Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2007, 18:36
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik zou kijken of je van die speler je coach kan maken, maar kep zo'n gevoel dat ie dat al is aan z'n leeftijd te zien..
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2007, 01:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dat moet je allerbelangrijkste prioriteit zijn!
Je inkomsten komen vanuit de training (sponsorgeld is te weinig om van te kunnen rondkomen).. probeer dus zsm een redelijk coach te krijgen daarna wat geld te verdienen en na een paar seizoenen een goed coach.
Goed coach laat een 17 / 18 jarige in 5 a 6 weken poppen.. redelijk 7 weken ong. en zwak gaat al gauw richting 8 a 10 weken..
I know, duurt vrij lang eer 'n speler weer popt ja... Nog 'n paar weken hopelijk en dan heb ik 'n paar honderdduizend euro om 'n redelijk of goed coach te krijgen... Heb zo 't gevoel dat mijn toeschouwersaantal serieus gaat stijgen volgend seizoen, als ik aan de top meedraai...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 01:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik zou kijken of je van die speler je coach kan maken, maar kep zo'n gevoel dat ie dat al is aan z'n leeftijd te zien..
Ik denk 't ook ja, dat hij al coach is...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 04:30
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
€1 500 Verlies trouwens op m'n Europese vriendenmatch, valt nog goed mee...

Wel weer 'n blessure gekregen, kerel die drie weken geblesseerd is...

En 4-0 verloren, maar dat maakt me niets uit...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 09:43
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
friendlies boeien mij ook echt helemaal niks..enige waar ik naar kijk of een eventuele basisspeler niet geblesseerd raakt.. (zoals 2 weken geleden, belangrijke middenvelder 5 weken.. grr)
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 12:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
friendlies boeien mij ook echt helemaal niks..enige waar ik naar kijk of een eventuele basisspeler niet geblesseerd raakt.. (zoals 2 weken geleden, belangrijke middenvelder 5 weken.. grr)
Ik speel met een hele reservenploeg altijd, zitten altijd 'n paar spelers van m'n basisspelers op de bank maar bon...

Is vooral goed voor mij omdat ik op deze manier nog drie extra spitsen kan trainen, speel oefenmatchen 3-4-3...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 20:02
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Ik speel met een hele reservenploeg altijd, zitten altijd 'n paar spelers van m'n basisspelers op de bank maar bon...

Is vooral goed voor mij omdat ik op deze manier nog drie extra spitsen kan trainen, speel oefenmatchen 3-4-3...
Relaxt,

Ik train vleugelspelers, dus kan zo'n beetje alles spelen

Voorderest blijft het 3-5-2 om het middenveld te houden (nog steeds veruit mijn zwakste deel van het team )
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 00:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Relaxt,

Ik train vleugelspelers, dus kan zo'n beetje alles spelen

Voorderest blijft het 3-5-2 om het middenveld te houden (nog steeds veruit mijn zwakste deel van het team )
True.

In competitie speel ik inderdaad ook altijd 3-5-2, met één flank naar binnen en één flank aanvallend, zou de beste opstelling zijn dus tja... Werkt inderdaad ook wel om 't middenveld te beheersen, heb zo al wedstrijden gewonnen tegen ploegen met een normaal sterkere ploeg...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 12:32
Verwijderd
Ik speel gewoon 4-4-2 eigelijk, met aanvallende vleugelspelers.. Werkte voor kort best goed, alleen laatste tijd ging het een stuk minder helaas.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 17:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
En weer 4 supporters bij, weeral 8 nieuwe supporters ondanks degradatie, maar volgende week zullen er wel 26 ofzo verdwijnen zeker?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 00:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Woehoe, friendly tegen een Argentijnse ploeg, die naar mijn stadion komt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 11:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Je kan ook spelers coach maken, dus ik ga nu proberen 'n 37-jarige te kopen, met dit als eigenschappen:

Speler: goed leider, 37 jaar oud. Matig ervaring, een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.

Minder ervaring dan m'n huidige coach maar wel 'n beter leider (huidige is goed ervaring en zwak coach).
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 17:07
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ok, uiteindelijk overboden omdat ik sliep, maar eigenlijk maar goed ook, want ik was vergeten dat 't een jaar duurt (nu ja, 16 weken) vooraleer ik hem effectief coach kan maken...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 20:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
En nu toch weer aan't bieden op 'n 36-jarige spits die nog altijd "goed" heeft qua scoren, met redelijke ervaring en goed leiderschap... Kan mij zelfs nog ten dienste zijn in oefenwedstrijden voor 'n jaartje!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 12:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik verkoop m'n beste spits: vraagprijs 25 000 euro, transfervergelijking via HB geeft als prijs 48 000 euro...


Manu Lagast (173800444)
25 jaar en 42 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Volgende verjaardag: 05-01-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 390
Loon: 510 €/week
Eigenaar: Methuus Boys
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carričre: 1
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 13:57
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Veel mensen trappen in die coach-trap lijkt zo makkelijk en goedkoop maar valt toch tegen idd... morgenavond promotiewedstrijd! Duimen!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 14:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Veel mensen trappen in die coach-trap lijkt zo makkelijk en goedkoop maar valt toch tegen idd... morgenavond promotiewedstrijd! Duimen!
Mja, is iets wat je gemakkelijk vergeet, dat die speler 'n jaar lang in je ploeg moet staan... Nu ja, ik ga gewoon proberen om asap 'n nieuwe coach te krijgen want de tijd die ik er nu over doe om spelers van 18-19 te laten poppen is echt té erg...

Will do.
Toevallig geen zin om een openingsbod te plaatsen op mijn spits?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 02:06
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Leuk dat je supporter bent geworden!
Ik ga ooit eens geld verdienen na mijn studie en dan alles aanschaffen denk
Ik ben een beetje bang dat zelfs een openingsbod problemen op kan leveren bij de HT's vriend van mij is ook al flink genaaid op die manier en mocht na lang mailcontact na 7 weken zijn team terug (onderhand gedegradeerd)

Nieuwe coach zsm lijkt me goed plan.. desnoods beginnen met redelijk! Hoeveel geld heb je beschikbaar?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 20:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Was maar om te lachen hoor, hoeft niet, ik krijg hem zo ook wel verkocht hoop ik...

Ik heb deze week al 40 000 euro in kas, komt nog extra bij van oefenwedstrijd en mijn sponsorgeld is nu al hoger dan vorig seizoen, dus ik hoop per twee weken zo'n 40 000 euro winst te maken en dus over 'n week of 4-5 een nieuwe coach te kunnen halen, desnoods door nog 'n speler te verkopen...


3-1 Achter trouwens tijdens de rust, da's niet zo goed hé... Wel 51% balbezit maar bon, daar koop je niets voor...

En nu 5-1, bij 4-1 achter goal afgekeurd... Jammer, maar 't zal nog een jaartje in je huidige divisie blijven worden...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...

Laatst gewijzigd op 28-10-2007 om 20:42.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 23:52
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Afgedroogd!

Hele slimme zet van mijn tegenstander door één vleugel erg sterk te maken.. daarmee overklaste die net aan mijn vleugelverdediging.. maar met counter kreeg ie veel kansen en ook nog veel geluk met een specialiteitdoelpunt.. en ik pech..

Bah

Heb je nog wat voor die spits gehad?
Ik zit nog even een seizoen op m'n geld.. weet jij toevallig die site van hoeveel economen je bij hoeveel geld moet nemen dat ze nog winst maken enz.?

En wat is je teamnummer? Kan ik een x je team analyseren!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 00:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Methuus Boys (192329)

Nee, nog niet verkocht, deadline loopt pas af op 30-10-2007 om 13:48 en er is nog geen bod op binnengekomen, zal nog wel gebeuren...

Slimme zet van je tegenstander ja, maar bon, blijft wel jammer...

Economen, weet ik enkel van bij HattrickBuddy: 600 000 één, 1 300 000 twee, 1 600 000 drie, 1 900 000 vier, 2 200 000 vijf etc...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 20:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik verkoop m'n beste spits: vraagprijs 25 000 euro, transfervergelijking via HB geeft als prijs 48 000 euro...


Manu Lagast (173800444)
25 jaar en 42 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Volgende verjaardag: 05-01-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 390
Loon: 510 €/week
Eigenaar: Methuus Boys
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carričre: 1
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Heeft trouwens al 24% getraind naar volgende level...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:46
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
al bieders?

verder snap ik Hattrick Buddy niet helemaal.. hoe werkt het?

Baal wel dat ik niet gepromoveerd ben zeg.. ben gewoon goed uitgemanouvreerd (?) door mijn tegenstander.. bah.. weer een jaar maar kampioen worden dan.. geld loopt wel lekker! 2,3 miljoen.. en paar spelers 28.. ik vervang ze namelijk op hun 29e, basisspelers koop ik 1 a 2 niveaus beter en zo wordt mijn team langzaam maar zeker steeds beter
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 00:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
al bieders?

verder snap ik Hattrick Buddy niet helemaal.. hoe werkt het?

Baal wel dat ik niet gepromoveerd ben zeg.. ben gewoon goed uitgemanouvreerd (?) door mijn tegenstander.. bah.. weer een jaar maar kampioen worden dan.. geld loopt wel lekker! 2,3 miljoen.. en paar spelers 28.. ik vervang ze namelijk op hun 29e, basisspelers koop ik 1 a 2 niveaus beter en zo wordt mijn team langzaam maar zeker steeds beter
Nog steeds niet.

Citaat:
Lopende transfers voor Methuus Boys
Spelers Hoogste bod
Verkopen
Manu Lagast
Moederclub
30-10-2007 om 13:48
Moederclub: 2%
0.0 €
(0.0 €)
Totale inkomsten 0.0 €
Downloaden, veiligheidscode zoeken op de website, die ingeven en elke vrijdag na de trainingsupdate (of wanneer die in Nederland ook is) opstarten en laten connecten met de website, paar minuutjes later heb je een perfect overzicht van hoe je spelerskern geëvolueerd is die week...

Enorm veel schema's, statistieken etc te vinden en ook handige calculators om te zien welke spits nu beter speelt op welke manier...


Mja, da's ook mijn plan zo ongeveer, spelers trainen tot ze op 't toppunt van hun kunnen zitten en daarna jongere nog betere spelers kopen en die ook weer verder trainen... Maar eerst nieuwe coach!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 01:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
HB is trouwens 30 downloads gratis, daarna moet je één keer betalen en dan is't voor eeuwig in orde.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 09:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Eerste bod is binnen op m'n spits, hoop wel dat 't nog wat naar omhoog gaat want €25 000 is véél te weinig voor hem, gelijkaardige spits is gisteren verkocht voor €180 001...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:40
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
En bedrag is geworden?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:51
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Het zit zo: Ik ben een aantal seizoenen goed bezig geweest met Hattrick en kwam tot de 5de divisie. Op een gegeven moment werd het spelletje saai, ondanks ik lid was van een aantal federaties, en besloot alles en iedereen te verkopen en te gaan rentenieren met 10 economen. Inmiddels is dit niet meer zo winstgevend als vroeger, maar ik heb er een leuk zakcentje ana over gehouden. Ik ben nu al een paar seizoenen gestopt, maar heb 23 miljoen - ja, inclusief de transfers.

Nu mijn vraag; hoe kan ik dit geld het best investeren ? Iemand tips ? Er is inmiddels veel veranderd, maar ik neem aan de het in grote lijnen nog goed zit. Of is de transfermarkt er nu helemaal aan ? Deze was namelijk aardig aan het instorten op het moment in stopte.

Team: FC Zathan - let op transfergeschiedenis als me niet gelooft.

Bedankt alvast voor eventuele tips!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
30-10-2007 Verkocht Manu Lagast aan Cambuur Rovers 55 000 € 1 390

Valt mee, is wat ik minimum had gehoopt, stiekem wilde ik wel 120 000 ofzo, maar goed, 't is beter dan niets.

Dit is nu voorlopig mijn kapitaalswijziging voor deze week:

Kapitaal: 36 250 € (92 407) €

Komt morgen nog 'n vriendschappelijke wedstrijd bij, hopelijk veel volk maar vrees ervoor, maximaal aantal toeschouwers tot nu toe was 344 bij 'n vriendschappelijke internationale wedstrijd.

Nu ja, nu komt een Argentijnse ploeg, hopelijk zijn die interessanter dan 't bredamaniacs van vijf.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik denk trouwens dat ik nog 'n andere speler ga verkopen:

Pim Beazar (173800448)
26 jaar en 19 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 31-01-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 900
Loon: 530 €/week
Eigenaar: Methuus Boys
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Vrij goeie links/rechtsback, maar kan hem niet echt gebruiken... Zou ik daar wat voor kunnen krijgen? Volgens HB kan ik er 249 000 euro voor krijgen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...

Laatst gewijzigd op 30-10-2007 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 21:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik ga hem eerst morgen nog opstellen in m'n friendly en dan op de transferlijst zetten, dan speelt ie misschien beter dan tot nu toe, altijd al als flankaanvaller opgesteld omdat ik betere backs heb, maar zal hem daar nu toch maar eens laten spelen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 08:19
Verwijderd
Citaat:
30-10-2007 Verkocht Manu Lagast aan Cambuur Rovers 55 000 € 1 390

Valt mee, is wat ik minimum had gehoopt, stiekem wilde ik wel 120 000 ofzo, maar goed, 't is beter dan niets.

Dit is nu voorlopig mijn kapitaalswijziging voor deze week:

Kapitaal: 36 250 € (92 407) €

Komt morgen nog 'n vriendschappelijke wedstrijd bij, hopelijk veel volk maar vrees ervoor, maximaal aantal toeschouwers tot nu toe was 344 bij 'n vriendschappelijke internationale wedstrijd.

Nu ja, nu komt een Argentijnse ploeg, hopelijk zijn die interessanter dan 't bredamaniacs van vijf.
Schandalig!

Ik speel thuis tegen een Belse ploeg vanavond
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 09:30
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Ik denk trouwens dat ik nog 'n andere speler ga verkopen:

Pim Beazar (173800448)
26 jaar en 19 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 31-01-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 900
Loon: 530 €/week
Eigenaar: Methuus Boys
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Vrij goeie links/rechtsback, maar kan hem niet echt gebruiken... Zou ik daar wat voor kunnen krijgen? Volgens HB kan ik er 249 000 euro voor krijgen...

Hier moet je zeker wat voor kunnen krijgen.. multiskillers zijn in trek tegenwoordig.. ook toch een beetje geluk nodig weer
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 09:36
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Het zit zo: Ik ben een aantal seizoenen goed bezig geweest met Hattrick en kwam tot de 5de divisie. Op een gegeven moment werd het spelletje saai, ondanks ik lid was van een aantal federaties, en besloot alles en iedereen te verkopen en te gaan rentenieren met 10 economen. Inmiddels is dit niet meer zo winstgevend als vroeger, maar ik heb er een leuk zakcentje ana over gehouden. Ik ben nu al een paar seizoenen gestopt, maar heb 23 miljoen - ja, inclusief de transfers.

Nu mijn vraag; hoe kan ik dit geld het best investeren ? Iemand tips ? Er is inmiddels veel veranderd, maar ik neem aan de het in grote lijnen nog goed zit. Of is de transfermarkt er nu helemaal aan ? Deze was namelijk aardig aan het instorten op het moment in stopte.

Team: FC Zathan - let op transfergeschiedenis als me niet gelooft.

Bedankt alvast voor eventuele tips!
Netjes, 23 miljoen!

De transfermarkt is wel helemaal veranderd. Zo zijn godlike spelers met 1 skill voor niets te halen bijna (je betaald je enkel scheel aan salaris). Multiskillers daarentegen zijn duur en in trek. Nederlanders kopen is dus een vereiste!! (20% extra hoef je dan niet te betalen)

Een belangrijke tip is dat je even de laatste 3 achtergrond verhalen leest bij mijn hattrick. Hier staan de veranderingen voor komend seizoen. (Zo krijgt de keeper bijvoorbeeld ook verdedigen skill erbij als skill)

Ik zou een jong Nederlands team opbouwen als ik jou was, met goed verdeelde (multi)skills

(met eventueel specialiteiten op de goede plekken:

Verdediging: Krachtig of Koppen
Wings: Snel of Onvoorspelbaar
Middenveld: Krachtig, Technisch of Koppen (komt in de problemen tegen Technisch mids), Onvoorspelbaar(moet die wel minimaal goed passen en redelijk verdedigen hebben)
Aanval: Koppen, Onvoorspelbaar of Snel )

En een jeugdopleiding opstarten waarbij je in combi met de info van de fora's nieuwe multiskill jeugd gaat trainen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hier moet je zeker wat voor kunnen krijgen.. multiskillers zijn in trek tegenwoordig.. ook toch een beetje geluk nodig weer
Mja, ik hoop 't dat ik er wat voor kan krijgen.

Nu ja, vandaag 3-2 gewonnen tegen die Argentijnse ploeg, kerel heeft gescoord!

En ik heb 'n érg leuke trainee op 't oog, zal stats wel posten als ik hem uiteindelijk binnenhaal.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Netjes, 23 miljoen!

De transfermarkt is wel helemaal veranderd. Zo zijn godlike spelers met 1 skill voor niets te halen bijna (je betaald je enkel scheel aan salaris). Multiskillers daarentegen zijn duur en in trek. Nederlanders kopen is dus een vereiste!! (20% extra hoef je dan niet te betalen)

Een belangrijke tip is dat je even de laatste 3 achtergrond verhalen leest bij mijn hattrick. Hier staan de veranderingen voor komend seizoen. (Zo krijgt de keeper bijvoorbeeld ook verdedigen skill erbij als skill)

Ik zou een jong Nederlands team opbouwen als ik jou was, met goed verdeelde (multi)skills

(met eventueel specialiteiten op de goede plekken:

Verdediging: Krachtig of Koppen
Wings: Snel of Onvoorspelbaar
Middenveld: Krachtig, Technisch of Koppen (komt in de problemen tegen Technisch mids), Onvoorspelbaar(moet die wel minimaal goed passen en redelijk verdedigen hebben)
Aanval: Koppen, Onvoorspelbaar of Snel )

En een jeugdopleiding opstarten waarbij je in combi met de info van de fora's nieuwe multiskill jeugd gaat trainen
Goeie tips.

En inderdaad, zeker de laatste paar achtergrondverhalen doornemen, valt redelijk veel uit te leren... Zeker in verband met die multiskilled spelers, gaat echt de moeite worden om spelers met betere bijstats te halen (ga zelf vanaf nu ook altijd moeite doen om te kijken naar spelers die naast redelijk of goed scoren één of twee bijstats formidabel of uitmuntend...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Germain Hermans (169172817)
19 jaar en 92 dagen, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Volgende verjaardag: 20-11-2007
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 372 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: the nyntjes
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: uitmuntend

Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0


Gekocht voor 28 000, beetje over de prijs die ik wilde geven maar goed, kerel is Belg, jong, heeft 'n goeie conditie, redelijk scoren en uitmuntend spelhervatten, wat belangrijker gaat worden, dus denk wel goeie investering...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:12
Verwijderd
Dat is niet veel geld! je kunt hem namelijk nog behoorlijk trainen!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vleugelverdediger te koop, volgens HB is hij 249 000 euro waard...

Pim Beazar (173800448)
26 jaar en 20 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 31-01-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 900
Loon: 530 €/week
Eigenaar: Methuus Boys
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: Goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: Redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dat is niet veel geld! je kunt hem namelijk nog behoorlijk trainen!
Inderdaad. En 't is een Belg, scheelt uiteindelijk wel wat in loon op de langere termijn, was ook nog aan't bieden op een Roemeen maar die kerel was al 'n jaartje ouder. Had wel briljant spelhervatten...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 19:44
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Vleugelverdediger te koop, volgens HB is hij 249 000 euro waard...

Pim Beazar (173800448)
26 jaar en 20 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 31-01-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 900
Loon: 530 €/week
Eigenaar: Methuus Boys
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: Goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: Redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Is al 1500 euro voor geboden, da's snel. Nu ja, mag wel 'n 100 000 ofzo bijkomen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 20:49
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Hoe zit het met je coach?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 21:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Die wordt over 'n paar weken vervangen, als ik wat meer cash heb. Deze week al minstens 30 000 winst en hopelijk nog veel meer door de verkoop van Béazar, volgende week bekermatch thuis tegen 'n ploeg uit V (nummer in de 1200 van België), dus hopelijk veel volk en veel winst, maximaal 57 000 euro ofzo, dus... Ik verwacht over drie weken genoeg geld te hebben voor 'n nieuwe coach.

Weet wel niet zo heel goed hoe 't zit met de prijzen voor coaches, ik zou 'n redelijk of goed coach willen hebben die aanvallend ingesteld is...


Eerste ronde in de beker wordt voor jou 'n makkie, denk ik?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 09:26
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Hmm.. beker vind mij vaak niet zo lief (zie clubgeschiedenis), nooit verder dan ronde 5 geweest..

Ik zou zsm die coach doen.. zowieso redelijk.. als je geld heb goed. Anders tikken bijvoorbeeld al kostbare weken van je nieuwe goede trainee voorbij!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 11:52
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hmm.. beker vind mij vaak niet zo lief (zie clubgeschiedenis), nooit verder dan ronde 5 geweest..

Ik zou zsm die coach doen.. zowieso redelijk.. als je geld heb goed. Anders tikken bijvoorbeeld al kostbare weken van je nieuwe goede trainee voorbij!
Dus jij zou eerder misschien 'n week of twee in 't rood gaan voor 'n nieuwe coach, dan te wachten...

Maar ik wil geen 200 000 in 't rood staan, dus ga echt nog wel 'n week of 2 wachten tot ik meer geld in kas heb.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 13:24
alibabba
alibabba is offline
In het rood staan is inderdaad niet super slim..
__________________
hetpokerforum.nl
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 13:27
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik weet niet hoe duur een goed coach is uit mijn hoofd (neem aan dat je daar voor gaat?) rood staan is zowieso geen plan inderdaad.. dan maar 2 weken wachten
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 14:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe duur een goed coach is uit mijn hoofd (neem aan dat je daar voor gaat?) rood staan is zowieso geen plan inderdaad.. dan maar 2 weken wachten
Goed coach met slecht leiderschap kost 268 000, een redelijk coach met zwak leiderschap 78 000 ongeveer...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 16:34
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Leiderschap boeit niet zolang als je niet PIC / MOTS speelt.. ik doe dat zowieso ook nooit, naja behalve de laatste wedstrijd dan..
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 16:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Leiderschap boeit niet zolang als je niet PIC / MOTS speelt.. ik doe dat zowieso ook nooit, naja behalve de laatste wedstrijd dan..
Ik ga nu m'n eerste wedstrijd in de beker wel PIC spelen, zodat m'n teamgeest wat omhoog gaat zo in 't begin van 't seizoen. Heb toch niets te winnen... Vandaar dat ik inderdaad zou gaan voor 'n goed/slecht coach, eerder dan een redelijk/matig coach...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.