Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2015
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2015, 09:13
ExpoRules
ExpoRules is offline
Ik heb hier nog nooit van gehoord maar opeens heeft m'n hele klas het erover in 't groepsgesprek. Ze zeggen dat je alle vragen in de juiste volgorde moet maken (dus van 1 tot bijv. 34) en dat je niks over mag slaan als je het niet snapt, maar dat je dan ruimte moet openlaten zodat je het dan alsnog in de juiste volgorde hebt staan uiteindelijk. Mijn M&O leraar heeft dit blijkbaar eens gezegd.
Is dit zo?? Ik heb hier nog nooit van gehoord en heb 't bij Nederlands gister ook niet gedaan. Maar bij M&O zou het moeten? Dit is onzin toch?
Advertentie
Oud 12-05-2015, 09:19
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Nee, hoeft niet (zolang maar heel duidelijk is welke vraag je beantwoordt). Maar het kan wel handig zijn, ook voor jezelf, om de volgorde aan te houden en ruimte open te laten als je een vraag overslaat.
Oud 12-05-2015, 09:22
kbaolakz
kbaolakz is offline
soms als je een vraag echt niet weet en geen zin heb om een halve bladzijde open te laten omdat je niet weet hoe lang hij is, is het best handig om hem over te slaan en later te maken. dit mag gewoon mits je duidelijk aangeeft met welke som je bezig bent

dus wel:
som 3: uitwerking
som 4: uitwerking
som 6: uitwerking
som 7: uitwerking
som 8: uitwerking
som 5: uitwerking

dus niet:
som 3 : uitwerking
som 4: uitwerking
som 5 : iets dat op een uitwerking lijkt
som 6: uitwerking
som 7 : uitwerking
som 8 : uitwerking
som 5: uitwerking
(in dit geval moeten ze het eerste wat gegeven is goed rekenen, tenzij je er duidelijk een kruis doorgezet heb of anders aangegeven heb dat dat niet goed is)
Oud 12-05-2015, 10:03
ExpoRules
ExpoRules is offline
thanks Axel11 en kbaolakz! Dat lucht op, ik hou nooit zo van de juiste volgorde
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.