Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2003, 18:08
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Onlangs vroeg een collega van mn moeder me of ik zijn kinderen wou tekenen. We hebben dan afgesproken dat ik drie tekeningen zou maken: eentje van zn dochter, eentje van zn zoon en een waar ze samen opstaan. Hij heeft me onlangs de foto's bezorgd en nu ik vandaag eens een vrij dagje had heb ik de potlood nog maar eens ter hand genomen .
In ieder geval, dit is dus het resultaat van de eerste. De andere twee verschijnen ook nog wel eens op het forum. Laat me in ieder geval weten wat jullie ervan vinden.
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2003, 18:41
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Nice! Het shirtje is erg goed gelukt alleen geeft het misschien een beetje teveel af op de rest, misschien kan het gezicht nog een donkerder laagje schaduw hebben, verder erg netjes!
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 19:04
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
ik vind het wel leuk, hou niet zo van portretten en is voor mij niet beter dan gemiddeld (dat is natuurlijk al heel goed). het meisje lijkt op iemand die ik ken maar dan 8 jaar jonger
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 22:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Mooi! ik zou alleen idd wat donkerder schaduw aanbrengen in het gezicht en de mond en de haarlijn iets gelijkmatiger maken.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 23:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ergens lijkt ze wel een beetje een oude vrouw. Denk dat dat te maken heeft met dat die lijn bij haar mond zware schaduw heeft en verder heeft ze weinig schaduw op haar gezicht. Neemt niet weg dat ik hem wel mooi vind
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 12:10
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Dankjewel iedereen!
Wat die schaduwen in het gezicht betreft: op het origineel zijn ze wat donkerder en zit er iets meer contrast in, maar mijn scans geven nooit exact mijn tekeningen weer. Heb al gekeken hoe ik de instellingen moet veranderen, maar dat lukt niet. Kan je zo'n tekening misschien met een programma als photoshop terug tot de originele versie bewerken?
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 12:47
scala
scala is offline
Idd mooi! Ik zou nog wat werken aan de haren en de haarlijn ja. En het oor ziet er een btje vreemd uit. Maar het gezicht en t shirt is goed gelukt
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 13:32
Mijke16
Avatar van Mijke16
Mijke16 is offline
Heel mooi, ik heb alleen het idee dat haar, in werkelijkheid, linkeroor niet helemaal goed staat???
Verder klasse!!!
__________________
Het is niet hoeveel jaren je leeft, maar hoeveel leven je aan die jaren geeft. ;)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 15:24
Verwijderd
Ik vind hem geslaagd. Er is al gezegd dat ie iets donkerder moet maar verder is ie goed
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 13:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
kan je de foto er niet bij zetten? zo weten we natuurlijk niet of ie lijkt.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 16:36
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
zou idd ff naar de oren kijken want die kloppen niet maar voor de rest heel goed gedaan




(de glans op het oog is een beetje veel want het is net of het helemaal wit is ipv belicht)
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 19:21
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Op aanvraag post ik hier even de originele foto.



Ik kan em niet meer onder de tekening zetten omdat er teveel tijd verstreken is sinds mijn post, maar zo hebben jullie toch een beetje een idee.
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 19:57
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
hij lijkt echt sprekend, super goed man!
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 18:28
Verwijderd
Erg goed, lijkt echt prima, alleen zou ik de ogen nog ietwat sprekender maken, en meer contrast aanbrengen maar voor de rest
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 13:47
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ja, inderdaad die ogen wat sprekender. En het haar wat realistischer, maar das aardig moelijk. Verder vind ik hem erg goed. Lief meisje ook!
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 00:26
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
naar mijn mening heeft het een erg hoog school-gehalte door de kleur van het hoofd, maar lijkt wel super goed!!!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 10:03
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Tnx people!
Het haar en de ogen mogen misschien iets realistischer ja. Zal er nog iets aan proberen te doen.
@ Charlottetje: Ik ben nog aaaltijd met mn schaduwen aan het oefenen. Ik heb nooit tekenles gevolgd, dus probeer er zelf verbetering in te krijgen door de commentaren die ik krijg. Eerder kreeg ik wel eens opmerkingen dat mn schaduwwerk te 'vlakkerig' was en dat het eerder voor een cartoony stijl zorgde (zie eventueel mn site voor voorbeelden). Daarom heb ik deze keer geprobeerd het schaduwwerk iets vloeiender te maken.
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Tekeningen
Stoetel
13 04-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Meisjes geven wat ze zelf willen..
beckham1990
41 31-12-2004 12:04
ARTistiek Jongen&Meisje [Tekening]
Stoetel
23 06-01-2004 14:07
ARTistiek [tekening] meisje
Evelientjuh
11 01-09-2003 09:55
ARTistiek [tekening] meisje
timpie
21 22-08-2003 15:23
ARTistiek [tekeningen] 2 hoofdjes
Mustang_Sally
21 24-03-2003 19:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.