Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2003, 20:44
floortje_1400
floortje_1400 is offline
ik ben een meisje van 17 en
sinds een week heb ik iets heel vreemds ,als ik in mij borst knijp komt er wit vocht uit mijn tepels .eerst waren het wit-waterige druppeltjes ,maar later ook echt witte druppels.
hoe is dat mogelijk ??komt dat omdat ik mischien zwanger ben ofzo ??(zonder dat ik weet dan!!)
is het zo dat een vrouw in haar 1 ste maand al melk produceerd ???(1ste maand moet dan wel want vorige maand was ik gewoon ongesteld ,deze maand moet ik nog worden)
ik ben niet aan de pil en verder funcioneerd mijn lichaam zoals het hoord ,maar weet iemand mischien wat dit is en hoe het komt want ik begin me wel zorgen te maken.

groetjes floortje
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:28
floortje_1400
floortje_1400 is offline
nee ,ik heb altijd condoom gebruikt
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:51
IcarusBlauwtje
IcarusBlauwtje is offline
Mijn moeder vertelde ooit eens aan me dat ik dat als baby wel eens had.
Het heet heksenmelk(of dat is een soort van nickname ervoor) en volgens mij issut niks ernstigs.
Ik heb het namelijk alleen even als baby gehad en daarna nooit weer.

Liefs!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:53
IcarusBlauwtje
IcarusBlauwtje is offline
ah!Ik heb ff gezocht op internet en heb dit gevonden:



Heksenmelk
afscheiding uit de borstklieren (zie borst (1)) van pasgeborenen (zowel jongens als meisjes). Dit verschijnsel ontstaat onder invloed van het hormoon prolactine van de moeder, dat de melkafscheiding bevordert. Het is een onschuldige aandoening, die vanzelf overgaat.




Hoop dat je er iets aan hebt!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:59
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
dit meisje is niet pasgeboren, ze is 17
ik zou een zwangerschapstest doen als ik jou was
__________________
hieperdepiepp!

Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 10:12.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:02
floortje_1400
floortje_1400 is offline
is het dan zo dat je in de eesrte maand al melk gaat produceren??
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:27
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Lijkt me niet logisch dat je in je eerste maand zwanger zijn al melk produceert. Dan heb je immers nog geen baby die t eruit kan zuigen..

ff aanzien en als t lang duurt naar de dokter denk ik ..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 06:58
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
nee, de eerste maand van je zwangerschap produceer je nog geen melk (dat komt pas een beetje aan het einde van de zwangerschap, als ik goed heb opgelet).
Ik zou het even aan de dokter vragen, of misschien op gezondheidsplein bij symptomen zoeken (alhoewel dat meestal toch nog niet zoveel zegt)
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 10:36
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
zelf ik als jongen heb dat gehad op mijn 16e ongeveer.. naar de dokter geweest en niets aan het handje. Een hormonale kwestie.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 16:34
lotte_jayden
Avatar van lotte_jayden
lotte_jayden is offline
stel dat je zwanger zou zijn dan zou het wel kunnen maar idd vroeg..
bij Jayden had ik het met 19 weken en dat is blijkbaar ook al vroeg dus...

ik denk dat het gewoon een hormonen kwestie is!

succes!

liefs Lotte
__________________
Trotse Mama van Jayden ( 15-08-02)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 17:04
nienna elensar
nienna elensar is offline
Dat je vorige maand ongesteld bent geworden wil niet zeggen dat je niet zwanger bent. Er zijn best wel wat vrouwen die de eerste maand/maanden gewoon ongesteld worden. Maar als je je echt zorgen maakt moet je misschien idd naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 09:13
lotte_jayden
Avatar van lotte_jayden
lotte_jayden is offline
Citaat:
lottuu schreef op 11-10-2003 @ 18:04:
Dat je vorige maand ongesteld bent geworden wil niet zeggen dat je niet zwanger bent. Er zijn best wel wat vrouwen die de eerste maand/maanden gewoon ongesteld worden. Maar als je je echt zorgen maakt moet je misschien idd naar de dokter
dit zijn wel uitzonderingen hoor en ik denk dat we haar niet bang moeten maken.. ze is ongesteld geworden en ze heeft het veilig gedaan.. ga er dan vanuit dat het goed zit.. ik bedoel.. anders kan iedereen denken dat je zwanger bent..

liefs lotte
__________________
Trotse Mama van Jayden ( 15-08-02)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 09:18
Verwijderd
volgens mij produceer je nog geen melk als je net zwanger bent. Bij de bevalling komt er namelijk een stimulerend hormoon vrij, waardoor de melkproductie op gang komt...

Vocht uit je tepel kan een symptoom zijn van een SOA. Maar aangezien je het altijd veilig hebt gedaan, lijkt me dat niet waarschijnlijk. Misschien is het wel handig even lang je dokter te gaan om het te laten testen voor de zekerheid. Het kan volgens mij ook gewoon een ontsteking zijn...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.