Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 19:12
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Ik vind dat het afbeelden van mijn post-aantal een enorme inbreuk op mijn privacy is. Het gaat namelijk niemand iets aan hoevaak en hoeveel ik post. Ik opper dat er een optie komt om het post-aantal van jezelf te verbergen.

Advertentie
Oud 22-06-2003, 19:14
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
En ik vraag het adres van je vriendin


Ik zie totaal niet in waarom het een inbreuk zou zijn op je privacy. Ik denk zelfs dat je op elke forum je postaantal kan zien, en dat het op sommige forums zelfs gewoon onder je nickname bij je post staat. Hier is het nog redelijk "verborgen". Dus als je voorbeelden hebt, kom maar op.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 22-06-2003, 19:16
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 22-06-2003 @ 20:14:
En ik vraag het adres van je vriendin


Ik zie totaal niet in waarom het een inbreuk zou zijn op je privacy. Ik denk zelfs dat je op elke forum je postaantal kan zien, en dat het op sommige forums zelfs gewoon onder je nickname bij je post staat. Hier is het nog redelijk "verborgen". Dus als je voorbeelden hebt, kom maar op.
Hoe het op andere forums gaat, heeft er niet zoveel mee te maken! Ik vind het gewoon niet leuk als ik hier veel post en als mensen dan denken dat ik een enorme nerd ben ofzo, daarom vind ik het een inbreuk op mijn privacy!
Oud 22-06-2003, 19:21
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 20:16:
Hoe het op andere forums gaat, heeft er niet zoveel mee te maken! Ik vind het gewoon niet leuk als ik hier veel post en als mensen dan denken dat ik een enorme nerd ben ofzo, daarom vind ik het een inbreuk op mijn privacy!
Dus op andere forums zou het je privacy niet schade en op scholieren.com wel?! Best vreemd.
Ik denk dat jij eerder een nerd bent in Zwolle en omstreken dan als je hier wat meer zou posten.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 22-06-2003, 19:23
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Anders gooien we de optie: "post aantal verbergen" er toch in?
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 22-06-2003, 19:24
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 22-06-2003 @ 20:21:
Dus op andere forums zou het je privacy niet schade en op scholieren.com wel?! Best vreemd.
Ik denk dat jij eerder een nerd bent in Zwolle en omstreken dan als je hier wat meer zou posten.
Nee ik zeg alleen adt we onze normen en waarden niet hoeven af te meten naar hoe andere forums het doen...ook al zou 99% het niet met ons eens zijn
als er behoefte aan is, is het niet vreemd
Oud 22-06-2003, 19:27
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 20:24:
Nee ik zeg alleen adt we onze normen en waarden niet hoeven af te meten naar hoe andere forums het doen...ook al zou 99% het niet met ons eens zijn
als er behoefte aan is, is het niet vreemd
Ga het eens voorstellen op het FOK-forum waar jij oa je inspiratie voor topics van haalt
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 22-06-2003, 19:29
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Pure onzin...wat maakt het nou uit als mensen dat zien?? Als jij problemen hebt met een hoog post-aantal moet je gewoon niet gaan posten...
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Oud 22-06-2003, 19:29
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 22-06-2003 @ 20:27:
Ga het eens voorstellen op het FOK-forum waar jij oa je inspiratie voor topics van haalt
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk!
Oud 22-06-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 20:29:
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk!
Tering, jij bent echt kansloos bezig zeg...
Oud 22-06-2003, 19:37
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
wat heeft het postaantal met privacygevoelige informatie te maken?

Dat is net zoiets als je gezicht verbergen omdat je niet wilt dat mensen op straat een mening vormen doot jouw gezicht.

Het postaantal is totaal niet privacygevoelig. Als je de zoekfunctie gebruikt dan kun je ook zien of iemand veel post of niet dus het is zelfs zeer loos om dat uit "privacy"-oogpunt weg te halen.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 22-06-2003, 19:38
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Waar slaat dat nou weer op??
Hoeft voor mij niet zo..
ik vind mensen bovendien geen nerds om hun post-aantal..
wel als ze nutteloze topics openen..
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 22-06-2003, 19:42
Verwijderd
pri·va·cy (de ~ (v.))
1 privéleven


Als dit forum jou priveleven is, is het erg met je leven gestelt..
Oud 22-06-2003, 20:41
Enfant Terrible
Avatar van Enfant Terrible
Enfant Terrible is offline
McLaren.. jij bent echt onmogelijk
Oud 22-06-2003, 20:45
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 22-06-2003 @ 20:38:
Waar slaat dat nou weer op??
Hoeft voor mij niet zo..
ik vind mensen bovendien geen nerds om hun post-aantal..
wel als ze nutteloze topics openen..
Oud 22-06-2003, 21:10
Verwijderd
op het forum van mn school krijg je zelfs rangen aan de hand van je postaantal. daar hanteren ze dit lijstje:

Ingeschrevene 0
Eendagsvlieg 1
Betrokkene 5
Meer-dan-10-posts-persoon 10
Vaker ingelogde 100
Regelmatige gebruiker 250
Intensieve poster 500
Postaholic 750
Master 1500

en ook krijg je meer streepjes en een blijer smileytje onder je naam dus hier valt het echt wel mee

ik ben overigens maar een meer-dan-10-posts-persoon, want zo boeiend is dat forum nou weer niet
Oud 22-06-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Enfant Terrible schreef op 22-06-2003 @ 21:41:
McLaren.. jij bent echt onmogelijk

Oud 22-06-2003, 21:28
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Dit topic is je reinste onzin. Als jij een postcount een inbreuk op privacy vindt, raad ik je ten zeerste aan een psychiater te zoeken.

Gesloten.
Ads door Google
Oud 23-06-2003, 01:14
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Aanvulling: als je je eigen postcount als een schending van je privacy ziet, dan is een forum in het algemeen niets voor jou. Net zoals sommigen IRC chat om privacy-redenen (IP openbaar) mijden. Bij deze raad ik je aan hier eens goed over na te denken.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.