Oud 27-10-2002, 12:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
jaja lijden of leiden , ik weet t niet, maar goed.

Veel mensen zullen dit herkennen, vroeger een schoolfoto, mama maakt een staart, als je die s avonds uit deed, deed je hele kop pijn. Je hebt een feestje en je loopt de hele avond op mooie maar oh zo pijnlijke schoenen rond. Je hebt een leuke avond met een jongen in het verschiet en je doet het sexy maar snijdende ondergoed aan. Voor jongens komt die misschien minder vaan voor maar ongetwijfelt zijn er ook mensen zie zich in een pak hebben gehesen waarin ze het gevoel hadden nauwelijks te kunnen bewegen.
Dit zijn voorbeelden van kleding maar dan heb je nog het lijnen en alle andere sadomasochistische neiging van mensen om mooier te lijken.

Heb jij een beetje pijn over voor een mooi uiterlijk? Hoe ver gaat dat(denk niet alleen aan tijdelijke zaken maar ook aan permanentere dingen als operaties)? Wat vidn je van mensen die zichzelf pijn doen voor een ´betere´ indruk? Heb jij kledingstukken die eigenlijk verschrikkelijk zitten maar je doet ze toch aan(zoals schoenen met hakken van 10 cm)?? enz.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2002, 12:10
S
Avatar van S
S is offline
Kijk, ik ben een jongen. Ik hoef dus geen pijnlijke schoenen aan te doen om mooi te zijn. In een mega-strakke broek zie je mij niet lopen.

Of ik pijn wil lijden om mooi te zijn? Ik weet geen voorbeeld eigelijk...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:11
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Lijden ja

Tot op zekere hoogte heeft iedereen dat wel, weet ik zeker. Als je 2 broeken hebt, eentje is vrij lelijk maar zit heel lekker en de ander is echt geweldig maar zit een beetje vervelend (irri stof of zo).. en je moet naar een feestje of zo waar je even indruk op iemand wil maken.. dan denk ik dat de meesten voor broek nr 2 zouden kiezen, ik wel tenminste. Dat soort kleine dingetjes heb ik wel. Maar niet dat ik mezelf echt zou gaan pijnigen of zo, het is slechts tot op zekere hoogte

En Ninnoc als je msn hebt voeg me maar ff toe (zie info) lijkt me wel lachen
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:14
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
hm ik doe dat toch niet zo snel, maar ik koop ook eigenlijk nooit kleren die ik niet lekker vind zitten. en als ik naar een feest een broek zou aantrekken die niet fijn zit loop ik me er de hele avond aan te ergeren, dan trek ik toch liever een comfortabele aan (gesteld dat die toonbaar is).

mensen die fitnessen lach ik uit
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:16
Verwijderd
Ik heb alleen kledingstukken die heel lekker zitten.. ik zou zo ook nooit wat aantrekken wat verschrikkelijk pijn doet, alleen omdat ik het toevallig leuk vind, of omdat ik met een jongen uitga..
En aan dingen als operaties zou ik ook nooit beginnen.. behalve als ik bijvoorbeeld verbrand zou zijn door een ongeluk ofzo, dan misschien wel.. of als je een ander probleem hebt waardoor je je heel onzeker voelt, snap ik het ook nog wel.. maar om het nou te doen omdat je ouder wordt, vind ik een beetje overdreven.. ik vind mensen vaak veel lelijker worden door plastische chirurgie ofzo.. zeker als ze oud zijn en ze laten alles opliften enzoow, wordt soms heel nep en lelijk..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:31
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
blablabla
ben ik het helemaal mee eens, als je ouder wordt moet je daar maar gewoon mee leren leven, neem nou vanessa of cher, die zien er niet uit (vind ik) en ik koop niet zo heel snel iets wat niet lekker zit, behalve als ik het echt heel erg leuk vind.
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:37
Ninnoc
Ninnoc is offline
euhmmm k doe ff een schreeuw,

anorexia of mensen die alleen gezond eten (madonna) ed
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:43
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Tja anorexia is dan wel weer een uiterste. Om mooi te zijn hoef je ook weer niet ZOveel te lijden.

Ik denk dan eerder aan dingen als: ontharen (vooral epileren, ook de wenkbrauwen), schoenen met een flinke hak, of gewoon kleding die super staat, maar die niet zo lekker zit. Daar heb ik overigens niet zo veel van.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:46
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik heb ook 2 paar schoenen die ik regelmatig draag. 1 paar (bijna) afgetrapte gympen, en een paar mooie laarzen met (redelijk) hoge hakken. En ja, die gympies zitten zeker aan het einde van de dag veel lekkerder, maar toch draag ik vaak die laarzen, want die staan mooier (zeker als je niet zo groot bent en die laarzen je iets langer maken )
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:47
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
jaja lijden of leiden , ik weet t niet, maar goed.

Veel mensen zullen dit herkennen, vroeger een schoolfoto, mama maakt een staart, als je die s avonds uit deed, deed je hele kop pijn. Je hebt een feestje en je loopt de hele avond op mooie maar oh zo pijnlijke schoenen rond. Je hebt een leuke avond met een jongen in het verschiet en je doet het sexy maar snijdende ondergoed aan. Voor jongens komt die misschien minder vaan voor maar ongetwijfelt zijn er ook mensen zie zich in een pak hebben gehesen waarin ze het gevoel hadden nauwelijks te kunnen bewegen.
Dit zijn voorbeelden van kleding maar dan heb je nog het lijnen en alle andere sadomasochistische neiging van mensen om mooier te lijken.

Heb jij een beetje pijn over voor een mooi uiterlijk? Hoe ver gaat dat(denk niet alleen aan tijdelijke zaken maar ook aan permanentere dingen als operaties)? Wat vidn je van mensen die zichzelf pijn doen voor een ´betere´ indruk? Heb jij kledingstukken die eigenlijk verschrikkelijk zitten maar je doet ze toch aan(zoals schoenen met hakken van 10 cm)?? enz.

Oh daar heb ik nou nooit last van. Het enige zwaar irritante vind ik de alle-haren-weg hype. Maar ik doe over t algemeen niet zo mee aan de verwachtingen van alle-dag gelukkig. Maar dat gescheer en gehard is best irri ja.
Voor de rest: mijn ouders maakt t niet veel uit waar ik in rondloop, en schoenen met hakken trek ik nooit aan. Ik heb 1 paar met hoge hakken en die trek ik alleen binnenshuis aan zo eens in het halfjaar als ik me 'sexy' voel.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:47
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
rosi schreef:
Tja anorexia is dan wel weer een uiterste. Om mooi te zijn hoef je ook weer niet ZOveel te lijden.

Ik denk dan eerder aan dingen als: ontharen (vooral epileren, ook de wenkbrauwen), schoenen met een flinke hak, of gewoon kleding die super staat, maar die niet zo lekker zit. Daar heb ik overigens niet zo veel van.
Yep.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:52
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Ik houd niet van pijn lijden

Ik probeer dit dus echt te voorkomen. Ondergoed dat niet lekker zit gaat sowiezo niet door! Alleen wil ik nog weleens een broek aantrekken die eigenlijk te klein is, verschrikkelijk is dat! Verder nee, ik ben sowiezo al erg gevoelig voor kleding, wol vind ik verschrikkelijk, blousjes zitten niet lekker enz enz.
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:57
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
neej ik zou er niet zo 1 2 3 opkomen. ik draag altijd kleren die ik lekker vind zitten. en me mooiste kleren zitten toevallig ook nog eens lekker..

ondergoed dat niet lekker zit maar bijv wel heel mooi is zou ik niet eens kopen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 13:07
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik epileer mijn wenkbrauwen. Dat deed in het begin lekker pijn, maar nu voel ik het niet meer. Uhm. Te strakke kleren trek ik niet aan want dan krijg je vetrollen en als ik de hele avond mijn buik inhou voel ik me ontzettend kut, dan kan ik beter niet gaan. Te strak ondergoed dat snijdt is helemaal niet lekker als je uit de kleren wil gaan want het is niet sexy als je je string niet smooth uitkrijgt en alles afgetekent staat in je buikje. Mijn portomonnee lijdt wel pijn maar ik zelf niet hoor.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 13:07
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik denk dan eerder aan dingen als: ontharen (vooral epileren, ook de wenkbrauwen), schoenen met een flinke hak, of gewoon kleding die super staat, maar die niet zo lekker zit. Daar heb ik overigens niet zo veel van.
ik heb echt bijna geen wenkbrauwen meer, maar zo heel zeer doet dat niet hoor...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 13:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Het is lijden.. Ezelsbrug; pijn lijden (pijn heeft een "ij" dus lijden moet ook ene "ij" hebben )

En aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.. Ligt eraan wat je doet om mooi te zijn huh.. Tattoo's en piercings doen ook pijn, maar je haar knippen of een leuke broek dragen niet..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 13:10
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Het is lijden.. Ezelsbrug; pijn lijden (pijn heeft een "ij" dus lijden moet ook ene "ij" hebben )
en?
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 14:35
punkyfish
punkyfish is offline
Ik heb eigenlijk alleen maar kleren die fijn zitten, ik ben sowieso zo'n iemand die helemaal gek wordt van prikdingen en te warme dingen, daar houd ik ook rekening mee als ik dingen ga kopen.

'Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden' gaat voor mij eigenlijk niet op, omdat ik niks 'extreems' doe om er mooi uit te zien. Ik epileer mijn wenkbrauwen niet eens, omdat ik daar te lui voor ben .

Een piercing zou ik op zich wel willen hebben, maar nu nog niet (dat mag nog niet, en ik wil het eigenlijk ook nog niet), dus over die pijn hoef ik me nog geen zorgen te maken .
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-10-2002, 14:45
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
mjah kheb ook geen niet fijne kleding stukken... owjah kheb een prikkeltrui maar daar doek dan wel een shirtje onder maar ik loop nie op hakken of van die enge lingerie heb ik ook nie.. alleen epileren maar jah dat doet nou ook weer nie zo veel pijn... neej ik zou het nie snel doen.. de hele avond pijn lijden voor iets... blegh...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:12
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Ik ben afgelopen week 5 keer naar de sportschool geweest en heb dagen gehad dat ik echt verging van de spierpijn..
Maar nu voel ik me super fit en mn spieren mogen er ook wel wezen..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:14
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Ik ben afgelopen week 5 keer naar de sportschool geweest en heb dagen gehad dat ik echt verging van de spierpijn..
Maar nu voel ik me super fit en mn spieren mogen er ook wel wezen..
Dan neem ik aan dat je eerder naar de sportschool bent geweest, want van 5 keer trainen merk je geen verschil que spieren. Je ziet het niet, je merkt het niet.

Je hebt misschien het idee, maar het duurt maanden hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:17
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
S schreef:
Dan neem ik aan dat je eerder naar de sportschool bent geweest, want van 5 keer trainen merk je geen verschil que spieren. Je ziet het niet, je merkt het niet.

Je hebt misschien het idee, maar het duurt maanden hoor.
Ik ga gemiddeld 3 keer in de week naar de sportschool..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:25
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Ik ga gemiddeld 3 keer in de week naar de sportschool..
Dan zie je iid verschil .
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:28
2young2live
2young2live is offline
hmm...ik heb wel een corsetje waarmee ik niet kan zitten maar die wel heel mooi is, en die ik alleen daarom al aandoe, maar verder zit mijn kleding prima, ik heb wel eens dat als ik zelf iets maak dat dan de mouwen iets te strak zitten en dat ik 't alsnog gewoon aandoe, maar dat is gewoon omdat ik dan geen zin heb om de mouwen opnieuw te maken...maar om nou een hele avond te lijden? weet ik niet hoor, ik denk niet dat ik gauw zal doen
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug

Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:30
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Je kan nog zo'n mooi, correct figuur/gezicht hebben, maar als je geen uitstraling hebt is het nog niet echt mooi. Een mooie uitstraling krijg je als je gelukkig bent, en ik neem aan dat je voor gelukkig zijn niet extreem veel pijn hoeft te lijden..

Maar andere kant, ik moet en zal m'n schoentjes aan als ik een hele dag ga winkelen, ja helemaal geweldig maar niet op hoge hakken, dat loopt niet fijn, maar idd ik vind 't wel mooi..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2002, 15:42
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
S schreef:
Kijk, ik ben een jongen. Ik hoef dus geen pijnlijke schoenen aan te doen om mooi te zijn. In een mega-strakke broek zie je mij niet lopen.

Of ik pijn wil lijden om mooi te zijn? Ik weet geen voorbeeld eigelijk...
Mega-strakke broeken doen dus echt geen pijn, he
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:43
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
Mega-strakke broeken doen dus echt geen pijn, he
Zit dat dan fijn?!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:46
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Als je een goede hebt wel. Een skin-tight spijkerbroek zal idd een ware testikel-hel zijn, maar een broek van een beetje goede rek-stof zit naar mijn idee best comfortabel.
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:19
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik lijd pijn omdat ik mooi wil zijn... En heb een heel goed voorbeeld... Ik onderga plastische chirurgie omdat ik wil dat het litteken op m'n been er mooier uit gaat zien... Is dat nog eens een voorbeeld van 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden'
Maar verder... ja ik heb 1 broek waar bepaalde schoenen onder moeten ze zijn van m'n zus en t doet pijn als ik daar de hele dag op loop

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Het is maar hoe ver je er voor gaat om mooi te zijn.
Over het algemeen genomen zet ik comfort boven mooiheid.
En ik zal ook niet zo snel kleren dragen waarin ik mij ongemakkelijk voel etc.

Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Tot op zekere hoogte heeft iedereen dat wel, weet ik zeker. Als je 2 broeken hebt, eentje is vrij lelijk maar zit heel lekker en de ander is echt geweldig maar zit een beetje vervelend (irri stof of zo).. en je moet naar een feestje of zo waar je even indruk op iemand wil maken.. dan denk ik dat de meesten voor broek nr 2 zouden kiezen, ik wel tenminste. Dat soort kleine dingetjes heb ik wel. Maar niet dat ik mezelf echt zou gaan pijnigen of zo, het is slechts tot op zekere hoogte
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:04
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Uhm, ja, pijn heb ik er wel voor over..
Harsen, epileren, lijnen, knellende
schoenen, kleren die niet lekker zitten,
ja dat doe ik..
Zal geen operatie oid
laten doen,
dat gaat weer te ver..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:25
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
pff volgens mij heb ik helemaal niets waarvoor ik pijn moet lijden om mooi te zijn...ofso
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:28
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
en?
En wat? Kheb toch ook netjes gereageert op het onderwerp?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:31
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
heel toepasselijk, op de achtergrond loopt mijn kleine zusje ontzettend te brullen om dat mijn moeder te hard borstelt volgens haar. wat een kabaal!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:38
shanli
shanli is offline
eumz,die uitdrukking gaat voor mij niet op.
Alhoewel,ik heb wel een paar kledingstukken die best strak zitten(truitje en broek--> truitje is wel mooi,maar de broek niet )
Wenkbrauwen epileren doe ik niet,want dat veels te veel zeer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-10-2002, 19:41
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
kheb niet het gevoel dat ik pijn moet lijden om mooi te zijn..

maar ben dan ook een jongetje
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Euhm.. voor een piercing heb ik t over..
Voor mooi ingevlochten haar (je kent het wel, een paar uur pijnlijden, zittend op de grond bij een surinaamse vrouw die keihard aan je haar trekt ) ook..

Hmmjah..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
shanli schreef:
eumz,die uitdrukking gaat voor mij niet op.
Alhoewel,ik heb wel een paar kledingstukken die best strak zitten(truitje en broek--> truitje is wel mooi,maar de broek niet )
Wenkbrauwen epileren doe ik niet,want dat veels te veel zeer
Epileren is niet nodig.. slechts een scheermesje en een btje precisie *heeft ook hekel aan epileren*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:51
shanli
shanli is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Epileren is niet nodig.. slechts een scheermesje en een btje precisie *heeft ook hekel aan epileren*
heb slechte ervaring met scheermesje
en echt precies ben ik niet
Ach,zolang mijn wenkbrauwen niet gaan wildgroeien,zijn ze goed voor mij zoals ze nu zijn
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:04
maar
Avatar van maar
maar is offline
Echt pijn niet, maar wat kriebels van een truitje o.i.d doe ik niet moeilijk over als ik er leuk uit wil zien. Je ziet wel eens van die meisjes voorbij strompelen op 20 cm-hakken, en dan heb ik wel zoiets van 'meid, je maakt het alleen maar erger'.. Ik draag eigenlijk alleen maar hakken op feestjes, maar dan nog is het een bescheiden hakje. Verder heb ik nooit gelijnd, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen die echt niet tevreden zijn met hun figuur gaan lijnen, sommigen gaan alleen veel en veel te ver, en die dieten zijn over het algemeen toch niks waard. Operaties, tja, als ik in een brand beland zou ik alles toch wel graag laten wegwerken ja, maar verder zou ik niet heel snel in me laten snijden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:05
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben daar duidelijk in, als iets pijn doet of alleen al erg kriebelt of wat ik steeds een beetje goed moet trekken en me er niet prettig in voel, het te strak zit of ik me er niet vrij in kan bewegen, dan draag ik het niet
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:06
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
ik heb echt bijna geen wenkbrauwen meer, maar zo heel zeer doet dat niet hoor...
Nou het is ook niet echt iets wat ik met plezier doe..
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:09
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Volgens mij ben ik echt het enige meisje ter wereld dat wenkbrauwen epileren GEEN vervelend werkje vindt en ook volkomen pijnloos
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:20
maar
Avatar van maar
maar is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Volgens mij ben ik echt het enige meisje ter wereld dat wenkbrauwen epileren GEEN vervelend werkje vindt en ook volkomen pijnloos
Ik heb er ook helemaal geen problemen mee ; alleen de eerste keer was het even vervelend, maar nu vind ik het eigenlijk juist leuk om mijn wenkbrauwen perfect te modelleren
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 07:56
Ninnoc
Ninnoc is offline
en hebben jullie ook een mening over mensen die wel heeel veel over hebben voor een bepaald uiterlijk, soms omdat ze onzeker zijn of gewoon omdat ze geobsedeerd zijn
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
en hebben jullie ook een mening over mensen die wel heeel veel over hebben voor een bepaald uiterlijk, soms omdat ze onzeker zijn of gewoon omdat ze geobsedeerd zijn
Ik zie inderdaad weleens meisjes strompelen op te hoge hakken en dan komt er bij mij toch een 'meid, waar doe je het voor?'-gedachte in me op. Bij geobserdeerde mensen.. Hmja, ga ik toch snel denken dat ze oppervlakkig zijn, hoeft niet altijd zo te zijn, maar zo komen ze wel op mij over. Bij onzekere mensen kan ik het alleen maar begrijpen; dat heb ik zelf ook. Alleen ga ik geen oncomfortabele kleding dragen, omdat ik me dan juist NOG onzekerder voel, en dat ook uitstraal. Ik denk dat de uitstraling bij 'ik voel me lekker in mijn kleding die er niet uitziet' en 'zie ik er even goed uit in mijn oncomfortabele strakke broek', redelijk op hetzelfde neerkomen. Op hoge hakken lopen heb ik geen moeite mee, ik kan in principe op naaldhakken de trein halen. :/ Epileren.. Is soms pijnlijk, als ik het zelf doe niet, begint de schoonheidsspecialiste eraan (Waar ik wel heenga ja, telt dat ook als pijn lijden? *verward*) dan lig ik echt op m'n lip te bijten van 'au'.

Met lijnen.. Ik heb dat nooit gezien als pijn lijden, hoewel ik dat wel in zeer-extreme vorm gedaan heb. Ik zie het eerder als onzinnig, omdat 't toch niet werkt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:25
phoebe4000
Avatar van phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik heb alleen kleding die lekker zit, want ik ben er heilig van overtuigd dat je het uitstraalt als je een niet-echt-lekker-zittend kledingstuk draagt, en dat toch een betere indruk maakt met een iets-minder-mooi kledingstuk...

je straalt uit hoe je je voelt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:25
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
en hebben jullie ook een mening over mensen die wel heeel veel over hebben voor een bepaald uiterlijk, soms omdat ze onzeker zijn of gewoon omdat ze geobsedeerd zijn
mjah ik vind die mensen inderdaad oppervlakkig overkomen... ik kan gewoon niet snappen dat uiterlijk zo ontzettend belangrijk voor hun is... het lijkt dan wel alsof ze met hun geweldige uiterlijk hun oppervlakkigheid willen compenseren... ik vind mensen die niet op hoge hakken kunnen lopen en het toch doen, onnodig altijd op dieet zijn, alle andere dingen die pijn doen of ongemakkelijk zijn een beetje wanhopig en triest overkomen...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:47
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Kijk, ik ben een jongen. Ik hoef dus geen pijnlijke schoenen aan te doen om mooi te zijn. In een mega-strakke broek zie je mij niet lopen.

Of ik pijn wil lijden om mooi te zijn? Ik weet geen voorbeeld eigelijk...
Dit geldt ook voor mij. Meisjes/vrouwen (of hoe je het ook wilt) lijden gewoon veel meer. Best wel raar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Winnaar columnwedstrijd: Pijn is fijn.
muckymouse
15 04-03-2006 15:43
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Pijn is fijn
Verwijderd
0 28-12-2005 14:38
Lifestyle wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Otis
131 15-08-2004 17:07
Levensbeschouwing & Filosofie Anders
Evito
58 06-06-2003 18:24
De Kantine *Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden*
Shadina
15 03-11-2002 11:37
Lichaam & Gezondheid "wie mooi wil zijn, moet pijn lijden"
Verwijderd
14 21-02-2002 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.