Oud 05-06-2004, 22:14
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
En met lijfstijl bedoel ik wat voor figuur je hebt, ik vond het wel een leuek woordspeling gurk, huh gurk .

Goed, ik bedoel dus, beinvloed jouw figuur hoe hoe je kleed en hoe je je gedraagd?

Stel je bent vrij mollig rond de heupen, en hebt een smal bovenlijft, zou je strakke heupbroeken dragen en een blouse, of eerder een high waist jeans en een truitje?

Schaam je je voor je omvang en doe je daarom minder wild in bed of maakt het je niks uit?

Vond je je haar lelijk en besloot je dreadlocks te nemen, of vond je je jezelf te blond en besloot je je haar paars te verven?

IN hoeverre beinvloed jouw uiterlijk je lifestyle?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2004, 22:20
Verwijderd
*jeuj cb is terug *
mijn uiterlijk beinvloed mn lifestyle een beetje,maa rniet veel,morgen ga ik hier verder op in,maar nu ga ik stadten,wou ff mededelen dat ik blij ben dat cb terug is
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 22:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik ben geboren met puntoren dus zat er niks anders op dan maar gothic te worden. Verder ben ik wel tevreden over mn lichaam, want ik kan nu wel bepaalde jurkjes en rokjes aan die ik niet aan zou kunnen als ik 10 kilo zwaarder was geweest.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 22:23
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline


Goed, ik bedoel dus, beinvloed jouw figuur hoe hoe je kleed en hoe je je gedraagd?

In zekere mate wel ja.

Stel je bent vrij mollig rond de heupen, en hebt een smal bovenlijft, zou je strakke heupbroeken dragen en een blouse, of eerder een high waist jeans en een truitje?

Ja, ik zou het wel dragen, maar dan zou ik wel zorgen dat het door mijn kleding niet al te veel opvalt denk ik.

Schaam je je voor je omvang en doe je daarom minder wild in bed of maakt het je niks uit?

Maakt me geen ruk uit. Als ik eenmaal met iemand in bed lig dan weet ie ook wel hoe ik er uit zie zonder kleding en dat heeft ie dan maar te accepteren. (nou ben ik niet dik ofzow. Heb wel een vetribbeltje, maar niets om me voor te schamen, dus dat kan er ok wel mee te maken hebben)

Vond je je haar lelijk en besloot je dreadlocks te nemen, of vond je je jezelf te blond en besloot je je haar paars te verven?

Ik ben zeer trots op mijn haar, altijd al geweest (behalve toen ik het bij wijze van experiment eens kort ging knippen, beviel totaal niet!), en als ik het verf oid dan is dat omdat ik de kleur saai begin te vinden. Ik hou van afwisseling. Ik ga nu dreads laten zetten omdat ik eens wat anders wil dan stijl haar.

IN hoeverre beinvloed jouw uiterlijk je lifestyle?

In zekere mate, maar niet superveel, als ik flink mollig was zou ik me daar ook wel naar kleden en dus geen superstrakke naveltopjes oid aandoen, dat ziet er dan gewoon niet uit. Maar gelukkig ben ik dat niet echt dus ik kan bijna alles dragen wat ik wil.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 22:53
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
ik heb best lange benen, dus een wat korter bovenlijf in verhouding met mn benen. Daarom trek ik nooit korte shirtjes (bedoel dus geen topjes maar korte tees enz) of high waist broeken aan. Verder denk ik niet veel na over of ik iets kan hebben of zo (ik doe dan ook nooit echt extreem strakke kleren aan)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 23:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb m'n haren zwart geverft omdat ik blond lelijk vind en ook maar dreads in gezet omdat het dan net lijkt of ik stijl haar heb. Verder heb ik m'n wenkwrauwen geverft.

Aan m'n figuur heb juist niets te klagen. Dingen die ik leuk vind kan ik meestal wel aan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 23:18
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
volgens mij geld deze thread alleen voor meisjes . Als ik in bed met iemand lig kan het me niet schelen we zien elkaar toch allebij naakt en ik schaam me niet voor me lichaam.
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 23:32
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik heb mn haar donker geverft omdat ik gewoon iets anders wou.

ik ben nooit tevreden met mn figuur, heb hele brede heupen en redelijk grote borsten en weer hele smalle taille. ik probeer daarom mijn borsten altijd zo plat mogelijk te drukken en mn heupen vallen toch al niet zo op omdat ik meestal baggy broeken draag. in bed kan het me allemaal niks meer schelen, hij zegt toch dat hij me mooi vind, dan ga ik me er verder niet meer druk over maken.

mn uiterlijk beinvloed mn lifestyle eigenlijk niet. alleen ik durf geen rokje aan als ik uitga
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 23:44
Verwijderd
Ik doe geen korte rokjes aan zonder panty of maillot omdat ik in mijn knieholtes blauwe aderen heb lopen.
Die prrrrik ik binnenkort weg, dus dan kan het weer wel.
Verder heb ik geen lovehandles, maar bij te strakke broeken krijgt iedereen die.
Vandaar dat ik geen te strakke broeken draag.
Ik heb wel mooie boobies en mooie kuiltjes in mijn onderrug en die show ik graag aan de hele wereld.
Als ik met kleine vriendinnen uitga doe ik geen hakken aan. (ik ben 1.70)
Verder ben ik wel tevree.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 00:01
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik heb een grote pik dus daarom draag ik grote broeken
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 00:21
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
Citaat:
GRRR schreef op 06-06-2004 @ 01:01 :
ik heb een grote pik dus daarom draag ik grote broeken
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 01:41
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik draag weinig korte rokjes zonder panty of maillot (of het moet wel heel warm, het is nog altijd beter dan een korte broek) omdat ik vind dat ik daar geen goeie benen voor heb. Verder trek ik niet al te strakke dingen aan.. Ja ntauurlijk pas ik mijn kleding aan mijn figuur aan, best logisch eigenlijk..

En of het me verder beïnvloedt.. Een beetje wel denk ik.. Hm kom hier later nog wel op terug, als ik een beetje uitgeslapen ben.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 01:49
Verwijderd
ik kleed me soms alsof ik dun ben

maar ik kom hier net als briseis later op terug.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 02:45
Verwijderd
ik laat mij in niks beinvloeden door mijn lichaam. maar dat komt dan ook omdat ik de man ben
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 10:39
Laïs
Laïs is offline
Ik draag geen rokjes zonder kousen eronder,omdat mijn benen daarvoor te kort zijn.
Korte broekjes draag ik dan weer wel,omdat ik vind dat het daarin wel gaat.

Mijn haar draag ik meestal in een staart of opgestoken,want los valt het niet mooi,foutje met de achterkant.

Ik ben wel tevreden met mijn lichaam,maar niet als ik in de pashokjes van de h&m sta. Ik heb weleen beetje een vetbandje aan mijn buik,maar daarvoor hou ik me niet in,dat is nu ook wel het minste.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 10:41
metalfreakske
Avatar van metalfreakske
metalfreakske is offline
Heb een dik achterwerk en een smal bovenlijf... zou dan ook nooit broeken aandoen waar mijn achterwerk echt in uitkomt...

Bwha... ik draag altijd zwart en rood... zeggen ze niet dat zwart versmald...

Ookal past zwart (nog) niet met mijn haarkleur... ik heb namelijk bruin haar... ik ga daarvoor geen andere kledij aandoen...
__________________
Hercate, mother of darkness...we, darkangels are superior!Sisters of darkness... unite you!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 10:52
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
nouja ik ben dus niet een van de dunsten en dat beinvloedt me wel ja, geen korte dingen, weinig strakke dingen.

verder geen problemen geloof ik .
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:44
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik draag ook het liefst een panty onder rokjes of jurkjes.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2004, 13:03
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik kan wel heel wat hebben eigenlijk, ook al heb ik geen modellenlichaam. Ben ook gezegend met n dikke reet, smalle taille en grote borsten dus mijn kleding is dan ook altijd best vrouwelijk. Net als bijna iedereen hier draag ik ook alleen n rokje met n panty eronder, tenzij mn benen glimmend bruin zijn maarja dat duurt nog wel effe. Zolang je geen vetrollen of putten ziet is het goed.

Oh ja, in bed heb ik totaal geen problemen met mijn vrouwelijke rondingen en anderen ook niet.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 14:56
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
hoiikbeneengans schreef op 06-06-2004 @ 00:18 :
volgens mij geld deze thread alleen voor meisjes . Als ik in bed met iemand lig kan het me niet schelen we zien elkaar toch allebij naakt en ik schaam me niet voor me lichaam.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 14:59
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
Ik kan me niet voorstellen dat jongens hun kleding aanpassen op hun lichaam omdat jongens vaak een vrij algemene bouw hebben vergeleken met meisjes. Je hebt natuurlijk hele dunne/dikke jongens maar 70% van het mannelijk geslacht hoeft volgens mij niet op te letten hoe ze hun kleding met hun lichaamsbouw combineren.
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 15:02
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
hoiikbeneengans schreef op 06-06-2004 @ 15:59 :
Ik kan me niet voorstellen dat jongens hun kleding aanpassen op hun lichaam omdat jongens vaak een vrij algemene bouw hebben vergeleken met meisjes. Je hebt natuurlijk hele dunne/dikke jongens maar 70% van het mannelijk geslacht hoeft volgens mij niet op te letten hoe ze hun kleding met hun lichaamsbouw combineren.
Nou, ik ken wel anders veel jongens die zich zeker beter zouden kunnen kleden kijkende naar hun lichaam...

Maar 'hoiikbeneengans' speciaal voor jou:
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 15:04
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Kantinevolk op LS-alert!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 06-06-2004 @ 16:04 :
Kantinevolk op LS-alert!
Hoerie kom op msn ik ben aangenomen!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 15:14
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2004, 15:23
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Ik loop liever niet met blote benen rond omdat ik een hekel aan mn benen heb. Ik vind ze echt lelijk.. Dat gaat nog leuk worden van de zomer... Ik heb trouwens wel een bikini met een pareo erbij, zodat ik die aan kan doen als ik uit het water kom.. Dus daar let ik wel op ja.. Verder ben ik niet heel erg slank ofzo, najah, ik heb zogezegd wel wat vet hier en daar. Dus ik kijk altijd wel of er geen vetrolletjes uitpiepen als ik iets pas in de winkel. Verder loop ik nooit echt in opvallende kleding ofzo...

Mn haar.. ik vind het leuk om mijn haar te verven. Mijn eigen haarkleur is donkerblond, maar dat vond ik geen kleur. Dus sinds mn 13e verf ik het. Nu heb ik het donkerbruin (tegen zwart aan).

In bed boeit het me niet echt eigenlijk. Ik zie eruit zoals ik eruit zie.. en ach, niet iedereen is perfect toch. Het zal me er in ieder geval niet belemmeren vanwege mn uiterlijk.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 15:38
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ja, laatst was ik 4 kilo aangekomen (ja stom)
geen rokjes gedragen voordat dat er weer af was. niet dat ik dik was, maar voor rokjes moet je dun zijn.
net als afzaktruitjes vs spekarmen/nek, uuuurgh *braak*
dat was het wel weer eigenlijk.
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 15:43
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
hoiikbeneengans schreef op 06-06-2004 @ 16:14 :
Onzin is een paar deuren verder heur
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 15:45
Susanne
Susanne is offline
Ja als er veel zon is gaan m'n ogen loenzen dus neem ik een zonnebril mee.
Teveel ringen doe ik ook niet, want ik heb worstenvingers.
In de zomer probeer ik een coole bikini te vinden in de hoop dat m'n litteken niet zo opvalt.
Verder weet ik zo snel geen andere dingen..
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 19:57
Verwijderd
Ik vind mezelf altijd wat te dik, maar daarom ga ik niet in wijde shirts lopen ofzo. Als ik een baaldag heb doe ik meestal wel een hoodie aan ofzo, maar das gewoon lekker makkelijk.

Sommige truitjes, rokjes of broeken koop ik niet omdat ik vind dat ik er te dik in ben. Voor sommige kleding moet je echt dun zijn wil het mooi staan. (bepaalde topjes, minirokjes etc)
Ik zou het wel kunnen kopen en aan kunnen doen, maar dan zou ik me er zo vies vet in voelen, dus nee.

Mijn gedrag wordt er niet echt door bepaald eigenlijk.
Ik heb er wel echt een hekel aan om naar het strand, zwembad oid te gaan, omdat je dan zo gekeurd wordt enzo. Daarvoor heb je zelfvertrouwen nodig en dat heb ik niet zoveel

De dingen die ik kan veranderen doe ik wel, om me beter te voelen. Ik heb rood haar ipv blond, vind ik stukken mooier en sprekender. Verder veel gaatjes in mn oren en een labret, toch nog wat leuks aan mn hoofd .
Afvallen ook, maar het is toch nooit goed.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 20:02
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben klein dus ik draag vaak hakken.
En verder let ik er eigenlijk niet op. Vroeger droeg ik niet vaak mouwloze topjes vanwege mijn littekens, maar nu maakt het me niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 20:06
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ik koop soms kleding niet omdat ik er dik in lijk. ik draag bijna nooit rokjes want ik vind het me niet staan en al helemaal niet zonder panty. ik verf mn haar rood omdat ik vind dat het me mooier staat ipv mn eigen suffe haarkleur en ik heb een labret want dat vind ik een leuke versiering.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 20:23
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik koop altijd broeken die te groot zijn, want dan zitten ze van boven tenminste goed. Ik heb namelijk hele korte beentjes ( bovendien x benen door genen en paardrijden muha). Ik koop ook geen al te strakke truitjes waarin je ziet dat ik de hele dag mijn buikie in houd. En verder heb ik een goed figuur, een mooie kont en perfecte tieten, dus ik klaag niet ( alhoewel, mijn ene tiet is hangeriger dan de andere). En ik heb een mooie ballerina-hals, dus draag liefst truitjes waarin ie goed uitkomt.

oojaa: ik draag WEL jurkjes en rokjes, want die benen kunnen me niks nada niente schelen. ik ben een x-been fetisjist
__________________
Peanutbutter Motherfucker

Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 20:26.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 08:51
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik ben vaak onzeker met korte broeken, door mijn niet al te dikke benen

maar ach... ik ga niet in de zomer met een lange broek lopen
__________________
"Hou het hard!"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:06
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik probeer schoenen te kopen die niet te groot lijken. Verder doe ik vrijwel nooit mijn tshirt/hemd uit omdat ik dan last krijg van vrouwen die om me heen gaan hangen vanwege mijn gespierde bovenlichaam
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:12
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
birthmark schreef op 07-06-2004 @ 12:06 :
Ik probeer schoenen te kopen die niet te groot lijken. Verder doe ik vrijwel nooit mijn tshirt/hemd uit omdat ik dan last krijg van vrouwen die om me heen gaan hangen vanwege mijn gespierde bovenlichaam
Daar heb ik ook altijd last van
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-06-2004, 11:14
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-06-2004 @ 12:12 :
Daar heb ik ook altijd last van
Ik sla niet graag vrouwen, maar als ze aan me hangen moet ik ze van me afslaan
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:21
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
ja, ik draag strakke shirtjes om mn buuste the accentueren maar draag toch baggy broeken ook al train ik mn booty wekelijks
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:29
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik heb een dikke kont .
maar voor de rest hou ik nergens rekening mee want mn tieten,armen,benen en gezicht zijn wel okidoki

Oooh en als ik slippers draag zorg ik wel altijd dat mn voeten en teennageltjes gedaan zijn want vieze voeten zijn een nono
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:37
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik had dun haar, nu dreads ik heb idd wel wat meer volume
maar verder draag ik veel zwart, kleed af en het is een mooie kleur niet dat ik nu dik ben
nee verder hou ik niet echt rekening met lijf-kleding
alleen heb ik wel wat moeite om schoenen te vinden
ik heb maar 43/44
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:57
the tourist
the tourist is offline
Ik koop geen schoenen met (hoge) hakken, omdat ik vind dat ik dan te lang ben. Niet dat ik echt superlang ben (174), maar ik vind het gewoon lang genoeg.
Verder vind ik dat ik alles wel kan dragen qua lichaam, maar erg korte rokjes en strakke dingen draag ik niet omdat ik me er niet in thuis voel.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 13:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben nogal zwaarlijvig (understatement) en daar pas ik m'n kleren idd wel op aan. Ik draag vooral wijde broeken die laag zitten, want dan valt m'n buik minder op, en ik draag t liefst lange t-shirts. Korte broeken zal je me niet snel zien dragen en mouwloze truitjes ook niet. Ik hou gewoon 't liefst alles zoveel mogelijk bedekt.
En ik heb ook 't liefst brede schoenen, want anders lijken m'n voeten gigantisch. Ik heb 1 paar allstars en als ik die aanheb lijkt t net of ik kano's draag.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 13:09
Faery
Faery is offline
Nee, ik ben een klein kereltje maar doe alsnog of ik een enorme metalbeer ben \m/
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 16:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 06-06-2004 @ 21:23 :
Ik heb namelijk hele korte beentjes ( bovendien x benen door genen en paardrijden muha).
...Ofschoon ik paardenkenner noch paardenliefhebber ben, lijkt het mij technisch gezien dat paardrijden eerder zogeheten O-benen dan X-benen veroorzaakt...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 16:55
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-06-2004 @ 14:03 :
Ik ben nogal zwaarlijvig (understatement) en daar pas ik m'n kleren idd wel op aan. Ik draag vooral wijde broeken die laag zitten, want dan valt m'n buik minder op, en ik draag t liefst lange t-shirts. Korte broeken zal je me niet snel zien dragen en mouwloze truitjes ook niet. Ik hou gewoon 't liefst alles zoveel mogelijk bedekt.
En ik heb ook 't liefst brede schoenen, want anders lijken m'n voeten gigantisch. Ik heb 1 paar allstars en als ik die aanheb lijkt t net of ik kano's draag.
....Hier sluit ik mij min of meer bij aan
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Lifestyle vs alcohol
nps
155 19-12-2004 03:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.