Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2010, 09:12
Verwijderd
Haha ja, dat kan je dag wel goed maken, mooie exclusieve auto's. Deze zag ik laatst bij de AH XL:


Dat maakt het boodschappen doen toch weer net wat leuker
Advertentie
Oud 09-04-2010, 13:05
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Haha, dat was een seat leon die mij met zeer hoge snelheid ging inhalen over een doorgetrokken streep (de tegenliggers gingen gelukkig remmen). Enkele kilometers verderop waren we precies even snel in de parkeergarage van het ziekenhuis, terwijl hij de hele weg had lopen duwen en asociaal doen, en ik gewoon normaal reed, een beetje langzaam zelfs.
Oh en toen hij zijn auto had geparkeerd ging hij heel rustig aan doen, had hij helemaal geen haast meer, ik dacht even toen ik zag dat hij ook naar het ziekenhuis ging dat hij misschien wel een spoedgeval had ofzo maar kennelijk niet .
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 10-04-2010, 17:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat dat de vrachtwagen was die mij op de snelweg bijna van de voeten reed omdat meneer toch besloot niet de afrit op te rijden en over het puntstuk heen de afrit verliet en de baan weer opreed. Serieus, hoe moeilijk is het om de goede afrit te nemen, er staat van tevoren 3x een bord met daarop de richting aangegeven.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-04-2010, 18:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik had laatst een spookrijder. Dat ging maar net goed, want ik kwam de linkerbaan op steken vanaf een zijstraat (op een weg met eenrichtingsverkeer) en vlak na de zijstraat zat een bocht, dus ik zag hem ook niet aankomen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 10-04-2010, 18:38
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Haha ja, dat kan je dag wel goed maken, mooie exclusieve auto's. Deze zag ik laatst bij de AH XL:
[afbeelding]


Dat maakt het boodschappen doen toch weer net wat leuker
Het is vooral leuk als je ze tegenkomt waar je niet verwacht. Die DB9 reed gewoon in Haarlem op de Vondelweg

Zo hebben we ook al een keer een Lamborghini Gallardo in één of ander dorp midden in Tsjechië gespot
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 12-04-2010, 21:08
Ivo
Ivo is offline
Hmm, vanmorgen reed er een zeer asociaal figuur 15 kilometer over de vluchtstrook langs het langzaam rijdende verkeer op de A27. Om er vervolgens bij het tankstation af te gaan. Vreemde was dat hij nauwelijks sneller reed dan het verkeer op de snelweg. Op die 15 kilometer was ie hooguit 1km op mij uitgelopen. En af en toe liep ik zelfs weer wat op hem in, terwijl ik gewoon de hele tijd op de rechterrijstrook reed.

Ik vond het nogal merkwaardig... Tank leeg zou een slap excuus zijn, dan rij je niet eerst 2 afritten voorbij waar onderaan de afrit vrijwel direct een tankstation is.
Oud 13-04-2010, 21:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Iemand die de afrit ging halen via de vluchtstrook. Ik ben blij dat ik zelfs spiegel als ik de afrit op ga, want anders was ik tegen hem aan gereden. Hij reed namelijk ook niet bepaald langzaam.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-04-2010, 21:29
Verwijderd
Iemand die niet snel genoeg zag dat er op de linkerbaan mensen stilstonden voor het licht linksaf, en hij rechtdoor wilde en zich dus maar even in die halve meter voor mijn auto propte.

Klojo. Aangezien ik de toeter nog niet kon vinden, heeft mn instructeur dat gedaan, maar de middelvinger omhoog ging wel goed.
Oud 13-04-2010, 21:29
Verwijderd
ik rij sinds kort in een chevrolet matiz, als vervangend wagentje. Merde wat is dat kreng traag zeg. De eerste keren dat ik de snelweg op wilde, dacht ik echt dat ik het niet zou halen. Wat dus tot gevaarlijke toestanden leidde...

Kan niet wachten tot het vrijdag is...
Oud 13-04-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Het is vooral leuk als je ze tegenkomt waar je niet verwacht. Die DB9 reed gewoon in Haarlem op de Vondelweg

Zo hebben we ook al een keer een Lamborghini Gallardo in één of ander dorp midden in Tsjechië gespot
Kom je vaak in Haarlem? ;x

Ik zie redelijk vaak wat exclusieve auto's rijden hier hoor.
Oud 13-04-2010, 22:39
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Mijn oma woont er, en ik speel altijd voor chauffeur als ze weer eens bij ons langs komt En ik kom er dan ook voor bezoekjes en soms huishoudelijk hulp en zo. Maar los van de routes die ik naar haar huis moet/kan rijden ken ik Haarlem eigenlijk verder niet
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 14-04-2010, 16:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline


niet echt een wegpiraat maar wel behoorlijk onhandig:
Een rotonde met bepaalde stukken die je moet volgen voor een bepaalde richting, waarbij je voor rechtdoor twee banen kan nemen (de rechtse, blauwe, kan je ook mee naar rechts). (de rotonde in kwestie ziet er bijna zo uit, al heeft ie maar 3 uitgangen (maar eentje komt van de snelweg A1 dus hebben ze een rotonde aangelegd voor de drukte))

Ik was de rode lijn, en misschien 2 meter voor me zit iemand in de auto op de blauwe lijn, klaar om de rotonde te nemen, maar bedenkt zich net, over het verdrijvingsvlak heengaand, dat ie voor mij ook de rode baan wilde nemen, wat dus nergens voor nodig was. Moest nog flink remmen! Er reed ook nog iemand een aantal meter voor mij dus hij propte zich er net tussen. Kan zijn dat ie dacht dat de rechterbaan alleen voor rechts was maar dat wordt toch duidelijk aangegeven vantevoren!
Oud 14-04-2010, 17:22
Verwijderd
Die turborotondes zijn ook redelijk onoverzichtelijk als je ze niet vaak tegenkomt. En als de TomTom dan zegt dat je in de linkerbaan moet zitten, ja, dan lijkt het al gauw op een Olympische 10 km.
Oud 14-04-2010, 18:39
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Hulde voor de paint, btw
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 16-04-2010, 08:43
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline


vooral die rotonde zelf was erg veel werk
Oud 27-04-2010, 15:17
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
eergister was ik t, dr stond op de afrit naar luik/leuven vanaf de ring brussel blijkbaar een korte file omdat 2 autos net op elkaar waren gebotst op de linkerbaan (afrit had twee rijstroken). ik ben gewend daar gewoon met de volle snelheid op af te gaan maar blijkbaar vond niemand het nodig om alarmlichten aan te zetten, tging net goed!
Oud 04-05-2010, 20:22
Verwijderd
Overal langs de nederlandse wegen stond op matrixborden aangegeven, dat als je wilde herdenken, dat je een parkeerplaats moet opzoeken... Uiteraard stonden er weer idioten op de vluchtstrook
Dan vraag ik me toch af bij welke afslag die lui hun hersens hebben laten liggen...
Oud 04-05-2010, 21:27
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Jij bent niet er niet voor gestopt verder?

Ik heb dat één keer moeten doen, drie jaar geleden toen ik vrienden naar huis bracht. Zaten we ook om die tijd in de auto. 10 voor 8 de parkeerplaats van een tankstation langs de snelweg opgereden, tegen de tijd dat het 8 uur was stond het drie rijden dik helemaal vol. Best wel indrukwekkend dat er nog zoveel mensen waarde aan hechten
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 04-05-2010, 21:51
Verwijderd
Nee, ik kon zo snel geen tankstation meer bereiken. En om nu 15 minuten daar te wachten vond ik ook wat ver gaan

Volgend jaar nieuwe kansen
Oud 04-05-2010, 22:08
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ah oké Als het op zo'n moment niet mogelijk is dan houdt het helaas op, dat is een afweging die je dan moet maken. Doorgaans ben ik persoonlijk liever rond die tijd dan niet onderweg
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 05-05-2010, 09:01
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik reed laatst weer de E19 Brussel-Antwerpen, en ik reed op de linkerbaan. Liet even iemand een baan rechts van mij de persoon voor haar inhalen, want zo beschaafd ben ik dan wel. Wel in de veronderstelling dat ze weer rechts ging rijden daarna. Dat deed ze dus niet. Ze reed op zich wel een beetje tempo maar ik wilde gewoon harder rijden en nou zat ik daar achter vast. Ze bleef wel een aantal minuten zo links rijden. Ik heb echt niet gebumperkleefd of geseind met lichten ofzo, ik zat er gewoon achter te vloeken.

Dat vloeken hield heel hard op toen er ineens 2 politiemotoren tussen de rijbanen van beide richtingen(soms heb je daar zo'n heel groot stuk ertussen, waarbij de vangrail voor een deel weg is zodat mensen die in het midden staan beide kanten op kunnen) aan het patrouilleren waren.
Bedankt mevrouw voor het mij laten afremmen
Oud 05-05-2010, 23:55
Verwijderd
Hey Louis, voor jou als militair is het toch (ongeschreven) regel dat je móet stoppen?
Oud 06-05-2010, 07:44
Verwijderd
als ik in tenue had gereden wel ja.
Maar ook hier geldt: als je niet op een veilige manier kan stoppen, moet je doorrijden. En zomaar langs de weg gaan staan is niet veilig, dus doorrijden.
Oud 21-05-2010, 20:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Een paar dagen geleden reed er iemand voor me op de uitvoegstrook van de snelweg en die was ruim 30 seconden bezig om zijn/haar gezichtsveld vrij te maken van een viertal heliumballonnen die los door de auto vlogen...
En daarnet stond er een gebakje met twee erg typerende typetjes erin bij het stoplicht achter me. Ik stond op de baan voor rechtdoor. Op dat punt is er ook een baan voor naar links en een baan voor naar rechts (waarbij je bij die laatste vrije doorgang hebt zonder stoplicht). Het meisje stopt achter me, met haar knipperlicht naar rechts. Op het moment dat het groen wordt (alleen voor rechtdoor, niet voor links), verandert ze dit in haar linkerknipperlicht en crosst zo vrolijk dat kruispunt over naar links. De andere weggebruikers stoppen wel, hoor...
Oud 26-05-2010, 07:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Vanmorgen, motorrijder die met zijn voorwiel bijna naast mijn achterwiel reed, dus ik tik even mijn rem aan (zonder af teremmen, alleen even lichtjes aan) want ik ben echt niet gedient van mensen die dat doen. Meneer reageert niet, haalt me zodra er een cm ruimte was in, dus ik kijk even opzij om te zien watvoor figuur dat is, snijdt hij mij af en gaat meteen op de rem staan, dus ik moet in de ankers. Vervolgens gaat hij hetzelfde doen bij mijn voorganger. wát een achterlijke mongool...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-05-2010, 08:50
Verwijderd
motorrijders... Daar heb ik ook last van sinds de lente echt weer begon. Denken bijna allemaal dat ze onkwetsbaar zijn of zo. Ik maak dus ook zoveel mogelijk ruimte voor ze. Niet omdat ik zo sociaal ben, maar als ze zich te pletter willen rijden, vind ik dat dikke prima, hoe minder van dat tuig op de weg, hoe beter, maar dan in vredesnaam toch niet tegen mijn auto. Zonde van mijn auto, zonde van mijn humeur. En ja, ik vind mijn auto, en mijn humeur waardevoller dan het leven van een klapmongool die teveel bevoegdheden heeft.

On-topic: behalve de gebruikelijke bumperklevers niet veel meegemaakt. Wat wel helpt: een stoot geven met je ruitenvloeistof. Zeker in dit weer heel aannemelijk te maken omdat er nogal wat insecten op je voorruit vliegen.
Oud 26-05-2010, 09:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik had hem wel ruimte willen geven, maar het was druk op de weg, dus zijn gedram kan ik ook niet plaatsen, ik kan niet harder rijden dan de rest van de mensen voor me. Op zulke momenten zou ik wel een cameraatje in mijn auto willen ofzo, nummerbord noteren en naar de politie. Ik vind het gewoon zó gevaarlijk *ril*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-05-2010, 14:41
Verwijderd
ik heb ontdekt dat mijn alarmlichten automatisch afgaan als ik een noodstop moet maken. Maar mijn hemel, dat ging wel ten koste van mijn adrenaline voor een jaar.

Het ging als volgt: ik haalde met +/- 120 een vrachtwagen in, en een of andere flapdrol schiet vlak voor ik de vrachtwagen in ga halen er nog even tussen. Ik denk dat er niet meer dan 40 centimeter tussen mij en hem zat. Dat was echt heel erg schrikken.
Oud 27-05-2010, 15:19
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Dat eerst is (bij moderne auto's) al vrij normaal

Dat tweede niet
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 28-05-2010, 21:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Dat tweede gebeurt toch ook met enige regelmaat.

Mensen die denken dat iedereen voor hen moet wijken zijn inderdaad flink irritant. Nee, als ik een vrachtwagen aan het inhalen ben kan ik inderdaad niet in het niets oplossen, hoe hard de passat-bestuurder achter me dat ook wil, en hoe veel vertraging hij ook heeft als hij enkele seconden 125 rijdt in plaats van 160. En dat alles door mij...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-05-2010, 08:28
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
motorrijders... Daar heb ik ook last van sinds de lente echt weer begon. Denken bijna allemaal dat ze onkwetsbaar zijn of zo. Ik maak dus ook zoveel mogelijk ruimte voor ze. Niet omdat ik zo sociaal ben, maar als ze zich te pletter willen rijden, vind ik dat dikke prima, hoe minder van dat tuig op de weg, hoe beter, maar dan in vredesnaam toch niet tegen mijn auto. Zonde van mijn auto, zonde van mijn humeur. En ja, ik vind mijn auto, en mijn humeur waardevoller dan het leven van een klapmongool die teveel bevoegdheden heeft.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zo zijn niet alle motorrijders!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 30-05-2010, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zo zijn niet alle motorrijders!
Dat weet ik lieve schat, ik kom ook steeds vaker motorrijders tegen die wel normaal kunnen rijden. Alleen het geteisem met een roze papiertje overtreft kwantitatief helaas nog steeds de normale motorrijders.
Oud 30-05-2010, 11:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik kwam van de week ook weer een motorrijder tegen met een doodswens .
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 31-05-2010, 20:35
Verwijderd
Vandaag toch wel heel erg lomp. Zo'n huismoedertje in een veel te grote auto, die verrekte om goed uit haar doppen te kijken, en mij gewoon van de weg af, de vluchtstrook opdrukte. En toen ik met de claxon aangaf wat ik daarvan vond, gebaarde de trol dat IK moest uitkijken.
Huismoeders die niet kunnen rijden, moeten ze net als bejaarden en stoere kippen met opgefokte auto's een permanent rijverbod opleggen als er meer dan 1 voertuig op de weg is.
Oud 02-06-2010, 20:33
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Dat ben ik!

Ik heb net rijles en ik ben nog niet zo goed in het rijden gedeelte. Ik moest stoppen langs de kant van de weg en toen reed ik bijna tegen een lantaarnpaal aan en raakte ik zo in paniek dat ik "stop" riep, in plaats van gewoon te remmen. Ook rij ik continu bijna tegen spiegels aan, en rij ik veel te hard. Oh, en ik heb ook nog tegen het verkeer in gereden.

Maar nu mag het nog.


Oh, oh, en een 45km/h autootje haalde mij in met +-95km/h op een 80km/h weg. Ik reed al 85 ofzo.
Oud 03-06-2010, 10:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
.... ik hoop dat dat nog goed gaat komen dan
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-06-2010, 13:36
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Er zijn een handjevol auto's met stembediening, maar dat is meer voor zaken als de airco, radio en dat soort dingen. Remmen doen ze volgens mij nog niet op bevel
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 03-06-2010, 13:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline


Maar waarom grijpt de instructeur dan niet in?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-06-2010, 22:19
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Deed hij wel, uiteindelijk, er zat nog 10 cm tussen de auto en de lantaarnpaal. En toen moest hij wel een beetje lachen. Hij is zo awesome!
Oud 04-06-2010, 15:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag niet echt grote wegpiraten gezien, maar me wel geërgerd aan al die weggebruikers die ik tegenkwam die geen richting aangaven.
Oud 07-06-2010, 11:48
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Om het een wegpiraat te noemen vind ik een beetje ver gaan, maar ik reed vandaag achter iemand bij wie de remlichten constant bleven branden (ook bij het optrekken). Ik heb een aantal maal geseind maar dat is ook niet iets wat je makkelijk duidelijk kan maken. Maar erg handig is het niet.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 07-06-2010, 13:54
Verwijderd
Pas geleden een fietser (zo'n nepwielrenner) die sneller ging fietsen en toen achter mijn auto kwam hangen, midden op de rijweg. Als ik had geremd, had hij er knal tegengezeten. Idioten ook.
Oud 07-06-2010, 18:12
Ivo
Ivo is offline
Vandaag was dat de vrachtwagenchauffeur die met een verhuiswagen van SAAN reed. Bij het invoegen helemaal aan het begin van de invoegstrook richting aangeven en met 70 km/u blind naar links sturen, terwijl ik op dat moment al naast hem reed en er achter mij een zee van ruimte was.
Om het nog spannender te maken, reageerde deze wegpiraat ook niet op geluid- en lichtsignalen van mijn kant, terwijl ik via de spiegels van de wagen toch duidelijk het hoofd van de chauffeur kon zien. Hij mij dus ook, maar hij bleef maar doordrukken. Gelukkig kon ik mijn auto er tussen proppen op de rijstrook naast me, weliswaar op een wat minder strakke manier.
Oud 07-06-2010, 20:46
Verwijderd
Hmm sommige vrachtwagen chauffeurs maken het inderdaad bont. Bijna alle chauffeurs van Peter Appel, rijden over de A10 als volslagen malloten. 90 waar je 80 mag in de traject controle, altijd in de middenbaan, bumperklevend, en alles en iedereen wegdrukkend.

Ik snap best dat ze liever wat eerder voorsorteren, maar 10 kilometer van te voren al in de goede baan rijden, en dan liefst zo snel dat ze de meest linkse baan inhalen, is gewoon gevaarlijk.
Oud 08-06-2010, 18:43
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
.... ik hoop dat dat nog goed gaat komen dan
Ik had gisteren rijles en het ging heel goed en hij was ook heel positief. :D


On topic: Een scootmobiel haalde mij rechts in (door de berm) en schoot te ver door toen ze weer de weg op wilde en kwam toen tot stilstand tegen een boom.

Die oude mensen toch tegenwoordig.
Oud 08-06-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik had gisteren rijles en het ging heel goed en hij was ook heel positief. :D

On topic: Een scootmobiel haalde mij rechts in (door de berm) en schoot te ver door toen ze weer de weg op wilde en kwam toen tot stilstand tegen een boom.

Die oude mensen toch tegenwoordig.
hilarisch
Oud 09-06-2010, 17:58
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik zat als passagier in de auto en de chauffeur reed vol achteruit een kruising op....en daar kwamen 2 fietsers die hij niet had gezien. Gelukkig de fietsers hem wel
__________________
niet alleen =)
Oud 09-06-2010, 20:22
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vriendin van mij vertelde net dat ze getuige was van een ongeval. Auto reed veel te hard en door rood, en raakte iemand die optrok bij het groene licht. Woeps.
Ik zelf heb vandaag alleen maar twee keer het geval 'driebaans snelweg, iemand rijdt links en iemand rijdt rechts en men gaat tegelijk naar de middelste baan' gezien voor me. Ging twee keer goed, gelukkig.

Laatst gewijzigd op 10-06-2010 om 17:06. Reden: Het leek net of ik 2x bijna gebotst had, maar ik had het dus alleen maar gezien :)
Oud 10-06-2010, 15:03
Verwijderd
ikzelf met stip op nummer 1. 4 keer door rood gereden. 4 keer gewoon niet goed zitten opletten.

Goddank was er tot 4 keer toe niemand op de plaats waar ik door rood reed, anders had het nog naar kunnen aflopen.


Het is tijd voor vakantie. Echt ff tot rust komen.
Oud 10-06-2010, 17:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Een fietser: vader lopend naast fiets, met kind van een jaar of 6, ook lopend ernaast. Ze stonden in de berm van een 80km weg met aan twee kanten bomen en een verhoogde berm, en gingen dus serieus rennend tussen de auto's door oversteken... Dan ben je als vader toch ook niet goed bij je hoofd in de avondspits.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.