Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2009, 16:42
Verwijderd
Omdat de vorige opeens dicht was. Copypaste:

Vanochtend in de metro, twee vijftienjarige thugs uit de Amstelveense ghetto.

< "Ze zei dat ze hem wel een beetje leuk vond."
> "Die kill heeft wel verse kleren altijd."
< "Hij heeft wel verse kleren, ja, ook wel verse schoentjes, maar hij draagt ook skinny jeans enzo. Net een homo, weetje."
> "Ja, maar daar kan hij ook niks aan doen, want hij drukt ze van z'n neef. Blijft vers."

Lekkere verse schoentjes met wat gedrukte homoseksualiteit eroverheen gestrooid.
Advertentie
Oud 05-03-2009, 20:58
Verwijderd
ik snap die hele nieuwe taal niet.

"ja, dat is echt base"

whut?
Oud 05-03-2009, 21:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Generatiekloof!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-03-2009, 23:47
Verwijderd
Bij mij in de buurt is er een Italiaanse lunchroom geopend, en twee oude mensen waren aan het bekijken wat je er precies kon eten:

"pizza sliese"

(slice, dus )
Oud 05-03-2009, 23:48
Verwijderd
Citaat:

Lekkere verse schoentjes met wat gedrukte homoseksualiteit eroverheen gestrooid.
Oud 06-03-2009, 10:56
Verwijderd
Citaat:
ik snap die hele nieuwe taal niet.

"ja, dat is echt base"

whut?
snap er ook geen kk van, die kinderen van nu hebben allemaal een taalprobleem, toch zielig
Oud 08-03-2009, 18:51
Verwijderd
vannacht in de trein van amsterdam naar rotterdam zaten allemaal hele leuke wasted mensen.

één gozer liep de coupé binnen met de mededeling: "was ik maar een indiaan met een verentooi. dan hoefde ik morgen alleen maar een bizon te schieten met mijn pijl en boog en dan was ik klaar."

en een ander groepje zat lekker aan de coke en één van die gasten leek wel 10-seconds-tim.
"hé wenkbrauw, waar zijn we?"
- "ergens tussen amsterdam centraal en den haag"
"hé wenkbrauw, waar zijn we?"
- "ergens tussen amsterdam sloterdijk en den haag"
"hé wenkbrauw, waar zijn we?"
- "ergens tussen leiden en den haag"
"hé wenkbrauw, waar zijn we?"
- "ergens tussen leiden en den haag"
"hé wenkbrauw, waar zijn we?"
- "ergens tussen de vink en den haag"
"hé wenkbrauw, waar zijn we?"
- "ergens tussen voorschoten en den haag"
"hé wenkbrauw, waar zijn we?"
- "ergens tussen voorschoten en den haag"
"hé wenkbrauw, waar zijn we?"
- "ergens tussen noi en hs"

fucking hell

en een ander meisje keek naar de jongen die tegenover haar zat en constateerde: "goh, in tl-licht zie je er een stuk minder leuk uit"
Oud 08-03-2009, 18:56
Verwijderd
ow, en dat groepje had het ook steeds maar over "morgen op jodenjacht hè, morgen op jodenjacht". "wat gaan we morgen doen?" "op jodenjacht".
voetbalhooligans de gekste! :')

"komt jouw lekkere nichtje ook nog morgen?"
- "misschien man, maar je hebt haar toch al gedaan?"
"dus?"
- "ze heeft trouwens een kind, man"
"misschien wil ze er wel nog één"


ja, erg vermakelijk, nachttreinen. je zou er bijna voor de lol in gaan zitten
Oud 08-03-2009, 19:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
snap er ook geen kk van, die kinderen van nu hebben allemaal een taalprobleem, toch zielig

Och, dat hadden wij ook hoor. Dingen waren toen wreed en zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-03-2009, 20:20
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
"hé wenkbrauw, waar zijn we?"
- "ergens tussen voorschoten en den haag"
"hé wenkbrauw, waar zijn we?"
- "ergens tussen noi en hs"
Ik las: tussen hoi en niels


Vandaag in de trein, twee meisjes zaten zich echt al een kwartier lang op te maken met mascara en cremes en wimperknijpers en lipgloss en weetikveelwat, zegt een van hun: "Nou boeie, ik heb echt schijt aan hoe ik eruitzie hoor." En die ander: "Ja echt wel."


En ze zaten ook heel irritant handsfree te bellen, dus met de speaker aan. Prettig.
Oud 08-03-2009, 21:44
Verwijderd
Daarnet zat ik naast een meisje wiens standaard stemgeluid dat van een kopstem was. Een heel gesprek heb ik mogen volgen, maar deze uitspraak bleef me vooral bij:
"Oja, da was de leukste dag uit mijn leven. De leukste verjaardag. ...Eigenlijk echt wel erg, è."

Toen klonk dat precies grappiger, maar goed.
Oud 08-03-2009, 23:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ow, en dat groepje had het ook steeds maar over "morgen op jodenjacht hè, morgen op jodenjacht". "wat gaan we morgen doen?" "op jodenjacht".
voetbalhooligans de gekste! :')

"komt jouw lekkere nichtje ook nog morgen?"
- "misschien man, maar je hebt haar toch al gedaan?"
"dus?"
- "ze heeft trouwens een kind, man"
"misschien wil ze er wel nog één"


ja, erg vermakelijk, nachttreinen. je zou er bijna voor de lol in gaan zitten
Nachttreinen in de Randstad, onbetaalbaar entertainment.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-03-2009, 12:44
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Citaat:
Ik las: tussen hoi en niels

En ze zaten ook heel irritant handsfree te bellen, dus met de speaker aan. Prettig.
Bij dat soort mensen (en bij mensen met hun mp3speler op de telefoon aan door de speaker) zeg ik altijd extra hard door de trein in mezelf dat oordopjes best wel duur zijn (met sadistische ondertoon). En meestal (9 van de 10 keer) gaat het geluid ineens uit In het andere geval ga ik net zo lang door tot ze beseffen dat ze best irritant zijn. Of ik zet zelf keihard Slayer o.i.d. aan. Kijken hoe leuk zij het vinden.

Dat laatste doe ik overigens alleen als er geen andere mensen bij zijn. Anders ben ik net zo erg
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Oud 10-03-2009, 15:55
Verwijderd
Mijn ouders zaten zaterdagavond in de trein van Eindhoven naar Utrecht (via Den Bosch), en in Den Bosch was Masters of Hardcore. :') Ze waren helemaal geschrokken van het soort mensen dat daar rondloopt.
Oud 12-03-2009, 06:18
Verwijderd
Gisterenavond zat ik in de metro en drie stuks tuig gingen in de vierzits naast mij zitten.

1: Eh man, die tatoeage is echt zuur.
2: Ja man, weet je wat je kan toen, je kan er een ster van maken.
1: Nee man, dat is gay.
2: Oh, of weet je wat vet is? Een hakenkruis.
1&2&3: Ja, ja.

Ik kijk afkeurend en boos en ze kijken enigszins geschrokken terug. Op het moment dat ik de metro uitloop hoor ik achter me "volgens mij was dat een Jood."

:jean-luc picard:.
Oud 12-03-2009, 09:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
omg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-03-2009, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Bij dat soort mensen (en bij mensen met hun mp3speler op de telefoon aan door de speaker) zeg ik altijd extra hard door de trein in mezelf dat oordopjes best wel duur zijn (met sadistische ondertoon). En meestal (9 van de 10 keer) gaat het geluid ineens uit In het andere geval ga ik net zo lang door tot ze beseffen dat ze best irritant zijn. Of ik zet zelf keihard Slayer o.i.d. aan. Kijken hoe leuk zij het vinden.

Dat laatste doe ik overigens alleen als er geen andere mensen bij zijn. Anders ben ik net zo erg
ik roep dan altijd of ze hun teringherrie uit kunnen zetten of op zn minst hun oordopjes in te doen "ja die zijn duur man" ja niet mijn probleem ik hoef die grafherrie niet te horen
de ergste reactie ooit daarop was: mag ik je telefoonnummer. wtf
Oud 13-03-2009, 15:21
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
In de Intercity naar Heerlen:

'n Meisje van 'n jaar of 17 lag tegen haar vriendje aan, terwijl ze grinnikend zat te bellen: "We moeten echt stoppen met dat gekut, jonge! Ja, omdat ik nu 'n nieuwe vriend heb, weet je wel. En ja, je vrouw begon laatst lastige vragen te stellen, weet je wel. We hebben 't er anders vanavond nog wel over, 'k ga nu hangen, ja? Tot vanaaf!"

Toen begon ze weer met haar vriendje te praten: "Waar hadden we 't over? Oh ja, en wanneer moet je dan voor komen?" En 't ging duidelijk over 'n rechtzaak.

...en zo ruilde ze 'n gebonden kerel in voor 'n crimineel ;').
__________________
En dat meen ik!
Ads door Google
Oud 13-03-2009, 16:33
Verwijderd
Citaat:
snap er ook geen kk van, die kinderen van nu hebben allemaal een taalprobleem, toch zielig
Haha, ik snap er ook niks van hoor
Oud 14-03-2009, 18:09
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Het gesprek opzich was niet zo grappig maar de situatie vond ik wel lol gisteren. 3 stadse meiden uit Utrecht in de bus ver van huis op weg naar een verjaardag in een klein boeren brabants dorp. Ze waren alleen een uur later dan gepland en ik wist ze te vertellen dat er geen bussen meer reden. Leverde best leuke reactie op ze zagen zich al tussen de weilanden onderweg.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 14-03-2009, 18:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
In de Albert Heyn stond een Marokkaans jongetje met een blond meisje te praten. Toen ging hij de roltrap op en een bekende van hem, die al boven was, riep naar beneden: "Was dat nou dat meisje dat je niet wilde pijpen?" Het meisje stond duidelijk binnen gehoorafstand en hoorde het dan ook.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-03-2009, 23:06
Nalah
Avatar van Nalah
Nalah is offline
Ik zat afgelopen vrijdag in de overvolle trein van Groningen naar Zwolle in de stiltecoupé waar het ondanks de drukte nog best wel stil was. Meisje naast me werd gebeld. Eerst kletste ze gewoon over koetjes en kalfjes, maar ineens zei ze: 'Ja, dat was afgelopen zaterdag ja. Nee, het was echt heel erg naar. Hij was helemaal blauw. Op zich vond ik wel dat ze die wond in zijn gezicht mooi hadden weggewerkt, maar je kon het nog wel zien. Nee, niet gecremeerd, begraven. Hij lag eerst dus nog in een kist ja, daarom heb ik hem ook nog gezien. Precies ja, heel koud.'
En zo ging ze nog wel even verder met het beschrijven van een dode vriend van haar. Heel vervelend natuurlijk allemaal, maar ze zei het heel emotieloos. En dan nog, niet te gedetailleerd in de trein please, werd er helemaal naar van.
Oud 15-03-2009, 20:23
PV
PV is offline
en dan ook nog in een stiltecoupe
Oud 17-03-2009, 14:23
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Mensen die lawaai maken en geen rekening houden met anderen in de trein of bus moeten sowieso (al rijdend) eruit getrapt worden.
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.

Laatst gewijzigd op 18-03-2009 om 13:47.
Oud 17-03-2009, 14:28
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
In de Albert Heyn stond een Marokkaans jongetje met een blond meisje te praten. Toen ging hij de roltrap op en een bekende van hem, die al boven was, riep naar beneden: "Was dat nou dat meisje dat je niet wilde pijpen?" Het meisje stond duidelijk binnen gehoorafstand en hoorde het dan ook.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Advertentie
Oud 18-03-2009, 18:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Een jongen in de bus, door de telefoon:
"Yes, that movie is turning today"

__________________
you're not my demographic
Oud 18-03-2009, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Een jongen in de bus, door de telefoon:
"Yes, that movie is turning today"

Die mag wel in dat boekje met gekke ''Engelse'' uitspraken door Nederlanders.
Oud 18-03-2009, 21:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
"I always get my sin", dat staat nog ergens in mijn boekenkast.
__________________
you're not my demographic
Oud 18-03-2009, 21:37
Verwijderd
De captain went to the beach with a piece of twelve man.
Oud 19-03-2009, 08:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het mag wel weer ontopic.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 19-03-2009, 10:53
Verwijderd
Gisteren zaten er twee mannen in de trein te discussieren. Of ja, ze hadden waarschijnlijk een discussie gehad, de discussie die ik hoorde ging een beetje als:
- 'Ja, we verschillen gewoon van mening, dat is het..'
+ 'Nee, we verschillen niet van mening, maar jij noemt het gewoon anders.'
- 'Ik noem het helemaal niet anders, ik zie het vanaf een ander punt. We verschillen gewoon van mening.'
+ 'Jij bekijkt het vanuit een andere hoek, maar uiteindelijk bedoelen we hetzelfde.'
- 'Voor jou is die kant belangrijker, voor mij juist de andere kant. Een meningsverschil dus.'
+ 'Nee, volgens mij verschillen we niet van mening.'
- 'Dat doen we wel! En dat is helemaal niet erg, ik begrijp jouw mening wel, ik ben het er alleen niet mee eens.'
+ 'Nee! We verschillen níet van mening!'

't Was erg grappig

En in een andere trein zaten twee zussen, in de stiltecoupé, lekker te kletsen:
- 'Pfff, weet je... normaal ga ik iedere ochtend, maar vanmorgen moest ik vroeg op en toen schoot 't er bij in, dus ben ik niet gegaan vandaag.. pfff!'
+ 'Dan ga je straks toch even bij ma?'
- 'Ja... kan dat wel? Is dat niet raar?'
+ 'Tuurlijk niet, als je moet dan moet je.'
- 'Pfff, ja, ik moet wel ja...'
+ 'Ze heeft een hele fijne wc hoor.'
- 'Oh, gelukkig!'
Oud 19-03-2009, 11:06
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
omg :-/
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 20-03-2009, 13:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
omg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-03-2009, 13:25
Verwijderd
Op tv heb je nu die irritante Activia reclame, waarin iets wordt gezegd als:'Heb je ook wel eens het gevoel dat je buik in de weg zit?' en dan staat er zo'n vrouw in de keuken die meteen zegt 'Pff, ik had vaak het gevoel dat m'n buik in de weg zat' ofzo. Ik werd altijd heel kriebelig van die reclame; mensen zeggen toch niet echt dat hun buik in de weg zit?!
Nou, wel dus. In de supermarkt stond een vrouw bij de Activia en Yakult dingen te kijken en toen zei ze tegen een vriendin (ofzo); 'Ja, welke zal ik nemen? Ik heb echt het gevoel dat m'n buik in de weg zit de laatste tijd... Die met pruimen doen?'
Oud 20-03-2009, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Op tv heb je nu die irritante Activia reclame, waarin iets wordt gezegd als:'Heb je ook wel eens het gevoel dat je buik in de weg zit?' en dan staat er zo'n vrouw in de keuken die meteen zegt 'Pff, ik had vaak het gevoel dat m'n buik in de weg zat' ofzo. Ik werd altijd heel kriebelig van die reclame; mensen zeggen toch niet echt dat hun buik in de weg zit?!
Nou, wel dus. In de supermarkt stond een vrouw bij de Activia en Yakult dingen te kijken en toen zei ze tegen een vriendin (ofzo); 'Ja, welke zal ik nemen? Ik heb echt het gevoel dat m'n buik in de weg zit de laatste tijd... Die met pruimen doen?'
Oud 20-03-2009, 14:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zeg het ook weleens
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Ads door Google
Oud 20-03-2009, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet gecremeerd, begraven. Hij lag eerst dus nog in een kist ja,
Alsof je niet in een kist ligt als je gecremeerd wordt
Oud 22-03-2009, 20:26
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
De laatste keer dat de trein stil stond, zat een man maar steeds hetzelfde zinnetje te herhalen, steeds luider: "Ik stap uit hoor. Ik stap uit hoor. Ik stap uit hoor!" Iedereen steunde hem er in, maar hij deed het helaas niet en stopte er pas mee toen de trein weer ging rijden, drie/vier minuten later.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 23-03-2009, 10:04
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Afgelopen weekend in de laatste stoptrein richting alkmaar, zaten een stel licht beschonken mensen een diepgaande discussie te houden over naalden in hooibergen enzo. Best vermakelijk
Oud 23-03-2009, 10:48
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
- Wat is jouw pincode?
- 4256

__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 24-03-2009, 08:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Vannacht om kwart voor 3, onder mijn raam: "He! Wat heb je! Een jóint? Man je hebt een JOINT! Dat wordt nog wat vanavond!"

En dit werd gevolgd door nog ruim 10 minuten (onverstaanbaar) geschreeuw en gelal.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-03-2009, 14:57
Verwijderd
Buurman en buurman/ whatever van de X factor zongen irriante liedjes in de trein en herhaalde om de zoveel minuten dat ze aan dat programma meedoen. Vervolgens begreep één van die twee heldinnen niet dat Al(i)kma(o)ar na Amsterdam was.
Oud 24-03-2009, 15:11
Verwijderd
Koppige mensen in de trein zijn ook altijd leuk
Omroepbericht: 'Het volgende station is station Sittard!'
Reiziger: 'Huh? Maar we hebben Roermond nog niet gehad! Dus dit is Roermond!'
Medereiziger:'Nee hoor, Roermond hebben we al gehad!'
Reiziger:'Nee hoor, ik weet zeker van niet!'
Ik:'Ik ben in Roermond ingestapt, dus dit is zeker weten Sittard.'
Reiziger:'Nee, kijk maar, dit is Roermond, ik herken dat gebouw!'
En toen stonden er natuurlijk overal blauwe bordjes met 'Sittard' en werd hij rood Ook echt ontkennen dat ik in Roermond ben ingestapt, alsof ik dat zelf niet beter weet
Oud 24-03-2009, 15:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Alsof je niet in een kist ligt als je gecremeerd wordt
Nee dan stoppen ze je in een potje, jeweet.
Oud 24-03-2009, 15:28
Verwijderd
Ja en van tevoren gaan ze aan dat lijk zitten duwen om het de oven in te krijgen


Ik ben al heel lang niet met het OV geweest Ofja eigenlijk uhm vrijdag nog maar daarvoor ook al niet meer zoveel.
Oud 24-03-2009, 18:37
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Gisteren zaten er twee mannen in de trein te discussieren. Of ja, ze hadden waarschijnlijk een discussie gehad, de discussie die ik hoorde ging een beetje als:
- 'Ja, we verschillen gewoon van mening, dat is het..'
+ 'Nee, we verschillen niet van mening, maar jij noemt het gewoon anders.'
- 'Ik noem het helemaal niet anders, ik zie het vanaf een ander punt. We verschillen gewoon van mening.'
+ 'Jij bekijkt het vanuit een andere hoek, maar uiteindelijk bedoelen we hetzelfde.'
- 'Voor jou is die kant belangrijker, voor mij juist de andere kant. Een meningsverschil dus.'
+ 'Nee, volgens mij verschillen we niet van mening.'
- 'Dat doen we wel! En dat is helemaal niet erg, ik begrijp jouw mening wel, ik ben het er alleen niet mee eens.'
+ 'Nee! We verschillen níet van mening!'

't Was erg grappig

En in een andere trein zaten twee zussen, in de stiltecoupé, lekker te kletsen:
- 'Pfff, weet je... normaal ga ik iedere ochtend, maar vanmorgen moest ik vroeg op en toen schoot 't er bij in, dus ben ik niet gegaan vandaag.. pfff!'
+ 'Dan ga je straks toch even bij ma?'
- 'Ja... kan dat wel? Is dat niet raar?'
+ 'Tuurlijk niet, als je moet dan moet je.'
- 'Pfff, ja, ik moet wel ja...'
+ 'Ze heeft een hele fijne wc hoor.'
- 'Oh, gelukkig!'
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 24-03-2009, 21:52
Verwijderd
Laatst kwam een oud vrouwtje naast mij zitten op de bus in Leuven, maar ze viel bijna op mijn schoot. Toen vroeg ik snel: ça va? (in Vlaanderen ook een vaak gebruikt zinnetje)
Waarop de vrouw tegen mij in het Frans begon. Ik dacht dus dat zij een Waalse was en haalde zelf mijn beste Frans boven. Al snel verontschuldigde ik mij voor mijn gebrekkig Frans (in het Frans). Zij keek even raar op en vroeg: Tu parles néerlandais?
ik: Oui oui, je suis flamand.
zij: Lieve God, waarom zijn wij dan in het Frans bezig?
Niet super haha, maar ik vond dat een grappige situatie en we hebben nog een toffe babbel gedaan .
Oud 24-03-2009, 22:13
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Laatst kwam een oud vrouwtje naast mij zitten op de bus in Leuven, maar ze viel bijna op mijn schoot. Toen vroeg ik snel: ça va? (in Vlaanderen ook een vaak gebruikt zinnetje)
Waarop de vrouw tegen mij in het Frans begon. Ik dacht dus dat zij een Waalse was en haalde zelf mijn beste Frans boven. Al snel verontschuldigde ik mij voor mijn gebrekkig Frans (in het Frans). Zij keek even raar op en vroeg: Tu parles néerlandais?
ik: Oui oui, je suis flamand.
zij: Lieve God, waarom zijn wij dan in het Frans bezig?
Niet super haha, maar ik vond dat een grappige situatie en we hebben nog een toffe babbel gedaan .
Ik vind het best grappig Dat zijn van die leuke dingen in t ov.


Een tijdje terug zaten er in een vierzits schuin tegenover de mijne twee vrouwen waarvan er eentje ontiegelijk hard in haar telefoon zat te blêrren, in een andere taal.
Na een tijdje kon de ander het niet meer uithouden, ze stond op en liep naar een andere vierzits, ze zei tegen de medereizigers die daar al zaten: 'nou, ik ga maar even ergens anders zitten.'
Alsof ze het dan niet meer zou horen, ze zat nu in een vierzits schuinachter die van haar, net zo ver als ik er vandaan zat .

Ik wachtte nog even of de demonstratieve actie van de vrouw haar zou doen ophangen, maar nee. Toen ging ik maar naar haar toe om te vragen of ze wat stiller wilde doen en dat deed ze toen ook. Daarop gaf het meisje dat zat te leren in mijn vierzits een lieve glimlach; mijn dag was weer gemaakt .
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 25-03-2009, 12:28
Verwijderd
Op het station begon laatst een vrouw tegen me aan te praten, echt hele verhalen over haar man (die was vorig jaar overleden door kanker) haar kinderen (haar dochter was in verwachting!) en haar zus (daar was ze op weg naar toe). Er was geen speld tussen te krijgen en subtiele hints dat ik er geen behoefte aan had snapte ze niet. Twee minuten voor haar trein zou gaan zei ze: 'oh! Mijn trein gaat bijna. Nou meisje, ik vond het hartstikke gezellig met jou en het komt echt wel goed met jou hoor (), maar ik moet naar mijn trein anders mis ik die en ben ik niet op tijd bij mijn zus!' Ze liep weg. Tien minuten later kwam ze weer terug, ze had haar trein gemist. 'Maar dat maakt niet zoveel uit, want ik vind het zo gezellig met jou, vind je het erg als ik hier nog even met je klets zodat de tijd niet zo lang duurt als ik op wacht op de volgende trein? Wacht even, ik moet mijn zus nog even bellen datik een half uurtje later ben. (....) Oh, waar was ik gebleven? Ohja, mijn zus is dus getrouwd maar ik mag hem niet want.......'
Eehhh...
Oud 25-03-2009, 13:18
Verwijderd
Ik zou zo hard weglopen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saai op het strand, lig je daar met je schone lijf, kop op en geniet #818
Verwijderd
500 15-01-2010 23:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.