Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2005, 01:05
@kie
Avatar van @kie
@kie is offline
Aangezien jullie vast weten dat alle kunstenaarsbenodigdheden als papier, verf, penselen, klei etc ..etc.. niet te betalen zijn voor de gemiddelde student vraag ik mij af of jullie mogelijk een groothandel weten waar je als particulier deze spullen kunt kopen. Even voor de duidelijkheid: ik bedoel natuurlijk niet een 'gewone' kunstenaarsbenodigdhedenwinkel zoals bijvoorbeeld in Den Haag de Artifac.
Het liefst zoek ik een dergelijke zaak in de omgeving van Den Haag, maar als jullie er eentje weten die verder weg zit dan heb ik het er graag voor over om tegen een gereduceerd bedrag mijn materialen in te kopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2005, 12:44
Verwijderd
Ehm... Ik krijg altijd penselen, doeken, boeken, papier met verjaardagen, sinterklaas en kerst in overvloed. Verder heb ik een team van familieleden dat klaarstaat om promoties door te bellen en doeken mee te slepen ^^.
Momenteel hebben ze bij het Kruidvat weer goedkope doeken, Blokker ook. Xenos heeft zelfs grotere en vierkante in de promo en V&D heeft giga doeken, kwaliteit en betaalbare prijzen (maar beter tijdens het prijzencircus).
En voor de rest is het op de tanden bijten als je nieuwe van Goghpenselen nodig hebt of een linnen doek wil .
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 18:02
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Groothandels zijn niet voor particulieren maar voor bedrijven.

Meeste tekenzaken krijg je studentenkorting.

Bij de Macro kan je ook nog wel eens voordelig spullen halen zoals fixatief etc.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 17:53
@kie
Avatar van @kie
@kie is offline
Citaat:
rodina schreef op 21-03-2005 @ 19:02 :
Groothandels zijn niet voor particulieren maar voor bedrijven.

nee dat is niet helemaal waar, je schijnt bij bepaalde groothandels wel als particulier te kunnen inkopen (maar ja waar???) en zonodig heeft mijn vader wel een inschrijving van de kamer v koophandel (eigen zaak).

Maar in ieder geval dank voor alle tips en mocht je nog wel iets weten let me know!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.