Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 20:26
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik weet niet wat ik moet doen
kheb een vriend waar ik veel om geef
maar me ex wil me terug en daar geef ik ook veel om
ik kan gewoon niet kiezen, ik vind het verscjhrikkelijk om me vriend te dumpen en hem zo'n pijn te doen hij is nog gekker op mij dan ik op hem...

me ex was me eerste liefde en diep in me hart wou ik hem altijd terug..maar misschien loopt het de tweede keer welk weer foiut, maar dat weet je natuurlijk nooit het kan nou hartstikke goed gaan

wat moet ik doen
IK WORDT GEK


ik weet het echt niet meer ik kan wel janken ik vind het zo erg ik kom er niet meer uit

ik weet niet voor wie ik moet kiezen...
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 20:33
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
ik kan gewoon niet kiezen, ik vind het verscjhrikkelijk om me vriend te dumpen en hem zo'n pijn te doen hij is nog gekker op mij dan ik op hem...
het lijkt me slim om hier eerst ns ff goed over na te denken...
je zegt dat je vriend gekker is op jou dan jij op hem...blijkbaar zit er dan toch iets niet helemaal lekker, want waarom zou jij niet net zo gek op hem zijn???

je ex wil je misschien wel terug, en jij hebt ook nog steeds gevoelens voor hem, maar je zal toch ook een goede reden hebben waarom jij en je ex niet meer bij elkaar zijn?

ik zou echter wel eerlijk zijn tegenover je huidige vriend..
ik bedoel niet dat je nu direct moet vertellen dat je twijfeld over jullie relatie door je ex, maar ik zou heb wel laten weten dat je ex je nog niet uit zn hoofd heeft, zodat jie vriend ook een btje weet waaar hij aan toe is....

suc6
__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 20:34
de abt van sion
de abt van sion is offline
Wachten tot na je 21e. Dan ben je er misschien wel klaar voor.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 20:40
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wachten tot na je 21e. Dan ben je er misschien wel klaar voor.
jah tog
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 20:51
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Misschien moet je het uitmaken met je vriend en je ex niet terugnemen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:27
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
werkt dat dan niet me je ex nemen..bedoel je hoort het toch best vaak
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:41
Lateralus
Avatar van Lateralus
Lateralus is offline
het hangt er vanaf om wie je uiteindelijk meer geeft: je vriend of je ex. maar als je om beiden even veel geeft, zou ik de situatie laten zoals het nu is. dat lijkt mij in ieder geval het beste. want je zou je vriend veel pijn doen door hem te laten zitten. en je ex zal daar inmiddels wel overheen zijn(hangt er een beetje vanaf hoe lang dat al uit is)
maar als je je ex echt liever terug hebt, moet je dat doen. je kan niet voor altijd aan je vriend vastzitten, terwijl je je ex liever terug hebt.

dus het is een afweging die jij uiteindelijk zelf zal moeten maken....maar bij gelijke uitkomst zou ik het laten zoals het nu is. van ruilen komt huilen, om het zo maar ff te zeggen....

sterkte in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:35
Verwijderd
ik zou zeggen:
hou het voorlopig nog bij je vriend
hiermee gaat alles goed en bij je ex is dat nog maar afwachten.. het is niet voor niets je ex dus het moet om de een of andere reden uit gegaan zijn...

mocht je liefde voor je huidige vriend minderen kun je altijd nog kiezen, maar je bent nu bij hem, en dat zou ik zo laten, todat je zéker weet dat je een goede beslissing kunt maken.

good luck!!!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 23:39
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
werkt dat dan niet me je ex nemen..bedoel je hoort het toch best vaak
Kies maar:

Voorlopige zekerheid: huidige vriendje
Totale onzekerheid: Ex-vriendje

Your choise
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 00:24
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Die jongen wou niet meer, je hebt daar veel verdriet over gehad. Je bent nu gelukkig met een ander, en je ex komt weer terug nu hij er weeres zin in heeft en tijd er voor heeft. En moet jij dan gelijk weer voor hem klaar staan en hem terug willen omdat meneer nu weer terug komt. Tssss,,,d8 het niet blijf bij die jongen die zo gek op je is, want jij geft ook om hem dus waarom zou je weggaan.

Dont love one, dont love two. Love the one that loves you...
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 09:10
Verwijderd
No pun intended...maar hoeveel topics over jou en die ex heb je nu al wel niet geopend?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:55
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
jah misschien wel veel ,maar dit is nu ff iets heel anders , want nou wil ie me opeens weer terug duzz
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 16:24
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
IK zit in soortgelijke situatie, hoe ik het opgelost heb:

heb contact met die ex, we praten wreed veel, ook over wat er toen misgelopen is, of we veranderd zijn.... We oeren mekaar als vrienden kennen.

Heb dit ook tegen mijn partner gezegd; zij wil oook niet dat er iemand rondloopt waar ik mss gevoelens voor heb en die gevoelens voor mij heeft, ze wil weten of wij 2 samenhoren of niet.

Als uit dit blijkt dat ik nog altijd niet met m'n ex ga overeenkomen, pech voor ex. Als blijkt dat we nog altijd veel voor mekaar voelen, tja dan beginnen de probs... K voelde veel meer voor haar danm'n partner, en partner voelt ook meer voor mij dan ik voor haar.

beuh...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 16:27
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
mha aan de ene kant wil ik het garag nog ene keer proberen en het risico moet ik dan maar wagen ..
,maarjah kvind het zoe rg om me rviend nu te kwetesen weet je, das echt kut:-(
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 17:29
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Als je het echt meent, met beiden, dan heb je tijd nodig. Tijd om te zien of relatie met ex zou lukken, en tijd om te zien wat je vriend voor je betekent.

Als je je vriendje geen tijd gunt, waarom ben je der dan mee samen in de 1e plaats? Eenzaamheid en egoisme?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 17:38
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
ik weet niet wat ik moet doen
kheb een vriend waar ik veel om geef
maar me ex wil me terug en daar geef ik ook veel om
ik kan gewoon niet kiezen, ik vind het verscjhrikkelijk om me vriend te dumpen en hem zo'n pijn te doen hij is nog gekker op mij dan ik op hem...

me ex was me eerste liefde en diep in me hart wou ik hem altijd terug..maar misschien loopt het de tweede keer welk weer foiut, maar dat weet je natuurlijk nooit het kan nou hartstikke goed gaan

wat moet ik doen
IK WORDT GEK


ik weet het echt niet meer ik kan wel janken ik vind het zo erg ik kom er niet meer uit

ik weet niet voor wie ik moet kiezen...
ey meis... jammer gnoeg weet ik precies in welke situatie je je nu verkeert....
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten...
Vind het ech mega kut voor je... weet nog hoe twijfelig ik mij voelde... wat te doen... terug naar je eerste echte waar je nog heel veel om geeft... of je lieve vriend..
... het iskut

Maar je moet goed erover nadenken.. waarom liep het de eesrte keer fout bij je ex..?!.. ben je gelukkig met je huidige vriend.. of wil je heel graag je ex weer terug?
Deze vragen moet je echt heel goed gaan beantwoorden.. als het enigzins lukt.... want het is ech nie kewl he!!

ik heb de keuze gemaaktom het uit temaken met mijn toen huidige vriend... en "terug te gaan" gaan mijn eerstre echte liefde...
Ik ben blij met mijn keuze.. ook al heeft mijn eerste echte het weer uitgemaakt.. voor de vakantie.. ik was blij met mijn keuze..

kuzz en sterkte!!
je kunt me altijd wel mailen!!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
No pun intended...maar hoeveel topics over jou en die ex heb je nu al wel niet geopend?
EXtra veel

... sorry flauw grapje ...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 09:51
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Je ex moet je vergeten. Ja echt, fuck hem. Doh
Nee die ander.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2002, 15:21
22B
Avatar van 22B
22B is offline
Probeer te doen wat jou het beste lijkt, waar je de beste toekomst inziet. Kan je dan nog niet kiezen, kies dan voor je huidige vriend. Het is (volgns mij) niet voor niets uitgegaan tussen jou en je ex.

Voor je huidige vriend zou het trouwns ook nog super k*t zijn als hij door jou werd gedumpt voor een ander.

Als ik in jouw situatie zou zitten, zou ik van allebei personen op n rijtje zetten, wat jij erover denkt. Dus wat vind je leuk aan de een en de ander, wat irriteert je mogelijk, hoe zie je de toekomst bij de een of de ander?

Verder zou ik jou niet kunnen helpen denk ik, aangezien ik zelf (gelukkig) deze situatie niet zelf heb meegemaakt.

In ieder geval heeeeeeel veel suc6 ermee, ik hoop dat je er over een tijdje achter bent gekomen wie je wel wilt...

/\\/\\zzlz
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 16:43
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Een ex-vriend heet toch niet voor niets een EX-vriend? En wees blij dat er tenminste wat te kiezen valt!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 16:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hou je eigen vriend. Je ex is niet voor niets je ex.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 17:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmm... misschien komt dit hard over:
misschien geef je om allebei niet genoeg, als je niet kunt kiezen, en kun je het het beste bij helemaal niemand houden. Maak het uit met je vriend, en ga heeel hard nadenken. Maar als je zeker weet dat je niet wil dat het uitgaat tussen jou en je vriend, moet je dat niet doen, natuurlijk. Maar dan moet je wel je ex vergeten.

(sorry als ik misschien bot overkom)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 20:38
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
ik weet niet wat ik moet doen
kheb een vriend waar ik veel om geef
maar me ex wil me terug en daar geef ik ook veel om
ik kan gewoon niet kiezen, ik vind het verscjhrikkelijk om me vriend te dumpen en hem zo'n pijn te doen hij is nog gekker op mij dan ik op hem...

me ex was me eerste liefde en diep in me hart wou ik hem altijd terug..maar misschien loopt het de tweede keer welk weer foiut, maar dat weet je natuurlijk nooit het kan nou hartstikke goed gaan

wat moet ik doen
IK WORDT GEK


ik weet het echt niet meer ik kan wel janken ik vind het zo erg ik kom er niet meer uit

ik weet niet voor wie ik moet kiezen...
SAME HERE I GUESS!

alleen liep het de eerste eer met me ex al fout omdat ik te onzeker was en onwijs twijfelde .....

ik probeer normaal om te gaan met me ex maar is echt onwijs moeilijk ......
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 22:20
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
hmm... misschien komt dit hard over:
misschien geef je om allebei niet genoeg, als je niet kunt kiezen, en kun je het het beste bij helemaal niemand houden. Maak het uit met je vriend, en ga heeel hard nadenken. Maar als je zeker weet dat je niet wil dat het uitgaat tussen jou en je vriend, moet je dat niet doen, natuurlijk. Maar dan moet je wel je ex vergeten.

(sorry als ik misschien bot overkom)
Tuurlijk kom je niet bot over, een paar reacties hierboven zeg ik ongeveer hetzelfde maar dan een stukje korter. Ik geloof niet zo in liefde bij 2 mensen tegelijk. Als je in ieder geval op 1 van de 2 verliefd bent geloof ik niet dat je de ander ook nog heel graag zou willen hebben. Daarom vermoed dat ze allebei niet zijn wat jij zoekt. Maak het uit, neem je ex niet terug en ga op zoek naar iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 10:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Tuurlijk kom je niet bot over, een paar reacties hierboven zeg ik ongeveer hetzelfde maar dan een stukje korter. Ik geloof niet zo in liefde bij 2 mensen tegelijk. Als je in ieder geval op 1 van de 2 verliefd bent geloof ik niet dat je de ander ook nog heel graag zou willen hebben. Daarom vermoed dat ze allebei niet zijn wat jij zoekt. Maak het uit, neem je ex niet terug en ga op zoek naar iemand anders.
sorry... was te lui om alle reacties te lezen...
En ik bedoelde meer dat het waarschijnlijk niet was wat ze wilde horen... maar goed. Jij bent het dus met me eens.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2002, 13:54
Verwijderd
Nou...om eens te kijken wat ik aan al die ex-topics kon doen () heb ik ff de zoekfunctie gebruikt.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=166231
Lees bovenstaand topic nou nog eens door, lees eens wat je hier schreef en hoe hij toen was. Ben je je ex nu niet aan het idealiseren?

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=221104
Lees nu dit nog eens door. Zo was je ex dus.
En dit:
Citaat:
**~yvie~** schreef:
tis nou twee maanden uit , en ik hoorde van vrienden van hem dat ie hele lullige dingen zegt over mij, bijv over dat ik er niets van kon enzo ( sex) ik was voor hem de eerste en ook andersom, en hij zegt ook lullig dingen over mijn lichaam, je weet wel gewoon lullig dingen, bijv dat bepaalde dingen lelijk zijn van me lijf ( hij heeft me natuurlijk bloot gezien
dat bepaalde dingen lelijk zijn van me lijf en dat ik dat en dit ben en dingen die ook helemaal niet waar zijn, die ik dan gezegt zou hebben

waar slaat dit op ik vindt het echt gemeen ....
Dit klinkt ook niet echt alsof hij zo leuk was, toch?
Sterker nog, ik vind het bestwel heel erg gemeen en als je van iemand houdt dan doe je zoiets volgens mij niet

Okee, ik ga je nu ff mijn visie op het geheel geven.

Je had een populair vriendje, jij vertoonde jaloers gedrag. Nou weet ik precies hoe het is om gigantisch jaloers te zijn en daar kun je nix aan doen. Als iemand echt van je houdt, dan gedraagt hij zich gewoon en probeert hij je te helpen om hem te leren vertrouwen. (Althans, dat zei Shakira eergister op tv ).

Zoals je misschien merkt heb ik nogal een negatief beeld over je ex-vriendje. Feit is iig dat hij het uit heeft gemaakt, zijn verliefdheid was over en hij ging zich gedragen als een klootzak.
Dat komt vaker voor, dat jongens alleen aardig kunnen zijn zolang ze verliefd op je zijn. Om de 1 of andere reden wil hij je weer terug, nu moet jij eigenlijk zo sterk zijn om dat NIET te doen.

Van je huidige vriendje heb ik geen volledig beeld, je praat meer over je ex. Je vriendje lijkt wel echt gek op je, uit wat je hebt verteld.

Je had misschien beter even kunnen wachten voordat je weer aan een relatie begon. Wat je ook schreef over de sex enzo...ja vergelijken is misschien logisch, maar wanneer je echt verliefd op iemand bent dan denk je op dat moment niet meer aan je ex...dan ga je echt helemaal op in je huidige vriendje als het goed is.
Je kunt beter even een pauze nemen ofzo, want op deze manier is het voor niemand goed.

Als ik jou was zou ik 1) je ex NIET terugnemen.
Tenzij hij heel erg veranderd is ofzo, maar je hebt in principe 2 keuzes, OF je neemt hem terug, OF je hebt vrede met het idee dat het uit is en je leeft vrolijk door. Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat je hem maar moet vergeten, maar wat je nu doet is HALF aan je ex blijven hangen, en dat is niet goed.
Je moet echt door met je leven.

2) Je huidige vriendje. Wees eerlijk tegenover jezelf. Het is logisch dat je graag iemand wilt om mee te knuffelen, iemand die er voor je is op het moment dat je je zo verlaten voelt.
Ook omdat je schreef dat je in een "gat" viel na je ex.
Maar het is zooooo fout, ga juist proberen vrienden te maken en leuke dingen doen. Laat je sociale leven niet steeds uit jongens die achter je aanlopen bestaan, die fout maak ik zelf ook steeds.

Nou ik hoop dat je wat hebt aan wat ik allemaal heb geschreven.
Laat die ex je leven toch niet zo bepalen, echt hoor!!
Er zijn veel meer dingen in het leven en ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is enzo, maar probeer het

Heel veel succes

Liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:04
Fallen396
Fallen396 is offline
Mijn antwoord : Ga de reden na waarom je het met je ex hebt uitgemaakt en ga hierover met hem praten.

Als je het uitgepraat hebt en 100% zeker bent dat je terug met hem een relatie met aangaan dump je je nieuwe vriend gewoon.

Als je het niet krijgt uitgepraat dump je die ex en GO FOR IT bij die andere gast.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:07
Fallen396
Fallen396 is offline
Ah ja bijna vergeten, als jij terug een relatie met je ex zou beginnen uit medelijden(typisch iets voor meisjes die schuldgevoelens doordat ze dat niet zouden doen). DOE DIT NIET herhaal mij IK ZAL DIT NIET DOEN kom op IK ZAL DIT NIET DOEN
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:08
Fallen396
Fallen396 is offline
OOPS TUSSEN "SCHULDGEVOELENS" EN "DOORDAT" moet het woord "KRIJGEN" staan.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:09
Fallen396
Fallen396 is offline
En nu wil ik sex.............................
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:10
Fallen396
Fallen396 is offline
.....maar ik ben weer te jong zeker????!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:51
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:


Als ik jou was zou ik 1) je ex NIET terugnemen.
Tenzij hij heel erg veranderd is ofzo, maar je hebt in principe 2 keuzes, OF je neemt hem terug, OF je hebt vrede met het idee dat het uit is en je leeft vrolijk door. Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat je hem maar moet vergeten, maar wat je nu doet is HALF aan je ex blijven hangen, en dat is niet goed.
Je moet echt door met je leven.


Heel veel succes

Liefs,

Alicia

nou een ding kan ik je evrtellen toen ie aan de telfoon hing bij zei ie dat ie niet evranderd was, en toen zei ik asl ik het opnieuwe met jou wil proberen dan moet alles wel beter worden
toen zei hij : nou alles was tocvh al perfect die 5 maanden dr hoeft toch niks te verbeteren , tjha en dan zegt hij dat ie mij probleem de vorige keer snapte, hmm niet echt dus
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:52
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
hmm dan ishet denk ik toch niuet erstandig om het te probereren, en hij is nog stees svrij met meidemn en gaat nog steeds met die zelfde meiden om ,, why
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 10:20
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
UITMAKEN EN EX TERUG NEMEN ZEKER ALS HET JE EERSTE LEIFDE WAS

dat was namelijk precies me tmij het geval, maa rik besloot te laat dus is het anar geindigd met mijn vriend.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 10:21
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
tenzij het natuurlijk echt een lul is
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 10:34
Verwijderd
Sorry hoor meis, maar ik begrijp niet dat je er ook maar over nadenkt! Je ex maakt het uit, behandeld je vervolgens als een stuk vuil, en wil je dan weer terug? Sorry maar zo werkt het gewoon niet. Kies voor jezelf, behoud een beetje zelfrespect, laat je alsjeblieft niet zo behandelen.

Wat verwacht hij nou? Hij kan je toch niet zomaar aan de kant zetten om ff lol te kunnen hebben met anderen, je volledig zwart te maken, en je vervolgens weer terug 'nemen'?

Ik zou het dus echt niet doen want je hebt geen enkele garantie dat hij je dit niet opnieuw zal flikken.

Over je huidige vriend, dat zou ik toch uitmaken. Geloof me, er achter komen dat jij hem eigenlijk aan het lijntje houdt zal hem een stuk meer kwetsen dan dat je eerlijk tegen hem zegt nog niet toe te zijn aan een relatie met hem, afgezien van of je nu met je ex verder gaat of niet. Je kan je duidelijk niet 100% geven aan deze jongen, en dat verdient hij wel. Jij hebt zelf toch ook liever dat iemand eerlijk tegen je is? Stel je voor hoe het is er ineens achter te komen dat iemand nooit voor de volle 100% voor jou gegaan is maar voortdurend met zijn/haar ex in het hoofd zat? Dat hoor je neem ik aan liever meteen dan na maanden!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2002, 07:44
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
ga eens goed praten met je ex
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Paniek hier
Louise.
15 16-06-2011 21:06
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.