Oud 16-01-2019, 17:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Heyy
Bij ons op school (met name onze klas) zijn er foto's van elke toets in de toetsweek gemaakt en gedeeld in de klassenapp. Dit is natuurlijk illegaal, en ik wil er wat aan doen. Ik weet precies wie het allemaal deelt etc. Alleen, ik wil geen naaier zijn van de klas, en met name van hem/haar. Want de straf zal waarschijnlijk niet mals zijn en dat gun ik hem niet. Wel wil ik dat het stopt, want ik wil gewoon de toets zelf pas als het moet zien, anders heb ik er toch niks aan...
Hoe moet ik dit aanpakken?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2019, 17:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als de schoolleiding hier achterkomt is er grote kans dat er flinke straffen vallen, en dat alle leerlingen de toets opnieuw moeten maken...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 17:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Inderdaad, dat is precies waar ik voor vrees. Maar toch moet dit stoppen. Dus hoe pak ik dit aan?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 17:14
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik zou het verkomen en een anonieme melding doen of je houdt je mond, maar dan is er een kans dat de school erachter komt en dan moet je waarschijnlijk de toetsen weer opnieuw maken.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 17:14
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Inderdaad, dat is precies waar ik voor vrees. Maar toch moet dit stoppen. Dus hoe pak ik dit aan?
Geef het aan en noem de naam maar je kan zeggen dat je anoniem wilt blijven.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 20:16
Verwijderd
Ik snap echt niet waarom dit illegaal is... Wij spraken altijd af dat iedereen een vraag/meerdere vragen ging onthouden en die dan meteen ging opschrijven na de toets. Is dat dan ook illegaal?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, dat is precies waar ik voor vrees. Maar toch moet dit stoppen. Dus hoe pak ik dit aan?
Ja eh, als de school er zonder jou achter komt is de kans ook groot dat je het opnieuw moet maken. Ik zou me er buiten houden en er niks mee doen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 08:54
Protected22
Protected22 is offline
Het is goed dat je hier wat aan wil doen. Alsnog raad ik je het sterk af om te gaan "snitchen". Als je klas namelijk weet dat jij hun verraden hebt zit jij met het gezeik.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 09:07
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Het is goed dat je hier wat aan wil doen. Alsnog raad ik je het sterk af om te gaan "snitchen". Als je klas namelijk weet dat jij hun verraden hebt zit jij met het gezeik.
Hij kan anoniem blijven, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 10:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Anoniem blijven is heel moeilijk... De vader van een klasgenoot (niet degene die het doet) is namelijk in het bestuur, binnenkort directeur van de school. Als ik ga snitchen, kan ik wel anoniem blijven, maar als de vader het vertelt tijdens het eten, is het alsnog bekend
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 10:50
Verwijderd
Je zou een mail kunnen schrijven naar school via een nieuw email account. Dan kunnen ze niet zien van wie die mail is, maar weten ze wel wat er aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 11:20
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je zou een mail kunnen schrijven naar school via een nieuw email account. Dan kunnen ze niet zien van wie die mail is, maar weten ze wel wat er aan de hand is.
Dit zou ik doen ja.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 13:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je zou een mail kunnen schrijven naar school via een nieuw email account. Dan kunnen ze niet zien van wie die mail is, maar weten ze wel wat er aan de hand is.
Of een brief schrijven?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 14:11
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Of een brief schrijven?
Herkenbaar handschrift misschien...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 14:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Herkenbaar handschrift misschien...
met name niet leesbaar
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 16:39
Verwijderd
Jonge doe het gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 17:05
Verwijderd
Waarom voel je je verantwoordelijk om er iets aan te doen? Hou je er gewoon buiten. Niet jouw probleem, bemoei je er dan ook niet mee.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Jonge doe het gewoon niet.
Als je zo krampachtig anoniem wil blijven, is dit het enige zinvolle advies. Een "naaier" ben je namelijk sowieso, alleen wil je niet de consequenties daar van dragen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-01-2019, 17:20
Verwijderd
Je bent sowieso een naaier, of je het nu anoniem doet of niet. Je naait namelijk mensen er bij.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 18:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je bent sowieso een naaier, of je het nu anoniem doet of niet. Je naait namelijk mensen er bij.
Inderdaad
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Speciale school?
DBZ
154 27-06-2009 22:29
Verkeer & Vervoer Nieuw rijexamen vanaf 1 januari 2008 ingevoerd
coopergirl
40 03-10-2007 13:49
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #89
rare kwast
498 13-03-2007 21:42
Software & Hardware Samsung E530
Rainbow4
25 13-03-2006 17:06
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 22:36
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.