Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2011, 20:12
Robin93
Robin93 is offline
Hoi =]

Momenteel zit ik in 5 VWO met een NG/NT profiel, ( wiskunde-B en biologie en natuurkunde, dus twee profielen ) en ik zit er over na te denken om volgend jaar Luzac College (dus twee jaar in een) te gaan doen.

Heeft er iemand ervaring met Luzac College?En zo ja beviel het? Als ik het ga doen ga ik naar Luzac College Den Haag.

Ik weet van het bedrag, en dat is niet zo'n probleem. Ik ben gewoon benieuwd hoe leerlingen het ervaren en vooral leerlingen van het Luzac College Den Haag.

Alvast bedankt! Robin.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2011, 21:09
Verwijderd
Ik heb geen ervaring met Luzac, maar ik vraag me af waarom je twee jaar in één wil doen als je nu al in 5vwo zit.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 22:24
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Kan dat wel? Moet je niet eerst een ander diploma of een bepaalde leeftijd hebben?


@SweetSmile, ik weet haast wel zeker dat de TS een laag gemiddelde heeft en hoopt z'n gemiddelde nog te redden door v5 en v6 in één jaar te doen om een betere kans te maken bij loting
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 22:53
Robin93
Robin93 is offline
@ SweetSmile: Ik blijf waarschijnlijk zitten. Maar het reguliere middelbare onderwijs bevalt me niet zo goed dat ik het nog twee jaar wil doen. Daarbij ben ik ook al wel heel erg aan studeren toe Ook ben ik een beetje van richtig verandert, ik wil toch meer de gamma kant op en niet echt de betà. Ze bieden je daar veel begeleiding aan en dus kunnen ze me helpen met wiskunde-A inhalen en aangezien ik dyslectisch ben en dus Duits laat vallen ook met Ak.

@Mr.Mark: Ja het is mogelijk. Je gaat daar juist heen om je diploma te halen