Oud 06-10-2010, 12:36
tender kiss
tender kiss is offline
hallo allemaal.
Ik(bezet) ben al een aantal maanden verliefd op mijn leidinggevende(relatie), en ik zou graag van onbekende willen weten wat ze hiervan denken.

-hij geeft mij als enige een koosnaampje
-raakt me subtiel aan
-heeft een keer gvraagd of ik een hapje wilde eten (ik deed er lacherig over omdat hij een echte sarcast is en moeiliijk in te schatten wanneer serieus)
-we hebben veel oogcontact (1x zo lang dat ik er echt kippenvel van kreeg)
-heeft me verteld datt ie niet zeker is of hij en vriendin bij elkaar blijven, meningsverschillen over kinderen krijgen)
-heeft gevraagd of ik kinderen wilde + gesprek gehad over beide relaties
-maakt grapjes over daten (waar was je nou maandag, je hebt me weer laten stikken)
-in bijzijn van collegas lullige/flauwe opmerkingen maken
-grappen maken over dat ik verliefd ben op een collega terwijl hij weet dat ik m niet zo mag

Enz enz enz.
Zal ik hier wat achterzoeken omdat ik verliefd ben op hem, of zal er toch wat meer achter zitten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2010, 15:44
Verwijderd
Ja lijkt mij vrij duidelijk dat hij je leuk vind. Alles klopt.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 16:17
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik(bezet)
Heb je een relatie? Of mis ik de andere betekenis van bezet?

Want áls je een relatie hebt, waarom, waarom? Niet het verliefd worden op een ander, maar gewoon totaal niets zeggen over jouw relatie, behalve (bezet) misschien. Terwijl dit niet alleen om jou en je leidinggevende zou moeten gaan, maar ook over je huidige relatie, die zou op de eerste plaats moeten komen. Hier zie ik 'm niet eens op de tweede staan. Maar doordat je het zo niet noemt, twijfel ik aan mijn interpretatie van (bezet). Misschien bedoel je het ook wel anders.

Verder lijkt een relatie met een leidinggevende me niet verstandig, maar ach. Je kunt altijd nog een andere baan zoeken (of hij), dat is wel te overkomen.

En hij lijkt me inderdaad verliefd. Als je een relatie hebt, dan zou ik het uitmaken en subtiel laten doorschemeren dat je 'vrij' bent. En als je geen relatie hebt ook trouwens. En verder kun je niet veel meer doen dan terugflirten en afwachten. Tenzij je zin hebt om in zijn relatie te stoken (maar dat vind ik zo lullig). Zo te zien vindt hij je ook leuk en als zijn relatie niet meer zo goed zit... nou ja, ik vind het humaner om het aan hem over te laten, dan expres te gaan kloten met hem terwijl hij nog een relatie heeft.

Hij is vrij duidelijk verliefd, in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 16:30
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Wijze Em.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 19:35
Verwijderd
Hij is niet duidelijk verliefd, wel duidelijk aan het flirten, maar dat zegt niets.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Hij is niet duidelijk verliefd, wel duidelijk aan het flirten, maar dat zegt niets.
Inderdaad. Jij bent daarentegen wel duidelijk verliefd, en ik ben het met Em eens, waarom kijk je niet naar wat deze verliefdheid betekent voor je huidige relatie? Zit er iets mis daar, dat je iets bij een ander zoekt? Of is de sleur er gewoon ingekomen en zoek je spanning? In ieder geval zou ik eerst eens kijken of dáár iets te fixen valt (danwel het uit te maken), voor je je bezig gaat houden met je leidinggevende. Dat ben je degene met wie je, als het goed is, je leven deelt, toch wel verschuldigd.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 20:28
DaveW
Avatar van DaveW
DaveW is offline
hij is niet verliefd hoor... hij wil je gewoon in bed krijgen. zo zijn wij mannen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
hij is niet verliefd hoor... hij wil je gewoon in bed krijgen. zo zijn wij mannen.
Haha verraad het nou niet.

(Nee geintje zo ben ik in iedergeval niet)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 22:52
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Hij is niet zeker over z'n eigen relatie; kinderen, dus wat denkt hij anders te verwachten bij jou?
Hij is aan het flirten, duidelijk. Hij wil zeer waarschijnlijk wel met jou de achtbaan in.
Laat 'm eerst eens heel duidelijk afscheid nemen van z'n huidige relatie, Het is lekker makkelijk van de ene bloem op de andere te springen maar met twee benen op twee bloemen staan gaat echt niet goed, datzelfde geldt voor jou natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat zouden jullie van zo een baas vinden?
Noelia
60 26-03-2008 14:30
Liefde & Relatie verliefd op collega?
Fantôme
31 11-07-2005 19:07
Liefde & Relatie Onmogelijke liefde
Verwijderd
53 11-07-2005 02:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.