Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2006, 23:41
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
In Rotterdam is ondertussen de pleuris uitgebroken onder de Feyenoord supporters... En dat is ook wel een beetje logisch. Ze eisen het aftreden van van der Herik en consorten.

Citaat:
Feyenoord-fans razend voor stadion

In Rotterdam zijn de rapen gaar. Enkele honderden, woedende Feyenoord-fans hebben zich vanavond na het nieuws dat Angelos Charisteas (Ajax) hun nieuwe spits wordt verzameld voor de hoofdingang van De Kuip. Zij willen onmiddelijk een verklaring.

Op de toonaangevende Feyenoord-fansites wordt het aftreden van voorzitter Jorien van den Herik geëist, maar ook het vertrouwen in beleidsmakers als Chris Woerts, Wim Jansen, Peter Bosz en Erwin Koeman is tot op het nulpunt gedaald. Het Jorien rot op en een variant hier op zijn overal op het internet te bespeuren.

Naast het feit dat Charisteas niet gezien wordt als een waardige opvolger van Dirk Kuyt, zijn de supporters extra geprikkeld door het feit dat de Griek van Ajax afkomstig is.

"Hij was nota bene vijfde keus bij Ajax! Dit is geen topspits!" zegt Steven op Feyenoord Netwerk. Mark zegt er op diezelfde website niet over uit te komen dat er opnieuw een speler bij een rivaal is gehaald. "Castelen, Green, Tiendalli (Ajax), Lodewijks, Lucius, Kolkka (PSV), Timmer, Huysegems en Vlaar (AZ) en nu Mr. Bean... Ik wil échte Feyenoorders!"

Daarnaast zijn de supporters boos omdat aan het begin van de avond op de officiële website van Feyenoord nog gemeld werd dat Vágner Love (CSKA Moskou) de nieuwe spits zou worden. "Denk je blij te zijn met een topspits, krijg je zo'n balverwerker", reageert een supporter. Tot slote ene Don Paul: "Mijn hart staat stil. Mijn mond open. Mijn haren recht overeind. Dit kan niet waar zijn!"
__________________
Zuur...
Advertentie
Oud 01-09-2006, 01:06
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
beetje overtrokken allemaal, als ze gewoon ff nadenken beseffen ze dat feyenoord allang geen topclub meer is en dus geen topspits kan aantrekken
Oud 01-09-2006, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Bertje B. schreef op 31-08-2006 @ 21:21 :
Terug naar Den Haag? Hij is begonnen bij de joden.
Erger nog, hij is op zijn veertiende van de jeugdopleiding van Feyenoord overgestapt naar 020.
Oud 01-09-2006, 11:25
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ergens hoop ik toch dat Kluivert weer helemaal op zal bloeien bij PSV... Maar ik weet niet of Koeman de juiste man is hem weer aan het voetballen te krijgen.

Trouwens geen linksbuiten voor AZ. Dat betekend 4-4-2 voor ons dit seizoen. En met 3 uitstekende spitsen is dat geen straf natuurlijk.
__________________
Zuur...
Oud 01-09-2006, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Scott Tracy schreef op 01-09-2006 @ 02:06 :
beetje overtrokken allemaal, als ze gewoon ff nadenken beseffen ze dat feyenoord allang geen topclub meer is en dus geen topspits kan aantrekken
Het gaat er niet om dat er geen topspits is aangetrokken, maar dat hij een afdankertje van ajax is
Oud 01-09-2006, 13:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
bootz schreef op 01-09-2006 @ 14:19 :
Het gaat er niet om dat er geen topspits is aangetrokken, maar dat hij een afdankertje van ajax is
Daar maken ze zich bij AZ niet zo druk om, lijkt het.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-09-2006, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-09-2006 @ 12:25 :
Ergens hoop ik toch dat Kluivert weer helemaal op zal bloeien bij PSV... Maar ik weet niet of Koeman de juiste man is hem weer aan het voetballen te krijgen.

Trouwens geen linksbuiten voor AZ. Dat betekend 4-4-2 voor ons dit seizoen. En met 3 uitstekende spitsen is dat geen straf natuurlijk.
Ik denk dat het een zegen voor AZ is, deze selectie is ideaal ovor 4-4-2.
Oud 01-09-2006, 13:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fides schreef op 31-08-2006 @ 14:02 :
Vagner Love naar Feyenoord
Mochten ze willen...
__________________
Zuur...
Oud 01-09-2006, 14:21
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-09-2006 @ 14:23 :
Daar maken ze zich bij AZ niet zo druk om, lijkt het.
Precies. Als hij zich net zo goed gaat spelen als De Cler, dan zou ik heel blij zijn met Charisteas.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 01-09-2006, 14:31
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-09-2006 @ 14:23 :
Daar maken ze zich bij AZ niet zo druk om, lijkt het.
Groot deel van de supporters was anders in eerste instantie niet blij met de komst van spelers als De Cler en Landzaat. Maar als ze zo presteren als deze jongens dan is het verleden snel vergeten/vergeven...

Maar de 5e spits van je aardsrivaal overnemen, als verlosser nogwel, zorgt voor onrust. Het is ook wel erg genant natuurlijk...
__________________
Zuur...
Oud 01-09-2006, 15:09
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
bootz schreef op 01-09-2006 @ 14:19 :
Het gaat er niet om dat er geen topspits is aangetrokken, maar dat hij een afdankertje van ajax is
als hij er straks 20 inlegt zijn jullie dat allang weer vergeten
Oud 01-09-2006, 17:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Charisteas is dus de man die Kuyt en Kalou moet doen vergeten... dat gaat hem nooit lukken.

Tja, en hoe Kluivert het gaat doen is maar afwachten. Denk dat het niet meer de super-Kluivert van de periode 1995-2000 is, maar je mag toch verwachten dat als hij bijvoorbeeld Oranje nog niet uit zijn hoofd heeft gezet hij er alles aan gaat doen om weer helemaal op te bloeien...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-09-2006, 18:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-09-2006 @ 15:31 :
Groot deel van de supporters was anders in eerste instantie niet blij met de komst van spelers als De Cler en Landzaat. Maar als ze zo presteren als deze jongens dan is het verleden snel vergeten/vergeven...
Ik heb het over afvaller Arveladze.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-09-2006, 18:23
Fides
Fides is offline
Hehe, die Feyenoorders hebben niet door dat hun halve selectie bestaat uit afdankertjes of ex-spelers van Ajax, PSV en AZ:
Timmer, AZ
Lodewijks, PSV
Greene, Ajax
Vlaar, AZ
Tiendalli, Ajax
Lucius, PSV
Huysegems, AZ
Kolkka, PSV
Charisteas, Ajax

Niet geheel toevallig ook allemaal aankopen van de afgelopen 2 jaren.
Oud 01-09-2006, 18:45
Bequiristain
Bequiristain is offline
Ik vind als Feyenoord supporter dat Charisteas een kans moet krijgen,natuurlijk was hij ook niet de eerste spits die ik in gedachte had als opvolger van Kuyt,zeker niet als er namen vallen zoals Cruz,Pizzaro,Klasnic en Love.
Het is niet anders,misschien gaat hij het wel heel goed doen,wie zal het zeggen?ik heb me geergerd aan die hersenloze gasten die ik tijdens het journaal van 18:00 hoorde praten met hun 120% anti-Ajax shirtje aan,die zetten de club weer mooi voor schut.
Het bestuur faalt natuurlijk wel,tijdens een overleg met supporters werd er gezegd dat er geen paniekaankoop gedaan zou worden,Charisteas lijkt me toch wel een paniekaankoop,niet omdat hij van Ajax komt maar omdat hij zowel bij Ajax als bij de club daarvoor Werder Bremen bankzitter was.Hij heeft zijn bekendheid te danken aan de goal in de finale van het EK in 2004 met Griekenland
Oud 01-09-2006, 19:50
Fides
Fides is offline
Laat het ook duidelijk zijn dat Charisteas geen slechte speler is. Ik denk dat hij kwalitatief weinig onderdoet voor Cruz of Zigic (die ook gepolst was).
Oud 02-09-2006, 03:14
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Kom op zeg, Cruz is wel een niveautje hoger dan Charisteas. Ik ben ook nog steeds overtuigd van de kwaliteiten van Harry, maar Cruz is Champions League niveau en Charisteas een trapje lager.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-09-2006, 19:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-09-2006 @ 04:14 :
Kom op zeg, Cruz is wel een niveautje hoger dan Charisteas. Ik ben ook nog steeds overtuigd van de kwaliteiten van Harry, maar Cruz is Champions League niveau en Charisteas een trapje lager.
Harry? Doel je daarmee op Charisteas of onze Harrie Gommans?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-09-2006, 19:56
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 01-09-2006 @ 19:45 :
Ik vind als Feyenoord supporter dat Charisteas een kans moet krijgen,natuurlijk was hij ook niet de eerste spits die ik in gedachte had als opvolger van Kuyt,zeker niet als er namen vallen zoals Cruz,Pizzaro,Klasnic en Love.

ik heb me geergerd aan die hersenloze gasten die ik tijdens het journaal van 18:00 hoorde praten met hun 120% anti-Ajax shirtje aan,die zetten de club weer mooi voor schut.
Die hersenloze gasten daarzo zullen wel meer voor hun club over hebben dan iemand die een paar keer per jaar met de trein vanuit een of ander boerendorp dat zelf geen bvo heeft, een thuiswedstrijdje tegen FC Nummer laatst komt bezoeken.
Oud 02-09-2006, 21:21
Supreme Dutch
"Dat hele verhaal dat Ajax misschien alsnog Champions League gaat spelen omdat er in Portugal een club naar de burgerrechter stapt"

Ik zou het echt super mooi vinden voor Ajax als ze zich alsnog kunnen bewijzen in de Champions League, maar de kans dat zoiets gebeurt is toch gewoon nihil? Hoe kan een voetbalbond nou 3 clubs die zich netjes gekwalificeerd hebben, het recht op spelen in de Champions League ontnemen omdat een andere club tegen de regelementen ingaat? Dat is toch belachelijk?! Het is wel een mooi dreigmiddel, maar het is aan de andere kant gewoon diefstal.. Tijd dat een burgerrechter tegen dit machtsspel optreed
Oud 02-09-2006, 22:43
Bequiristain
Bequiristain is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 02-09-2006 @ 20:56 :
Die hersenloze gasten daarzo zullen wel meer voor hun club over hebben dan iemand die een paar keer per jaar met de trein vanuit een of ander boerendorp dat zelf geen bvo heeft, een thuiswedstrijdje tegen FC Nummer laatst komt bezoeken.
Ze zullen best veel voor de club over hebben dat zeg ik ook niet,maar zoals ze zichzelf daar presenteerde kwam niet al te intelligent over en dat schept weer een verkeerd beeld van een voetbalsupporter.
En dat vind ik dus jammer,want niet iedereen denkt zoals die gasten.
Vind dat je in alle tijden je club moet steunen,ook als er spelers komen in wie je het niet ziet zitten of denken ze dat ze beter gaan spelen als ze uitgejoeld worden.
Oud 02-09-2006, 23:22
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 02-09-2006 @ 23:43 :
Ze zullen best veel voor de club over hebben dat zeg ik ook niet,maar zoals ze zichzelf daar presenteerde kwam niet al te intelligent over en dat schept weer een verkeerd beeld van een voetbalsupporter.
En dat vind ik dus jammer,want niet iedereen denkt zoals die gasten.
Vind dat je in alle tijden je club moet steunen,ook als er spelers komen in wie je het niet ziet zitten of denken ze dat ze beter gaan spelen als ze uitgejoeld worden.
Tsja, mjah, ook jij begrijpt wel dat een overgang van Ajax naar Feyenoord of andersom nogal gevoelig ligt
Oud 03-09-2006, 00:09
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 02-09-2006 @ 23:43 :
Ze zullen best veel voor de club over hebben dat zeg ik ook niet,maar zoals ze zichzelf daar presenteerde kwam niet al te intelligent over en dat schept weer een verkeerd beeld van een voetbalsupporter.
En dat vind ik dus jammer,want niet iedereen denkt zoals die gasten.
Vind dat je in alle tijden je club moet steunen,ook als er spelers komen in wie je het niet ziet zitten of denken ze dat ze beter gaan spelen als ze uitgejoeld worden.
Besef ook wel dat het werkloos arbeidersvolk is wat absoluut niets beters te doen hebben dan dagelijks doelloos naar de trainingen gaan staan kijken...
Die lopen er bij elke club rond, zeker bij traditionele top 3.
__________________
Zuur...
Oud 04-09-2006, 14:55
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Even terugkomend op de transfers van Mascherano en Tevez;


Citaat:
Verschillende clubs hebben een poging gedaan om Javier Mascherano en Carlos Tevez vast te leggen. Zowel Arsenal, Chelsea, Sevilla, AS Roma en Portsmouth konden echter niet aan de vereisten van het duo, dat bij West Ham United tekende, voldoen. Media Sports Investment, het bedrijf dat eigenaar is van de Argentijnen, heeft er commerciële belangen bij dat de spelers elke wedstrijd spelen.
(The Independent)

Daarnaast zou er nog een rijke Rus op het punt staan de hele zooi over te nemen. Alsjeblieft niet zeg
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-09-2006, 16:58
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 02-09-2006 @ 20:56 :
Die hersenloze gasten daarzo zullen wel meer voor hun club over hebben dan iemand die een paar keer per jaar met de trein vanuit een of ander boerendorp dat zelf geen bvo heeft, een thuiswedstrijdje tegen FC Nummer laatst komt bezoeken.
je had jezelf die zin kunnen besparen als je ff bij zn info had gekeken waar die vandaan kwam
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 04-09-2006, 17:28
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
kalinho schreef op 04-09-2006 @ 17:58 :
je had jezelf die zin kunnen besparen als je ff bij zn info had gekeken waar die vandaan kwam
Nijmegen. Waarom niet NEC?
Oud 04-09-2006, 18:41
Bequiristain
Bequiristain is offline
Het is eigenlijk te bizar om uit te leggen maar ik ben jarenlang elke thuis en uitwedstrijd naar NEC geweest,zeg eerlijk dat dat best een tijd geleden is,nog in de tijd dat NEC in de eerste divisie speelde en ECII tegen Barcelona en veel nacompetities speelde.

De sfeer tussen de supporters onderling was slecht,je had 2 groepjes,een groepje wat voor het rotzooi trappen ging en een groepje wat ging voor het voetbal,ik hoorde bij dat laatste groepje en het werd ons niet in dank afgenomen dat we niet meededen met vechten ed
Op den duur kreeg ik er genoeg van,ik had geen zin meer om te gaan,ging eerst alleen nog maar thuiswedstrijden en later helemaal niet meer,zeker omdat ik intussen een relatie kreeg in Rotterdam en dus niet elk weekend meer in Nijmegen was.

Die vriendin nam me een keer mee naar Feyenoord,uitgerekend tegen....Vitesse(de aartsrivaal van NEC),Feyenoord won met 5-1 die wedstrijd.Later in dat seizoen ging in meer wedstrijden bezoeken en leerde er meer mensen kennen,het was bepaald niet de glorietijd van Feyenoord(het beruchte HCS tijdperk met Bengston en Verbeek als trainers).
De sfeer onderling in het groepje waar mijn vriendin en ik zaten was leuk en zo ben ik bij Feyenoord blijven hangen.
Ik ga niet elke week kijken,dat heb ik wel een lange tijd gedaan maar het is financieel niet meer te doen voor me en je zit vaak een halve zondag in die trein maar als het lukt dan ga ik wel kijken

NEC blijf ik wel volgen,vind het leuk als ze het goed doen,ben tenslotte een nijmegenaar en de club blijft een plekje in mijn hart hebben.
Oud 04-09-2006, 19:16
Bertje B.
Bertje B. is offline
Te begrijpen dan. Ken namelijk genoeg "supporters" die ergens in een of ander stinkdorp wonen en 1x per jaar de Arena gaan en zich supporter noemen. Ligt bij jou gelukkig anders Maar ff on-topic weer
Oud 04-09-2006, 19:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dan ben je dus al een jaar of 30, 35?

De tijd zoals jij het omschrijft heb ik ook in mindere mate wel meegemaakt. Het oude stadion, de overgang naar het nieuwe stadion en de zware afname van voetbalgeweld. In de tijd in het oude stadion werd het terrein nog wel eens in zones verdeeld met hekken en kon je je maar met moeite snel voortbewegen, puur om het voetbalgeweld tegen te gaan.

Ik ken ook nog de tijden waar ineens twee enorme groepen supporters met ME erachteraan door de straten en het park renden. Met name tegen Utrecht, Vitesse en Ajax was het altijd raak. Maar goed, dat is wel allemaal Eredivisie geweest. Mijn eerste seizoenskaart had ik in '96.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-09-2006, 22:41
Bequiristain
Bequiristain is offline
37 ben ik ja.Ik heb wedstrijden in de eerste divisie gezien dat er nog geen 1000 man waren in de oude Goffert.
En dat in een stadion waar dus bijna 30.000 mensen inkonden.

Is de sfeer er nu wat beter Gimme More Beer?

sorry,we gaan erg off topic geloof ik
Oud 05-09-2006, 11:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=2

kan je verder gaan
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-09-2006, 12:22
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 04-09-2006 @ 23:41 :
37 ben ik ja.Ik heb wedstrijden in de eerste divisie gezien dat er nog geen 1000 man waren in de oude Goffert.
En dat in een stadion waar dus bijna 30.000 mensen inkonden.

Is de sfeer er nu wat beter Gimme More Beer?

sorry,we gaan erg off topic geloof ik
37...?
Niet om het een of ander, maar dit is een scholieren forum.
__________________
Zuur...
Oud 05-09-2006, 15:39
Bequiristain
Bequiristain is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-09-2006 @ 13:22 :
37...?
Niet om het een of ander, maar dit is een scholieren forum.
Ik ben hier via via terecht gekomen,heb eerst een poos meegelezen en dacht op den duur laat ik maar eens ergens op reageren
Oud 05-09-2006, 21:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Roda gunt Takak kans in conditie te blijven

Om zijn conditie op peil te houden, traint Jasar Takak mee bij Roda JC. De 24-jarige middenvelder kent trainer Huub Stevens nog van zijn periode bij PSV.
Takak trainde in de jeugd van PSV onder Stevens. De middenvelder brak nooit door in de hoofdmacht van de Eindhovense club. Hij speelde op huurbasis voor achtereenvolgens FC Zwolle, RKC Waalwijk en NEC.

Het contract van Takak bij PSV liep deze zomer af. Sindsdien is hij op zoek naar een nieuwe club.


Die jongen moet toch makkelijk een betaald voetbalclub kunnen krijgen? Bij Zwolle speelde hij wel goed, volgens mij bij NEC en RKC iets minder, maar dan nog...
Vraag me trouwens af of clubs na het sluiten van de transfermarkt wel nu nog spelers mogen aannemen op amateurbasis?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-09-2006, 10:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Takak is een vervelende jongen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-09-2006, 10:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
De Japanse spits Sota Hirayama vertrekt uit Almelo. Dat heeft de club uit Overijssel via zijn website bekend gemaakt.

Het contract van de Japanner wordt per direct beëindigd, zodat de speler terug kan naar zijn geboorteland om daar verder te gaan met studeren.

Om privacy redenen worden op de website van Heracles verdere details achterwege gelaten.
Best vervelend voor Heracles.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-09-2006, 10:55
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
zo goed was die hirayama ook niet met z'n mazzelgoals
Oud 06-09-2006, 11:02
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ach, voor Heracles was het echt geen slechte...

(Nou Feyenoord, pak je kans...)
__________________
Zuur...
Oud 06-09-2006, 13:33
Fides
Fides is offline
Bij Heracles trainde hij de laatste tijd met het tweede elftal mee. Nu hebben ze ook het geld om die Everton te contracteren.
Oud 06-09-2006, 14:44
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2006 @ 11:00 :
Takak is een vervelende jongen.
Maar wel een goeie. Zeker voor de clubs onderin en clubs al RKC etc. Jammer dat ie daar geen genoegen meeneemt waardoor je dus helemaal geen club vindt.
Oud 06-09-2006, 15:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 06-09-2006 @ 15:44 :
Maar wel een goeie. Zeker voor de clubs onderin en clubs al RKC etc. Jammer dat ie daar geen genoegen meeneemt waardoor je dus helemaal geen club vindt.
Het is iemand die de sfeer in de groep verpest, die trouwe supporters tegen het hoofd stoot en verschrikkelijk ongemotiveerd is als hij z'n zin niet krijgt. Er zijn verhalen die ik kan bevestigen en die, als ze naar buiten komen, zijn carrière voorgoed kunnen verknallen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-09-2006, 15:29
Verwijderd
Vertel vertel! Desnoods via pm!
Oud 06-09-2006, 15:38
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2006 @ 16:24 :
Er zijn verhalen die ik kan bevestigen en die, als ze naar buiten komen, zijn carrière voorgoed kunnen verknallen.
Dat zal wel meevallen toch...
__________________
Zuur...
Oud 06-09-2006, 15:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-09-2006 @ 16:38 :
Dat zal wel meevallen toch...
Geloof mij maar, dat valt niet mee.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-09-2006, 15:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2006 @ 16:41 :
Geloof mij maar, dat valt niet mee.
Ik denk dat dat dan allang al naar buiten was gekomen.
Maar ik welke richting moeten we dan denken?
__________________
Zuur...
Oud 06-09-2006, 16:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-09-2006 @ 16:49 :
Ik denk dat dat dan allang al naar buiten was gekomen.
Maar ik welke richting moeten we dan denken?
Dat is niet naar buiten gekomen, omdat de betrokkenen een hart voor de club hebben (onder andere mensen van de fansite waar ik voor schrijf) en bereid waren het intern te regelen.

Ik heb net Ertur het verhaal gemaild, maar ik vertel het liever niet tegen iedereen. Wat er op redactievergaderingen besproken wordt, hoort voor een groot deel ook op die redactievergaderingen te blijven. Laten we zeggen dat hij zich flink misdragen heeft.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-09-2006, 16:03
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2006 @ 17:00 :

Wat er op redactievergaderingen besproken wordt, hoort voor een groot deel ook op die redactievergaderingen te blijven.
begin er hier dan ook niet over
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 06-09-2006, 16:07
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2006 @ 17:00 :
Dat is niet naar buiten gekomen, omdat de betrokkenen een hart voor de club hebben (onder andere mensen van de fansite waar ik voor schrijf) en bereid waren het intern te regelen.

Ik heb net Ertur het verhaal gemaild, maar ik vertel het liever niet tegen iedereen. Wat er op redactievergaderingen besproken wordt, hoort voor een groot deel ook op die redactievergaderingen te blijven. Laten we zeggen dat hij zich flink misdragen heeft.
Hm, knap dan dat iedereen zijn bek heeft weten te houden tot nu toe...
En nu maar hopen voor jou dat Ertur je verhaal niet op diverse forums gaat posten.

Maar ergens niet netjes dat je erover begint, als het binnenskamers gehouden moest worden.
__________________
Zuur...
Oud 06-09-2006, 16:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-09-2006 @ 17:07 :
Hm, knap dan dat iedereen zijn bek heeft weten te houden tot nu toe...
En nu maar hopen voor jou dat Ertur je verhaal niet op diverse forums gaat posten.
Ik vertrouw Ertur wel

Citaat:
Maar ergens niet netjes dat je erover begint, als het binnenskamers gehouden moest worden.
Och, er zijn dingen die gezegd kunnen worden en dingen die niet gezegd kunnen worden. Misschien ga ik wel iets te ver door dit te zeggen, maar zolang ik het hier niet onderbouw of er verder op in ga, kun je er gewoon het jouwe van denken. Ik ben geen bron om op te vertrouwen. Maar ik hoop eerlijk gezegd wel dat Takak nooit meer ergens aan de bak komt en wil dat nog wel met jullie delen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-09-2006, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2006 @ 17:13 :
Ik vertrouw Ertur wel



Oh, beter koop je morgen niet een gpd-blad
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.