Oud 15-03-2004, 09:23
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 14-03-2004 @ 23:41:
Omdat het zo hip is een top 8 te maken:

1. Boris
2. Irma/Marlies
3. Irma/Marlies
4. Maud
5. Eric
6. Ron/JK
7. Ron/JK
8. Alice

Die bovenste drie zijn echt mn favorieten, zolang zij er in blijven ben ik blij En Eric kan niet zo goed zingen, maar hij is zo leuk! Daarom mag hij op 5, omdat Ron en JK toch allebei niet bepaald mn favorieten zijn, en Eric gewoon leuker is
Oew ik heb het bijna hetzelfde

Een paar dingetjes: Ik wil ron op 5, en Eric op 6. Dan Jk.
en tussen Irma en Marlies kan ik ook niet kiezen, ik vind marlies steeds leuker worden.
Advertentie
Oud 15-03-2004, 09:56
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik snap nog steeds niet dat Robin er uit is.

Ik wil ook zo'n Robin vlaggetje.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 15-03-2004, 10:25
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Die van mij nog even:

marlies: Die vond ik echt de beste van die avond, ze zong het zo lekker luchtig.. ik weet niet maar ik vond het goed dit keer ook niet zo druk.

Robin: ik vind zijn stem/zang niet heel erg goed, maar vind het al geweldig dat hij george michael goed vind <33 onterecht dat hij er nu al uit is, hij ziet er wel poepig uit.

Alice: gadver, wat een raar wijf.. ik had echt zoiets van : dat zij niet eens op die stoel zat, ik had er zeker op die stoel verwacht. Buitendat zong ze ook nog eens slecht, hoop dat ze er volgende week eruit gaat.

Boris: Ja kijk, zulke mensen moeten nou meedoen aan zo'n programma, niet jim of jamai. van mij mag hij wel winnen, ik vind z'n stem wel top en met dat arrogant... tja misschien straalt hij dat uit, maar is hij misschien helemaal niet ¿

JK: Jak~! ik hou niet van dat soort jongens/stijl/manier van doen, gewoon niet echt mijn smaak. zijn stem was niet heel slecht, maar zeker niet geweldig. nee ik vind hem niet leuk.

Maud: idd beetje zo'n meisje die op de achtergrond is, de ene keer waar ik haar echt goed vond was dat ze dido zong.. dit keer vond ik het wel meevalllen en haar haar vond ik niet leuk. back to the krulletjes

Eric: Beetje meer een entertainment-ding, op zich wel leuk hoor, maar we weten allemaal dat hij niet gaat winnen. maar goed opzich wel grappig om naar te kijken..

Irma: ja die vind ik nou ook goed~! ze vind het harstikke leuk om het doen en dat straalt ze ook uit alleen ja het nl-volk vind het natuurlijk weer niks, omdat ze niet de liedjes zingt die hun leuk vinden maar vind haar wel leuk..

Ron: dat is toch die homo die vind ik wel lief~! hij zingt niet slecht ofzo en hij lijkt idd en beetje op willem dafoe ik vind hem ook wel goed..

Mijn top 8 na de afgelopen show:

1- Boris
2- Marlies
3- Irma
4- Ron
5- Maud
6- Eric
7- JK
8- Alice
Oud 15-03-2004, 12:52
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Anneee schreef op 15-03-2004 @ 09:56:
Ik snap nog steeds niet dat Robin er uit is.

Ik wil ook zo'n Robin vlaggetje.
Ik wil een Robin CD!!! Maar dat zal nog wel ff duren. Hij heeft een hele bijzondere stem, een mooi stem vind ik.

Ik snap wel dat hij er uit is. Ik denk dat de tienermeisjes hem als idool zagen, maar nu Johannes Konstantijn en vooral Eric steeds leukere performances gingen geven gingen ze voor die twee bellen.

Mijn top8:

1. (-) Marlies. Geweldige stem, uitstraling, smaak.
2. (-) Irma. Hoe ze daar zo zelfverzekerd staat en die stem, geweldig. Ze is alleen geen Idol en dat maakt haar nr. 2 bij mij... ik denk dat ze bij veel mensen nr. 2 is en daarom weinig stemmen krijgt.
3. (+1) Eric. Door het uitvallen van Robin een plekje omhoog, ik vind hem best redelijk zingen, maar vooral zijn performance is erg blij. Hij kan best een idool zijn.
4. (+3) Ron. Vorige twee keer deed hij een glad liedje, nu heb ik wel weer vertrouwen in hem, hij heeft een goede stem en een goede performance.
5. (+1) Alice. De jury zat telkens op haar te kutten. Jammer, want ik hoorde iemand die goed zong, ik vind haar niet bijzonder, maar wel leuk om naar te kijken en te luisteren.
6. (-1) Boris. Dijk van een stem, maar ik mag die jongen niet. Hij kiest van die zij-ige liedjes.
7. (+1) Maud. Jezus dat kapsel. Ze zong goed, maar ze is haarzelf niet, van mij had ze weggemogen.
8. (+1) Johannes Konstantijn. Nep, stomme pyama's, stomme liedjes, vrouwenstem.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 15-03-2004, 13:25
madwoman
madwoman is offline
Mijn top 8

1. Boris (logisch, zingt super, onwijs sexy en kan nog dansen ook)
2. Irma (wat is zij mooi!!)
3. Marlies
4. Eric, omdat ie zo leuk is! Was verkocht door z'n Mr. Bojangles dansje!
5. Maud, goede stem, ziet er een beetje saai uit.
6. JK
7. Ron
8. Alice (waarom ligt zij er nu nog niet uit??)
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 15-03-2004, 13:27
Raakaap
Avatar van Raakaap
Raakaap is offline
Mijn top 8!

1. JK
2. Ron
3. Boris
4. Irma
5. Marlies
6. Maud
7. Eric
8. Alice

ik vind JK echt koel
zijn kleding was deze week ook want hij had het niet zelf gemaakt
Oud 15-03-2004, 13:28
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Raakaap schreef op 15-03-2004 @ 13:27:
zijn kleding was deze week ook want hij had het niet zelf gemaakt
Ga je je idool beledigen?
Oud 15-03-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
madwoman schreef op 15-03-2004 @ 13:25:
Mijn top 8

1. Boris (logisch, zingt super, onwijs sexy en kan nog dansen ook)
2. Irma (wat is zij mooi!!)
3. Marlies
4. Eric, omdat ie zo leuk is! Was verkocht door z'n Mr. Bojangles dansje!
5. Maud, goede stem, ziet er een beetje saai uit.
6. JK
7. Ron
8. Alice (waarom ligt zij er nu nog niet uit??)
Gewoon helemaal mee eens, mijn top 8 ziet er precies zo uit!

Ik wil nog even een analyse geven van afgelopen zaterdag (hoe ik de optredens vond, dat vind ik altijd leuk)

1. Marlies
Ik vond dit dus verre van een saaie liedje, en ook best goed gezongen hoor. Ik vind haar alleen een beetje irritant, iet te blij ofzo (ben ik zelf ook altijd, maar ja.. ) Ze mag er nog wel even in blijven.

2. Robin
Tsja, hij beweegt zo cool en zo swingend, hij ziet er ook leuk uit. Maar ik vond zijn zang ook echt niet zo top hoor! Toch zeeeer verrassend dat hij er uit moest, maar ja, wie vond dat niet?

3. Alice
HIER WEIGER IK IETS OVER TE ZEGGEN. Aan zulke dozen wil ik geen tijd verspillen. Zo.

4. Boris
Whieeeieieieieiehhhh
Ik begin elke week een grotere fan te worden. Ik vind hem echt geweldig. Jammer dat hij ook in dit nummer nauwelijks kon lachen, hij keek zelfs boos.Maar oooooooh wat een mooi nummer, ooooooh wat een prachtige stem, ooooooh wat een heerlijke jongen om naar te kijken.

5. JK
Ja, het zal nooit mijn Idol worden, maar hij groeit inderdaad wel. Hij wordt echt iedere week beter, en hij zog zelfs goed deze avond. Maar ja.. ik vind het gewoon niks.

6. Maud
Ik vind haar nep, ik kan er niks aan doen. Dat kapsel was een regelrechte ramp en verder vond ik ook haar stem vandaag tegenvallen. En dat is normaal nou juist het enige dat ik goed vind aan haar..

7. Eric
Hij kan echt niet zingen!!
Maar hij is wel zooooooo leuk!! Hij blijft gewoon leuk, en hiermee zal hij echt wel ver komen want hij is populair, dat is gewoon zo. (vind ik ook helemaal niet erg, hij brengt sfeer in de groep)

8. Irma
Waarom komt haar talent er niet uit tijdens de liveshows? Ze kan zoveeeel, maar ze laat het niet zien. En waarschijnlijk is ze gewoon niet het Idol waar het gemiddelde Idols-publiek op zit te wachten.. Jammer..

9. Ron
Hij was goed, maar ik blijf hem arrogant en vervelend vinden. Zijn uitstraling, daar word ik ook niet koud of warm van, moet ik zeggen. Nee, geen Idol wat mij betreft.

Dat was het weer..
Doeg!!
Oud 15-03-2004, 15:07
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Hebben jullie 'Idols - The day after' gezien? En zo ja: wat vonden jullie ervan?
Oud 15-03-2004, 15:11
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 15-03-2004 @ 15:07:
Hebben jullie 'Idols - The day after' gezien? En zo ja: wat vonden jullie ervan?
ik vind drie uur idols op zaterdagavond genoeg voor de hele week (eigenlijk al te veel, maar ik wil natuurlijk wel weten wie er uit gaat). Wat houdt dat day after programma in?? Beetje lullen met de verliezer?
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 15-03-2004, 16:30
missy-home
Avatar van missy-home
missy-home is offline
mijn top 8
1. marlies
2. boris
3. ron
4. JK
5. eric
6. maud
7. Irma
8. alice
__________________
vrolijk,hyper,blij, humm geweldig
Oud 15-03-2004, 16:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 15-03-2004 @ 15:07:
Hebben jullie 'Idols - The day after' gezien? En zo ja: wat vonden jullie ervan?
Ja gezien. Vond het vrij saai, weinig nieuws. Een beetje de afgevallen kandidaat ophemelen; dat is eigenlijk wat men doet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-03-2004, 17:18
Verwijderd
wat zou er gebeuren als je ook anti-stemmen kon uitbrengen?


en ik vind eigenlijk ook dat de jury moet stoppen met vergelijken van kandidaten, daar heb je als kandidaat niets aan, je moet je toch onderscheiden("we zijn opzoek naar een UNIEK talent").

Geef opbouwende kritiek, maar zeggen dat iemand een slechte karaokeshow heeft gezongen kan diegene ook niks mee.
[edit] helemaal geen kritiek lijkt me minder, nu heb je kenners erbij zitten die ook kunnen zeggen hoe je je zou kunnen verbeteren en wat goed gaat
Oud 15-03-2004, 17:36
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Acey schreef op 15-03-2004 @ 17:18:
wat zou er gebeuren als je ook anti-stemmen kon uitbrengen?
Dan zou Marlies geen tweede worden.

Bij een poll van het AD wilden heel veel mensen haar eruit hebben... Maud zou dan verder komen dan dat ze nu komt ws.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 15-03-2004, 18:04
Tweeker
Tweeker is offline
1. Marlies, zingt goed en is volgens mij ook wel zichzelf
2. Boris, hetzelfde eigenlijk
3. Irma. Waarom zij op de kruk??? Ze kan keimooi zingen, ziet er leuk uit, maar ze heeft gewoon een liedje gekozen dat haar wat minder past. Maar toen ze bij de workshops met Di-rect gingen zingen trok ze me een strot open... te gek.
4. JK, ik vind em grappig, juist dat ie zo gestyled is, hij brengt het leuk.
5. Ron, hij zingt goed.
6. Eric, kan niet zingen maar is wel schattig
7. Maud, ze zingt wel goed, maar is door het jurycommentaar heel erg veranderd, heeft opeens superhippe kleren aan enzo. Ze moet gewoon zichgzelf blijven, stomme jury
8. Alice, ik vond haar irritant, ook hoe ze op het commentaar reageerde, en ze doet veel te blij. Weg met Alice!


Als de finale bestaat uit mensen uit mijn top4, is dat sowieso een 200 procent verbetering tov vorig jaar
__________________
On the whispers of the night, I'll dance until the morning light
Oud 15-03-2004, 18:49
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-03-2004 @ 16:35:
Ja gezien. Vond het vrij saai, weinig nieuws. Een beetje de afgevallen kandidaat ophemelen; dat is eigenlijk wat men doet.
Ok, bedankt voor het bevestigen van mijn vermoedens , nu weet ik dus dat ik inderdaad niet hoef te kijken.
Oud 15-03-2004, 21:11
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Oke, ik zal mijn mening ook even geven. Wat is Alice een walgelijk op aandachtgeilend nep mormel, zeg! Ze geeft niet om de muziek, maar alleen maar om de hoeveelheid "fans" die ze krijgt.

Verder kan ik alleen maar herhalen, wat ik de vorige keer ook vond:
Eric <3
Boris <3 <3
__________________
I'll find you.
Oud 15-03-2004, 22:05
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Wat betekent <3 eigenlijk, ik heb dat hier nu al vaker gezien maar ik zie er niets in

Ik vroeg trouwens in het vorige topic of Marlies dat liedje dat Irma nu zong ook al had gezongen, omdat het me zo bekend voorkwam van een meisje die het zong, maar nu weet ik het weer: Hedwig, een van de zangtalenten van mijn school heeft het op de muziekavond gezongen!
Niet dat die twee zo op elkaar lijken....hun overeenkomst is dat ze allebei echt kunnen zingen en ook zich kunnen presenteren op het podium!
Oud 15-03-2004, 22:06
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 15-03-2004 @ 21:11:
[B]Oke, ik zal mijn mening ook even geven. Wat is Alice een walgelijk op aandachtgeilend nep mormel, zeg! Ze geeft niet om de muziek, maar alleen maar om de hoeveelheid "fans" die ze krijgt. /B]
Nou, dat weet ik toch niet helemaal zeker, ze ging wel lekker uit haar dak toen ze moest zingen, het leek wel of ze er plezier in had. Maar voor de rest ben ik het volledig met je eens.
Oud 15-03-2004, 22:28
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
nienie schreef op 15-03-2004 @ 22:05:
Wat betekent <3 eigenlijk, ik heb dat hier nu al vaker gezien maar ik zie er niets in

Ik vroeg trouwens in het vorige topic of Marlies dat liedje dat Irma nu zong ook al had gezongen, omdat het me zo bekend voorkwam van een meisje die het zong, maar nu weet ik het weer: Hedwig, een van de zangtalenten van mijn school heeft het op de muziekavond gezongen!
Niet dat die twee zo op elkaar lijken....hun overeenkomst is dat ze allebei echt kunnen zingen en ook zich kunnen presenteren op het podium!
Is da niet toevallig Hedwig van de workshops? <3 <3 <3
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 15-03-2004, 22:40
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Leuke tip voor een voor de idols kandidaten om te zingen is "Alice,who the fuck is Alice"
wat doet die blonde snol er nog in zeg?
JK mag er voor mij ook uit,overdreven figuur met zijn kilo nepgoud.
Mijn top 8

1.irma
2.boris
3.marlies
4.maud
5.ron
6.eric
7.Jk
8.alice
Oud 15-03-2004, 22:48
.Pure
.Pure is offline
1. Marlies
2. Maud/Irma
3. Boris
4. Ron
5. JK
6. Alice
7. Eric
Oud 15-03-2004, 23:00
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
1.eric/marlies
2. alice
3. boris
4.maud
5.Irma
6.ron/Jk

volgens mij ben ik de enige die Alice én slecht vind zingen én teveel vind willen, maar haar toch wel iets vind hebben. Haar hele gedrag staat me heel erg aan. de rest spreekt voorzich
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 15-03-2004, 23:05
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 15-03-2004 @ 22:28:
Is da niet toevallig Hedwig van de workshops? <3 <3 <3
Nee absoluut niet. 'Onze' Hedwig zit pas in de derde klas en ik geloof trouwens dat ze al enige bekendheid heeft...
Oud 16-03-2004, 07:43
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
nienie schreef op 15-03-2004 @ 22:05:
Wat betekent <3 eigenlijk, ik heb dat hier nu al vaker gezien maar ik zie er niets in
Met een beetje verbeelding is dat een hartje op z'n kant.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Oud 16-03-2004, 11:14
Verwijderd
mijn top 8:

8. Alice - schreeuwend blerrend verwend nest die steeds over dr fans praat (meid, welke fans?).
7. Eric - hij brengt het allemaal leuk maar z'n zang is echt heel slecht.
6. Boris - hij zingt heel goed maar hij kijkt zo vies!
5. Irma - niet zo'n leuk meisje maar zingt goed, ze heeft een irritante tic met dr mond
4. Marlies - zingt goed en is ook wel vrolijk en leuk enzo.
3. Ron - leuke jongen, geweldig hoe hij het brengt, hij zingt erg goed.
2. Maud - heel leuk en spontaan meisje, ik vond dr tegenvallen zaterdag maar toch is ze leuk.
1. JK - al vanaf het begin mijn favoriet, geweldige gozer. Zo fout en dat weet ie zelf ook maar daarom zo leuk en 'cool'.
Oud 16-03-2004, 16:30
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Kan iemand mij uitleggen waarom er een jury is (zogenaamd) het publiek toch kiest?
IK erger me rot aan de jury! Vooral die vrouw jurnie ofzo kan voor mij echt de pot op!
Oud 16-03-2004, 16:31
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Kan iemand mij uitleggen waarom er een jury is (zogenaamd) als het publiek toch kiest?
IK erger me rot aan de jury! Vooral die vrouw jurnie ofzo kan voor mij echt de pot op!
Oud 16-03-2004, 17:07
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Amisha schreef op 16-03-2004 @ 16:31:
Kan iemand mij uitleggen waarom er een jury is (zogenaamd) als het publiek toch kiest?
IK erger me rot aan de jury! Vooral die vrouw jurnie ofzo kan voor mij echt de pot op!
Het is de bedoeling dat de jury, door hun mening te geven, een professioneel oordeel geeft over de kandidaten. Ik vind het wel goed dat ze er zitten. Anders krijg je zo'n commercieel gedoe (dat is het zowieso al wel, maargoed).
En als iemand slecht commentaar krijgt van de jury is het meestal zo dat het publiek extra op deze persoon gaat stemmen om hem/haar in de race te houden.

Nu ik er zo over na zit te denken kom ik eigenlijk ook tot de conclusie dat de jury niet veel nut meer heeft. Maar het moet natuurlijk nog enigszins ergens op lijken.. Daarom zullen ze er wel zitten. En ach, ik heb er niet zo'n moeite mee als Alice afgekraakt wordt .
Oud 16-03-2004, 17:15
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
effe wat ik ervan vond:

Marlies: Rustig liedje, ben ik niet zo van haar gewend maar het past wel, ze deed het leuk.

Robin: Niet geweldig, ik vind hem nooit erg goed zingen maar in vergelijking tot vorige keer was dit toch erg goed Ik had hem er liever nog een weekje ofzo erin gezien.

Alice: Ik was het echt volledig met de jury eens, de timing was echt onder de maat en het is gewoon.. het was bagger. Ze verneukte het hele liedje Mijn vader zei dat het logisch was dat ze het niet zo goed zong als Michael, maar die gast was toch iets van 5 toen hij dat zong ofzo? Dus zo logisch is het niet, vind ik.

Boris: Lief! Leuk gezongen, ik ken het nummer niet maar ik vond het erg leuk Ik wil hem ook wel dat nummer van HIM horen zingen. Ik ken het nummer verder niet maar als het van HIm is zal het wel leuk zijn voor Boris.

JK: Vind ik niet echt heel leuk, maar hij is okay. Ik mag hem wel. Hij zingt te vrouwelijk, dat wel.

Maud: jammer dat ze zo steeds meer mode-achtig wordt en zo, en dat steile haar.. nee. Ik zag dat ze van vlees houdt en vegetarische dingen haat, das jammer. Maar ze zingt wel goed.

Eric: Toen de jury hem uitkoos dacht ik: pff, hij? hij zong echt niet goed vond ik. Maar nu ik zijn Mr Bojangles en zijn Dancing on the Ceiling heb gezien, vind ik hem helemaal top! Hij zingt niet echt mooi, heeft niet echt een zangstem. Maar hey, Bob Dylan heeft ook niet echt een zangstem, maar dan kan hij nog wel zingen. Zijn Bojangles-huppeltje vond ik overigens geniaal.

Irma:Erg leuk, maar dat vind ik Irma altijd. Ik vind het kut voor haar dat ze steeds op de kruk komt want ze is echt goed. Ik vind haar alleen niet de beste dus stem ik niet op haar, en ik denk dat wel meer mensen dit hebben.

Ron: Leuke persoon, vind hem niet echt geweldig.

top 8:
Marlies
Boris
Irma
Eric
Maud
Ron
JK
Alice

de eerste 4 daarvan mogen van mij winnen, dan maakt het mijn niet zo heel veel uit welke van de 4.
Oud 16-03-2004, 17:25
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
mijn favorieten qua persoon:
1. maud
2. eric
3. marlies
4. jk
5. boris
6. ron
7. irma
8. alice

qua zingen/optreden
1. marlies
2. boris
3. jk
4. maud
5. eric
6. irma
7. ron
8. alice
Oud 16-03-2004, 18:10
HappySmile
HappySmile is offline
ik ga idols boycotten!!!!! alice had eruit gemoeten niet robin
__________________
Vanaf de maan gezien zijn wel allemaal even groot!
Oud 16-03-2004, 19:30
Wave
Wave is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 16-03-2004 @ 17:15:
Boris: Lief! Leuk gezongen, ik ken het nummer niet maar ik vond het erg leuk Ik wil hem ook wel dat nummer van HIM horen zingen. Ik ken het nummer verder niet maar als het van HIm is zal het wel leuk zijn voor Boris.
[/B]
Vorig jaar was er toch ook een ronde dat het publiek zeg maar mocht kiezen welk liedje ze zongen????
Oud 16-03-2004, 19:31
Wave
Wave is offline
Citaat:
HappySmile schreef op 16-03-2004 @ 18:10:
ik ga idols boycotten!!!!! alice had eruit gemoeten niet robin

Kreeg gisteren de verklaring van een jongen dat Alice erin zit omdat alle jochies geil van haar worden.......
Volgens mij hadden ze gewoon medelijden met haar...
Oud 16-03-2004, 19:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Wave schreef op 16-03-2004 @ 19:30:
Vorig jaar was er toch ook een ronde dat het publiek zeg maar mocht kiezen welk liedje ze zongen????
ja, maar dat was pas ronde 5 ofzo. In ieder geval niet in het begin.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-03-2004, 19:51
Verwijderd
1. Marlies (zei is gaaf en kan zingen)
2. Eric ( hij is cool en kan minder goed zingen)
3. Boris (hij is gaaf en kan zingen maar is te populair)
4. Ron (is ook wel leuk en kan goed zingen)
5. Irma (kan goed zingen maar verder niets)
6. Maud (heb ik niets mee)
7. JK (heb ik niets mee)
8. Alice (=irritant)

Maar hoe dan ook eric is de schattigste
Oud 16-03-2004, 20:29
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Alice is echt nep!! Zo'n fake glimlach en het maar hebben over haar fans...jajaja

mijn top 8 (omdat iedereen het maar doet he? haha)

1.Maud
2. Marlies
3.Boris
4. eric (schatje )
5. Irma
6.Ron
7. JK
8. Alice

ja zo'n beetje...

daaronder verschilt het wel per show...behalve alice dan
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Oud 16-03-2004, 21:01
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
alice moet eruit
__________________
Dromendief
Oud 16-03-2004, 21:04
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 16-03-2004 @ 21:01:
alice moet eruit
volgens mij ben je dan de enige met die mening
Oud 16-03-2004, 22:13
renate01
renate01 is offline
Wrom is Robin dr nou uit.. Robin was liefff!

Volgende keer moet Alice dr uit..
Oud 16-03-2004, 22:55
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Johannes Konstantijn moet eruit. Punt.

Maud is ook goed.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 16-03-2004, 23:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 16-03-2004 @ 22:55:
Johannes Konstantijn moet eruit. Punt.

Maud is ook goed.
Ik vind Jay Kay (want ja, zo heet ie dus) juist wel goed!! Doe eerst Alice d'r maar uit en daarna Eric of Ron ofzo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-03-2004, 23:13
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-03-2004 @ 23:00:
Ik vind Jay Kay (want ja, zo heet ie dus) juist wel goed!! Doe eerst Alice d'r maar uit en daarna Eric of Ron ofzo.
Die zitten er denk ik nog wel ff in, Eric is vet (populair) en Ron is homo Jee Kee (...) is fake.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 17-03-2004, 00:56
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
1.eric/marlies
2. alice
3. boris
4.maud
5.Irma
6.ron/Jk

volgens mij ben ik de enige die Alice én slecht vind zingen én teveel vind willen, maar haar toch wel iets vind hebben. Haar hele gedrag staat me heel erg aan. de rest spreekt voorzich



________________


Ik ben het daar ook mee eens
Arrogante Boris moet eruit!
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 17-03-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Wave schreef op 16-03-2004 @ 19:31:
Kreeg gisteren de verklaring van een jongen dat Alice erin zit omdat alle jochies geil van haar worden.......
Volgens mij hadden ze gewoon medelijden met haar...
Ik ben een meisje, en vind Alice ondanks dat ze irritant kan zijn, toch wel leuk
Oud 17-03-2004, 13:27
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 16-03-2004 @ 21:04:
volgens mij ben je dan de enige met die mening
ja want wij vinden haar allemaal leuk
Oud 17-03-2004, 14:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 16-03-2004 @ 23:13:
Die zitten er denk ik nog wel ff in, Eric is vet (populair) en Ron is homo Jee Kee (...) is fake.
Eric is wel populair ja, maar eens rekent men hem er toch wel op af dat hij niet kan zingen.
Ron is homo: boeiend. Ik vind hem alleen totaal geen uitstraling hebben en hij komt zo saai over. Daarom mag ie van mij ook wel weg.
En JK mag daarna weg. Hij kan goed zingen, maar die patserij is idd wel overdreven. Maar eerst Alice enzo weg, dan pas JK
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-03-2004, 14:22
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Boris is niet arrogant
__________________
I'll find you.
Oud 17-03-2004, 14:37
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
1. Marlies
2. Boris
3. Maud
4. Alice
5. Eric
6. JK
7. Irma
Oud 17-03-2004, 14:48
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 17-03-2004 @ 14:37:
1. Marlies
2. Boris
3. Maud
4. Alice
5. Eric
6. JK
7. Irma
waar is Ron?
er zijn nog 8 finalisten
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 19:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 20:37
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 19:14
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
transfattyacid
500 25-04-2004 00:27
Films, TV & Radio [3]idols 2 de finales
Verwijderd
1 10-04-2004 20:56
Films, TV & Radio Idols 2: de finales [2]
Sweet Revenge
500 10-04-2004 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.