Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2011, 21:04
sunny-boy
Avatar van sunny-boy
sunny-boy is offline
Hallo,

Ik ben zeker niet te dik maar ik ben wel op zoek om mijn buikje weg te krijgen vóór de zomer. Ik las ergens met laxeerpillen of een shake dieet??

Het is gewoon even snel iets kwijt raken.
Volgens mij ben ik ook niet de enige die dit weten wilt.
__________________
Jij maakt jezelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2011, 21:15
krullie_x
krullie_x is offline
laxeermiddel sowieso niet gebruiken!
gewoon gezond eten, en veel sporten!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 06:13
sunny-boy
Avatar van sunny-boy
sunny-boy is offline
Sporten doe ik al, gezond eten zit er niet in omdat mijn moeder er niet is en nooit komt, en mijn pa kan niet koken...

Meer tips?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 06:16
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Gezond eten doet het hem nou juist.
Als jij zegt dat je moeder er niet is en je pa niet kan koken. Dan moet je zelf gewoon even iets gezonds in elkaar gooien.
Er zijn genoeg goede recepten te vinden op het internet.
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 21:17
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Sporten doe ik al, gezond eten zit er niet in omdat mijn moeder er niet is en nooit komt, en mijn pa kan niet koken...

Meer tips?
Hoe (on)gezond eet je nu dan? Al zou je volledig leven op opwarm- en afhaalmaaltijden, zelfs dan kun je gezond(er) gaan eten. Misschien kan deze keuzetabel van het Voedingscentrum je helpen .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 06:11
sunny-boy
Avatar van sunny-boy
sunny-boy is offline
Ik leef al jaren vooral op brood en soms zo opwarm ding. Altijd brood kan niet gezond zijn. Ik heb veel gegoogled voor recepten maar niet echt iets duidelijks gevonden. Ik zal even de keuze tabel bekijken
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 15:25
Zyzz
Avatar van Zyzz
Zyzz is offline
Voedingschema maken op onderhoud en verschil maken met cardio.
__________________
u mad?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 20:44
sunny-boy
Avatar van sunny-boy
sunny-boy is offline
Dus veel cardio doen? Wat is dan een goede energie snack zeg maar zodat ik het langer vol hou?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 20:48
Zyzz
Avatar van Zyzz
Zyzz is offline
Citaat:
Dus veel cardio doen? Wat is dan een goede energie snack zeg maar zodat ik het langer vol hou?
Iets met kh er in. Rijst bijv. Eet ook 6x per dag. Dan heb je minder last van hongergevoel etc.

En maak een voedingsschema!
__________________
u mad?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 13:02
RoelvanSchilt
Avatar van RoelvanSchilt
RoelvanSchilt is offline
Shake dieet is een aanrader, vriend van me heeft het ook gedaan en is van 80 naar 75 kilo gegaan in een maand
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 13:02
RoelvanSchilt
Avatar van RoelvanSchilt
RoelvanSchilt is offline
Hij deed ook aan Cardio in de sportschool
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 14:52
Zyzz
Avatar van Zyzz
Zyzz is offline
Citaat:
Shake dieet is een aanrader, vriend van me heeft het ook gedaan en is van 80 naar 75 kilo gegaan in een maand
Of je gaat gewoon normaal eten, dus rijst, vis, kip, noten, melk en je geeft niet je geld uit aan een beetje poeder.
__________________
u mad?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 12:53
Verwijderd
Laxeer pillen verlies je alleen vocht mee, je krijgt er wel een platte buik van omdat je dan dus leeg bent, maar vet verlies je er niet mee.

Shake's zou ik ook niet doen

Wel: alles volkoren eten ( brood/rijst enz) 400gram groente en 400gram fruit per dag. En als je hier kunt typen kun je ook leren koken voor jezelf
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 12:54
dnalor
dnalor is offline
Gewoon gezond eten.... en genoeg beweging....
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 19:18
Zyzz
Avatar van Zyzz
Zyzz is offline
Citaat:
Laxeer pillen verlies je alleen vocht mee, je krijgt er wel een platte buik van omdat je dan dus leeg bent, maar vet verlies je er niet mee.

Shake's zou ik ook niet doen

Wel: alles volkoren eten ( brood/rijst enz) 400gram groente en 400gram fruit per dag. En als je hier kunt typen kun je ook leren koken voor jezelf
Waarom perse 400gr?
__________________
u mad?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 15:30
Ilse leeflang
Ilse leeflang is offline
Shake dieet is top als je de juiste heb!
Je kan het goed vergelijken op www.gishake.nl
http://www.gishake.nl
hier vind je een hoop verschillende shakes merken in een shema (hoe, wat en prijs)
Laxeren is eigenlijk onzin en slecht!
Shaken en normaal eten is volgens nieuwste wetenschap het allerbeste.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 11:32
Zyzz
Avatar van Zyzz
Zyzz is offline
Citaat:
Shake dieet is top als je de juiste heb!
Je kan het goed vergelijken op www.gishake.nl
http://www.gishake.nl
hier vind je een hoop verschillende shakes merken in een shema (hoe, wat en prijs)
Laxeren is eigenlijk onzin en slecht!
Shaken en normaal eten is volgens nieuwste wetenschap het allerbeste.

Sterkte!
Shake dieet is onzin en zonde van het geld.

Gewoon normaal voedsel eten want na een beetje poeder met melk heb je zo weer honger.

Op onderhoud eten en verschil maken met cardio is het beste.
__________________
u mad?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 17:28
Ilse leeflang
Ilse leeflang is offline
Beste Zyzz

Sorry hoor maar het is echt onzin dat je van dieetshake snel hoger krijgt juist in tegen deel.
Dit komt door de eiwit en de Lcarantine
Een goede shake behoeft ook geen melk maar juist water en ga je ook normaal voedsel tot je nemen.
Sporten is altijd goed je ziet (top) sporters juist voor en na top de cardio eiwitshake nemen omdat dit de bouwstenen /voeding zijn van de spieren!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2011, 22:33
Verwijderd
teveel eiwit zet om in vet, vooral als je niet sport
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 19:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja, meer dat je lichaam denkt HA, eiwitten! en dan slaat het de suiker en het vet op voor later gebruik omdat de eiwitten veel makkelijker te gebruiken zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 18:43
sunny-boy
Avatar van sunny-boy
sunny-boy is offline
wooow hahaha veel reacties na een tijdje, bedankt allemaal .
ik ga volgende week beginnen met TimFit vanille (ook van dit site trouwens) .
ik zie wel wat er gebeurt.
__________________
Jij maakt jezelf.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 13:52
Zyzz
Avatar van Zyzz
Zyzz is offline
Citaat:
Beste Zyzz

Sorry hoor maar het is echt onzin dat je van dieetshake snel hoger krijgt juist in tegen deel.
Dit komt door de eiwit en de Lcarantine
Een goede shake behoeft ook geen melk maar juist water en ga je ook normaal voedsel tot je nemen.
Sporten is altijd goed je ziet (top) sporters juist voor en na top de cardio eiwitshake nemen omdat dit de bouwstenen /voeding zijn van de spieren!
No shit Sherlock...

Wat ik bedoelde, ga gewoon vlees,vis,melk,noten eten ipv je geld uitgeven aan beetje poeder.

Trouwens zat (top) sporters die ook zonder whey groeien. Zelf gebruik ik ook bijna nooit whey en ben buffer dan 99% van deze forum. Dus zonder whey kun je net zo goed groeien/afvallen als met.

En nog over dat je volgens jou geen honger krijgt van een beetje whey.. Ik denk toch echt dat als je 200gr kip + wat groeten eet je een stuk voller zit dan als je beetje poeder met water drinkt.
__________________
u mad?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 10:02
Ilse leeflang
Ilse leeflang is offline
Beste Zyzz,

Lekker voor college een dubble kipfilet koken (bakken te vet) en (vitamine) dus een bak sla en toe behoren.

Ja ik zie het echt al gebeuren!

Ik kijk nu al uit na de lunch!

Voor de duidelijkheid verse groenten en eiwitrijk voedsel zijn absoluut niet verkeert!

Nee dan snap ik april 20 wel dat ze kiest voor bv shakes!

April20 te veel eiwit maat geen vet aan, en je moet moet wel heel veel eiwit nemen om er te veel van te hebben.


Sunnyboy en April20 hoe gaat het nu met afslanken? Ben echt heel benieuwd hoe het gaat!

groetjes ilse
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 12:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sorry ilse, wat voor punt probeer je nu te maken? Je bent echt helemaal niet duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 18:39
EcoWarrior
EcoWarrior is offline
kan je er nog aan uit? als het wat te veel informatie is wil ik wel de hoofdzaken opsommen hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Nouja, meer dat je lichaam denkt HA, eiwitten! en dan slaat het de suiker en het vet op voor later gebruik omdat de eiwitten veel makkelijker te gebruiken zijn.
eh, nee. Celprocessen hebben glucose nodig voor energie, als ze dat niet hebben kunnen ze glycogeen gebruiken dat het lichaam maakt uit vet, als dat er ook niet is kunnen ze ook ketonen gebruiken die het lichaam maakt uit eiwitten maar dat is veel minder efficiënt.


Maargoed, alsnog leveren eiwitten gewoon ook energie (joules/caloriën), net zoals koolhydraten en vetten (en alcohol). En als je voeding meer energie levert dan je verbruikt, dan kom je ervan aan, of die energie nou uit eiwitten of koolhydraten komt.
Eiwitten bevatten dan wel weer stoffen (aminozuren) die onmisbaar zijn voor bepaalde processen in het lichaam. Koolhydraten en vetten zijn ook onmisbaar, maar verhoudingsgewijs krijgen we er daar veel meer van binnen, waardoor het bij een dieet verstandiger is om eerst koolhydraten en vetten te minderen, want daar heb je toch plenty van. Trouwens ook omdat je van eiwitten langer een vol gevoel hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 08:17
Gear.
Avatar van Gear.
Gear. is offline
Ten eerste is het niet goed om in de groei te gaan afvallen! En als je dan wel gaat afvallen, doe het dan op een GEZONDE manier, en ga niet van die shit gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 10:59
Verwijderd
geen laxeerdingen gebruiken.
gewoon gezond eten niet te veel snoepen en sporten.
als je ouders er niet zijn koop een kookboek en leer jezelf koken zo kun je gezond eten
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 10:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
eh, nee. Celprocessen hebben glucose nodig voor energie, als ze dat niet hebben kunnen ze glycogeen gebruiken dat het lichaam maakt uit vet, als dat er ook niet is kunnen ze ook ketonen gebruiken die het lichaam maakt uit eiwitten maar dat is veel minder efficiënt.


Maargoed, alsnog leveren eiwitten gewoon ook energie (joules/caloriën), net zoals koolhydraten en vetten (en alcohol). En als je voeding meer energie levert dan je verbruikt, dan kom je ervan aan, of die energie nou uit eiwitten of koolhydraten komt.
Eiwitten bevatten dan wel weer stoffen (aminozuren) die onmisbaar zijn voor bepaalde processen in het lichaam. Koolhydraten en vetten zijn ook onmisbaar, maar verhoudingsgewijs krijgen we er daar veel meer van binnen, waardoor het bij een dieet verstandiger is om eerst koolhydraten en vetten te minderen, want daar heb je toch plenty van. Trouwens ook omdat je van eiwitten langer een vol gevoel hebt.
Oh dat heb ik altijd geleerd. Daarom eet ik ook expres zo weinig mogelijk eiwitten.
Is aminozuur niet gewoon vitamine C trouwens? En dat zit toch ook in fruit en groente?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Oh dat heb ik altijd geleerd. Daarom eet ik ook expres zo weinig mogelijk eiwitten.
Is aminozuur niet gewoon vitamine C trouwens? En dat zit toch ook in fruit en groente?
wut, wie heeft jou dat geleerd eiwitten heb je juist nodig om spieren aan te maken en te voorkomen dat je vocht vast gaat houden. Als je wil afvallen is het vaak juist handiger om wat meer eiwitten te gaan eten, om te voorkomen dat je spierweefsel kwijtraakt in plaats van vetweefsel en om minder honger te hebben.
Aminozuur is een bouwsteen van een eiwit, er zijn veel typen aminozuren. Vitamine C is ascorbinezuur, dat is geen type aminozuur.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 11:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ook een zuur met een a. Ik weet niet meer wie het me geleerd heeft. Maar het werkte wel goed enzo. Maar je hoeft niet elke dag eiwitten binnen te krijgen toch? Ik ben vegetariër dus het is heel makkelijk om weinig eiwit binnen te krijgen zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 13:39
justine1997
Avatar van justine1997
justine1997 is offline
het leven is te kort om op je voeding te letten!!
je moet je natuurlijk niet over-eten enzo, maar als je niet dik bent, what is the problem?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 15:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
op je voeding letten doe je toch zodat het leven niet zo kort is?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ook een zuur met een a. Ik weet niet meer wie het me geleerd heeft. Maar het werkte wel goed enzo. Maar je hoeft niet elke dag eiwitten binnen te krijgen toch? Ik ben vegetariër dus het is heel makkelijk om weinig eiwit binnen te krijgen zegmaar.
Nouja, niet élke dag per se, maar wel vrijwel elke dag. Je hebt gemiddeld ongeveer 1 gram eiwit nodig per kilo lichaamsgewicht per dag.
En ja, als je eiwitten vermijdt, dan eet je dus alleen groenten en fruit ofzo? Dus dan ben je in feite aan het vasten en is het geen wonder dat je afvalt maar je stofwisseling zal er niet erg blij mee zijn.

Laatst gewijzigd op 08-05-2011 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 06:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hm. Dankjewel voor de raad
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 18:38
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
Het is gewoon even snel iets kwijt raken.
Volgens mij ben ik ook niet de enige die dit weten wilt.
Dat gaat dus niet werken. Snel weg, snel terug. Als je echt (en gezond) wil afvallen zul je je daar echt voor moeten inzetten. Ga gewoon trainen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Afvallen
Barca1
7 06-07-2014 18:34
Lichaam & Gezondheid Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27
Pluis
397 03-04-2014 21:55
Lichaam & Gezondheid Snel afval Tips..???
xXMaaikeXx
3 11-01-2013 18:58
Lichaam & Gezondheid 10 kilo afvallen
gamesgamen
6 29-10-2010 20:07
Drugs & Alcohol afvallen met drugs..
Lost My Breath*
20 22-01-2006 20:04
Lichaam & Gezondheid plaatselijk afvallen??
shut*up
12 06-04-2003 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.