Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 17:56
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ok mijn vragen staan al in de topictitel.

Hoe gaat het met de liefde?
Wat heb je het laatste jaar (of de afgelopen jaren) geleerd op liefdesgebied?

Met mij gaat het wel goed, geloof ik. Alles weer een beetje op orde met mijn ex-vriendje, geen nare dingen meer die nog onder de oppervlakte woelen.
Verder is het wel relaxed, ik flirt een beetje en er zijn een paar jongens die ik wel leuk vind en die mij wel leuk vinden, maar voorlopig vind ik nog even niemand leuk genoeg.
Ik zie wel, heb wel zin om verliefd te worden maar ga het niet forceren.

Ik heb het laatste jaar véél geleerd op liefdesgebied, überhaupt een liefdesleven gekregen. Daarvoor vond ik alles altijd veel moeilijker met jongens, ik raakte een beetje in paniek als het meer werd dan vriendschap en wist dan niet zo goed wat ik moest doen. Dat is nog niet helemaal over, maar ik kan het nu handlen . Verder heb ik bepaalde jongens niet meer zo op een voetstuk staan en ben ik me gaan realiseren dat ze mij ook best leuk (kunnen) vinden, vroeger dacht ik nooit aan die mogelijkheid en werd ik al bij voorbaat ongelukkig als ik merkte dat ik verliefd werd.

Ben benieuwd.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2004, 18:01
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Nog steeds vrijgezel... heb al meer geleerd dan me lief is... en op het moment heb ik veel moeite met ook maar in Liefde te geloven...

op het moment is er ook geen plaats voor gevoelens van liefde voor mij... ben te veel met andere dingen bezig en hoef geen meisje daarin mee te slepen... ik zoek niet... en ik wordt niet gevonden...

ook op andere gebieden van liefde heb ik er geen zin meer in... vriendschappen vervelen me... en vervang ik...

vertrouwen heb ik niet in andere mensen... de enige liefde in mijn leven ben ikzelf

is meer haat/liefde verhouding dan... maar dan met niet zoveel liefde...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:12
Verwijderd
Ik heb geleerd dat ik nog steeds stomme dingen doe als ik alcohol op heb
Verder begrijp ik mezelf nog steeds niet. Ik weet niet of ik mezelf nou aanpraat dat jongens leuk zijn terwijl ze dat eigenlijk níet zijn (en er als ik er wat mee uitvoer dus achterkom dat ze helemaal niet zo aantrekkelijk en interessant waren); of dat ik mezelf aanpraat dat ze níet leuk zijn terwijl ze dat dus wél zijn (en ik uit angst mezelf er goed van weet te overtuigen dat ik ze helemaal niet aantrekkelijk vind).
In ieder geval weet ik wel dat het stom is om met een jongen te gaan vozen als hij mij heel leuk vindt en ik hem maar zozo, en dat ik gruwelijk slecht ben in het uitleggen dat ik helemaal niets met hem wilde behalve dat vozen. Ik ben buitengewoon goed in jongens wekenlang negeren omdat ze toe hebben gegeven dat ze mij bijzonder zagen zitten (zelfs al voel ik me heel vereerd ).
Ook zijn exen van vriendinnen (sommige dan ) nog steeds interessant
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik begin te leren om niet op alles wat los en vast zit te vallen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:24
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-06-2004 @ 19:12 :
verhaaltje
ach je moet wat om de spanning er in te houden
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:26
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
jah...dat ik kennelijk geestelijk minder stabiele meisjes aantrek
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:27
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
het gaat niet bepaald geweldig en ik heb helaas wel wat bijgeleerd ja
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef op 09-06-2004 @ 19:24 :
ach je moet wat om de spanning er in te houden
Dat lukt iig wel
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik begin er gewoon lekker niet meer aan, heb het ook totaal niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:48
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-06-2004 @ 19:28 :
Dat lukt iig wel
hehehe Keep up the good work
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:00
Verwijderd
Hoe gaat het met de liefde? Naja, zn gangetje, vrijgezel en ik geniet er wel van. Heb niet zo'n heel erg sterke behoefte aan een relatie.

Ik heb geleerd dat ik helemaal niet zo raar reageerde binnen de relatie met mijn ex, maar dat hij gewoon niet goed voor me was. Misschien is ie wel goed op zijn manier voor iemand anders, maar niet voor mij. Hij heeft me heel erg veel pijn gedaan en ik zie nu in dat ik nu gelukkiger ben dan op het einde van onze relatie.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:09
Verwijderd
het gaat superduperfantastisch !!
ik ben dolgelukkig met mn vriendje!! Ik heb veel geleerd ja, ik heb een liefdesleven gekregen, ik heb meer over boys geleerd, enz.

Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:15
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik heb het afgelopen jaar ontzettend veel geleerd eigenlijk. Rond deze tijd vorig jaar ging het uit met mijn eerste echte vriendje. Dat was heel moeilijk, we hebben elkaar ook veel pijn gedaan, maar nu een jaar later gaan we weer goed met elkaar om
Toen een vakantieliefde, vervolgens thuis weer verliefd geworden op een jongen waar ik maanden onofficieel iets mee had. Toen ontmoette ik een half jaar geleden mijn huidige vriend, op mijn werk, waar ik vrienden mee werd.
De andere jongen dumpte me, wat erg pijnlijk was. Waar hij vervolgens een maand later op terug kwam, met loze uitspraken als 'you don't know what you've got 'till it's gone'. Toen had ik het helemaal met hem gehad.

Kortom, ik heb nu vijf maanden met m'n vriend en ik ben vreselijk verliefd op hem, ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt. Heel stiekem hoop ik nog heel lang met hem samen te blijven. Maar we hebben momenteel een beetje een dipje geloof ik


zo, dat moest ik echt even kwijt
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Aan het eewige vrijgezellenleven van mij was na bijna 21 jaar een einde gekomen: met carnaval dit jaar kreeg ik een vriendinneke. We hadden 2 weken daarvoor al gezoend maar ik wilde haar beter leren kennen. Heeft 2½ maand geduurd, zij heeft het uitgemaakt omdat het gevoel weg was.
Mja... wat heb ik ervan geleerd... dat een meisje hebben heel leuk kan zijn. En dat er toch meiden kunnen zijn die verliefd op me kunnen worden... want hiervoor had ik nog nooit 1tje gehad. Maar de liefde is ook hard. Tis nu een maand uit, heeft ze al weer 2 weken een nieuwe vriend. Boeit me ook niet ontzettend veel, want ik moet naar mezelf en naar mijn eigen toekomst kijken, maar ik vond het ook best wel snel na mij.
En nu ben ik weer een maand vrijgezel en eigenlijk bevat dat ook wel prima. Kan lekker doen wat ik wil... maar met mijn ex was dat ook best zo, ik had veel vrijheid bij haar, ze vertrouwde me. Dus ja, met het liefdesleven gaat het gewoon zijn gangetje. Niet op een hoog pitje (nooit bij mij ) en op dit moment ook niet op zoek, mede omdat ik eerst ff wil slagen voor mijn opleiding. Geluk dat hoef je ook niet per se te zoeken, het kan je ook gewoon overkomen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Erm.

Een beetje.


Onder andere dat ik toch echt wel minder contact moest zoeken met één bepaald meisje (wat me tot nu toe ook erg goed lukt ) en dat ik gewoon mezelf moest blijven want dat er heus ook wel meisjes vallen op de nice guy (*kuch kuch*).

En dat je, als je 'n meisje hebt dat jou wel leuk vindt maar jij vindt haar niet zo leuk, niet mag zeggen dat je 't een paar dagen druk had (wat ook echt zo was) maar dat je haar gewoon vlakaf moet zeggen dat 't voor jou niet zo goed was geweest als voor haar, dat ene avondje uit. Lekker bot/kortaf/duidelijk/direct zijn, dat willen meisjes blijkbaar.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 23:36.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:29
justlikeme!
justlikeme! is offline
nou met mij gaat het oowk goed! haha

ik ben weer een ruim half jaar vrijgezel (het jaar zit er aan te komen haha ) maar niet echt veel geleerd dit laatste half jaar. Behalve dat ik wel heel duidelijk voor mezelf moet stellen of ik iemand gewoon leuk vind, of zo leuk vind dat ik er echt wat mee wil. Dat was af en toe niet helemaal duidelijk..

En soms vind ik van mezelf dat ik mijn ex eens met rust moet laten, niet dat ik hem lastig val met smsjes of mails ofzow, maar als we elkaar tegen komen bij het uitgaan ga ik meestal wel bij hun staan, maar dat komt ook wel omdat ik die vrienden van hem heel aardig vind.. Maar toch, dan nog vind ik soms dat ik wel iets mínder bij hem kan gaan zitten..

en verder tjah, haha neit echt veel geleerd ofzo..
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:30
yuck fou
Avatar van yuck fou
yuck fou is offline
ben een klein jaartje geleden hopeloos verliefd geworden, en hij gelukkig ook op mij. ik vind het echt geweldig. lekker samenzijn, praten, lachen, dingen delen enz. dat intense contact vind ik toch erg speciaal.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat heb ik het afgelopen jaar geleerd?

Niet te close worden met de vriendin van je beste vriend en al helemáál niet verliefd op haar worden. Als je eenmaal je verliefdheid hebt ontdekt, afstand nemen, veel afstand. Maar weer niet te veel, want dan gaat ze je verwijten dat je haar negeert en dat ze je mist. En niet te jaloers proberen te worden op haar en haar -imiddels tweede- vriendje, want dan krijg je daar ook weer gezeik over. En ik heb geleerd dat het mogelijk is om meer dan een jaar op iemand verliefd te blijven, ook als je weet dat de ander niks met je wil. En dat het wel wat kon worden als ze geen vriendje had.

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-06-2004, 20:38
loeser
loeser is offline
okeeeeeey

welll ik heb wel ene nieuwe ervaring op liefdes gebied:

met een meisje.
its great en best wel anders dan met een jongen
het heeft iets liefs en schattigs hahahah
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:43
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Het gaat wel goed eigenlijk. Het is net een week uit met m'n (ex) vriendje, maar ik ga niet door een dal ofzo. Ik heb een hele leuke tijd met hem gehad, en ben super verliefd geweest. Maar op het einde was ik dat niet echt meer, dus toen het eenmaal uitging was dat niet een wereldramp ofzo ( ) Ben wel happy dus.

Ik heb geleerd dat er wel degelijk mensen zijn die ECHT verliefd op mij kunnen worden. Maar ook dat ik daar eigenlijk nog niet helemaal klaar voor ben en dat het me een beetje benauwt

Dus voorlopig blijf ik alleen denk ik. Dat heb ik geleerd.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:49
Verwijderd
edit: ik heb geleerd wat houden van is...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 20:55
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Hoe gaat het met de liefde? Zeer goed dank u.. 2jr..

Wat heb ik dit jaar allemaal over de liefde geleerd..? Wel,dat ik ervoor moet vechten, en je niet altijd perfect kan zijn. Ook dat ik af en toe mij moet leren inhouden ipv hem altijd aftesnauwen en te zeuren. Mijn vriend en ik zijn heel verschillend, en soms kan dit wel spanningen veroorzaken, maar voor de rest gaat het nu allemaal wel heel goed hoor
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:09
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Heel veel dingen geleerd, dat zeker. En er ook veel sterker en zelfverzekerder door geworden. Achter dingen gekomen die ik dacht/deed/vond die helemaal niet zo positief waren...

Maar ik blijf gelukkig toch mezelf
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:53
load_harmony
load_harmony is offline
ik leer het nooit..

najah.. dat verbreek ik

maar net als vorig jaar redelijk hopeloos in love (al dan wel op een ander).... wachtend op responz maar aan de andere kant ook hartstikke bang voor responz en daarom ben ik het aan het weghouden.

jah, ik ben zon lastig typ idd...
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:54
Verwijderd
Ja, wees wat minder beleefd en pak wat vaker wat je pakken kunt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2004, 22:07
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Nee, niet echt wat bijgeleerd.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2004 @ 22:54 :
Ja, wees wat minder beleefd en pak wat vaker wat je pakken kunt
Ik ben trots op je
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 22:35
flipvla
Avatar van flipvla
flipvla is offline
Ik heb geleerd dat als je je aan iemand vastklampt, die persoon dan juist weg gaat.

Ook ben ik nogal teleurgesteld in de liefde door mijn ex, wat ervoor heeft gezorgd dat ik het nu allemaal wat rustiger aandoe met mijn nieuwe vriend; wat minder snel dingen ga verwachten enz.

Wel jammer. hoe teleurstelling in de liefde ervoor kan zorgen dat ik er niet meer helemaal voor ga
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 23:11
Cruz
Cruz is offline
Bij mij gaat het helaas steeds slechter Dit gaat niet lang meer goed en dat haat ik! Maar we hebben alles geprobeerd...

Wat ik geleerd heb? Niet zoveel, ik word alleen maar wantrouwiger en lulliger

*is ff depri*

Oh, 1 ding wat ik geleerd heb.. Steek niet te veel tijd en aandacht in iemand van wie je eigenlijk wel weet dat hij het niet waard is! En praat over wat je dwars zit, voel je geen zeikerd...
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 23:33
Verwijderd
Ja veel geleerd, dat ik altijd mijn mobiel uit moet doen als ik bij mijn vriendin ben.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 23:39
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
geleerd dat vrijgezel blijven het beste is
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 10:07
Verwijderd
Als we het wat ruimer zien, pakweg anderhalf jaar, is er zeker veel veranderd. Iets meer dan een jaar geleden kreeg ik wat met mijn ex, voor het eerst sinds tijden iets wat op een relatie leek. Heeft 10 maanden geduurd, waarvan het voor mij de laatste maanden al niet echt meer op een relatie leek en dat kwam van beide kanten. Het heeft me enigzins het vertrouwen in de mannelijke helft van de bevolking teruggegeven en misschien ook wel wat zelfvertrouwen.
Sinds Februari dit jaar heb ik iets met mijn huidige vriendje en in deze relatie durf en kan ik een stuk meer mezelf zijn, we passen echt zo ontzettend goed bij elkaar. <3 Ik heb nare eigenschappen van mezelf ontdekt in een relatie, zoals ziekelijke jaloezie op sommige momenten en de constante zoektocht naar bevestiging, maar tot nu toe houdt hij het nog met me uit en ik merk wel dat het steeds beter gaat. En ik weet nu eindelijk wat kriebels in je buik zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 10:54
angel--1987
angel--1987 is offline
nou met mij gaat t kut!!
ben weer(naja eignelijk nog steeds verliefd op me ex)
t was echt leifde op t eerste gezigd ook voor hem zei die..
maar we hebben afgelopen jaar 2 keer wat gehad...maar ik kan hem niet vergeten!!
ook al spreeek ik af met eeen andere jongen t word met die adnere jonens toch niks zolang ik hem niet vergeten ben..

1 ding heb ik wel geleerd....als je vrienden word nadat t uit is...zorg dan wel dat je geen gevoelend meer voor je ex hebt
__________________
life goes on
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:05
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Ehm ja het gaat wel.
Heb wel veel geleerd het afgelopen jaar....
Ben op dit moment gewoon single, al vanaf januari...En het bevalt me goed. Heb nu eigenlijk ook niet zo'n zin in een relatie. Geen behoefte aan eigenlijk. Ik vind het wel lekker zo, vrijgezel.

Heb dus geleerd dat ik niet bij het oude moet blijven hangen en gewoon door moet gaan met mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:16
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik heb alles geleerd in het afgelopen jaar de afgelopen bijna-7 maanden
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
momenteel gaat het even niet zo lekker op z'n zachtst gezegd, maar ik heb wel heel veel bijgeleerd. dat ik niet alles wat me dwarszit op éen persoon moet uiten bijvoorbeeld. Ik heb nu in mn huidige relatie geleerd niet zoveel persoonlijk op te vatten al gaat dat soms erg moeizaam. ik kan in deze relatie wel helemaal mezelf zijn en eehm. verder weet k het zo even niet
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-06-2004, 12:26
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Het gaat zijn gangetje. Ben nog steeds vrijgezel, maar dat vind ik helemaal niet zo erg. Er zijn belangrijkere dingen in de wereld.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:15
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Verdrietig,
vandaag op het station een setje zien lopen

zo schattig met elkaar
maar niemand wil mij,
niemand wil mij.....
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
t Gaat bij mij een stuk beter!
M'n jaloezie heb ik veel beter onder controle, waardoor onze relatie veel beter in elkaar steekt dan een jaar geleden.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:39
Verwijderd
ik heb geleerd nooit meer een relatie met een militair te nemen (iig 1 die emotioneel niet echt sterk is), mn vrijheid zo vroeg niet opgeven en qua relaties enzow gewoon geniet van t leven en wat het brengt. eigelijk wel d ebelangrijkste les!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:49
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Heb pas sinds dit jaar een liefdesleven dus heb nou eigenlijk alles geleerd
Vooral dat 't nog moeilijker is om over een zogenoemd gebroken hart heen te komen als je verkering met die manspersoon had..
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Get Psycho schreef op 10-06-2004 @ 19:39 :
ik heb geleerd nooit meer een relatie met een militair te nemen (iig 1 die emotioneel niet echt sterk is), mn vrijheid zo vroeg niet opgeven en qua relaties enzow gewoon geniet van t leven en wat het brengt. eigelijk wel d ebelangrijkste les!
en de beste les voor het komende jaar is om gewoon vrijgezel te blijven..maja of dat dan gaat lukken
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:56
Verwijderd
hoe het met mijn liefdesleven is?

Nou:

1) Ik heb er 1

afgelopen jaar verliep ongeveer zo:

juli: gewoon verliefd.. maar onbereikbaar
Augustus: verliefdheid over (eindelijk)
September: Voor het eerst gezoend (mijlpaal )
Oktober: Saai, niks gedaan, niet verliefd.
November: Saai, niks gedaan, niet verliefd.
December: Saai, niks gedaan, niet verliefd.
Januari: Ontmoet een aantal mensen via dit forum op msn. al snel goed contact.
Februari: Eerste relatie met jongen
Maart: Nog steeds relatie, maar liep niet zo lekker meer, dus uitgemaakt.... en meteen een nieuw vriendje
April: Vanalles ontdekt op het gebied van seks en liefde
Mei: Stijgende lijn in relatie
Juni: Nog steeds geweldig met huidig vriendje


Kortom: best oke, afgelopen jaar
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 19:24
Verwijderd
Altijd weer de mensen bij wie het goed gaat die er over beginnen he

Liefdesleven, welk liefdesleven. Zoals gewoonlijk niets nada noppes.
Ik heb ondertussen al wel geleerd dat je zonder een relatie ook gewoon door kan leven, je gaat er niet dood aan en het komt allemaal vast wel een keertje. Ondertussen ben ik meer van het leven gaan genieten en ben me stukken minder aan wezen houden.
Ben er om ontslagen omdat ik een te grote mond het tegen een teamleider (dat was dan ook een enorme klootzak maar ok).

Verder geleerd dat lief uitziende meisjes vaak (onbedoeld) enorme rotsletten kunnen zijn. Van sommige meiden dacht ik het wel een beetje maar bij het gala zat ik een half uur met een meid te praten en stond ze letterlijk nog geen 15 secondes met een gozer te zoenen vlak achter me. Jaja, zij zoekt wel een lieve vriend maar bekt gewoon alles af. En begint ze later tegen me te zeiken dat alle jongens eikels en players zijn.

Frustraties frustraties

De euforische verhalen die ik op msn en irl aan mag horen ken ik ondertussen allemaal wel ("hij's de beste in deze wereld" -week later- "Het is de grootste klootzak in deze wereld").

En ik begin er zelf ook niet meer over. Ik begin niet over relaties, misschien als het me gevraagd wordt antwoord ik ernaar. En ondertussen kan ik complimentjes volledig accepteren.

Dus de "normale" relaties zitten wel goed maar dat liefdesleven wil maar niet opschieten.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 21:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het was een bijzonder leerjaar

-Ik heb geleerd hoe leuk het is om verliefd te zijn
-hoe klote het is om gedumpt te worden als je nog steeds zwaar verliefd bent
-Dat je je niet té snal afhankelijk (of liever helemaal niet, maar dat lukt niet) van iemand moet zijn, hij kan je hele wereld in laten storten.
-Ik heb geleerd dat jongens stom zijn
-Ik heb geleerd dat jongens ook wel eens leuk zijn
-Ik heb geleerd hoe fijn sex is
-Ik heb ook geleerd dat het leuker is als je écht verliefd bent op die gene
-Ik heb geleerd dat ik blijkbaar toch wel leuk (aantrekkelijk?) ben voor het andere geslacht (of het zijn allemaal leugenaars)
-Ik heb geleerd hoe fijn het is om in iemands armen in slaap te vallen, en hoe leuk het is om, hem als eerste te zien in de morgen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 21:59
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Aan de ene kant gaat het ontzettend goed.
In de zin van: ik weet nu wat mijn zwakke punt is. Waarom ik jongens op afstand hou, waarom ik ze wel het gevoel geef dat het iets kán worden maar dan toch niet. Dus ik heb een stukje wijsheid erbij.
Oók weet ik nu precies wat ik voor een bepaald persoon voel en hoe ik daar zo goed mogelijk mee om moet gaan. Hoewel het nu nog wel van zijn kant moet komen.
Aan de andere kant, gaat het onzettend slecht.
In de zin van: ik heb niemand meer. Klinkt dramatischer dan dat het is. Maar dat komt omdat ik dus iedereen op afstand hield/houd. Ach, dat gaat wel weer over.

__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 22:11
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Dit jaar veel gebeurd met de liefde, mijn eerste echte vriend gekregen. Volgens mij had niemand dat verwacht en ik evenmin...

Geleerd dat ik ook best lief en zorgzaam kan zijn, en dat ik echt veel over heb voor degene die ik lief vind!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 22:19
Verwijderd
in de liefde is alles perféct!! ik heb binnenkort een half jaar met m'n droomprins, en heb nog nooit zoveel van iemand gehouden...
elke keer ik aan hem denk slaat m'n hartje een tel over, ik smelt als hij me 3/4-slapend naar zich toe trekt en mompelt dat hij van me houdt (en dan lustig verder snurkt en kwijlt ), ik tintel van kop tot teen als ik hem zie (ongeveer constant dus )...
het is gewoon fan-tas-tisch!

wat ik heb bijgeleerd het voorbije jaar?
gewoon, veel...


xxx
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 22:22
Verwijderd
geleerd, jah opzich wel..

Nooit je beste vriend vertrouwen Ook al belooft hij zulke mooie dingen. Niet vertrouwen...
En je eigen niet kapot staren op een meid, er zijn er veeeeel meer

Voor de rest geniet ik nu nog steedsr van de feestjes die komen als vrijgezel.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
op gebied van relaties? tja..
IK ben gister ten huwelijk gevraagd
(helaas, ik heb nee gezegd)

Verder heb ik het afgelopen jaar heel erg veel geleerd van mn exvriend.
Ten eerste dat uiterlijk niet alles is. Daarbij ben ik gewoon ook heel veel te weten gekomen over mezelf, wat ik wel een niet nodig heb in iemand.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoe ga je om met 'relativiteit' ?
Verwijderd
21 18-06-2007 22:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.