Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2006, 20:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dat springen is inderdaad briljant.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2006, 21:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zou het overigens veel volwassener vinden van Fortuna als ze MVV wél voluit laten sfeermaken in Sittard. Dát is pas een statement
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 20:04
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-11-2006 @ 22:20 :
Ik zou het overigens veel volwassener vinden van Fortuna als ze MVV wél voluit laten sfeermaken in Sittard. Dát is pas een statement
Van de ene kant is het juist mooi om het goede voorbeeld te geven als gastheer (MVV heeft dit trouwens afgelopen jaren gedaan, gaf de Fortuna-supporters altijd de beschikking over een 1 tribune, terwijl Fortuna altijd de grootste problemen omtrent de kaartverkoop bij Fortuna-MVV), van de andere kant kun je denken: zij spelen het hard, dan wij ook.

Echter, inmiddels is het weer "opgelost". Er zou sprake zijn van een misverstand / miscommunicatie:

Sfeeractie tijdens derby MVV-Fortuna toch toegestaan

De Fortuna-fans mogen morgen tijdens de derby met MVV wel degelijk een sfeeractie houden. 'Van een verbod is geen sprake', zegt veiligheidscoordinator Sjef Janssen van MVV. Volgens hem draait alles om een misverstand. De Fortuna-fans wilden 's middags al naar het stadion komen, maar dat is niet mogelijk omdat het stadion pas om half zeven open gaat. Maar het meenemen van 500 groen-gele sfeervellen is geen enkel probleem, aldus MVV. De beladen Limburgse derby in de Geusselt is morgen om 20.00 uur.

Bron: L1 teletekst

Hulde.

Bovendien is de Geusselt morgen UITVERKOCHT! Heerlijk, heb er zin in. Nu nog winnen, anders is mijn weekend al verpest.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 20:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
RBC beste 1ste divisieclub op Fair Play-lijst

RBC Roosendaal is niet alleen de koploper van de Jupiler League, het is ook de hoogste geplaatste eerstedivisieclub op de Fair Play Lijst van de KNVB. De Brabanders staan tweede, net achter koploper AZ en iets voor De Graafschap en FC Volendam. Feyenoord en ADO Den Haag sluiten de rij van de clubs met een 37ste en 38ste plaats.

Bij het opstellen van de Fair Play-lijst wordt elke ploeg/club per wedstrijd door het arbitrale kwartet beoordeeld op een aantal categorieën, te weten: gele en rode kaarten, positief spel, respect voor de tegenstander, respect voor de scheidsrechter, gedrag van de teamofficials en gedrag van het publiek.

Het totale klassement per 2 november:

1. AZ 8.13 Fair Play-punten
2. RBC Roosendaal 8.07
3. De Graafschap 8.00
4. FC Twente 8.00
5. FC Volendam 7.98
6. Roda JC 7.98
7. Excelsior 7.95
8. Heerenveen 7.94
9. PSV 7.92
10. Willem II 7.88
11. FC Zwolle 7.84
12. VVV-Venlo 7.84
13. N.E.C. 7.83
14. FC Groningen 7.78
15. Stormv./Telstar 7.77
16. Emmen 7.75
17. BV Veendam 7.73
18. MVV 7.71
19. Ajax 7.70
20. FC Den Bosch 7.70
21. AGOVV 7.68
22. Sparta 7.68
23. Haarlem 7.67
24. FC Dordrecht 7.59
25. TOP Oss 7.57
26. FC Utrecht 7.50
27. RKC Waalwijk 7.50
28. Fortuna Sittard 7.48
29. Go Ahead Eagles 7.46
30. FC Eindhoven 7.43
31. NAC Breda 7.38
32. FC Omniworld 7.32
33. Helmond Sport 7.31
34. Vitesse 7.28
35. Heracles Almelo 7.25
36. Cambuur-L. 7.13
37. Feyenoord 7.10
38. ADO Den Haag 7.09


Bron: www.eerstedivisie.info
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 20:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Stadionverboden Roda-supporters ingetrokken

De stadionverboden voor 107 supporters van Roda JC zijn opgeheven. Dat is het gevolg van een uitspraak van het gerechtshof in Amsterdam vandaag in hoger beroep. De KNVB legde de stadionverboden op na ongeregeldheden voor de bekerwedstrijd Ajax-Roda JC in maart. Nog voor de wedstrijd begon werden zo'n 200 Roda-supporters opgepakt. Zij zouden zich provocerend hebben gedragen.

Bron: www.l1.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-11-2006 @ 21:05 :
[B]
31. NAC Breda 7.38
Kijk, NAC is eindelijk niet meer eens zo'n bij elkaar gekropen kleuters zonder ballen. i.t.t. vorige seizoenen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 19:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
KNVB: alleen fluiten bij zichtbaar ernstige blessure

Het doelpunt van Danko Lazovic tegen zijn oude werkgever Feyenoord, deed zondag het nodige stof opwaaien. Serginho Greene lag geblesseerd op de grond, maar de Serviër weigerde de bal over de zijlijn te schieten. In plaats daarvan ging hij door een scoorde de gelijkmaker.

De KNVB achtte het na de ophef nodig op de website nogmaals duidelijk uitleg te geven: "De KNVB hanteert in Nederland de internationaal toegepaste richtlijn. Dit betekent dat een scheidsrechter het duel alleen dient te onderbreken, indien hij constateert dat er sprake is van een zichtbaar ernstige blessure, zoals bijvoorbeeld een hoofdwond of een beenwond waarbij bloed zichtbaar is. In andere gevallen dient het spel in principe niet te worden onderbroken en wordt het aan de sportiviteit van de spelers overgelaten om de bal buiten het veld te spelen. De reden van deze internationale richtlijn is om te voorkomen dat spelers blessures voorwenden op het moment dat de tegenpartij bijvoorbeeld een veelbelovende aanval op zet."


Bron: voetbal24.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 19:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vrijspraak Van den Herik en Feyenoord lijkt nabij

Het einde van de slepende juridische strijd van Feyenoord en voorzitter Jorien van den Herik lijkt in zicht te komen. Maandag werd bekend dat de procureur-generaal bij de Hoge Raad in Den Haag geen straf heeft geëist. ,,Het advies is vrijspraak", liet advocaat Herthoghs weten.

Het Openbaar Ministerie verdenkt de Rotterdamse club en haar preses van belastingontduiking en valsheid in geschrifte, met name bij de transfer van de Australiër Auerlio Vidmar van Standard Luik naar Feyenoord in 1995. Eerder al sprak de rechtbank in Rotterdam (en in hoger beroep ook het gerechtshof van Den Haag) Van den Herik en Feyenoord al vrij. Het OM ging daarop in cassatie bij de Hoge Raad.

De raadsman van Feyenoord en Van den Herik laat echter weten dat het 'advies vrijspraak' nog niet wil zeggen dat de Hoge Raad deze conclusie automatisch in haar uitspraak overneemt. ,,Maar het weegt meestal wel zwaar. De voortekenen zijn in elk geval gunstig."


Bron: voetbal24.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 19:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Fikse boete FC Utrecht en Ajax

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft FC Utrecht en Ajax een schikkingsvoorstel gedaan van respectievelijk 10.000 en 5.000 euro.

De club uit de Domstad krijgt de rekening van 10.000 euro voorgeschoteld, omdat fans van de club kwetsende en discriminerend spreekkoren lieten horen tijdens het thuisduel tegen Ajax van 1 oktober. De voetbalbond laat op haar website weten dat er bij de straf rekening is gehouden met de strafkaart die FC Utrecht heeft naar aanleiding van eerdere spreekoren bij dezelfde wedstrijd in het seizoen 2005/06.

Ajax kreeg van de KNVB een schikkingsvoorstel van 5000 euro boete voor wanordelijkheden bij dezelfde wedstrijd. Supporters van de Amsterdammers vernielden stoeltjes in het bezoekersvak. Net als FC utrecht heeft ook Ajax een strafkaart waarop een aantekening voorkomt van ongeregeldheden tijdens het vorig seizoen. Ook destijds werde vernielingen aangebracht in Stadion Galgenwaard.

Beide clubs hebben tot 13 november de tijd om het voorstel van de KNVB te accepteren. Gebeurt dat niet, dan wordt de zaak doorverwezen naar de tuchtcommissie.


Bron: voetbal24.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-11-2006 @ 20:15 :
Fikse boete FC Utrecht en Ajax

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft FC Utrecht en Ajax een schikkingsvoorstel gedaan van respectievelijk 10.000 en 5.000 euro.

De club uit de Domstad krijgt de rekening van 10.000 euro voorgeschoteld, omdat fans van de club kwetsende en discriminerend spreekkoren lieten horen tijdens het thuisduel tegen Ajax van 1 oktober. De voetbalbond laat op haar website weten dat er bij de straf rekening is gehouden met de strafkaart die FC Utrecht heeft naar aanleiding van eerdere spreekoren bij dezelfde wedstrijd in het seizoen 2005/06.

Ajax kreeg van de KNVB een schikkingsvoorstel van 5000 euro boete voor wanordelijkheden bij dezelfde wedstrijd. Supporters van de Amsterdammers vernielden stoeltjes in het bezoekersvak. Net als FC utrecht heeft ook Ajax een strafkaart waarop een aantekening voorkomt van ongeregeldheden tijdens het vorig seizoen. Ook destijds werde vernielingen aangebracht in Stadion Galgenwaard.

Beide clubs hebben tot 13 november de tijd om het voorstel van de KNVB te accepteren. Gebeurt dat niet, dan wordt de zaak doorverwezen naar de tuchtcommissie.


Bron: voetbal24.nl
En niet meer dan terecht natuurlijk he, discrimineren doe je gewoon niet, klaar.
En stadion slopen ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 10:39
Verwijderd
Ook leuk:

Seedorf desnoods met Jong Oranje naar Peking
dinsdag 7 november 2006 09:23


Clarence Seedorf begrijpt niet waarom bondscoach Marco van Basten het niet aandurft om hem te selecteren voor Oranje. Maar als Van Basten niet bijdraait, wil de middenvelder desnoods met Jong Oranje naar de Olympische Spelen in Peking.


Clarence Seedorf in actie voor AC Milan
‘Ik heb het hoofdstuk Oranje nog niet afgesloten,’ zei Seedorf in het tv-programma Voetbal Insite. ‘Ook na twee jaar zie ik het nog steeds als een uitdaging om onder Van Basten voor de nationale ploeg uit te komen. Hij zou dat ook als een uitdaging moeten zien.’

Droom
Maar als Van Basten hem er niet bij wil hebben, zei de middenvelder van AC Milan beschikbaar te zijn voor Jong Oranje. Hij zei alles over te hebben voor zijn droom om mee te doen aan de Olympische Spelen.

Een paar weken geleden zei Ruud van Nistelrooij al dat hij in 2008 met Jong Oranje naar Peking wil. Bondscoach Foppe de Haan zou daar wel belangstelling voor hebben. Hij mag drie oudere spelers opstellen in Jong Oranje. Het team moet zich op het EK in eigen land nog wel plaatsen voor de Spelen.

Verbanning
Seedorf ging maandagavond voor het eerst serieus in op zijn verbanning uit Oranje. Sinds Van Basten na het EK in 2004 aantrad als bondscoach werd de voormalige Ajacied niet meer voor de Nederlandse selectie opgeroepen.

De middenvelder zei daar niets van te begrijpen. Zo heeft hij naar eigen zeggen bijvoorbeeld absoluut geen ‘sterallures’. Ik ga nauwelijks uit, breng veel tijd door met mijn gezin en kijk ‘hoogstens af en toe naar een film, zei de voetballer.
-------------------------------------------------------------------------------

Zover ik weet mag Jong Oranje 3 "oudere" spelers meenemen, wordt toch een leuk elftal dan met Van Bommel, Seedorf en Van Nistelrooij
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 10:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dan win je gewoon goud
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 10:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja hij was gister erg sterk bij Voetbal Insite, zelfs Derksen die zijn hele carriere hem uitgekotst en vernederd heeft was aan het eind wel om. Overigens wou 80% van de Nederlanders hem een nieuwe kans in Oranje geven.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 11:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hij speelt ook gewoon fantastisch bij Milan. Nederland moet altijd iets te zeiken hebben en toen was hij daar het slachtoffer van. Daarnaast heb je geen oranje-waardige rechtshalf, buiten van Bommel. Maar in mijn ogen kun je beter de punt naar voren zetten en hem kort achter de spits zetten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 11:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
En Sneijder dan?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 11:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Linkshalf. Durven aanvallen

Maar Sneijder zie ik ook wel als een goede nr. 10, dat klopt. Ik zie het Nederlands elftal ook graag met een viermansmiddenveld spelen met een controlerende middenvelder. In de huidige selectie zit echter geen speler voor die positie, dus kun je ook niet meer met de punt naar achter spelen. Dat is het hele probleem. Een overweging is een 3-4-3, maar dan heb je nog steeds geen Davids of Cocu die je als verdedigende middenvelder kunt opstellen en zul je het moeten doen met Opdam of iets dergelijks.

Het is lastig, ik vind dit een verschrikkelijk incomplete selectie, de enige echte oplossing is dan de punt naar voren zetten en accepteren dat je twee redelijk aanvallende middenvelders voor de verdediging hebt staan. Maar als ook maar één speler zich bewijst als verdedigende middenvelder, kun je met Seedorf (maar van Persie zie ik ook als een goede optie op 10) een prachtig centrum maken in een viermansmiddenveld.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 12:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
---------------------- VD Sar -------------------------


---------- Ooijer ----- Opdam ----- Wielaert ---------


-------------------- Bouhlarouz ------------------------

-- Seedorf --- Sneijder ----- Van Bommel --- VD Vaart --


----------------- Kuijt ----- Van Persie -----------------


Maar ik zal wel de enige zijn die het zo het liefst ziet
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 12:24
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Bouhlarouz is onze missing link als verdedigende middenvelder
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 12:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
---------------------- VD Sar -------------------------


---------- Ooijer ----- Opdam ----- Bouma ---------


-------------------- Bouhlarouz ------------------------

-- Seedorf --- Van Bommel ----- Van Persie --- Sneijder --


----------------- Makaay ----- Robben -----------------


Dat zou dan mijn selectie zijn, als ik die formatie zou kiezen. Robben als diepste spits en Makaay als schaduwspits. Ik denk nog steeds dat dat een ideale combinatie is. Anders kun je ook Van Nistelrooij voor Makaay opstellen of vd Vaart op de plek van van Persie, Makaay vervangen door van Persie en Robben vervangen door van Nistelrooij of Kuyt als diepste spits.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 13:36
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-11-2006 @ 11:57 :
Overigens wou 80% van de Nederlanders hem een nieuwe kans in Oranje geven.
80% van de voetbal insite kijkers die de moeit hebben genomen te stemmen
subtiel verschil

niet dat ik het er niet mee eens ben hoor.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 15:16
vandinter
vandinter is offline
Ik vind wel dat clarence een nieuwe kans verdiend, hij is gewoon beter dan alle andere rechter middenvelders die we hebben.
__________________
as seen on http://www.xp43.nl
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 11:31
Verwijderd
Seedorf is beter dan van bommel, sneijder en wie dan ook bij elkaar. die gast hoort gewoon centraal op het middeveld bij Oranje. zijn steekpasses en dergelijke zijn om van te smullen!

maar ja, Marco Neus van Basten wil daar niet aan, dus dan maar mee naar Peking Clarence!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 15:07
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
kan je wel weer met het 'neus' gebeuren aankomen, maar het lijkt me toch niet dat het aan de clubs ligt waarom seedorf niet geselcteerd wordt. eerst ajacied, nu al lange tijd voor ac.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 15:17
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Escapism schreef op 08-11-2006 @ 16:07 :
kan je wel weer met het 'neus' gebeuren aankomen, maar het lijkt me toch niet dat het aan de clubs ligt waarom seedorf niet geselcteerd wordt. eerst ajacied, nu al lange tijd voor ac.
Nee het Ajax-publiek liep met hem weg toen hij met Milan in Amsterdam speelde...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 16:01
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik heb het toch niet over het ajax publiek? ik heb het over van basten.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 18:15
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Escapism schreef op 08-11-2006 @ 17:01 :
ik heb het toch niet over het ajax publiek? ik heb het over van basten.
Ja, maar dat lezen ze niet

Tis trouwens ook niet vrij verwonderlijk dat er meer spelers van Ajax dan van Psv of Feyenoord worden geselecteerd: er staan er steeds 6-7 in de basis van Nederlandse komaf bij Ajax, en bij PSV herbergt 3-4 Nederlanders totaal geloofk.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 21:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 07-11-2006 @ 11:34 :
En niet meer dan terecht natuurlijk he, discrimineren doe je gewoon niet, klaar.
En stadion slopen ook niet.
Nee inderdaad, maar bij kwetsende/discriminerende spreekkoren is het over het algemeen wel eens moeilijk om een grens te trekken. In het geval van Utrecht-Ajax was het natuurlijk terecht, maar bijvoorbeeld gisteren (en ook maandag 2 weken geleden) zong de harde kern van ons bijvoorbeeld "Zwart-gele homo" op de scheidsrechter... is dit óók een vorm van een kwetsend spreekwoord? De vraag blijft waar je de grens trekt... maar wat betreft Utrecht-Ajax was het sowieso fout.

Over stadion slopen gesproken trouwens:

Duizenden euro's schade gastenvak MVV

"Fortuna-fans" hebben afgelopen vrijdag tijdens de derby tegen MVV voor duizenden euro's schade aangericht in het gastenvak. Dat zeg MVV-voorzitter Joseph Goumans. Zowel hekken als reclameborden werden vernield. De Maastrichtenaren onderzoeken momenteel op wie ze de schade kunnen verhalen. Beveiligingscamera's hebben tijdens het duel opnames gemaakt van de vernielingen. Het tumult ontstond halverwege de eerste helft toen heethoofden van MVV en Fortuna elkaar begonnen uit te dagen. Over en weer vlogen de nodige projectielen de lucht in, maar tot een confrontatie kwam het niet.

Bron: Dagblad de Limburger
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 21:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mels van Driel per direct ontslagen!

Publiekslieveling Mels van Driel is door Fortuna Sittard per direct ontslagen. Het verassende nieuws over het ontslag van de Rotterdammer heeft ons een aantal minuten geleden bereikt. De reden is ons vooralsnog onbekend.

Mels van Driel, de vaste linksback van Fortuna, is op staande voet ontslagen bij de Sittardse BVO. Waarom de geboren Rotterdammer per direct op straat gezet is, is ons vooralsnog onbekend. Wel weten wij dat L1 in het late nieuws (eerste uitzending om 21.30 uur) aandacht aan dit merkwaardige nieuwsbericht zal besteden...

Mels van Driel is 22 jaar en speelde dit seizoen het tweede seizoen in het Geel & Groen van Fortuna. In de afgelopen twee jaar maakte de speler zich onmisbaar in de verdediging en groeide hij uit tot publiekslieveling. Het nieuws dat de speler op staande voet ontslagen is, komt dan ook ontzettend hard aan...

Meer dan dit weten wij voorlopig nog niet. Zodra wij meer weten zullen we dit direct op onze site plaatsen, houdt deze website dus goed in de gaten en kijk om 21.30 uur naar L1 voor meer informatie over deze bizzare situatie rondom SUPER MELS!

Wordt vervolgd...


Bron: fortunahome.nl

En het blíjft maar rommelen in Sittard...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 21:45
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
ja nu weten we het wel
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 21:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En het is nog niet eens waar ook. Hij blijft volgens de laatste berichten gewoon bij Fortuna.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 22:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2006 @ 22:56 :
En het is nog niet eens waar ook. Hij blijft volgens de laatste berichten gewoon bij Fortuna.
Oh ja? Dat is mij niets van bekend. Ach ja, het kan ook snel veranderen in Sittard.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 20:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Aangifte Roda-supporters tegen politie

Een grote groep Roda-supporters gaat aangifte doen tegen de politie wegens mishandeling, openlijke geweldpleging en vrijheidsberoving.

Dat hebben ruim 80 supporters gisteravond besloten na overleg met hun advocaat. In maart werden de Roda-fans opgepakt wegens ongeregeldheden voor de bekerwedstrijd tegen Ajax. Volgens de supporters heeft de politie bij de aanhouding enkele slagen en trappen uitgedeeld. Het stadionverbod dat daarna aan de supporters werd opgelegd, is in hoger beroep al met succes aangevochten. De seizoenskaarthouders die door het verbod wedstrijden van Roda hebben gemist, willen de financiële schade verhalen op justitie of de KNVB.


Bron: www.l1.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 19:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
René Trost verlaat kwakkelend Lierse

René Trost en Lierse SK hebben met elkaar gebroken. De Nederlandse Limburger houdt het 'in goed onderling overleg' na een jaar voor gezien bij de nummer laatst van de Belgische Eerste Klasse.
Dit seizoen presteert Lierse dramatisch onder Trost. Na twaalf speeldagen heeft de club uit Lier twee schamele punten verzameld. De 4-0 nederlaag uit tegen degradatieconcurrent Sint-Truiden bleek beslissend voor de breuk.

Een jaar geleden trad Trost aan bij Lierse en wist hij de ploeg in de hoogste divisie te houden. Het leverde hem een contract tot medio 2009 op en veel waardering van de clubleiding.

'Het hart wilde wel verder, maar het gezond verstand zei dat het zo niet verder kon, meldt Lierse. 'Hij heeft zich optimaal ingespannen. Hij heeft zich het Lierse-gevoel meteen eigen gemaakt en dat ook op de nieuwe spelers overgebracht.'

Voorlopig leidt Eric Van Meir de trainingen in Lier. Van Meir, een ex-speler van de club, was de assistent van Trost.


Bron: VI
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 19:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tilburg claimt ton bij Feyenoord

De gemeente Tilburg gaat een rekening van ruim een ton euro voor extra politie-inzet indienen bij Feyenoord. Dat heeft burgemeester Ruud Vreeman zondag laten weten na de competitiewedstrijd van Willem II tegen de Rotterdamse ploeg (3-5).
Feyenoord wilde om uiteenlopende redenen niet meewerken aan een zogenaamde buscombiregeling. Met zo'n systeem kunnen alleen supporters van de bezoekende club het stadion binnenkomen, die met de georganiseerde busreis naar de wedstrijd zijn gekomen.
,,Het bestuur van Feyenoord heeft wanbeleid gevoerd'', sprak Vreeman harde taal. ,,Ze hebben een beetje meegedeind op de sentimenten bij de eigen aanhang. Daar zijn ze volgens mij een beetje bang voor. Het bestuur heeft geen ruggegraat. Het is een slappe hap. Bij Feyenoord wilden ze de openbare orde in Tilburg eventjes regelen. Dat lijkt me geen juiste optie. Dan wordt het een zooitje.''
De afgelopen jaren reisden de fans van Feyenoord met een autocombi naar Tilburg. De Rotterdamse supporters konden hun voertuig dan op aangewezen plaatsen in de stad parkeren en daarna gezamenlijk naar het stadion gaan. Door enkele problemen vorig jaar voerde Vreeman vorige maand tot ergernis van Feyenoord opnieuw de buscombi in voor de uitwedstrijd.
Het Rotterdamse bestuur liet daarop na overleg met de eigen fans afgelopen week weten daaraan niet te willen meewerken. Wel liet Feyenoord als ludiek protest een bus met één supporter onder politiebegeleiding naar Tilburg rijden.


Er schijnt vorig seizoen geen hout gebeurd te zijn daar. Lulkoek dus van deze burgemeester. Haha, ik vond het wel lachen met die ene fan in de bus en in het uitvak.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 23:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Prachtig ook, de foto's



Supporter "Leo" wordt gefouilleerd bij de Kuip.




Leo in de bus.




De ME, helemaal voor Leo.




Het spuitkanon, voor als Leo écht niet meer te houden is.




Twaalfde man Leo komt aan in Tilburg. In z'n privé-dubbeldekker, welteverstaan.




Leo's spandoek.


Het was natuurlijk ook te belachelijk voor woorden. Vorig jaar is er niets misgegaan en ook dit jaar is alles rustig verlopen. Gemeenten moeten eens wat minder panisch doen over dat voetbalgeweld. Het gaat hartstikke goed, de laatste jaren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 23:59
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-11-2006 @ 00:08 :
Prachtig ook, de foto's

[afbeelding]

Supporter "Leo" wordt gefouilleerd bij de Kuip.


[afbeelding]

Leo in de bus.


[afbeelding]

De ME, helemaal voor Leo.


[afbeelding]

Het spuitkanon, voor als Leo écht niet meer te houden is.


[afbeelding]

Twaalfde man Leo komt aan in Tilburg. In z'n privé-dubbeldekker, welteverstaan.


[afbeelding]

Leo's spandoek.


Het was natuurlijk ook te belachelijk voor woorden. Vorig jaar is er niets misgegaan en ook dit jaar is alles rustig verlopen. Gemeenten moeten eens wat minder panisch doen over dat voetbalgeweld. Het gaat hartstikke goed, de laatste jaren.
hahaha geweldig

Volgens mij had/heeft het bestuur van Zulte Waregem ook zo'n kronkel. Alle ajacieden die over 2-3 weken willen komen moeten ook met de combi....
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 22:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mishandelde supporter krijgt vergoeding

Danny Knuit kan naar verluid een ruime schadevergoeding tegemoet zien komen.
Na de wedstrijd NAC - Groningen vorig jaar, kwam hij iemand ophalen bij het NAC stadion. Knuit kwam onwetend midden in de rellen terecht en werd geschopt en geslagen door de politie, hij werd zelfs aangehouden en kreeg openlijke geweldpleging aan zijn broek. Hier werd hij eerder dit jaar van vrijgesproken. Nu krijgt hij een schadevergoeding, gezien alle ellende die Danny heeft doorstaan is dit natuurlijk terecht!

bsiderats.nl

Eindelijk eens
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 10:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
http://www.youtube.com/watch?v=IYkdP...elated&search=

Mooi, die verbazing bij de commentators
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 10:54
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ongelooflijk, wat een schoonheid
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 14:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-11-2006 @ 11:54 :
Ongelooflijk, wat een schoonheid
En het is ook gewoon zo bedoeld hè. Uit alles straalt gewoon dat het geen toeval, maar pure klasse is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 19:43
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-11-2006 @ 15:23 :
En het is ook gewoon zo bedoeld hè. Uit alles straalt gewoon dat het geen toeval, maar pure klasse is.
naar mijn idee komtie juist een pasje te kort
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 23:40
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-11-2006 @ 11:02 :
http://www.youtube.com/watch?v=IYkdP...elated&search=

Mooi, die verbazing bij de commentators
"It's electrifying as a hairdryer"

Verder dacht ik bij droomgoal toch aan iets spectaculairders.. als de keeper een stukkie naar achter stond had ie 'm gevangen.. Ik doe het m niet na ( ), maar had toch meer iets verwacht zoals van Basten in het volgende filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=xaXoiAp31kQ
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Nick-Name schreef op 28-11-2006 @ 00:40 :
"It's electrifying as a hairdryer"

"In a bathtub" moet daar nog achter (en werd dus ook gezegd door de commentator), anders slaat de vergelijking nergens op
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 10:37
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Einde van de soap

Twee duels voor Sneijder

Wesley Sneijder moet twee wedstrijden van Ajax toekijken. De middenvelder van de Amsterdamse club is woensdagochtend door de tuchtcommissie van de KNVB geschorst voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk. De eis van de aanklager was dinsdagavond drie wedstrijden onvoorwaardelijk.

Sneijder was in eerste instantie niet akkoord gegaan met een schikkingsvoorstel van drie duels, waarvan een voorwaardelijk. Hij krijgt de straf wegens zijn opmerking 'tyfushond' aan het adres van scheidsrechter Ruud Bossen in het verloren duel tegen Sparta.

Bossen toonde hem zondag de rode kaart. Sneijder mist nu de thuisduels tegen Willem II en AZ.


Ajax-trainer Ten Cate vrijgesproken

De tuchtcommissie van de KNVB heeft Ajax-trainer Henk ten Cate geen straf opgelegd naar aanleiding van zijn commentaar op de leiding zondag in het competitieduel tegen Sparta.

Scheidsrechter Ruud Bossen stuurde hem daarvoor naar de tribune.

Ten Cate noemde Bossen een aantal malen een moraalridder. De tuchtcommissie oordeelde woensdag dat het herhaaldelijk maken van aanmerkingen op de leiding onvoldoende is gebleken. De eis tegen Ten Cate was een boete van 500 euro en een voorwaardelijke schorsing van één wedstrijd. Bossen verklaarde dinsdag op de zitting dat het wegzenden van Ten Cate het gevolg was van een optelsom van gedragingen van de trainer.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 10:42
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 29-11-2006 @ 11:37 :
*knip* Sneijder mist nu de thuisduels tegen Willem II en AZ. *knip*
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 15:12
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-11-2006 @ 10:35 :
"In a bathtub" moet daar nog achter (en werd dus ook gezegd door de commentator), anders slaat de vergelijking nergens op
Owh... dat het nergens op sloeg vond ik juist wel mooi
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 20:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
http://www.youtube.com/watch?v=beDg2...94%D7%95%D7%91

Gaaf
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 22:12
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline


Maar wat moeten panathinaikos supporters in een zaal?
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 22:17
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Basketbal geloof ik.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 23:19
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 01-12-2006 @ 23:17 :
Basketbal geloof ik.
Ja ik zie het. Hehe, nog nooit zulke basketballfans gezien
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.