Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2005, 10:03
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
up
__________________
droeftoeter
Advertentie
Oud 29-12-2005, 11:13
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Superspeedy schreef op 22-12-2005 @ 22:51 :
Ik heb een lijst waarop jullie (Atletico 73) staan zowel bij CD als B competitie wedstrijd. Maakt ook verder niet zoveel uit.
Hoop wel dat er ET is, dat handgeklok tegenwoordig is niet echt eerlijk. Soms zit er wel 0,3 sec in tijden waar de atleten nagenoeg gelijk over de finish komen. Ik vind dat er bij competities ET verplicht is. 0,1 sec is een boel punten die je zo misloopt bij een puntencomp.
Volgens mij is het bij de CD's een hele tijd verboden geweest, omdat ze de organiserende clubs niet op kosten wilden jagen oid. Of er waren gewoon niet genoeg ET-installaties beschikbaar.. Iets in die richting. Ik denk dat ik iig bij de B's wel ET ga doen
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 29-12-2005, 13:34
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Er is idd. echt spraken van een ET tekort...
onze club heeft ET en die is praktisch elke week
wel afgehuurd...
waarom maken ze niet meer van die dingen??
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 29-12-2005, 16:00
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Spul is belachelijk duur.. Dan moet je ook wel iedere week verhuren om de kosten een beetje dekkend te krijgen.
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 30-12-2005, 10:14
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
wij hebben geen ET, en geen baan!

welke vereniging gaat er nu ook een nieuwe baan aanleggen in de winter, het moet minimaal 10 graden zijn om het kunsstof aan te brengen
__________________
droeftoeter
Oud 30-12-2005, 10:15
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
morgen sylvestercross en ik barst van de spierpijn
__________________
droeftoeter
Oud 30-12-2005, 12:20
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik heb een kerstloop achter de rug!

5km in 18.55!
best redelijk!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 30-12-2005, 17:39
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
MavieŠ2004 schreef op 30-12-2005 @ 13:20 :
best redelijk!
"redelijk" zo snel heb ik em iig nog nooit gelopen
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 31-12-2005, 00:26
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 30-12-2005 @ 18:39 :
"redelijk" zo snel heb ik em iig nog nooit gelopen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 31-12-2005, 11:32
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
zooo terug uit soest. ging lekker! 8.22 op een loodzware 2000m, echt niet normaal met dat sneeuw en veel water door het dooien, en dat mulle zand. aaaah
maar het was leuk, en ik heb ook geen idee hoeveelste ik ben geworden, er deden er 82 mee
__________________
droeftoeter
Oud 31-12-2005, 12:30
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Haha, ik heb vanochtend nog even getraind, maar na 5x een meter of 250 door de sneeuw te hebben geploegd vond ik het wel weer best k Moest nog effe aan je denken toen et begon te rgenen Maar voor zo'n cross geldt natuurlijk wel dat-ie pas écht telt als de omstandigheden beroerd zijn Niets lekkerder dan doorweekt, onder de modder zo'n afstand voltooien
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 31-12-2005, 14:21
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 31-12-2005 @ 13:30 :
Haha, ik heb vanochtend nog even getraind, maar na 5x een meter of 250 door de sneeuw te hebben geploegd vond ik het wel weer best k Moest nog effe aan je denken toen et begon te rgenen Maar voor zo'n cross geldt natuurlijk wel dat-ie pas écht telt als de omstandigheden beroerd zijn Niets lekkerder dan doorweekt, onder de modder zo'n afstand voltooien
Zkr!
Ik weet nog wel dat ik een keer in Castricum geloof ik (mooi parcour!!) helemaal als een veldrijder over de finish kwam
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 31-12-2005, 15:02
Superspeedy
Superspeedy is offline
Tja, heb vanmiddag ook een wedstrijdje gelopen. Kleine wedstrijd, niet veel deelname. Maakt niet uit.
op de 5 km had ik 20.48. Heb ik tijden niet gelopen afgelopen jaar. Blessureleed, beste tijd wat ik heb staan is 17.45 (4,8 km) komt weer langzaam in zicht.
Trouwens het parcours was compleet verhard, dat liep op zich wel lekker, nergens last van de sneeuw, gelukkig bij ons is alles zo'n beetje al weer weg.
Wel lekker weer om zo te lopen, pijnvrij.
Oud 31-12-2005, 17:17
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 31-12-2005 @ 13:30 :
Haha, ik heb vanochtend nog even getraind, maar na 5x een meter of 250 door de sneeuw te hebben geploegd vond ik het wel weer best k Moest nog effe aan je denken toen et begon te rgenen Maar voor zo'n cross geldt natuurlijk wel dat-ie pas écht telt als de omstandigheden beroerd zijn Niets lekkerder dan doorweekt, onder de modder zo'n afstand voltooien
Haha, ik had nog geluk hoor ik was bijna gefinisht en toen ging het regenen.
Mn tijd is trouwens geen 8.22 maar 8.25, en ik ben 9e van de 29 B meisjes. Het zouden er 42 zijn, maar heel veel is niet op komen dagen en heel veel C meisjes zijn ook maar thuis gebleven

maar wel tevreden
__________________
droeftoeter
Oud 01-01-2006, 21:57
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Superspeedy schreef op 31-12-2005 @ 16:02 :
Tja, heb vanmiddag ook een wedstrijdje gelopen. Kleine wedstrijd, niet veel deelname. Maakt niet uit.
op de 5 km had ik 20.48. Heb ik tijden niet gelopen afgelopen jaar. Blessureleed, beste tijd wat ik heb staan is 17.45 (4,8 km) komt weer langzaam in zicht.
Trouwens het parcours was compleet verhard, dat liep op zich wel lekker, nergens last van de sneeuw, gelukkig bij ons is alles zo'n beetje al weer weg.
Wel lekker weer om zo te lopen, pijnvrij.
Das het belangrijkste,
Geen blessures!

Allemaal een blessurevrij 2006!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 06-01-2006, 11:56
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
in plaats van sprintcross volgende week, ga ik de deltacross lopen misschien 2200m, misschien 3300. ik twijfel
__________________
droeftoeter
Oud 12-01-2006, 10:20
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Tegenwoordig geef ik ook training
Enerzijds aan pupillen A12,
anderszijds aan leeftijdscategorie 25-50

Ben er net mee begonnen maar het is echt leuk

Zijn er hier mensen die JAL en AT op zak hebben?
Ikzelf ben bijna klaar met JAL, maar zit er over te
denken om AT er direct na te gaan doen..
wat is het verschil? Enig idee?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 13-01-2006, 22:05
Superspeedy
Superspeedy is offline
Ik geef al jaren training. In eerste instantie als vervanger van een trainer. Kreeg order opgegeven om uit te voeren.
Sinds ruim een jaar geef ik 'zelfstandig' training aan verschillende jeugd, zo'n beetje alle junioren (van categorie dan) En dat doe ik nu 5x per week. Ja ja het is best veel, maar op het moment val ik ook nog in voor in trainer, dus geef ik er eigenlijk maar 4.

Het is inderdaad heel erg leuk om te doen. Veel serieusheid, maar een lolletje op z'n tijd is altijd leuk.

Heb nog niet eens een JAL binnen , dat ga ik dit jaar doen. Wordt hoogste tijd, zit met school en dergelijke. Ervaring genoeg. Probeer de JAL z.s.m. te halen, heb ik die ook binnen. Vind het jammer dat ik die moet volgen om daarna AT te doen. JAL is niet echt mijn doelgroep, die is meer voor pup. AT is meer voor junioren. Als je het echte verschil wilt weten, moet je even op de knau site kijken onder opleidingen, kun je zo alles bekijken. Ben wel van plan om na de JAL direct de AT te doen en daarna nog wel meer. Maar eerst volgende week start jurycursus algemeen. Das maar 5x en altijd handig om op zak te hebben.
Oud 14-01-2006, 02:24
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Superspeedy schreef op 13-01-2006 @ 23:05 :
Ik geef al jaren training. In eerste instantie als vervanger van een trainer. Kreeg order opgegeven om uit te voeren.
Sinds ruim een jaar geef ik 'zelfstandig' training aan verschillende jeugd, zo'n beetje alle junioren (van categorie dan) En dat doe ik nu 5x per week. Ja ja het is best veel, maar op het moment val ik ook nog in voor in trainer, dus geef ik er eigenlijk maar 4.

Het is inderdaad heel erg leuk om te doen. Veel serieusheid, maar een lolletje op z'n tijd is altijd leuk.

Heb nog niet eens een JAL binnen , dat ga ik dit jaar doen. Wordt hoogste tijd, zit met school en dergelijke. Ervaring genoeg. Probeer de JAL z.s.m. te halen, heb ik die ook binnen. Vind het jammer dat ik die moet volgen om daarna AT te doen. JAL is niet echt mijn doelgroep, die is meer voor pup. AT is meer voor junioren. Als je het echte verschil wilt weten, moet je even op de knau site kijken onder opleidingen, kun je zo alles bekijken. Ben wel van plan om na de JAL direct de AT te doen en daarna nog wel meer. Maar eerst volgende week start jurycursus algemeen. Das maar 5x en altijd handig om op zak te hebben.
Ik ga ook direct AT er achter aan doen..
ja.. JAL is echt 17 x... assistent 5, lopen 4 werpen 4 en springen 4!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 14-01-2006, 16:34
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Ik heb assistent-JAL en JAL module springen op zak. Maar ik geef al jaren geen trainen meer. Had er na een jaar al genoeg van. k Kreeg te veel commentaar van het hoofd pupillentrainers dat ik te atletiek gericht bezig zou zijn. Het beleid was dat ze die kinderen zgn. "speelsprestatief" bezig lieten zijn. En al die kinderen maar chagerijnig zijn als ze er weer es compleet werden uitgelopen
k Kreeg na een jaar jpA ineens mpC, die heb ik na 1 training ingeleverd.
Twee van de jpA's die ik destijds trainde, hebben overigens een tijd een NR in handen gehad bij de senioren
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 14-01-2006, 18:38
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 14-01-2006 @ 17:34 :
Ik heb assistent-JAL en JAL module springen op zak. Maar ik geef al jaren geen trainen meer. Had er na een jaar al genoeg van. k Kreeg te veel commentaar van het hoofd pupillentrainers dat ik te atletiek gericht bezig zou zijn. Het beleid was dat ze die kinderen zgn. "speelsprestatief" bezig lieten zijn. En al die kinderen maar chagerijnig zijn als ze er weer es compleet werden uitgelopen
k Kreeg na een jaar jpA ineens mpC, die heb ik na 1 training ingeleverd.
Twee van de jpA's die ik destijds trainde, hebben overigens een tijd een NR in handen gehad bij de senioren
Ik denk dat dat wedstrijdgerichte trainen van pupillen overal wel een probleem is.. bij mijn club is het nu redelijk in opbouw
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 14-01-2006, 19:08
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
MavieŠ2004 schreef op 14-01-2006 @ 19:38 :
Ik denk dat dat wedstrijdgerichte trainen van pupillen overal wel een probleem is.. bij mijn club is het nu redelijk in opbouw
Jup. Bij ons begint het ook ergens op te lijken. Maar ik zag laatst de persoonlijk records lijst van alle C-junioren en er was er geen een beter op zijn/haar onderdeel dan ik destijds op dat onderdeel was en ik was niet bepaald allround
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 15-01-2006, 15:19
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
muug: 1.6 km - 6.30
Oud 15-01-2006, 22:14
Superspeedy
Superspeedy is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 14-01-2006 @ 20:08 :
Jup. Bij ons begint het ook ergens op te lijken. Maar ik zag laatst de persoonlijk records lijst van alle C-junioren en er was er geen een beter op zijn/haar onderdeel dan ik destijds op dat onderdeel was en ik was niet bepaald allround
Het is een probleem om hele jonge kinderen iets goeds aan te leren. Wij hebben een beleid nu ingevoerd (zeg verbeterd) dat toch meer aandacht aan de onderdelen te geven en toch de kleintjes hierop te wijzen, maar wel op speelse manier. Ook het kijken naar moterieke probleempjes worden nu genoteerd, zodat ze een groep opstromen, hun opvolgende trainer de + en - van de nieuwe kids kan zien.

Tja Milan, dat punt ken ik ook. Heb 31 CR's staan, belachelijk veel eigenlijk. Maar er wordt er nooit eens wat verbroken. Zo goed was ik vroeger nu ook weer niet (denk ik) Was wel allround, maar na de C's niet meer.

Citaat:
Milan Dado schreef op 14-01-2006 @ 20:08 :
Twee van de jpA's die ik destijds trainde, hebben overigens een tijd een NR in handen gehad bij de senioren
?? En je bent 19, jaren geleden gestopt met training geven en pup die een NR haalden bij de sen? Dit volg ik ff niet, sorry.

Nog iemand in Aalten geweest dan bij de GOK Cross?
Oud 15-01-2006, 23:32
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Superspeedy schreef op 15-01-2006 @ 23:14 :
Tja Milan, dat punt ken ik ook. Heb 31 CR's staan, belachelijk veel eigenlijk. Maar er wordt er nooit eens wat verbroken. Zo goed was ik vroeger nu ook weer niet (denk ik) Was wel allround, maar na de C's niet meer.
Ik was best een redelijke MiLa-er, maar ja, zat in hetzelfde team en jaar als Bram Som en Arnoud Okken Je kunt wel raden welke namen je vooral bij ons in de CR lijsten ziet


Citaat:

?? En je bent 19, jaren geleden gestopt met training geven en pup die een NR haalden bij de sen? Dit volg ik ff niet, sorry.

Nog iemand in Aalten geweest dan bij de GOK Cross?
Ik ben 25 MD is maar een van mijn nicks en geen enkele nick heeft dezelfde leeftijd Ik ben ook SanderThomas, maar die nick heb ik bij 25.000 eigenhandig in de hall of fame gehangen
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 17-01-2006, 17:14
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
wow 1e op deltacross van de 3 deelnemers! maar wel n meisje verslagen die op de vorige cross 40 seconden sneller liep dan ik maar ik had toen 4 uur geslapen dus misschien vandaar

zo lekker verzuipen op de atletiekbaan in Kralingen
__________________
droeftoeter
Oud 17-01-2006, 17:23
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Gefeliciteerd Deltacross, AV Delta? Nou ja, kan in die hoek ook bijna niet anders
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 18-01-2006, 16:34
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 17-01-2006 @ 18:23 :
Gefeliciteerd Deltacross, AV Delta? Nou ja, kan in die hoek ook bijna niet anders
ja AV Delta ja
__________________
droeftoeter
Oud 18-01-2006, 19:51
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 18-01-2006 @ 17:34 :
ja AV Delta ja
Daar heb ik ook ooit een medaille weggesleept maar dan in het "wegcircuit"
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 19-01-2006, 10:42
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Gefeliciteerd

Shittt kep echt spierpijn van krachttraining..
ik voel echt alles.. dat wordt maar ff relaxen vanavond
of een klein duurloopje..
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 19-01-2006, 11:46
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Ik voel me de laatste tijd echt perfect na kracht
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 20-01-2006, 03:38
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 19-01-2006 @ 12:46 :
Ik voel me de laatste tijd echt perfect na kracht
dat betekent dat je de week erna zwaardere gewichten erop mag gooien
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 20-01-2006, 06:50
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
MavieŠ2004 schreef op 20-01-2006 @ 04:38 :
dat betekent dat je de week erna zwaardere gewichten erop mag gooien
Licht er aan waar je voor traint he Niet alleen voor krachtwinst
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 30-01-2006, 11:35
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Mensen nog naar Groningen geweest?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 31-01-2006, 12:23
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
MavieŠ2004 schreef op 30-01-2006 @ 12:35 :
Mensen nog naar Groningen geweest?
wat was daar?
__________________
droeftoeter
Oud 31-01-2006, 12:26
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
zondag de spiridoncross gelopen in Rijen, 2450m, ik voelde me echt super, maar na n 800m ongeveer kreeg ik erg last van mn milt. Heb m uitgelopen en werd 6e in 9.30 en ik ben er totaal niet blij mee, maargoed
__________________
droeftoeter
Oud 31-01-2006, 12:48
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Tegenvaller enig idee waar het vandaan kwam?
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 05-02-2006, 18:45
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 31-01-2006 @ 13:48 :
Tegenvaller enig idee waar het vandaan kwam?
nee snap er niets van


zoo vanochtend op de trimbaan de NK afstand gelopen. 4,3 kilometer. Heb m bijna op wedstrijdtempo gelopen. Ging lekker Nog 4 weken tot het NK, heb er zin in!
__________________
droeftoeter
Oud 05-02-2006, 23:21
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Nou ja, mag een keer gebeuren he hoewel het klote blijft ik had zoiets afgelopen vrijdag. Was bezig met kracht en van het ene op het andere moment hield het op. k Kreeg geen gewicht meer in de lucht geslingerd. Zaterdag ook maar niet getraind. Maandag weer nieuwe kans
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 06-02-2006, 08:49
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 06-02-2006 @ 00:21 :
Nou ja, mag een keer gebeuren he hoewel het klote blijft ik had zoiets afgelopen vrijdag. Was bezig met kracht en van het ene op het andere moment hield het op. k Kreeg geen gewicht meer in de lucht geslingerd. Zaterdag ook maar niet getraind. Maandag weer nieuwe kans
Accu op
gebeurd iedereen wel weer eens
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 17-02-2006, 17:08
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
upje!2 weken tot het NK!
__________________
droeftoeter
Oud 17-02-2006, 18:09
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 17-02-2006 @ 18:08 :
upje!2 weken tot het NK!
Ben echt benieuwd wat je daar presteert
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 18-02-2006, 10:33
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 17-02-2006 @ 19:09 :
Ben echt benieuwd wat je daar presteert
ik ook

als ik maar geen laatste wordt
__________________
droeftoeter
Oud 18-02-2006, 11:34
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 18-02-2006 @ 11:33 :
ik ook

als ik maar geen laatste wordt
Heus niet
En dan nog, ik vind dat iedere atleet die zich zou moeten kunnen plaatsen voor het hoofdtournooi (om het even zo te zeggen), dat zou moeten doen. Ik heb bij de A's een NK gelopen, terwijl ik op de 100m 12.0 had opgegeven, gewoon voor de gein De winnaar liep 10.64... Veel jongens hadden zoiets van "Ach, ik ga toch niet naar Vught rijden, als ik maar 4e word ofzo?"
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 18-02-2006, 18:56
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Milan Dado schreef op 18-02-2006 @ 12:34 :
Heus niet
En dan nog, ik vind dat iedere atleet die zich zou moeten kunnen plaatsen voor het hoofdtournooi (om het even zo te zeggen), dat zou moeten doen. Ik heb bij de A's een NK gelopen, terwijl ik op de 100m 12.0 had opgegeven, gewoon voor de gein De winnaar liep 10.64... Veel jongens hadden zoiets van "Ach, ik ga toch niet naar Vught rijden, als ik maar 4e word ofzo?"
Dat vind ik ook, er zijn genoeg atleten die het juist wel heel graag zouden willen maar net niet kunnen!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 20-02-2006, 14:29
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik mocht helaas niet naar Gent, stond 2e reserve bij het hoogspringen. Omdat er 3 opgaven waren met 2.00 meter hadden ze geloot en mocht er 1 mee doen. Donderdag verstapte ik me en blesseerde m'n enkel, dus toen heb ik me maar afgemeld. Wel leuk dat ze er best veel van lieten zien bij studio sport, zelfs een interview met Pennings Larsen. En vandaag een pagina in AD Sportwereld. 18 maart zijn de Nederlandse Studentenkampioenschappen indoor, nog mensen die daar aan mee doen? (ik wel)
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 20-02-2006, 19:58
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Nog studenten die meedoen met Batavierenrace?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 22-02-2006, 13:27
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
MavieŠ2004 schreef op 20-02-2006 @ 20:58 :
Nog studenten die meedoen met Batavierenrace?
ik ken wel iemand die meedoet


mijn trz-genootje Niels Teeler is Nederlands kampioen indoor geworden met verspringen!
__________________
droeftoeter
Oud 22-02-2006, 14:05
Milan Dado
Avatar van Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 22-02-2006 @ 14:27 :
ik ken wel iemand die meedoet


mijn trz-genootje Niels Teeler is Nederlands kampioen indoor geworden met verspringen!
Gefeli
__________________
nieuw hier! || nivea || hecatomb || NuncaMas || onzinbash.org || lilith || quantes || SS jeukt in rob se oor whehe
Oud 23-02-2006, 16:21
Dennis05
Avatar van Dennis05
Dennis05 is offline
ik was ook in gent bij de nk, maar kreeg jammer genoeg erg last van me hamstring bij de 60m serie, had er al een aantal weken last van maar dacht dat het wel goed zou gaan, niet dus..werd uiteindelijk 11e ofzo, maar de laatste 30 meter was helemaal niks meer. heb me af moeten melden voor de 400. echt jammer, want ik had een redelijke kans om hoog te eindigen op beide onderdelen, ik had op de training al 6.9 gelopen dus hoopte zo rond de 7.20 te komen op de nk. had nog geen wedstrijd gedaan dit indoorseizoen en ik had er echt zin. maar goed, nk outdoor sta ik er weer

Laatst gewijzigd op 23-02-2006 om 16:28.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Het grote centrale Atletiek topic
Milan Dado
381 24-10-2008 12:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.