Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2010, 12:44
Yrbn
Yrbn is offline
Hey allemaal, sinds kort heb ik een meisje leren kennen die ik echt heel leuk vindt. Ze zat vroeger bij mij op basasisschool en we gingen toen veel met elkaar om. Maar toen is ze op haar 10e verhuist naar het buitenland. Nu, 7 jaar later heb ik haar gevonden via internet en vanaf toen hebben we veel gepraat via msn. Naja toen leek ze me al erg leuk.

Deze vakantie goed nieuws gehad, ze zou naar Nederland gaan voor een half jaar. Vorige maandag is ze aangekomen, en toen is ze dinsdag een hele dag hier geweest. Veel gepraat en naar winkels geweest in dorpje. Zei ze dat ze volgende dag wel naar de markt wou, dus ik gevraagd of ze met me mee ging. Was ook erg gezellig ;p

Zaterdag gaan we naar de bios, en ik zou dan eigenlijk wel willen weten of ze mn vriendin wilt zijn. Ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dat aan ga pakken. En ik vraag me af of ik misschien beter eerst meer dingen met haar samen moet doen.

Dus mijn vraag: zal ik het gewoon proberen, of er nog mee wachten?
En tips over hoe ik het aan kan pakken zijn ook altijd welkom.

Nog een paar dingetjes:
- Ze omhelst me als ze hier is en als ze weer weggaat.
- Eerste dag had ze een T-shirt voor me uit 't buitenland, en ik een hangertje uit Turkije voor haar.
- Gister wat dichter tegen haar aan gaan zitten en dat vond ze blijkbaar niet erg, ze glimlachde ;p
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2010, 13:00
Verwijderd
Klinkt positief, al zou ik toch nog even afwachten hoe het verder verloopt, om niet alles te snel te laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 13:54
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Klinkt allemaal wel tof enzo, maar weet je zeker dat je een vriendin wilt als je weet dat ze over een paar maanden weer naar het buitenland vertrekt? Zoiets lijkt me dan heel erg lastig om te onderhouden.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 14:10
Yrbn
Yrbn is offline
Ja zeker, als ik het niet zou willen zou het waarschijnlijk lang gaan duren voordat ik iemand anders gevonden heb die zoals zij is. Een half jaar ga ik wel volhouden, want daarna wilt ze weer terug komen naar Nederland. Ze moet nog half jaar terug om haar school daar af te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 14:23
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Dan sluit ik me aan bij linooz
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 07:47
Yrbn
Yrbn is offline
Oke bedankt, zou ik haar al wel kunnen vertellen wat voor haar voel? Of kan ik daar ook beter mee wachten?

Ik heb het vlinder gevoel al te pakken, en als ze hier een dag niet is begin ik me te vervelen en alleen maar aan haar te denken. Vindt het echt fijn dat we veel dezelfde interesses hebben en dat we wat gemeen hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 10:09
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Je hoeft het allemaal niet te vertellen, als je vindt dat je haar kunt kussen, dan doe je dat, je moet niet zoals op de basisschool verkering vragen en dan hoogstens eens een keer handje vasthouden.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 10:15
Yrbn
Yrbn is offline
Nee I know, was ook niet van plan echt verkering te vragen, maar thnx. Nu wachten op een goed moment om haar te kussen dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ze vond me leuk, heeft nu een vriend, ik twijfel/hoop
Worteltjes
25 18-08-2011 20:56
De Kantine Weerwolfspel #28
Saarah
500 31-01-2007 16:45
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #30
Verwijderd
489 14-06-2005 20:05
Algemene schoolzaken Ik zoek maar weer eens een andere opleiding (poging 80)
AJMouse
52 16-10-2004 17:59
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL-V?
Tandpasta
499 28-11-2003 22:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.