Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2011, 00:40
Kaka8
Kaka8 is offline
Sorry ik wist niet waar ik dit moest plaatsen maar ik heb morgen mijn eerste examen.
Die ik op laptop ga maken maar ik heb sinds vandaag het probleem dat mijn word documenten anders worden opgeslagen dan gebruikelijk.
Ik open de documenten met word maar ze worden opgeslagen als DOCX documenten en niet meer als word documenten.
Ik wil geen problemen krijgen met mijn laptop morgen, dus a.u.b. hulp.

Plus ik heb van de week een brief ontvangen dat laptops van te voren volledig opgeladen moeten zijn, moet ik hiervan aannemen dat daar geen stroomvoeding zit om mijn laptop op te laden?
Mijn laptop gaat maar 2 uur mee, terwijl een examen 3 uur duurt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2011, 06:14
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Sorry ik wist niet waar ik dit moest plaatsen maar ik heb morgen mijn eerste examen.
Die ik op laptop ga maken maar ik heb sinds vandaag het probleem dat mijn word documenten anders worden opgeslagen dan gebruikelijk.
Ik open de documenten met word maar ze worden opgeslagen als DOCX documenten en niet meer als word documenten.
Ik wil geen problemen krijgen met mijn laptop morgen, dus a.u.b. hulp.

Plus ik heb van de week een brief ontvangen dat laptops van te voren volledig opgeladen moeten zijn, moet ik hiervan aannemen dat daar geen stroomvoeding zit om mijn laptop op te laden?
Mijn laptop gaat maar 2 uur mee, terwijl een examen 3 uur duurt...
.docx kun je als 't goed is gewoon met Word openen hoor...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 09:17
Verwijderd
Je kunt het ook opslaan als .doc, als je wil, moet je even kijken onder 'opslaan als...'.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 09:19
Verwijderd
En dat van die batterij zou ik zeker navragen! Zoiets kunnen wij hier niet met zekerheid beantwoorden. Maar het klinkt als een probleem, dus ga er zsm achteraan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.