Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2007, 18:07
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
kut up..
__________________
Abc.
Advertentie
Oud 06-03-2007, 18:19
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
tis indd niet handig als je pics gaat showen van illi pieces, en ook niet van een legale waar je dezelfde tag gebruikt als voor je illi

kep maar 1 piece gemaakt war mn tag niet op staat, legale muur (prinsenland, echt bammer daar is alles zo snel weg), beetje oud en een van mn eerste pieces, maar ik post em toch wel ff..twas een verassing voor mn vriendje en ik was pas net bezig:

__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 06-03-2007, 19:26
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Smerige up
__________________
I did it for teh lulz
Oud 07-03-2007, 12:30
Verwijderd
Citaat:
EXBO schreef op 06-03-2007 @ 19:01 :
ik koop ze meestal bij de Urban, in rotterdam ( weet ff niet hoe die straat heet, tis bij oostplein. in de zelfde straat als de Black Widow, weet niet of je die kent)
daar hebben ze goeie bussen, volgne mij kosten ze 3, 95 per stuk. het enige nadeel is dat de urban vaak niet open, echt rot openingstijden hebben ze daar, en ze veranderen constant.


dat is er nog Kroonpart, dat is een verfwinkel met in de kelder heel veel graffitibussen, vooral als je begint is deze winkel handig, geven je echt goeie tips (ook met kleuren uitkiezen voor je piece, wat goed bij elkaar staat enzo). Dar hebben ze bussen van Montana, persoonlijk vind ik de bussen van de Urban fijner(Hardcore hebben ze daar).

hoop dat ik je geholpen heb, en keep on spraying!
Word wakker. 2 jaar later...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.