Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2010, 21:24
Verwijderd
Ja, dat soort systemen zal een optie blijven totdat ze in Brussel wakker worden en beseffen dat die systemen veel verkeersslachtoffers kunnen schelen Zoveel kost het trouwens niet hoor, relatief gezien dan
Advertentie
Oud 20-03-2010, 07:22
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Jazeker, die systemen zijn al een jaar of 10 verkrijgbaar op de duurdere modellen van de zogeheten premium-merken.
Goh, dat wist ik helemaal niet.

Maar ik denk niet dat hij dat had, want was een oud afgetrapt caddy-achtig ding.
Ik vind het gewoon altijd wel geinig om zoiets te zien, iemand die zich compleet loopt op te fokken terwijl we precies tegelijk voor hetzelfde stoplicht komen te staan, terwijl ik gewoon normaal doe.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 20-03-2010, 07:48
Verwijderd
Hehe, dat zal gewoon de persoon zelf zijn geweest dan
Oud 20-03-2010, 13:09
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
De vrachtwagen die iets van z'n lading verloor op de snelweg. Waardoor ik uit moest wijken, m'n auto in de slip raakte en dit het gevolg was:




Vrachtwagen is uiteraard doorgereden .
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 20-03-2010, 13:34
Verwijderd
Nou ja, dat lost wel je koppakkingsprobleem op
Zuur hoor, hoe is het afgehandeld?
Oud 20-03-2010, 13:38
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Nou ja, dat lost wel je koppakkingsprobleem op
Ik wou dat ook net zeggen

Maar dat is wel erg zuur, al het het nog een stuk erger af kunnen lopen zo te zien Vrachtwagen moet toch wel te traceren zijn? Via getuigen of anders de lading die eraf is gedonderd?
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 20-03-2010, 14:26
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Het is nog lang niet afgehandeld, auto staat bij het bedrijf die hem heeft weggesleept. Ik voorspel weken/maanden aan brieven heen en weer sturen.
Er is nog iemand voor me de richting uit gereden waar de vrachtwagen heen ging, maar die heeft hem niet meer kunnen vinden .

De politie wilde overigens geen proces verbaal opmaken
Zojuist bij het politiebureau geweest, zeggen ze doodleuk dat het al vast is gelegd, maar dat aangifte doen verder niet nodig is
Toen ik zei dat ik dat wel wilde, weigerde ze dit
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 20-03-2010, 14:30
Verwijderd
Kun je niet online aangifte doen dan?
Oud 20-03-2010, 14:35
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Kun je niet online aangifte doen dan?
Nee, dat kan niet voor zulke zaken.
Maargoed, ik heb in ieder geval m'n best gedaan, hoop dat ik nog wat terugkrijg van het waarborgfonds
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 20-03-2010, 15:17
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Hehe, dat zal gewoon de persoon zelf zijn geweest dan
Probably

@MTpower:
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 20-03-2010, 16:59
Verwijderd
kutman MT...
Das wel een beroerd begin van het weekend zo.
Oud 21-03-2010, 01:22
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Had er vandaag nog een die op gevaarlijke wijze een vrachtwagen inhaalde op de snelweg. Ik zat schuin achter links op de baan links van de vrachtwagen. Wil die mafkees nog net even snel inhalen. Er was maar heel weinig ruimte en hij ging al direct naar links na het aanzetten van zijn knipperlicht ipv even te kijken of het wel kon. Toen werd het dus hard remmen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 21-03-2010, 11:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
De vrachtwagen die iets van z'n lading verloor op de snelweg. Waardoor ik uit moest wijken, m'n auto in de slip raakte en dit het gevolg was:

[afbeelding]



Vrachtwagen is uiteraard doorgereden .
Damn, dat is mooi klote.
Hoe komen ze er trouwens bij dat jij geen aangifte mag doen? Dat lijkt me een typisch geval van werkweigering, wat in de meeste beroepen toch funest is voor welk arbeidscontract dan ook. Is dit bij de politie anders?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 21-03-2010, 12:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Damn, dat is mooi klote.
Hoe komen ze er trouwens bij dat jij geen aangifte mag doen? Dat lijkt me een typisch geval van werkweigering, wat in de meeste beroepen toch funest is voor welk arbeidscontract dan ook. Is dit bij de politie anders?
Ze konden om een of andere vage reden geen aangifte doen omdat er al een registratie van was gemaakt, volgens de politie was dit genoeg voor de verzekering e.d.
Toen ik zei dat ik toch aangifte wilde doen weigerde ze dit gewoon omdat dat volgens hun niet nodig was, terwijl er volgens mij toch wel sprake was van een misdrijf (doorrijden na een ongeval) en aangifte daarom toch wel verstandig was
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 21-03-2010, 17:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, ik had inderdaad ook graag aangifte gedaan... Nou ja, als het op die manier met de verzekering te regelen valt heb je natuurlijk voor jezelf ook wat je hebben wilt (want je eigen spul op orde is toch het belangrijkste). Toch jammer.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-03-2010, 12:07
Ivo
Ivo is offline
Politie is dan heel fout bezig. Als jij je op het bureau meldt om aangifte te doen, dan is de politie wettelijk verplicht om de aangifte op te nemen.

Maar ja, de agent z'n koffie stond waarschijnlijk koud te worden en dat is natuurlijk veel belangrijker dan je werk doen.
Oud 22-03-2010, 12:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik vond het ook al erg wazig allemaal...
Maargoed, auto wordt vandaag of morgen afgeleverd bij een sloopbedrijf hier in de buurt. Daar mag ik dan nog wat onderdelen van de auto afhalen (geluidsinstallatie, remmerij rondom, uitlaat, dashborddelen etc)
Misschien dat ik nog een paar honderd vang voor die zooi
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 22-03-2010, 14:24
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Sommige mensen kunnen gewoon écht niet parkeren hé... Pfff.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 22-03-2010, 16:11
Verwijderd
MTpower, klote zeg!

Laatste dagen betrekkelijk weinig raars gezien, ook al ben ik vrij veel op de baan geweest.
Oud 23-03-2010, 17:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Weer genoeg 'beleefd' vandaag...
Bijna een platte motorrijder van de achterkant van mijn auto kunnen schrapen. Ik reed links 120, er schuift een auto van rechts achter een vrachtwagen vandaan voor me, dus ik laat gas los en rem rustig naar zijn 90. De motorrijder achter mij vond het nodig om pas op het laatste moment ook te remmen en zat er dus heel dicht achterop. Direct daarna zie ik de matrixborden in de verte op 50 staan, en het rijtje voor me begon te remmen, dus ik rem mee richting stilstand. Maar die motorrijder kon dat dus niet bijhouden vanwege het gebrek aan afstand, dus die schoot de belijning in het midden op en ik ging een beetje over de linkerlijn. Toen paste het precies.
Op de terugweg nog een motorrijder gehad die het een goed idee vond om heel hard tussen twee rijstroken stilstaande auto's te rijden (ik schat dat-ie zeker 80 reed, mijn auto schudde helemaal toen hij langskwam). En daarna nog iemand die volgens mij problemen had met de handrem, want iedere keer kwam ze niet weg en begon ze verexcuserend te zwaaien.
Oud 23-03-2010, 19:08
Verwijderd
Een malloot die met 50 in ging voegen op de snelweg. En ik hing erachter, dus ik weet precies hoe hard ie reed. Probleem was ook nog dat het een korte invoegstrook was en ik dus mijn eigen leven moest wagen door achter hem aan te gaan.
Oud 23-03-2010, 19:44
Verwijderd
haha, vanmiddag in Amstelveen had een vrouw zichzelf klemgereden tussen een kraanwagen die nogal breed op de weg stond, en een rijtje geparkeerd staande auto's. Iedereen had kunnen zien dat dat niet paste. Wil niet weten wat de schade daarvan was...
Oud 24-03-2010, 13:56
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Geen wegpiraat in de zin van gevaarlijk, maar wel onbeleefd: 2 rijstroken tot de doseerlichten om op de snelweg in te mogen voegen. Motorrijder komt aan, rijdt over de middellijn tussen de rijen auto's door. Gooit 'm een auto of 5 voor de streep naar links, zodat hij een eigen plekje heeft in de rij. Zodra hij als tweede staat, ziet hij dat de auto rechts vooraan niet doorrijdt, dus slalomt hij naar dat plekje, zodat ze naast elkaar op de rechterbaan bij de streep staan. Die automobilist wist ook niet zo goed wat hij moest doen, dus bleef maar een extra keer wachten toen de motorrijder vertrok.
Volgens het bord mag er 'bij groen 1 voertuig' en er staat een flitskast. Ik zou denk ik ook maar zijn blijven staan, geen risico nemen op een bon...
Oud 24-03-2010, 18:42
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ah... lente bepaalde mooi-weer-motorrijders...
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 24-03-2010, 21:48
Verwijderd
Ja, motorrijders lijken vaak wel levensmoe. Ik ga me er niet meer over opwinden. Vroeg of laat valt de eerste dode weer te betreuren, en dan heeft de automobilist het weer gedaan. Tja, ander was de schuldige, daar ben je dan vet mee, als je voor de hemelpoort staat te koukleumen.
Oud 25-03-2010, 05:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Maar zelfs al is het compleet niet jouw schuld, toch blijf je er de rest van je leven last van hebben als door jouw aanwezigheid een motorrijder overleden is. En dat vind ik zo sneu voor de automobilist die dat overkomt.
Oud 25-03-2010, 15:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Sta ik netjes rustig te wachten voor een wegversmalling omdat er auto's van de andere kant komen, wil ik weer wegrijden slaat de motor af. Dus ik rustig herstarten, rijd weg, dacht er blijkbaar een busje dat ik daar voor jan lul stond te wachten en rijdt zo langs me heen de wegversmalling (en mijn auto) in. Deuk in het spatbord, bumper en knipperlicht beschadigd en aan de bijrijderskant de lak beschadigd. Gelukkig kon de jongeman die achter mij stond te wachten, getuigen dat mijn motor afsloeg en ik daar dus niet gewoon stilstond en zonder te kijken wegreed. Pff, schrik zit er goed in zeg.
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 25-03-2010 om 15:15.
Oud 25-03-2010, 15:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Oh, ben je lekker mee
Maar zou nog een lastige verzekeringskwestie kunnen worden. Ik kan zo 1,2,3 geen schuldige aanwijzen. Wegrijden vanuit parkeerstand betekent automatisch voorrang verlenen (tenzij je een lijnbus bent bij een bushalte binnen de bebouwde kom), maar echt parkeren was het niet want de motor sloeg gewoon af.
Succes ermee in ieder geval!
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 25-03-2010, 15:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ja, daarom ben ik ook zo blij met de getuige die achter mij stond. Heb ook zijn telefoonnummer, hij koos ook meteen mijn kant dus dat scheelt al een hoop. Nou ja, ik zie wel hoe het lopen gaat.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 25-03-2010, 16:09
Verwijderd
Je staat pas geparkeerd wanneer je langer dan 10 seconden stilstaat met een motor die uit is, dus dat valt allemaal wel mee
Oud 25-03-2010, 17:04
Verwijderd
Sommige mensen hebben gewoon geen geduld... Al hoor ik daar soms ook bij Maar kut voor je!

Vandaag eentje op de linkerrijbaan die niet snel kon rijden, niet kon optrekken en dat omdat hij 4 km verder linksaf moest. En toen een motor achter mij die steeds zijn motor liet optrekken (met dat geluid erbij) tot vlak achter mij, maar ik was ook gewoon rechtmatig aan het inhalen. Springt het licht op oranje, ik had kunnen stoppen, maar ik durfde het dus niet met die motor achter me. Die kon overigens wel een noodstop maken.
Oud 25-03-2010, 17:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Neko*: met een beetje pech krijg je allebei gedeelde schuld. Zo heb ik het ooit gehad bij een aanrijding waarbij we beiden bezig waren met een bijzondere verrichting. Mondeling kreeg ik een schuldbekentenis van de tegenpartij, maar die kwam natuurlijk nooit op papier en dus was de eigen schade voor ieder van ons zelf, werd besloten door de verzekeringsmaatschappijen.
Oud 25-03-2010, 19:55
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik kreeg ook een keer de schuld omdat ik uitgeweken was voor een zandvrachtwagen die mijn rijstrook ging bezoeken. Maar ik had hem niet geraakt, dus moest ik (nou ja, de verzekering dan) de lantaarnpaal betalen die ik wel had geraakt. Auto total loss, €2000 kosten aan de lantaarnpaal (incl €300 voor het omhangen van twee verkeersborden; zo'n baantje wil ik ook wel) en ik de schuld, omdat ik wél oplette en niet graag met 90 km/h frontaal op een vrachtwagen wilde botsen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 26-03-2010, 10:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ze konden om een of andere vage reden geen aangifte doen omdat er al een registratie van was gemaakt, volgens de politie was dit genoeg voor de verzekering e.d.
Toen ik zei dat ik toch aangifte wilde doen weigerde ze dit gewoon omdat dat volgens hun niet nodig was, terwijl er volgens mij toch wel sprake was van een misdrijf (doorrijden na een ongeval) en aangifte daarom toch wel verstandig was
Hm, misschien lag het eraan dat die vrachtwagen jou niet heeft geraakt? Hoewel, het was wel een deel van die wagen, natuurlijk. Maar dat was bij mij in elk geval toen, ik was toen met de fiets gevallen omdat ik heel erg moest remmen voor een auto die vlak voor mij de stoep opschoot (wat überhaupt al niet mocht), en toen zeiden ze dat ik geen aangifte kon doen omdat hij me niet echt had aangereden. Lastige dingen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-03-2010, 12:21
Pimoes
Avatar van Pimoes
Pimoes is offline
kdenk toch wel de scootertjap die haaientanden negeerde, een slag in me achterwiel reed, me toen uitschold voor klootzak en vervolgens hard weg reed toen er een agent aan kwam lopen (het gebeurde voor het pliessie bureau) jammer dat zulke gasten 16 werden voor het nieuwe brommercertificaat
Oud 27-03-2010, 12:56
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Sommige mensen kunnen gewoon écht niet parkeren hé... Pfff.
Dat slaat op de foto van MT...?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-03-2010, 13:35
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Dat slaat op de foto van MT...?
Nee, op mijn wegpiraat van de dag.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 27-03-2010, 18:46
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Een auto die op het fietspad reed. Waar ik ook reed. Op de fiets. En dan niet aan de kant willen. Met de auto. Op het fietspad.

Dus
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 28-03-2010, 14:55
Verwijderd
Op de A2 waren een paar klootviolen bezig elkaar het leven zuur te maken.
De ene wilde inhalen (en goed, dat deed die gozer niet netjes: geen knipperlichten, de manoeuvre was ook wel erg onzeker, te lang doen over het baanwisselen, voordat hij ging inhalen, al min of meer aan het bumperkleven, heel erg slingeren) en de ander gaf hem geen kans om uiteindelijk weer van rijbaan te wisselen, door steeds maar gas bij te geven, of terug te nemen. Heel kinderachtig. En ook gevaarlijk.
Toen die gozer dan eindelijk ingehaald had, ging hij spelen met zijn remlichten.

Tja.
Oud 01-04-2010, 17:35
Verwijderd
vandaag was ik dat.
Ik zag een auto van rechts over het hoofd. Goddank deden zijn, en mijn remmen het meer dan uitstekend. Het scheelde niet veel.

Later hebben we bij een benzine station langs de A1 nog koffie gedronken, en konden we er om lachen. Op dat moment zelf keken we elkaar geschrokken, en hij mij boos, aan.
Oud 01-04-2010, 17:42
Verwijderd
goed bezig LA

ik heb vandaag wel enigszins asociaal gereden, maar echt wegpiraterig ... neuh
Oud 01-04-2010, 18:22
Verwijderd
Een of andere stakker die niet harder dan 30 binnen en niet harder dan 50 buiten de bebouwde kom durfde rijden. En hij had geen L en het was geen oud persoon. Zucht.
Oud 01-04-2010, 18:37
Verwijderd
oh ja, daar zat ik vandaag ook achter. ben er maar voorbij gegaan, want dat is echt TE irritant
Oud 01-04-2010, 21:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik overtreed veel meer regels op de fiets; door rood rijden, zonder licht rijden, geen richting aangeven, etc.
Ik zat zelfs te schelden op een automobilist die dom aan het doen was waardoor ik af moest stappen
Alles wat ik haat aan fietsers in de auto doe ik zelf ook op de fiets, en alles wat ik kut vind aan automobilisten op de fiets doe ik in de auto ook :hypocriet:

Maar ik ontken ook niet dat ik geen geweldige bestuurder ben
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 02-04-2010, 02:45
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Zonder licht rijden doe ik ook altijd. Dat wil zeggen: ze zitten er niet continu op maar zitten in mijn stuurtas Al gaan ze er wel gewoon op als het donker wordt. Stoppen voor rood doe ik wel altijd keurig, al is het aantal verkeerslichten in de regio voor fietsers erg laag. Zolang ik Emmen of Hoogeveen niet in hoef kom ik er principe eigenlijk maar heel zelden eentje tegen

Hand uitsteken hangt er vanaf. Rechts bijna altijd, daar hoef ik niet voor om te kijken. Links soms. Als ik ergens tussen de weilanden fiets en ik wil links dan moet ik toch eerst omkijken. Het is hier erg rustig fietsen dus vaker wel dan niet is er geen enkel verkeer in de buurt, en dan laat ik het nog wel eens zitten als er toch niets achter mij zit. En soms houd ik onder bepaalde omstandigheden liever beide handen aan het stuur. Verkeer dat voorrang heeft gaat in principe ook gewoon voor, tenzij een automobilist besluit mij voorrang te verlenen. Dat komt nog wel eens voor. Als hij voor mij stopt ga ik niet ook nog eens stoppen Hij stopt voor mij uit vrije wil en moet toch al opnieuw optrekken, mij kost dat veel meer moeite.

Wat ik wel een nadelig punt vind, en een risico wat ik zelf besluit te nemen, is dat ik soms door de mp3-speler een van achter opkomende auto pas opmerk op het moment dat hij al passeert. Zeker degenen die dat vlot of erg nauw doen schrik ik dan nog wel eens van, ook omdat er met wind nog wel eens een wat wankelige koers is
Hoewel alleen windgeruis in je oren je ook behoorlijk doof kan maken.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 02-04-2010, 17:46
Verwijderd
Hand uitsteken doe ik eigenlijk altijd op de fiets.
Oud 06-04-2010, 16:32
Verwijderd
Een asociaal persoon, ik stond al zeker 5 minuten te wachten tot ik langs kon bij een wegversperring aan mijn kant, komt er in de verte iemand aan, ik denk daar kan ik wel voor, dus niet, reed wat harder dan gedacht, komt hij eraan en laat me niet even voorschuiven, nee rijdt gewoon door. Stonden we dan. Gelukkig kon hij nog wat naar rechts, maar daar had ie ook niet zo'n zin in zo te zien.
Oud 08-04-2010, 16:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De (eerste) stadsbus die bij de halte stond. Die had (kennelijk?) problemen met instappende mensen, waardoor het erg lang duurde. De tweede bus die inmiddels ook bij de halte stond, kon daardoor niet meer weg. De achterkant van bus 2 blokkeerde de rijbaan zo'n 5 meter na een rotonde, nog bij de verhoogde middenberm. Daardoor konden de achteropkomende auto's niet voorbij en stond al gauw de rotonde én alle aansluitende wegen vol. Ik heb zo'n 5 minuten stil gestaan op die rotonde. Toen de voorste bus weer ging rijden, loste alles zich weer op.
Oh, en toen ook nog iemand die nog stond te wachten tot hij de rotonde op kon, die uiteindelijk slalommend tussen de auto's op de rotonde door reed omdat hij niet het pootje van de bussen hoefde te hebben. Die was redelijk opgefokt; het verbaasde me dat hij niemand geraakt heeft met zijn lompe rijgedrag.
Oud 08-04-2010, 21:23
Verwijderd
in de avondspits wil iedereen naar huis. Maar de motorrijder die zich met pure doodsverachting door de files slalomde was toch wel het toppunt. Niet gehinderd door enige vorm van subtiliteit raasde deze man tussen de file door. Daarbij links en rechts met middelvingers wapperend tegen de onverlaat die zijn auto niet snel genoeg aan de kant had om zijne hoogheid langs te laten. Uiteraard heb ik toen mijn auto expres een beetje naar het midden gestuurd, zodat hij heel fors moest remmen, om er voorzichtig langs te kunnen.

Voor dergelijk asociaal gedrag, maak ik op geen enkele wijze ruimte.

Of ik hiermee de wegpiraat ben, weet ik niet. Boeit ook niet. Hij had de ruimte om er langs te kunnen, maar niet op de manier zoals hij dat wilde.
Oud 09-04-2010, 02:08
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Geen wegpiraat, maar wel heel vaag:
Er was file op de A9 - afslag Haarlem-zuid - en ik stond daar op de rechter rijstrook tussen veel invoegend/uitvoegend verkeer (wat daar sowieso vrij chaotisch gaat, en sommige mensen forceren gewoon een plek zonder te kijken). Ik laat een vrachtwagen voor mij invoegen. Die laat iets later een Golf voor zich invoegen. Vervolgens staat het 5 minuten stil, draaien allebei de wagens de afrit Haarlem-zuid op en gaan daar op de vluchtstrook staan, stappen uit en gaan met elkaar praten. Geen van beide auto's had enige tekenen van schade, zag er sowieso ook niet uit alsof ze elkaar geraakt hadden, dus wat daar nou aan de hand was

Dag werd overigens goed gemaakt door een jaren '60 Jaguar en een Aston Martin DB9 En op de terugweg, want het was toch midden in de nacht en ik had geen haast, heb ik eens de afsluitdijk ipv de A1/A28 terug naar huis genomen vanuit Haarlem. Wat een verschrikkelijk rustige route is dat (dan) zeg, heerlijk
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.