Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2011, 19:07
pietje11
pietje11 is offline
Hoi allemaal,

binnenkort ga ik met m'n vriendin naar Thermae 2000, daar is een sauna, je moet daar naakt.

Ik heb er eig geen problemen mee om te gaan, alleen...

ik kan er niet tegen als er andere mannen naar mijn vriendin kijken terwijl ze naakt in een sauna zit... Ze zegt zelf, wat ze zien hebben ze nog niet, maar ik voel me er niet gemakkelijk mee als er andere mannen naar haar kijken terwijl ze naakt is.

Wat vinden jullie ervan als je vriend/vriendin wordt bekeken door vreemden? ben ik nou een aansteller of niet?

En wie heeft ervaring met sauna's, zitten daar veel gluurders?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 20:51
Verwijderd
De eerste keer dat ik naar een sauna ging hing daar een prachtig bordje: Beschaafd zijn vraagt niet om naaktheid, maar naaktheid wel om beschaafdheid.

Serieus, iedereen loopt daar naakt rond. Niemand "gluurt". Het is echt niet zo dat iemand er naartoe gaat alleen maar om naar naakte vrouwen te gaan kijken! Het maakt niemand uit dat je vriendin daar naakt rondloopt.


Ik heb er zelf geen ervaring mee om te gaan met een vriendje, ik ga namelijk meestal met mijn moeder. Ik kan me voorstellen dat als je er nog nooit bent geweest dat je je misschien een beetje ongemakkelijk voelt. Maar geloof me, het is nergens voor nodig. Als je daar komt zul je het ook snel genoeg merken. Dus gewoon doen!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 21:05
Verwijderd
Mijn vriendje mag dan misschien bekeken worden
door andere meiden, hij kruipt wel naast mij in bed. Hoeveel er in de sauna ook gekeken word. En iedereen is naakt, na tien minuten heb je dat niet eens meer in de gaten. Verder gaan mensen maar de sauna voor de sauna. Niet om te gluren.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 22:49
Verwijderd
Voel je je ook ongemakkelijk als de dokter haar onderzoekt na een bepaalde klacht? Hij bekijkt haar ook niet als iets dat hem opwindt, zo doen saunagangers dat ook niet.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 09:09
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Citaat:
Voel je je ook ongemakkelijk als de dokter haar onderzoekt na een bepaalde klacht? Hij bekijkt haar ook niet als iets dat hem opwindt, zo doen saunagangers dat ook niet.
Mwoah...natuurlijk raakt een vent opgewonden van een mooie naakte vrouw, hij onderdrukt het in de door jou beschreven situaties alleen.
__________________
Freedom, is never having to say you're sorry.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Mwoah...natuurlijk raakt een vent opgewonden van een mooie naakte vrouw, hij onderdrukt het in de door jou beschreven situaties alleen.
Goed, je gaat niet naar de dokter om als geil gezien te worden en de dokter kijkt ook niet naar jou alleen maar omdat hij er geil van zou kunenn worden. Datzelfde geldt voor saunagangers. Dat was mijn punt.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 14:51
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Mwoah...natuurlijk raakt een vent opgewonden van een mooie naakte vrouw, hij onderdrukt het in de door jou beschreven situaties alleen.
Mwa... Ik denk (weet) dat mannen echt niet van elke mooie naakte vrouw opgewonden raken. Dan is het niet te doen om naar een naaktstrand of zo te gaan en gewoon te genieten. Ik raak ook niet opgewonden van elke mooie man. Maar ik denk ook dat het veel met leeftijd te maken heeft. Een jongen van 18 is veel sneller opgewonden dan een man van 23.

@TS: Ik zeg: Doen! Ga naar die sauna. Wat maakt het nou eigenlijk uit of mensen haar zien of niet? Volgens mij is dat puur een gevoel dat je vrij simpel met logica de baas kunt zijn. Ze is niet minder jouw vriendin als er iemand kijkt, je houdt niet minder van haar en zij ook niet van jou. Wat is het probleem?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten eigen boek
W.A.L.L.I.E
20 06-11-2012 19:44
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.