die is heel dik. Heb dunnere uit Parijs, die waren dan ook weer goedkoper, iets van 2 euro nogwat... Het ligt maar net aan de uitgever, het land, hoe dik...
Oud 24-09-2002, 21:58
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Euh... In Rome waren vrijwel alle manga's (niet alleen dbz) rond de 6000 lire (jup, voor de euro's er waren )... Die uit Duitsland was 5 euro, maar die is heel dik. Heb dunnere uit Parijs, die waren dan ook weer goedkoper, iets van 2 euro nogwat... Het ligt maar net aan de uitgever, het land, hoe dik...
Zijn dr in 1 land meerdere uitgevers?

Ik zoek nl de engelse versie van DBZ...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 24-09-2002, 22:07
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
Zijn dr in 1 land meerdere uitgevers?

Ik zoek nl de engelse versie van DBZ...
Ligt eraan welk land...

Mh, weet niet waar je ergens woont, maar daarvoor zul je toch naar een Engelse boekenwinkel moeten. Waar ze die allemaal hebben zou ik echt niet weten, in Amsterdam heb je er wél een. Ik heb daar Ranma 1/2 en Oh My Goddess weg. Is daar wel superduur, echt asociaal (bijna 20 euro op 1 dikke graphic novel... *slik* Ik heb als enige excuus dat de euro net was ingevoerd en ik dus geen flauw benul had van de prijzen.)
Oud 24-09-2002, 22:18
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Zijn dr ook online shops waar je et kan bestellen?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 25-09-2002, 07:19
Verwijderd
Heel veel, maar dan moet je over het algemeen wel een creditcard hebben, ze zijn sowieso heel duur en de verzendkosten zijn ook niet mis...
Oud 25-09-2002, 10:16
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Ik was pas bij de Haagse Stripshop, daar hadden ze ook een aantal manga's, ook van Oh My Goddess
Ik zit nu in Leiden op school en daar zit ook zo'n zaak dus kmoet nog ff kijken of ze ook Dragonball Z manga's hebben , ik heb er wel Dirkjan 1 en 2 vandaan, die ik nergens anders meer kon krijgen
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 25-09-2002, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Allebei , je moet de manga lezen!! Die roelt echt zwaar. Akira da man!!

(Als je goeie anime wil moet je Trigun es downloaden )
Iemand met verstand, maar daarentegen is DBZ wel cool op tv, de actie is niet slecht in beeld gebracht. De strips zijn "koeler" (snap je um,DBZ-fans???)
Greetz
Oud 25-09-2002, 17:37
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Champ-00 schreef:
Iemand met verstand, maar daarentegen is DBZ wel cool op tv, de actie is niet slecht in beeld gebracht. De strips zijn "koeler" (snap je um,DBZ-fans???)
Greetz
Metal
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 25-09-2002, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Metal
Ik denk dat ie het heeft over Cooler, de broer van Freeza
Oud 26-09-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
[IMG]

Hier kan je toch wel iets moois van maken? vin ze wel vet
Hehe; hij is wel bruut. Alleen jammer dat er in GT een nóg sterker karakter zit; m.a.w. hij is niet "de" allermachtigste. Daarvoor moeten ze fusen in SSJ4 :>
Oud 26-09-2002, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Hehe; hij is wel bruut. Alleen jammer dat er in GT een nóg sterker karakter zit; m.a.w. hij is niet "de" allermachtigste. Daarvoor moeten ze fusen in SSJ4 :>
Mjah, maar dat is GT... en dat is, in principe, een fan anime. Akira Toriyama heeft er niet aan meegewerkt...
Oud 26-09-2002, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Champ-00 schreef:
Iemand met verstand, maar daarentegen is DBZ wel cool op tv, de actie is niet slecht in beeld gebracht. De strips zijn "koeler" (snap je um,DBZ-fans???)
Greetz
Mjah, de vechtacties zijn wel cool ja, maar in de manga zitten gewoon overal veel meer geintjes omheen en zo... Bovendien hou ik sowieso meer van manga dan van anime
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie "De mens is egoïstisch"
Egoconstructie
52 17-04-2010 13:38
Levensbeschouwing & Filosofie God is:
hookee
204 17-06-2009 12:35
Films, TV & Radio Het grote DBZ topic deel 2
Vlooienband
101 24-04-2003 00:32
Films, TV & Radio Het grote Gundam Wings topic
Verwijderd
37 18-02-2003 11:46
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Films, TV & Radio dragonballz
mocrodealer
4 04-11-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.