Oud 13-12-2001, 23:25
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Hij is door camerawagens van Peter R. de Vries een rit naar zn werk gevolgd met een verborgen camera om eens te kijken naar zijn rijgedrag (die uitzending ging over politieagenten die zelf zwaar de fout in gingen). Woudenberg is betrapt op te snel rijden (ongeveer 15 km p/h te hard) dit is op zich geen ramp, maar hij had ook uitschieters tot 70 km p/h te hard (Hij reed 140 waar je maar 70 mocht)

Nadat hij geconfronteerd werd met de videobeelden, had hij als excuus dat hij zich bedreigd voelde door de camerawagen, en dat hij ze probeerde af te schudden..
Zijn collega's staan nog achter hem ook! Ze vinden dat hij een goed excuus heeft, omdat iemand met zijn status nooit zonder goede reden zo hard rijdt. Woudenberg heeft zelfs aangifte gedaan bij de politie hierover..

Wat vinden jullie hiervan, vinden jullie het een passend excuus? (er waren meer dan 2 camerawagens naar mijn weten)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2001, 23:27
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Die Peter R. de Vries moet es op gaan houden met zijn nauwelijks legale bemoeienissen met rechtszaken en de privé-levens van mensen. t Wordt tijd dat ie es een flinke boete krijgt ergens voor, zodat ie zijn kop es houdt...
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 23:40
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Die Peter R. de Vries moet es op gaan houden met zijn nauwelijks legale bemoeienissen met rechtszaken en de privé-levens van mensen. t Wordt tijd dat ie es een flinke boete krijgt ergens voor, zodat ie zijn kop es houdt...
Wordt waarschijnlijk toch door Endemol betaald ofzo...boete helpt niet.

Tja, beetje vreemde man blijf ik het vinden. Aan de ene kant doet hij veel goed werk voor de maatschappij, maar aan de andere kant lijkt het alsof hij het voor de kijkcijfers doet..

Over het te hard rijden kan ik heel simpel zijn: rijbewijs afnemen en ontslaan.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 10:12
^Duke^
^Duke^ is offline
Boeiuh! Echt sensatie-tv...

Bijna net zo interessant als soaps en Big Brother (incl. clones)

Van mij mogen ze het laten zulke troep te maken.

En ja het zou een passend excuus kunnen zijn maar dan zou ik toch eerst moeten zijn hoe ze hem volgden. Als een auto elke bocht neemt die jij ook neemt lijkt me dat vrij irritant...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 10:17
ExTeRmInAtOr2
ExTeRmInAtOr2 is offline
Hieruit blijkt hoe hypocriet die mensen van 3VO eigenlijk zijn!
__________________
God must love stupid people. He made so many of them.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 10:42
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Ik heb het ook gezien, en als ik hem was dan zou ik maar aan opstappen denken! En dat 'excuus' wat hij aanvoerde, dat was dikke bullshit.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 10:43
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Die Peter R. de Vries moet es op gaan houden met zijn nauwelijks legale bemoeienissen met rechtszaken en de privé-levens van mensen. t Wordt tijd dat ie es een flinke boete krijgt ergens voor, zodat ie zijn kop es houdt...

Wat is dit nou weer voor onzin. Ik zou willen dat al die lui van het OM enz. zo waren.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 10:58
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
[/b][/QUOTE]
Wordt waarschijnlijk toch door Endemol betaald ofzo...boete helpt niet.

Tja, beetje vreemde man blijf ik het vinden. Aan de ene kant doet hij veel goed werk voor de maatschappij, maar aan de andere kant lijkt het alsof hij het voor de kijkcijfers doet..

Over het te hard rijden kan ik heel simpel zijn: rijbewijs afnemen en ontslaan.[/B][/QUOTE]

Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 11:21
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Die Peter R. de Vries moet es op gaan houden met zijn nauwelijks legale bemoeienissen met rechtszaken en de privé-levens van mensen. t Wordt tijd dat ie es een flinke boete krijgt ergens voor, zodat ie zijn kop es houdt...

Stierenstront: wat hij doet is allemaal legaal en hij helpt justitie er mee. 'Al' die privelevens waar hij zich mee bemoeit zijn allemaal vrijwillig, hij is niet zoals Willibrord...
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 11:24
PrackaH
PrackaH is offline
Het is inderdaad een slap excuus van 'm. Alsof mensen die voor veiliger verkeer zijn, zelf geen fouten KUNNEN maken, slaat nergens op...maar z'n rijbewijs afnemen en ontslaan vinnik een beetje overdreven. Ik vind dat ie net zoals iedereen behandeld moet worden die dit soort overtredingen begaat...dat is ook gebeurt toch?
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 12:52
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Okeej als je merkt dat iemand je achtervolgt zou ik mischien oplaast ook sneller rijden maarrrr voor een 3vo'er??? nouja je kunt toch beter de politie bellen vanaf je auto met je mobiel op handsfree (zou die vast wel hebben )naar de politie hij heeft dat niet gedaan volgens mij
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 15:09
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
PrackaH schreef:
Stierenstront: wat hij doet is allemaal legaal en hij helpt justitie er mee.
Hij helpt justitie ermee? Whaha... nooit dat verhaal gehoord van een reddingsoperatie bij een ontvoering, die bijna mislukte omdat de heer De Vries er zich mee ging bemoeien? Nee, dat krijg je niet te horen op zijn programma's...

En als het allemaal zo vrijwillig is, waarom filmt ie dan die kerel van 3VO zonder dat die dat goed vindt?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 16:19
Verwijderd
Peter R. de Vries wordt niet voor niets de luis in de pels van Justitie genoemd...hij is echt niet goed bezig. En zoals McCaine al zegt is het inderdaad zeer twijfelachtig wat hij doet, het is net op het randje van wat kan en wat niet. Eigenlijk vind ik dat het Commissariaat voor de Media iets aan zijn programma zou moeten doen, want het is pure sensatie-TV met nauwelijks juridisch relevantie inhoud (in tegenstelling tot andere 'juristen-TV' zoals de Rijdende Rechter, waar daadwerkelijk een jurist aan het woord is en waar je nog behoorlijk wat van kunt leren over burgerlijk recht). In mijn ogen zit hij op hetzelfde niveau als Willibrord Frequin...pure sensatie-TV, erop gericht de sympathie van simpele mensen te wekken en zo de verdachten nog een trap na te geven.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 16:37
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
ik vind het belachelijk dat dit op het nieuws komt!! als ik (nou ja, een onbekend iemand mét een rijbewijs dan ) 80kmh te hard rijd komt het toch ook niet op het nieuws/teletekst/whatever...
slaat echt nergens op dit
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 17:02
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
De vogel moet es niet zo nieuwsgierig zijn en het altijd beter weten, ga in een detective de held spelen ofzo.

steeds loopt hij de politie maar voor de voeten, kan me goed voorstellen dat justitie dat goed zat is.

Oke, tis wel een fout van die gast, maar zeg nou zelf, bijna iedereen doet wel eens zoiets
en als ie zn bekeuringen keurig betaald zie ik het punt niet, oke hij is een slecht voorbeeld maar dat gaat alleen ten koste van zichzelf.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 17:48
drama
Avatar van drama
drama is offline
Muahaha, die peter r de vries heeft gewoon dringend een leven nodig.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 19:05
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Peter R. de Vries wordt niet voor niets de luis in de pels van Justitie genoemd...
sorry, maar tig van zijn onderzoeken in moordzaken en zware delicten hebben vruchten afgeworpen..


par example: Puttense moordzaak, met Viets en Du Bois.. 2 mannen door de rechtbank veroordeeld tot ik geloof 10 jaar celstraf, maar blijken na diepgaand onderzoek van Peter R. en oud hoofdofficier van justitie Blauw onschuldig en worden na 7 jaar vrij gelaten en de moordzaak wordt opnieuw behandeld..

Het achterna rijden van ambtenaartjes was misschien iets te ver gezocht, maar over het algemeen levert hij welzeker degelijk werk..


[Dit bericht is aangepast door italianboy (14-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 20:07
Verwijderd
Zo heel erg 'diepgaand' was dat onderzoek van Peter R. in de Puttense moordzaak niet...hij heeft gewoon net zo lang gezeurd aan de achterdeur van Justitie tot een welwillend persoon een DNA-onderzoek is gaan starten. Dat had ook wel zonder zijn hulp gekund. Hij bezit echt niet zulke speciale talenten dat hij de politie daadwerkelijk kan bijstaan, want als dat zo was, zou hij allang in één of ander bijzonder opsporingsteam zitten.

Wat mij gewoon tegenstaat aan die vent is dat hij net zoals Frequin en Storms zijn doel probeert te bereiken door louter sensatie. Kijk, iemand als Pieter Storms (van Breekijzer) zeikt gewoon net zo lang door tot hij gelijk krijgt, omdat híj zich wel kan veroorloven om negatief in de publiciteit te komen (iedereen vindt hem toch geweldig) en grote bedrijven níet...ook al staan ze juridisch gezien wél in hun recht...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-12-2001, 21:30
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Hij is nu gewoon niet meer geloofwaardig. Ookal voelde hij zich nogal opgejaagt, hij kan ons nu niet meer vertellen dat wij ons netjes aan de regeltjes moeten houden. Als er een bumperklever achter je zit ga je toch ook geen 70 km te hard rijden? Als hij nog de eer aan zichzelf wil houden moet hij nu opstappen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 11:19
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Hij helpt justitie ermee? Whaha... nooit dat verhaal gehoord van een reddingsoperatie bij een ontvoering, die bijna mislukte omdat de heer De Vries er zich mee ging bemoeien? Nee, dat krijg je niet te horen op zijn programma's...

En als het allemaal zo vrijwillig is, waarom filmt ie dan die kerel van 3VO zonder dat die dat goed vindt?

Nee nooit gehoord dat verhaal, heb je een bron? Okee, hij heeft die kerel van 3VO gefilmd zonder zijn toestemming, maar dat komt misschien ook wel omdat hij (die het goeie voorbeeld moet geven ) de wet heeft overtreden en eens flink geconfronteerd moet worden? Ik noem maar een reden hoor...
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 13:52
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Hij heeft exact etzelfde gedaan als de verkeerspolitie die je steeds ziet bij Blik Op De Weg en al dat soort programmas...als die 'gewone mensen' zeggen dat ze zich opgejaagd voelden (zeggen ze best wel vaak) dan krijgen ze toch een boete aan hun reet...dus waarom mag die Woudenberg et wel terwijl de rest van Nederland dat niet zou mogen...dus los van et feit dat et een actie was van Peter R. de Vries...Als het verkeerspolitie geweest was die em filmde...zo moeten jullie ff denken..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 16:29
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PrackaH schreef:
Nee nooit gehoord dat verhaal, heb je een bron?
als je een beetje zoekt heb je zo bronnen genoeg dat is nog niet zo heel lang geleden en uitgebreid in het nieuws geweest hoor, klopt echt.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 09:50
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
autodropje schreef:
als je een beetje zoekt heb je zo bronnen genoeg dat is nog niet zo heel lang geleden en uitgebreid in het nieuws geweest hoor, klopt echt.


Ow...okee.
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 14:01
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Wat is dit nou weer voor onzin. Ik zou willen dat al die lui van het OM enz. zo waren.

Zooow, dis de eerste keer dat ik het totaal met NNP eens ben, Peter r de vries laat tenminste de dingen zien die normaal in de doofppot worden geflikekrd. Het is toch NIET normaal dat de Woordvoerder van Ons VERKEERVOORBEELD zelf veels te hard rijdt. En dan ook nog met zo'n smoes aan komen waar je nog geeneens een trui van kan breien. Wat peter r de vries heeft gedaan laat zien hoe het werkelijk in elkaar steekt.
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 17:09
TN17
TN17 is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
Zooow, dis de eerste keer dat ik het totaal met NNP eens ben, Peter r de vries laat tenminste de dingen zien die normaal in de doofppot worden geflikekrd. Het is toch NIET normaal dat de Woordvoerder van Ons VERKEERVOORBEELD zelf veels te hard rijdt. En dan ook nog met zo'n smoes aan komen waar je nog geeneens een trui van kan breien. Wat peter r de vries heeft gedaan laat zien hoe het werkelijk in elkaar steekt.

Precies. Niks sensatie-tv. Altijd wordt de gewone 'man' maar geflitst als hij drie km te hard rijd en moet hij zich helemaal suf betalen..En dan mag Peter R. de Vries best in z'n programma vermelden dat die dhr. Woudenberg maar een smerige huichelaar is!
Met z'n waardeloze rotsmoes.

Hij heeft een voorbeeldfunctie, zelf staat ie vooraan als het gaat om snelheidscontrole en zeker bij werk aan de weg...Daar mag best wel wat van gezegd worden.
Dat heeft helemaal niks met sensatie te maken. Peter R. de Vries maakt die sensatie niet, dat doet Woudenberg. Híj rijdt zo belachelijk hard op een plaats waar aan de weg gewerkt wordt. Wat een idioot.
__________________
Ajax is mijn glorie, Ajax is mijn club
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2001, 20:38
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
'k.. Dus als ik me in de file bedreigd voel mag ik van 3vo net zo hard het gas in trappen totdat er niemand meer achter me aan zit... .

Hartstikke goed, die de Vries! Zo worden mensen nog eens een keer wakker geschud. Misschien is-ie soms een beetje twijfelachtig op het randje bezig, maar da's nog altijd beter dan die justitie en politie hier in Nederland.
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 21:22
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Hij zei dat ie zich bedreigt voelde door de camera, maar die kon ie helemaal niet zien...
(verborgen???)
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 15:52
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Peter R. De Vries.. sjah heeft wel paar handige dingen gedaan..maar idd te veel sensatie zoeker...

Die woudenberg actie vind ik daarentegen wel erg stoer .. als voorzitter van zo'n organisatie kun je je zulke dingen niet permiteren. Hij staat wel in een uitzonderingspositie (voorbeeldfunctie) en heeft zich daarom JUIST strenger aan de verkeersregels te houden..

Meneer heeft de geloofwaardigheid van 3vo een flinke deuk bezorgd..en zij zichzelf ook door meneer niet te ontslaan. (ja, tuurlijk worden ze in een moeilijke positie gebracht, zwichten voor de publieke opini/peter R. de vries (ook niet altijd even goed voor je geloofwaardigheid)of meneer gewoon z'n functie laten behouden en doen of er niets gebuerd is...)
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 17:59
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Tja, beetje vreemde man blijf ik het vinden. Aan de ene kant doet hij veel goed werk voor de maatschappij, maar aan de andere kant lijkt het alsof hij het voor de kijkcijfers doet..
Jah, beetje zoals Willibrord..
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.