Oud 17-09-2004, 15:18
youwena
youwena is offline
mijn langste zoen..kweet het niet precies..maar dat zal wel dik tegen de 10 min aan gezeten hebben...twas geen wasmachine gelukkig daar hou ik niet van..gewoon heel lief..met het puntje van de tong... daarna ff pauze haha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2004, 15:25
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
40 minuten (serieus)
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 15:39
Verwijderd
niet lang

gelukkig niet.. anders stop ik gewoon
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:48
Verwijderd
Ha, volgens mij een uur o.i.d. En het was nog leuk, ook.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 23:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
beats me...

Ik hou er niet echt een stopwatch bij. En helemaal zonder tussenpauzes niet veel langer dan een paar minuten, ik wil zo af en toe ook ademen en even slikken (voor het een echte natte bende wordt)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 02:22
Verwijderd
Minstens een uur Met mn ex zaten we vaak uren lang op de bank met een film op de achtergrond alleen maar te zoenen, gewoon samen en niks anders, mmmm
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 10:24
Verwijderd
Ehh.. Geen idee.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 13:07
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Qimm schreef op 18-09-2004 @ 00:20 :
beats me...

Ik hou er niet echt een stopwatch bij. En helemaal zonder tussenpauzes niet veel langer dan een paar minuten, ik wil zo af en toe ook ademen en even slikken (voor het een echte natte bende wordt)
hihi, maar ben het er wel zo'n beetje mee eens.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:05
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
euhm... 1,5 uur
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:11
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Gisteren heb ik echt een uur aan een stuk door gezoend met mijn vriendje... was niet alleen tongzoenen maar ook een beetje afgewisseld met lipbijten enzo, was echt super romantisch
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:13
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
En alles zonder neukshizzle?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:29
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Euhm even denken.......t nieuws van 7 uur nog gezien.....dacht ik......toen begonnen we te knuffelen en te zoenen.......en daarna hele nacht tot kwart over 6 s ochtends......en maybe een uurtje/halfuurtje geslapen.....allebei eventjes weggeweest...heel kort iig ennnnn.....af en toe eventjes pauze met kleine kusjes.....xtje afwassen met CONSTANT zoenpauzes (zoenpauzes als in: pauzes van t afwassen)...

ja t was wel lang ja
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:32
Hagel
Hagel is offline
geen idee, vast niet lang
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:37
mausie
mausie is offline
was k ma jouw vriendje lily
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:45
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Hmm mijn vriend en ik gingen eens proberen zoenend in slaap te vallen, maar de volgende ochtend lagen we met ons hoofd een andere kant op dus weet niet precies hoe lang het geduurd heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:56
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Citaat:
EggeD schreef op 15-09-2004 @ 10:39 :
Guinness record is 29 uur.
Volgensmij was dat niet met tong.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 21:32
Verwijderd
overigens, als aanvulling op mijn eerdere posts, ik heb meerdere keren een uur of twee, drie achtereen niet echt iets anders gedaan dan zoenen. Maar dat is dan niet aan een stuk door, maar wel met kusjes etc.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 15:41
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Nou niet zo heel lang, daar hou ik niet zo van, paar minuten ofzo.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 06-01-2023, 11:49
John069
John069 is offline
Het gaat er niet om je hele tong in haar mond te stoppen. Dat is een broodje tong. Wat een tongzoen wel is: een uiterst subtiel spel tussen de tongpunten. Met het puntje van je tong speel je met de lippen, tong, en binnenkant van de mond van je partner. Stuur de punt van je tong op verkenning. Trek je terug. Omcirkel de tong van je minnaar met de punt van jouw tong. Trek je terug. Doe het nog een keer en nog eens. Als jullie beiden heel opgewonden zijn, ga je met de punt van je tong in en uit in een ritmische, stotende beweging. Ook als jullie lippen hartstochtelijk op elkaar gedrukt zijn, mogen de tongen niet worstelen om de controle over de gedeelde mondruimte. Daag elkaar alleen uit met de punt van je snel bewegende tong. Op https://ladykiller.nl/tongzoenen/ vind je nog veel meer tips. Laat je handen niet niets doen terwijl je aan het kussen bent. Gebruik ze om elkaars lichaam te voelen. Laat je liefkozingen en strelingen net als het zoenen de opwinding vergroten. Glijd met je handen onder haar blouse. Street haar borsten. Maak haar beha los als dat gemakkelijk gaat. Maak de bovenste knoopjes van zijn over hemd los en speel met zijn borsthaar terwijl je hem kust. Schuifje hand onder zijn overhemd en strijk met de vlakke handpalm over zijn tepels.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2023, 12:22
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Krijg een soa John. Je hebt geen idee waar je over praat
Met citaat reageren
Oud 07-01-2023, 09:54
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
John is uiteraard ook ver boven de 40.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.