Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2022, 22:12
Julialisa
Julialisa is offline
Goededag,

Ik heb een aantal vragen over acteeropleidingen die ik mogelijk wil volgen. Ik wil zelf acteur worden en zoek al een lange tijd naar een goede studie, echter zijn de opties in Nederland heel beperkt.

Ik zoek ook specifiek een acteeropleiding camera acteren voor televisie en film en dus geen toneel of theaterschool.

Ik ontvang graag meer informatie/ervaringen van anderen over de volgende studie(s) of andere mensen die ook van plan zijn deze studie te volgen.

1) Theaterschool de Trap. Deze school heeft een theateropleiding, maar ook een opleiding voor camera acteren waarin ik interesse heb. Echter zie ik weinig tot geen ervaringen van anderen bij deze opleiding. Het is daarnaast een best dure opleiding, geen probleem als ik er ook echt wat aan ga hebben en later werk mee kan vinden. Tweede probleem is dat ik bang ben dat ik niet aangenomen kan worden i.v.m te jong ik weet niet of ze leerlingen rond de 19-20 jaar oud aannemen. Gezien studenten van eerdere jaren die rond de 30 jaar oud zijn. Daarnaast is er inschrijfkosten 95 euro zonde als je niet aangenomen wordt.

Zijn er andere mensen met ervaring van jezelf/anderen of ook willen studeren op deze school.

2) Dutch Filmers Academy. Ze hebben een acteeropleiding die duurt maar 1 jaar waarin je de basis leert. Daarom dat ik deze school niet heel hoog bij mijn interesse heb zitten je hebt namelijk vrijwel weinig aan 1 jaar,

3) Film Actors Academy Amsterdam. Zag er uit als een goede opleiding helaas slechte verhalen gehoord.

Zoals jullie lezen is helaas de opties voor acteurs in Nederland nogal beperkt.
Als jullie info/ervaringen hebben ik waarder het als je het met mij wil delen vooral als je ervaring hebt met Theaterschool de Trap.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.