Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Bekijk resultaten poll: Welke kleur snoep is jouw favoriet?
Geel 17 34.69%
Oranje 7 14.29%
Roze 25 51.02%
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2011, 02:09
Verwijderd
Bij veel voorverpakte snoepsoorten zie je vaak de kleuren roze, oranje en geel terugkomen.
Maar wie houdt er nou eigenlijk echt van de gele? Of van de oranje? Die blijven altijd over, omdat volgens mij bijna iedereen ze vies vindt.
Ik ken niemand die geel of oranje boven de roze snoepjes verkiest.
Volgens mij doen ze ook expres meer van die vieze smaken in de zak, zodat je het vaker gaat kopen om de lekkere smaaksensatie van de roze te proeven.
Alleen fruittella heeft een hele roze/paarse stick met snoepjes. Dat ze daar geen gele/oranje versie van hebben zegt wat mij betreft genoeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2011, 02:41
Verwijderd
Die vraag stond een keer in de Quest, maar ik weet het antwoord niet meer. Volgens mij kwam het doordat geel en oranje goedkoper zijn om te produceren, al lijkt me dat best raar, want 't zijn toch allemaal kunstmatige kleur- en smaakstoffen, dus je zou zeggen dat het allemaal ongeveer even duur is.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Bij veel voorverpakte snoepsoorten zie je vaak de kleuren roze, oranje en geel terugkomen.
Maar wie houdt er nou eigenlijk echt van de gele? Of van de oranje? Die blijven altijd over, omdat volgens mij bijna iedereen ze vies vindt.
Ik ken niemand die geel of oranje boven de roze snoepjes verkiest.
Volgens mij doen ze ook expres meer van die vieze smaken in de zak, zodat je het vaker gaat kopen om de lekkere smaaksensatie van de roze te proeven.
Alleen fruittella heeft een hele roze/paarse stick met snoepjes. Dat ze daar geen gele/oranje versie van hebben zegt wat mij betreft genoeg.
hmm.. is niet waar hoor, ik heb vroeger zoveel roze gegeten dat ik nu echt liever geel heb..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 10:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Geel en oranje zijn lekkerder.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 10:47
Verwijderd
Ik ga volgens mij standaard voor geel. Die is vaak wat zuurder dan roze, ik hou van zuur.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 15:47
Verwijderd
Geel is ook mijn favoriet. Omdat geel vroegah mijn lievelingskleur was. En roze is vaak aardbeismaak en oranje vaak sinaasappel en die vond ik beide vies. Vooral aardbeismaak gruwel ik nu nog van.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 12:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Geel vind ik meestal het lekkerst, of groen, want die zijn het zuurst. Rood/rose is nooit zuur.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 14:17
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Als ik tussen roze, geel en oranje moest kiezen, zou ik altijd voor roze gaan. Of 't nou snoepjes of auto's zijn .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 20:34
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Oranje neem ik sowieso nooit. Geel is mijn favoriet, omdat het vaak citroen is, maar roze vind ik ook prima. Het lijkt inderdaad wel zo dat roze het eerst weg is, ik ga het denk ik een keertje uitproberen op een verjaardag ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 21:01
Noname,..
Noname,.. is offline
Rode snoepjes zijn mijn Favoriet dus zou het wel logisch zijn dat ik tussen die drie Roze kies
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 20:42
Verwijderd
Roze is vaak overdreven zoetig , geel zuur en oranje er tussenin.
Ik kies bij fruitella eigenlijk altijd geel of oranje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 21:55
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Meestal geel en roze, oranje vind ik nooit zo lekker.
Het maakt niet uit wat voor snoep het is, het is gewoon zo.
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 19:38
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik bewaar meestal de rode/roze/paarse snoepjes voor het laatst, want die zijn het lekkerst...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 20:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik eet het liefst de oranje
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 07:24
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Oranje trekt mij echt nooit aan...
Meestal neem ik geel, omdat die meestal een beetje zuur zijn, en daar houd ik wel van.
Roze is meestal te zoet...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 10:59
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik vind rose echt idioot vies.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 01:28
Verwijderd
Als iedereen nou die roze voor mij bewaart, dan bewaar ik de gele en oranje voor jullie en dan kunnen we een snoepmeet houden waar iedereen zich misselijk kan snoepen aan zijn favo kleur snoep!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 01:32
Verwijderd
Toch wint roze het nog steeds in de poll.
Ik had niet verwacht dat geel het zou winnen van oranje, maar dat komt denk ik ook omdat ik zelf absoluut niet van zuur hou.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-04-2011, 15:01
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Ik eet het liefst de oranje
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 18:54
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Het liefste geel. Oranje is te nasaal, roze is zoet maar ook wel lekker. Geel is net wat frisser.

En paarse skittles zijn het allerviest.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 19:46
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Roze, dat is meestal aardbei/famboos en dat vind ik lekkerder dan sinaasappel of citroen wat oranje en geel meestal zijn.

Het liefst wissel ik af met een ratio van 5/3/2 roze/geel/oranje.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 23:41
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik heb een keer een paar weken in de zomer zelf op het strand waterijsjes verkocht, van die met twee stokjes. De paarse (bosvruchten oid) waren altijd als eerst op, dan groen (appel), en geel en oranje (citroen/sinaasappel) inderdaad als laatste. Zelf vind ik de gele nog best lekker, maar de oranje inderdaad niet.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 07:30
Verwijderd
Ik vind roze het lekkerst, maar die andere vind ik ook lekker dus die kan ik ook gewoon opeten.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 09:41
Verwijderd
Overigens staat roze bij mij onderaan van die drie, oranje is ook nog zurig vaak, roze is alleen zoet. Ik vind zoet ook lekker, maar zuur lekkerder
Maar als er bv ook groen en paars bij zit, dan staan die duidelijk onder roze. Hoewel groen soms limoen is, dat is dan wel weer goed, maar vaak is het iets ondefinieerbaars.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 12:16
Verwijderd
Oranje vind ik het minst lekker. Meestal roze er na (want te zoet) en is geel, met een beetje geluk, lekker fris. Nu heb ik zin in Frutella.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2011, 21:54
Kanelemans
Kanelemans is offline
Oranje en dan geel. Roze lust ik echt niet, brrr...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 23:33
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Ik kies altijd voor rood omdat dat vaak aardbei is, oranje vind ik zo'n zure smaak. Geel gaat nog wel..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 21:18
Verwijderd
Ik vind de gele het lekkerst mits het citroensmaak betekent (geen banaan, bah), dan oranje en dan pas roze hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 19:59
-Richard-
-Richard- is offline
Rood.
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 14:34
Verwijderd
Oranje en anders geel. Roze snoep smaakt verdacht vaak naar kauwgum, tandpasta, cassisbessen of dat door elkaar.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 15:47
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Dit doet me een beetje denken aan die raketijsjes, dan vroeg iedereen altijd aan elkaar welke kleur je het lekkerst vond, en ik hoorde idd vooral de rode en de gele. Bijna nooit oranje.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 18:39
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Roze want dat is vaak aardbei.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.