Oud 15-03-2022, 22:05
ANONIEM^&%q6472
ANONIEM^&%q6472 is offline
Hoi, ik zit in de 2de en ik moet een opdr. doen; een filmtrailer maken echt scheit maar het moet en het ergste is dat we zijn met 26, ja, maar ik wil graag met een groepje maar die zijn met 6 met mij 7 dus dat is oneven en ja daar heb je het ik blijf over help!! dit is zo ergg ik heb liever 1782712 testweken dan dit! zo genânt dat niemand met je wilt en dan maar aan iedereen zomaar gaan vragen:''mag ik met jou?'' en dan zeggen ze natuurlijk nee, met de gedachte:''die heeft geen maatjes'' En dan moet de leraar het maar weer oplossen voor je alsof ik daar iets aan heb! ik bedoel leraren maken het alleen maar genânter omdat ze dan hardop gaan zeggen : ''oh je hebt niemand'' En dan word je maar in een groepje gedumpt en dan de rest van je leven staren ze je echt aan tot de dood zelfs ! ik heb de leraar een bericht gestuurd ,maar ja ik denk niet dat je met zn vieren mag dan moet ik met een of andere mensen die zeggen waarom zit je in ons groepje? en dan ook nog raar gaan doen! eerlijk gezegd ik haat groepsopdrachten!! echt oprecht ik vind het echt zo genânt altijd niet persé de groep dan maar het opzoeken van een groep! echt vervelend! je probeert iemand te benaderen en zegt met trots en vrolijkheid: ''mag ik met jou'' en dan zeggen ze: ''nee ik zit al met iemand ander
s'' dat komt dan echt hard binnen! en dan moet de leraar het maar voor jouw oplossen nog genânter!!! IK WENS OPRECHT MET HART EN ZIEL DAT CORONA GEWOON OP ONZE SCHOOL ZO HARD TOESLAAT DAT IK NIET DIE OPDR HOEF TE MAKEN! echt ik meen het! dit is zo triest! niemand wilt met mij! Er was nog een dagopening over: ''geen vrienden'' en ze zeiden zo van als je geen vrienden hebt dan heb je geen fijne tijd ik dacht echt zo van ja dit is de tijd waarvan ik gewoon kan huilen van verdriet dat niemand met mij wilt en ook nog raar aankijken zo van: ''wow die heeft geen vrienden'' ik heb echt een triest leven IK HEB OPRECHT LIEVER ELKE DAG ALLEEN MAAR TOETSEN DAN EEN GROEPSOPDRACHT! en ik ben ook nog verlegen en kan niet zelf voor me opkomen echt vervelend! soms haat ik ook mijn persoonlijkheid en karakter!

Hebben jullie nog tips hoe kan ik mensen benaderen en hoe kom ik in een bepaald groepje en hoe moet ik vrienden zien te krijgen?(ik zit op sport doe hobby's zwemmen disco's etc. maar dat zijn niet echt vrienden meer ikloopmethunmeeanderswordhetgenântmensen) help oprecht ik probeer ook gewoon contact te leggen gesprekken, kletsen, grapjes maken, aandacht vragen door gekke dingen te doen, het helpt allemaal niet!!! en ik doe ook aardig de leraar vond mij oprecht de aardigste en kalmste leerling ooit!
oprecht ik weet geen raad meer! ik zit gewoon in die put die echt 23618761M diep is ik kom er niet uit! ik zit aan de grond genageld sociaal! ik kan het niet meer! Gisteren kreeg ik ook nog ruzie en daarbij ook nog slechte cijfers door depressies en geen vrienden ik had ruzie met ouders en broer ik moest weer met een meid samenwerken die alleen maar zei: ''heb jij vrienden?'' Ik zie echt mezelf niet eens meer!!!

HELP SOS PLS SEND ME HELP!! PLS OPRECHT ALLE REACTIES ZIJN WELKOM PLAATS HAAT ALS JE WILT HET KAN ER WEL BIJ!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2022, 08:27
Khadija333
Avatar van Khadija333
Khadija333 is offline
Hoi,
Dit raakte me heel hard. Ik heb zelf ook precies dezelfde problemen. Ik heb wel het geluk dat er nog een meisje is in mijn klas waarmee ik kan praten.
Alleen zijn is moeilijk. Eenzaam zijn is hartverscheurend. Je wilt dat iemand je aankijkt, dat je het gevoel hebt "ik leef en besta voor anderen".

Tips heb ik van mijn mama. Ze zegt me altijd dat ik gewoon bij m'n klasgenoten moet staan en moet proberen mee te praten. Voor mij is dat een hele stap.
Bij mij ligt het echt gewoon aan mij. Ik kan bijna niet op mensen afstappen en hallo zeggen. Als jij dat al kan is dat al heel wat.
Voor de rest heb ik niet veel tips. Ik vind vrienden door me te mengen in de klas en afwezig of onzichtbaar te zijn. Per ongeluk merken mensen me dan op en dan raken we bevriend. Ik ben vooral bevriend met de buitenbeentjes van de klas. Maar ook bij hen voel ik me mezelf niet. Maar misschien moet ik eerst nog vinden wie ik ben...

Als jij je niet comfortabel voelt bij je klasgenoten kun je dat melden bij iemand die je volledig vertrouwt. Ik heb een mentor die vroeger gepest werd om haar bril, haar verlegenheid en goede punten. Met haar kan ik goed overweg, omdat we elkaar begrijpen. Misschien ken jij ook iemand waarmee je een connectie hebt.

Alleen werken is eigenlijk zo erg nog niet. Je hebt de controle over alles wat er gebeurd en je kunt alles doen wat je zelf wil. Maar sommige opdrachten kun je gewoon niet alleen maken. Dat is jammer en daar kan je niet veel aan doen.

Over mij zeggen de leerkrachten hetzelfde:"Je bent de meest stille en vriendelijkste leerling die ik al heb gehad." Dat vind ik leuk om te horen. Nu ik er zo over nadenk, ben ik beter bevriend met leerkrachten dan met mijn klasgenoten.

Ik vind het echt super erg dat ik je niet meer kan helpen. Maar ik leef wel met je mee. Zelf strijd ik ook tegen mijn eigen sociale angsten.

Nog veel succes,
Khadija333
__________________
Ik ben blij met wie ik ben en wat ik heb. 😄

Laatst gewijzigd op 16-03-2022 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2022, 15:51
ANONIEM^&%q6472
ANONIEM^&%q6472 is offline
Citaat:
Hoi,
Dit raakte me heel hard. Ik heb zelf ook precies dezelfde problemen. Ik heb wel het geluk dat er nog een meisje is in mijn klas waarmee ik kan praten.
Alleen zijn is moeilijk. Eenzaam zijn is hartverscheurend. Je wilt dat iemand je aankijkt, dat je het gevoel hebt "ik leef en besta voor anderen".

Tips heb ik van mijn mama. Ze zegt me altijd dat ik gewoon bij m'n klasgenoten moet staan en moet proberen mee te praten. Voor mij is dat een hele stap.
Bij mij ligt het echt gewoon aan mij. Ik kan bijna niet op mensen afstappen en hallo zeggen. Als jij dat al kan is dat al heel wat.
Voor de rest heb ik niet veel tips. Ik vind vrienden door me te mengen in de klas en afwezig of onzichtbaar te zijn. Per ongeluk merken mensen me dan op en dan raken we bevriend. Ik ben vooral bevriend met de buitenbeentjes van de klas. Maar ook bij hen voel ik me mezelf niet. Maar misschien moet ik eerst nog vinden wie ik ben...

Als jij je niet comfortabel voelt bij je klasgenoten kun je dat melden bij iemand die je volledig vertrouwt. Ik heb een mentor die vroeger gepest werd om haar bril, haar verlegenheid en goede punten. Met haar kan ik goed overweg, omdat we elkaar begrijpen. Misschien ken jij ook iemand waarmee je een connectie hebt.

Alleen werken is eigenlijk zo erg nog niet. Je hebt de controle over alles wat er gebeurd en je kunt alles doen wat je zelf wil. Maar sommige opdrachten kun je gewoon niet alleen maken. Dat is jammer en daar kan je niet veel aan doen.

Over mij zeggen de leerkrachten hetzelfde:"Je bent de meest stille en vriendelijkste leerling die ik al heb gehad." Dat vind ik leuk om te horen. Nu ik er zo over nadenk, ben ik beter bevriend met leerkrachten dan met mijn klasgenoten.

Ik vind het echt super erg dat ik je niet meer kan helpen. Maar ik leef wel met je mee. Zelf strijd ik ook tegen mijn eigen sociale angsten.

Nog veel succes,
Khadija333
Ik heb aan de leraar gevraagd of ik met z'n vieren mog in een groepje en dat mag!
ik heb al wat mensen in gedachte die perfect lijken, maar er zit 1 persoon in die nogal brutaal is, maar anders heb ik niemand:/ Dus mijn vraag hoe moet ik het zeggen? moet ik naar ze toe stappen ofzo? Maar wat als ze nee zeggen?? wat dan met wie moet ik dan??? help me
Met citaat reageren
Oud 16-03-2022, 16:12
Khadija333
Avatar van Khadija333
Khadija333 is offline
Ik zou ook zo denken. Maar probeer gewoon even je verstand op nul te zetten en stap op die klasgenoten af. Niet nadenken en gewoon zeggen:"Ik zou graag met jullie werken."
Je kunt het wel!
Heel veel succes,
Khadija333
__________________
Ik ben blij met wie ik ben en wat ik heb. 😄
Met citaat reageren
Oud 16-03-2022, 16:15
ANONIEM^&%q6472
ANONIEM^&%q6472 is offline
Citaat:
Ik zou ook zo denken. Maar probeer gewoon even je verstand op nul te zetten en stap op die klasgenoten af. Niet nadenken en gewoon zeggen:"Ik zou graag met jullie werken."
Je kunt het wel!
Heel veel succes,
Khadija333
is het verstandig bijvoorbeeld om een apje te sturen?/ ofzo of is dat niet handig]
Met citaat reageren
Oud 16-03-2022, 16:20
Khadija333
Avatar van Khadija333
Khadija333 is offline
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Als je je er comfortabel bij voelt, dan is dat goed.
__________________
Ik ben blij met wie ik ben en wat ik heb. 😄
Met citaat reageren
Oud 16-03-2022, 16:37
ANONIEM^&%q6472
ANONIEM^&%q6472 is offline
Citaat:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Als je je er comfortabel bij voelt, dan is dat goed.
Ik weet het niet want ik moet er nog goed over nadenken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Functioneren in groepen
Jordy204
4 26-07-2010 13:38
De Kantine scouting.. een naam voor de groep.
Gwinnie
53 07-06-2006 10:40
Liefde & Relatie met veel verschillende groepen mensen omgaan
Verwijderd
13 27-02-2005 16:45
Muziek NL - BE groepen, tips?
Boer_kameeL
1 30-10-2002 07:02
Psychologie nep-vrienden-groep
Freekje
8 17-10-2002 00:09
Psychologie Invloed van groepen
Frida
9 17-06-2002 06:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.