Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2007, 17:59
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Iemand in de trein zei gister '100'.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Advertentie
Oud 17-11-2007, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Twee meisjes in de trein:
1. Ja, en blijkbaar is het normaal om maar één stopcontact in de badkamer te hebben, maar ik wil er toch minstens vier hoor.
2. Vier? Waarvoor heb je die nodig dan?
1. Eentje voor mijn tandenborstel, een voor de föhn, een voor zijn scheerapperaat. Is toch niet handig om telkens die stekkers eruit te moeten halen. En nog eentje voor de stofzuiger, maar nu weet ik dus niet of ik die stopcontacten hoog of laag moet hebben.

Even later:
1. En van wie hebben we les dan?
2. Van Hanneke.
1. O, maar die vind ik zó vervelend.
2 kijkt om. O, daar zit ze.

En toen gingen ze zich druk maken of Hanneke het gehoord zou hebben.
Als dat toch het enige was waar ik me druk om zou maken, zou het leven een stuk makkelijker zijn.
Oud 17-11-2007, 21:56
Verwijderd
In de Xenos:

Meisje: "Ja of toch die rode... ik weet het niet hoor, kan dat wel? Die oranje past misschien wel beter bij de muren... maar die rode vind ik wel mooier. Maar ja, kan dat eigenlijk wel?"
Haar vriend: "Ja het kan allemaal, maar of het staat is een tweede..."
Ik grinnik hardop, jongen lacht vriendelijk terug.
Meisje: "Oh loop je weer aandacht te trekken?"

Oud 17-11-2007, 21:57
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Morgan is weer mensen aan het verleiden.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 17-11-2007, 21:59
Verwijderd
"blablabla Nobelprijs blablabla"

Met de klemtoon op de eerste lettergreep hihi
Oud 17-11-2007, 22:00
Verwijderd
Haha, buiten de kroeg kan ik helemaal niet versieren.
Oud 17-11-2007, 22:03
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
En die jongen is nu vast elke dag bij de Xenos te vinden om een glimp van jou op te vangen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 17-11-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Iemand in de trein zei gister '100'.
Oud 17-11-2007, 22:34
Verwijderd
haha, morgan
Oud 19-11-2007, 15:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
"Ben je vrolijk?"
- "Ja, waterpomptangvrolijk."

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 19-11-2007, 15:49
Verwijderd
Er zaten 2 meiden in de bus te schreeuwen dat iedereen een ezel was.
Oud 19-11-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
En die jongen is nu vast elke dag bij de Xenos te vinden om een glimp van jou op te vangen.
Dan nog lachte ik alleen maar om hun gesprekje. Dat dat meiske zo jaloersig reageerde had meer met d'r vriendje te maken dan met mij vermoed ik zo
Oud 19-11-2007, 16:01
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Iemand in de mediatheek riep "Je hebt die lerares gewoon geneukt!"
Ik hoor nooit zo veel interessante dingen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 19-11-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
"Ben je vrolijk?"
- "Ja, waterpomptangvrolijk."

Oud 20-11-2007, 20:03
smilebysugar
Avatar van smilebysugar
smilebysugar is offline
Buurmeisje 1: Ik moest gisterenavond iets uit mijn broer zijn kamer halen en toen lag hij daar in bed zijn deken over zich heen..en een bobbel.
Buurmeisje 2: Misschien was hij eenzaam?
Buurmeisje 1: Nee, zijn vriendin heeft hem gisteren gedumpt. Toen moest ie huilen.
Buurmeisje 2: Hij mist zijn vriendin?
Buurmeisje 1: Ja..of hij had gewoon zin om te rukken.

Meisjes van 9 jaar oud.
__________________
Fourteen miles away from the clocks.
Oud 20-11-2007, 20:06
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Als begroeting in het trappenhuis: "Koetje boe!" Waarop 2 zegt: "Koetje booeee!"

Ik maak het ook niet interessanter.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 20-11-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Buurmeisje 1: Ik moest gisterenavond iets uit mijn broer zijn kamer halen en toen lag hij daar in bed zijn deken over zich heen..en een bobbel.
Buurmeisje 2: Misschien was hij eenzaam?
Buurmeisje 1: Nee, zijn vriendin heeft hem gisteren gedumpt. Toen moest ie huilen.
Buurmeisje 2: Hij mist zijn vriendin?
Buurmeisje 1: Ja..of hij had gewoon zin om te rukken.

Meisjes van 9 jaar oud.
Da's naar voor die jongen
Maar de leeftijd is jong ja.
Oud 23-11-2007, 22:02
Verwijderd
ik ving het gesprek op van een meisje dat aan het bellen was met de mama van een meisje die blijkbaar haar telefoon in de trein was verloren. werd ik echt blij van: "... dus ik denk dat dit de telefoon van uw dochter is. waar woont u, want anders stap ik even uit. nee, dat is gewoon een kleine moeite hoor mevrouw. ik woon in capelle. ja... ja... "
geweldig!

en twee oude lijken die zaten te zeuren op de conducteur dat ze stil moesten zijn, aangezien ze in een stiltecoupé zaten
"ja, dat wekt nou agressie op, hè mien"

flikker toch op man, praten kan in alle andere coupés, laat me met rust joh
Oud 24-11-2007, 00:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Da's naar voor die jongen
Maar de leeftijd is jong ja.
En het kost duur en de temperatuur is heet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-11-2007, 08:06
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
En het kost duur en de temperatuur is heet.
En bovendien weegt het gewicht zwaar.
Oud 24-11-2007, 10:00
Verwijderd
Citaat:
praten kan in alle andere coupés, laat me met rust joh
Buuhh ja, van die mensen die de stiltecoupe binnenkomen, neerploffen en dan zeggen: O DIT IS EEN STILTECOUPE BRENDA! NOU JA MAAKT OOK NIET UIT HE!! DAAR HOUDT TOCH NIEMAND ZICH AAN
Oud 24-11-2007, 11:07
Wawl
Wawl is offline
Vreemd genoeg hoor ik de meest stoere gesprekken, maar kan ik ze nooit herinneren als ik eenmaal de trein uit ben.
__________________
Wauwel.
Oud 25-11-2007, 14:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Twee bruggertjes achter me in de bus, terwijl we door Groningen-Zuid reden.

Brugger 1: "Ik vind Groningen best wel een lelijke stad."
Brugger 2: "Oh."
Brugger 1: "Ik vind Rotterdam veel mooier." ()
Brugger 1: "Ben je wel eens in de binnenstad van Groningen geweest? Heel veel van die oude huizen, echt niet mooi. En allemaal van die smalle straatjes die éénrichtinsverkeer zijn. Zó onhandig!"
Brugger 2: "Ja, weet je hoe dat komt? Omdat er vroeger nog geen auto's waren." Stilte. "Of tenminste, die waren zeldzaam."

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-11-2007, 16:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Twee bruggertjes achter me in de bus, terwijl we door Groningen-Zuid reden.

Brugger 1: "Ik vind Groningen best wel een lelijke stad."
Brugger 2: "Oh."
Brugger 1: "Ik vind Rotterdam veel mooier." ()
Brugger 1: "Ben je wel eens in de binnenstad van Groningen geweest? Heel veel van die oude huizen, echt niet mooi. En allemaal van die smalle straatjes die éénrichtinsverkeer zijn. Zó onhandig!"
Brugger 2: "Ja, weet je hoe dat komt? Omdat er vroeger nog geen auto's waren." Stilte. "Of tenminste, die waren zeldzaam."

__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-11-2007, 17:39
Verwijderd
Ik zie ze zo zitten met een heel serieuze blik.
Oud 25-11-2007, 20:07
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
In de rij bij de afhaalpizzeria (zondag, dus iedereen is te brak om te koken).

Jongen: Ow, ik heb geen contant geld bij me, mag ik pinnen?
Italiaan: Natuurlijk.
Jongen poogt te pinnen.
Jongen: Hee, mijn saldo is ontoereikend, ik haal even mijn vriendin oke?
Italiaan: Snel dan.
Jongen komt terug met zijn vriendin, die poging doet om te pinnen. De rij is ondertussen 10 man of langer.
Meisje: Ik sta ook rood...
Jongen: Ow shit, ja, we hebben natuurlijk dezelfde rekening...

Vooral de geirriteerde blik van de Italiaan maakte het leuk. Uiteindelijk heeft hij hen hun pizza gratis mee gegeven, je moet ook wel heel dom zijn als je vergeet dat je van dezelfde rekening probeert te pinnen
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 25-11-2007, 20:14
Verwijderd
weet er zo 1 2 3 nog maar eentje, er zat een vrouw naast me uit geertruidenberg geloof ik. En toen werd onze bus afgesneden door een auto, begint ze zo tegen de andere vrouw tegenover haar:

'oh oh oh oh, wa gevaarlijk! Hedda da gezien? Da is toch nie normaal, da mensen dan gewoon nie efkes wachten, efkes! Ja ja ja ja, waar gaat't heen mej de wereld, ik vroag het me echt af af en toe! Hedde da trouwens nog gehoord van da meiske da voor de trein gesprongen is, in Rijen?'

*vrouw tegenover haar*: 'Ja, dat meisje van 15? Die met vrienden ging stappen en toen er onder liep?'

'nee nee nee nee, zo ging het nie! Ik zat laatst in de bus mej iemand, en die kende zeg maar vrienden van da meisje, en witte wa?!'

'nou?'

'ze is gedouwe! Ze hebben haar gewoon van het perron af gedouwt! He was helemaaaaaaal geen ongelukje!'

'ach, jeetje'



zitten ze een beetje moordzaken te bespreken in mijn bus :')
Oud 25-11-2007, 20:49
Verwijderd
Citaat:
In de rij bij de afhaalpizzeria (zondag, dus iedereen is te brak om te koken).

Jongen: Ow, ik heb geen contant geld bij me, mag ik pinnen?
Italiaan: Natuurlijk.
Jongen poogt te pinnen.
Jongen: Hee, mijn saldo is ontoereikend, ik haal even mijn vriendin oke?
Italiaan: Snel dan.
Jongen komt terug met zijn vriendin, die poging doet om te pinnen. De rij is ondertussen 10 man of langer.
Meisje: Ik sta ook rood...
Jongen: Ow shit, ja, we hebben natuurlijk dezelfde rekening...

Vooral de geirriteerde blik van de Italiaan maakte het leuk. Uiteindelijk heeft hij hen hun pizza gratis mee gegeven, je moet ook wel heel dom zijn als je vergeet dat je van dezelfde rekening probeert te pinnen
Goeie truc ;D Die nog werkt ook!
Oud 27-11-2007, 19:47
smilebysugar
Avatar van smilebysugar
smilebysugar is offline
Brugger 1: Hoe spel je snavel?
Brugger 2: Met een v.
Brugger 1: Snavel? Met een v? Als in SnaVel?
Brugger 2: Oh nee, tuurlijk niet. Snavel met een f is het.
Brugger 1: Dat jij je nog vergist, je had toch een 6,5 voor Nederlands?
Brugger 2: Ja, vet cool was dat!

__________________
Fourteen miles away from the clocks.
Oud 27-11-2007, 20:10
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jongen 1: Zeg, heb jij nog wat gehoord van Joyce?
Jongen 2: Ik had laatst een smsje, even kijken. *pakt telefoon*
Jongen 1: Woah, wat heb jij veel smsjes van Lotte! Jij gaat vet hard achter haar aan he!
Jongen 2: Welnee, we zijn gewoon vrienden.
Jongen 1: Het is vast gewoon een goeie vriendin van je he?
Jongen 2: Ik ken haar al van de basisschool, ja, we zijn gewoon vrienden.
Jongen 1: Maar je doet het wel met haar he?
Jongen 2: Alleen als ik geen vriendin heb... Ow, hier is het smsje van Joyce...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 27-11-2007, 20:18
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik stapte laatst in de metro, waar ik een stuk of 7 jongens ook in zag die een spel speelden. Het spel hield in dat ze elkaar schopte en sloegen en elkaar vervolgens aan gingen kijken om te zien of de ander het lef had om terug te slaan.
Toen we bij de volgende halte kwamen zag ik hoe 6 gasten 1 gozer uit de metro duwden, en heel hard moesten lachen toen de metro wegreed en dat jochie (het mannetje was 12 ofzo) alleen op het metrostation achterbleef.

Ik wilde dat ik vroeger zulke spelletjes speelde.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 27-11-2007, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ik stapte laatst in de metro, waar ik een stuk of 7 jongens ook in zag die een spel speelden. Het spel hield in dat ze elkaar schopte en sloegen en elkaar vervolgens aan gingen kijken om te zien of de ander het lef had om terug te slaan.
Toen we bij de volgende halte kwamen zag ik hoe 6 gasten 1 gozer uit de metro duwden, en heel hard moesten lachen toen de metro wegreed en dat jochie (het mannetje was 12 ofzo) alleen op het metrostation achterbleef.

Ik wilde dat ik vroeger zulke spelletjes speelde.
Heb je nooit doodstrappertje gespeeld?
Oud 27-11-2007, 20:37
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Heb je nooit doodstrappertje gespeeld?
Nope, ik voel een leegte...
__________________
I did it for teh lulz
Oud 29-11-2007, 13:44
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
weet er zo 1 2 3 nog maar eentje, er zat een vrouw naast me uit geertruidenberg geloof ik. En toen werd onze bus afgesneden door een auto, begint ze zo tegen de andere vrouw tegenover haar:

'oh oh oh oh, wa gevaarlijk! Hedda da gezien? Da is toch nie normaal, da mensen dan gewoon nie efkes wachten, efkes! Ja ja ja ja, waar gaat't heen mej de wereld, ik vroag het me echt af af en toe! Hedde da trouwens nog gehoord van da meiske da voor de trein gesprongen is, in Rijen?'

*vrouw tegenover haar*: 'Ja, dat meisje van 15? Die met vrienden ging stappen en toen er onder liep?'

'nee nee nee nee, zo ging het nie! Ik zat laatst in de bus mej iemand, en die kende zeg maar vrienden van da meisje, en witte wa?!'

'nou?'

'ze is gedouwe! Ze hebben haar gewoon van het perron af gedouwt! He was helemaaaaaaal geen ongelukje!'

'ach, jeetje'



zitten ze een beetje moordzaken te bespreken in mijn bus :')
Ik hoor het ze gewoon zeggen met dat vette dialect eroverheen. Zo praat mijn oma ook. ;x Gelukkig gaat ze nooit met de bus.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 30-11-2007, 17:31
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Oud 30-11-2007, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Heb je nooit doodstrappertje gespeeld?
Is het mss daar ergens mis gegaan?
Oud 01-12-2007, 06:00
Verwijderd
In de trein naar Groningen:
Meisje is aan het bellen met vriendin en heeft het over haar relatieperikelen. Er kwamen echt uitspraken als "Ja, en toen was ik bij hem, en toen hebben we per ongeluk gezoend" (En passant vertelde ze later dat het vier uur lang was. Per ongeluk! WTF ) "Ja, maar ik wil het niet uitmaken met Peter, want zijn ouders zijn zo aardig en zijn broertje ook", dat ze nu op weg was naar die andere jongen en dat Peters oma graag wilde dat ze gingen trouwen en dat ze dan heel veel geld kregen (letterlijk had ze het over een miljoen(!) euro ofzo.
Bizarro.
Oud 01-12-2007, 08:36
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
In de trein naar Groningen:
Meisje is aan het bellen met vriendin en heeft het over haar relatieperikelen. Er kwamen echt uitspraken als "Ja, en toen was ik bij hem, en toen hebben we per ongeluk gezoend" (En passant vertelde ze later dat het vier uur lang was. Per ongeluk! WTF ) "Ja, maar ik wil het niet uitmaken met Peter, want zijn ouders zijn zo aardig en zijn broertje ook", dat ze nu op weg was naar die andere jongen en dat Peters oma graag wilde dat ze gingen trouwen en dat ze dan heel veel geld kregen (letterlijk had ze het over een miljoen(!) euro ofzo.
Bizarro.
meesterlijk.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 01-12-2007, 08:58
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
In de trein naar Groningen:
Meisje is aan het bellen met vriendin en heeft het over haar relatieperikelen. Er kwamen echt uitspraken als "Ja, en toen was ik bij hem, en toen hebben we per ongeluk gezoend" (En passant vertelde ze later dat het vier uur lang was. Per ongeluk! WTF ) "Ja, maar ik wil het niet uitmaken met Peter, want zijn ouders zijn zo aardig en zijn broertje ook", dat ze nu op weg was naar die andere jongen en dat Peters oma graag wilde dat ze gingen trouwen en dat ze dan heel veel geld kregen (letterlijk had ze het over een miljoen(!) euro ofzo.
Bizarro.
Bij Peter blijven duidelijk.
Oud 02-12-2007, 17:08
Verwijderd
Buurman kwam langs en zei: 'We hebben een nieuwe buurvrouw' (Niet ZIJN huigenoot maar gewoon iemand die in een leeg huis kwam wonen!!!!!) Mijn vader zei: 'wie dan?' Mijn buurman zei: "Nou ze stelde zich voor en ik zei toen: 'He Ivet, ik wil met jou naar bed'" Toen maakte mijn buurman wipbewegingen. We lagen in een deuk. t'Is wat moeilijk uit te leggen eigenlijk....
Oud 02-12-2007, 18:22
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
:')
Oud 02-12-2007, 19:15
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Buurman kwam langs en zei: 'We hebben een nieuwe buurvrouw' (Niet ZIJN huigenoot maar gewoon iemand die in een leeg huis kwam wonen!!!!!) Mijn vader zei: 'wie dan?' Mijn buurman zei: "Nou ze stelde zich voor en ik zei toen: 'He Ivet, ik wil met jou naar bed'" Toen maakte mijn buurman wipbewegingen. We lagen in een deuk. t'Is wat moeilijk uit te leggen eigenlijk....
Nounou.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 02-12-2007, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Nounou.
Geef toe dat je een glimlach niet kon onderdrukken!
Oud 02-12-2007, 19:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou, die buurman had wel de lolbroek aan zeg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-12-2007, 19:25
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Geef toe dat je een glimlach niet kon onderdrukken!
Het grootste gedeelte van het bericht is onbegrijpelijk.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 02-12-2007, 19:26
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Nou, die buurman had wel de lolbroek aan zeg.
Met z'n grapjas en z'n feestneus.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 02-12-2007, 19:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Kom ik bij de bakker, zie ik dat ie een lolbroek aan heeft. Zie ik daar aan de kapstok ook nog een grapjas hangen! Dus ik zeg tegen die bakker, zo, jij bent moeilijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-12-2007, 19:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Volgens mij had ik t al een keertje ergens neergezet, maar zo niet: hier is mijn grappigste opgevangen gesprek ooit:

'ja, maar schatje! Nee, ik wil helemaal niet dat het uitgaat! 1 slippertje!'
'.....'
'Alsof jij nooit bent vreemdgegaan...'
'...'
'Ja, maar wat moest ik dan?!'
'...'
'Maar jij zat toen toch vast?'
'...'
'Alsof 1 keer per week genoeg is!'
'...'
'Ik heb ook mijn behoeftes hoor!'
'...'
'Nee, alleen toen je vast zat'
'...'


En dat zat t meiske dus uitgebreid hardop aan de telefoon te bespreken...
__________________
Tsja
Oud 03-12-2007, 11:09
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
In de mediatheek:

>He, wat doe jij hier?
<Ja ik ben eruit gestuurd!
>Heb je rode kaart?
<Nee, ga ik niet halen!
>Ik ook niet! Wat had je gedaan dan?
<Ja ik zat te bellen!
>Ja, duuh..
<Ja hallo weetje hoeveel mensen er bellen?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 03-12-2007, 11:47
Farfalla
Farfalla is offline
Tijdje terug in een rustige bus die NIET in de file stond, meisje aan de telefoon: "Ja, ik sta echt in een enorme file, dus het eerste half uur gaat echt niet lukken."

In de trein een vrouw die niet helemaal goed was. Ze herhaalde steeds alle plaatsen die werden omgeroepen en riep dan: "Allemaal d 'r uit! Ja, hier eruit!" Was ze weer even stil... "Oh, daar breekt een koe los, kijk es!" Terwijl ze al wijzend het geluid van een koe nadeed. Verder liep ze de hele tijd het gangpad op en neer en klopte op elk soort hout dat ze tegenkwam, om vervolgens haar oor erop te leggen.

Ohja, en 's ochtends heel vroeg een keer in de trein. Niemand praatte, iedereen lag wat te suffen, mp3 luisteren, krantje. Een studiegenoot naast mij was ook in diepe rust. Begint een man achter ons ineens keihard Chinees o.i.d. in z 'n telefoon te schreeuwen. Echt iedereen wakker en aan het lachen.
__________________
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #3
Verwijderd
500 12-01-2010 13:28
De Kantine Gesprekken die je opving in de metro (of ergens anders).
Verwijderd
3 08-04-2008 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.