Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2015
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2015, 22:09
Lemmens
Lemmens is offline
Hallo allemaal,

De afgelopen jaren ben ik voor mijn leerlingen druk aan de gang geweest om een Youtube-kanaal op te zetten waarop uitleg over allemaal verschillende onderwerpen te vinden is.
Als basis is het boek Pincode 5e editie gebruikt. Zie de afspeellijsten voor onderwerpen per hoofdstuk.
Let wel: het is echt een VMBO kanaal. Als havist en vwo-er zal je er niet veel aan hebben omdat die stof verder gaat en daarnaast de aandachtsgebieden niet gelijk zijn.

http://www.youtube.com/user/lemmenseconomie

Als je er wat steun aan hebt, staat het je vrij het ook te gebruiken.
Maar graag ontvang ik ook feedback over hoe ik het kanaal en de filmpjes kan verbeteren! Het kan immers altijd beter. Als iets al goed is, mag je dat ook laten weten.

Thanks voor de hulp! En succes de voorbereidingen!

LEMM
Advertentie
Oud 30-04-2015, 09:23
Verwijderd
Ziet er goed uit! Ken je het videoplatform van scholieren.com? Misschien kun je ze wel aanschrijven als je een samenwerkingsverband met scholieren.com wilt. Vooral handig dat je de examens op deze manier uitwerkt; als een leerling één bepaald vraagje niet snapt, kan die leerling dat ene vraagje zo opzoeken.

Jon naamzoek
Oud 01-05-2015, 08:32
Roossmetsers
Roossmetsers is offline
Hoi Thijs,

Ik heb even op je YouTube kanaal gekeken, het zijn mooie video's! Zoals Wally hierboven al zegt, zou ik heel graag even met je contact opnemen over ons nieuwe videoplatform Video.scholieren.com. Daarop verzamelen we YouTube-video's met uitleg, van alle vakken en niveaus op één plek. Makkelijk doorzoekbaar, zo min mogelijk afleiding en uiteraard gratis.

Ik zou (een deel van) jouw video's daar ook heel graag in opnemen. Kun je misschien een mailtje sturen naar roos@scholieren.com, dan geef ik je nog wat meer uitleg. Bellen mag ook op 030-2721378
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Commerciële Economie, Small Business & Retail Management of Bedrijfskunde ?
eenstudent
0 29-06-2016 16:02
Studeren Studiekeuze sector Economie of Zorg help mij aub
verdwaaldmeisje
3 07-03-2014 11:59
Algemene schoolzaken VMBO TL doorstroom Havo
Misterman123
4 15-11-2011 05:57
VMBO Normeringen VMBO GL/TL 1e Tijdvak 2005
Global
5 16-06-2005 11:28
VMBO Heeft iemand oefenstof VOOR ECONOMIE!!
carlos88
2 25-05-2005 16:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.