Oud 11-08-2002, 19:57
2young2live
2young2live is offline
zo ik heb weer s wat getekend;



dit is dezelfde alleen donkerder, maar ik vond haar linkeroog (voor jou rechts dus ) zo cool uitgekomen, lijkt net echt...

__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2002, 20:45
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Wow... mooi! ^_________^
Dat haar... sjugt
Er kloppen alleen een paar dingetjes niet met dat 3/4-aanzicht geloof ik. Scheiding is schuin (neem aan dat ie recht bedoeld is), neus zit ook btje scheef en kin snap ik ook niet helemaal. Ogen zitten iets te recht volgens mij, moeten met bolling van het gezicht meegaan. MIsschien doe je het al hoor, maar tis altijd handig als je eerst eivorm tekent en dan de sym(m?)etrielijnen dr op tekenen enzow. Helpt bij mij vaak wel, dan zit alles niet zo extreem scheef. Oja, hand is iets te klein geloof ik, zit er wel maf uit. Wel erg goed getekend die hand... Alleen de pols is iets te dik, mgoed, das geen hand.
Mja, kheb weer genoeg gezeurd over pietluttigheden. FF voor de duidelijkheid: veel kritiek betekent bij mij niet dat ik de tekening niet mooi vind, sommige mensjes hier denken dat soms namelijk.
Keep going... je hebt echt wel talent.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:51
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:
Wow... mooi! ^_________^
Dat haar... sjugt
Er kloppen alleen een paar dingetjes niet met dat 3/4-aanzicht geloof ik. Scheiding is schuin (neem aan dat ie recht bedoeld is), neus zit ook btje scheef en kin snap ik ook niet helemaal. Ogen zitten iets te recht volgens mij, moeten met bolling van het gezicht meegaan. MIsschien doe je het al hoor, maar tis altijd handig als je eerst eivorm tekent en dan de sym(m?)etrielijnen dr op tekenen enzow. Helpt bij mij vaak wel, dan zit alles niet zo extreem scheef. Oja, hand is iets te klein geloof ik, zit er wel maf uit. Wel erg goed getekend die hand... Alleen de pols is iets te dik, mgoed, das geen hand.
Mja, kheb weer genoeg gezeurd over pietluttigheden. FF voor de duidelijkheid: veel kritiek betekent bij mij niet dat ik de tekening niet mooi vind, sommige mensjes hier denken dat soms namelijk.
Keep going... je hebt echt wel talent.

ik heb bij deze wel eerst de eivorm getkend en dan de lijnen maar dat helpt niet echt want ik teken de lijnen gewoon scheef , en alles is een beetje scheef inderdaad maar omdat dit de eerste tekening was die ik een beetje gelukt vond wou ik het niet gaan verpesten door verbeteringen, want dan gaat het mij júist fout
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 23:36
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
hmmmm....
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 10:02
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
2young2live schreef:



ik heb bij deze wel eerst de eivorm getkend en dan de lijnen maar dat helpt niet echt want ik teken de lijnen gewoon scheef , en alles is een beetje scheef inderdaad maar omdat dit de eerste tekening was die ik een beetje gelukt vond wou ik het niet gaan verpesten door verbeteringen, want dan gaat het mij júist fout
Lol... zoiets dacht ik al. Mja... moet je maar btje gaan oefenen op rechte symmetrielijnen trekken he?
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 11:38
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
de hand is te klein(of ziet er te klein uit )

oog is idd in de 2e maar vin de rest van de tekening, de vorm enzow niet zo mooi..
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 15:02
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
De tekening is echt heel mooi. Ik stoor me niet aan de dingetjes die Gerito_Di_Mare opnoemt, alleen aan de hand die wat te klein is. Ook de donkere versie is mooi, komt een heel leguber sfeertje overheen.

Ja, klasse
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:20
2young2live
2young2live is offline
nou als we toch gaan zeuren over handen , dan heb ik er hier nog eentje

__________________
lopend met de fiets en heen weer terug

Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 19:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Woorden, daden [tijdelijke titel]
I C U
8 02-11-2005 15:03
Verhalen & Gedichten De verwelkte roos
Saarah
11 07-10-2004 18:17
Vrije tijd stadionliederen
diamondvoodoo
25 04-01-2004 15:59
Verhalen & Gedichten Vervolgverhaal: Moordzaken
Vlooienband
14 31-01-2003 20:15
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Krijg de kanker: Nederland!
Fellaci
30 28-01-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.