Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2006, 15:38
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
not yet

Ik heb wel een video van een vriend van me die uit de bocht vloog tegen een paal, tijdens het opnemen van een no-budget movie. Helaas kan het niet gebruikt worden in de film vanwege de verzekering

Als ze erachter komen dat hij te hard reed, heeft hij niet meer zoveel centjes denk ik
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry

Laatst gewijzigd op 22-08-2006 om 15:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2006, 14:23
Jazzy-me
Avatar van Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Tegen een stilstaande auto aangereden (zachtjes) Mijn bumper en voorkapje waren eraf die auto had niets alleen een krom nummerbord. Mja het was toch een rotwijf
__________________
¤...It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...¤
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 15:12
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Jazzy-me schreef op 23-08-2006 @ 15:23 :
Tegen een stilstaande auto aangereden (zachtjes) Mijn bumper en voorkapje waren eraf die auto had niets alleen een krom nummerbord. Mja het was toch een rotwijf
idd, voordringen met een overvolle boodschappenkar
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 12:03
200E
Avatar van 200E
200E is offline
Moet ik net zeggen dat ik pas 2x schade had gehad Had ik net een natte schoenzool, schiet ik bij het inparkeren van de koppeling af, boem tegen de auto van mijn nieuwe overburen. Resultaat: mijn auto had niks, maar de Citroën C3 van de overburen had een paar krassen op de in kleur gespoten bumper. Omdat ik niet van weglopen houd, heb ik meteen even aangebeld en het gemeld. Wat me enorm meeviel is dat ze enorm relax waren. Ze hadden zoets van "had het maar geen bumper moeten worden". De meeste krassen zijn eruit te poetsen, en op twee kleine plekjes moet de lakstift er aan te pas komen. Spuiten vonden ze onzin voor die paar plekjes. Dus we hebben afgesproken dat ik de wagen een keer meeneem naar mijn garagebox (zodat niet heel de buurt hoeft mee te genieten) en ik daar de schade even netjes wegwerk. Zo kan het dus ook nog
__________________
Qui fodit foveam, incidet in eam
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 13:09
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
200E schreef op 24-08-2006 @ 13:03 :
Moet ik net zeggen dat ik pas 2x schade had gehad Had ik net een natte schoenzool, schiet ik bij het inparkeren van de koppeling af, boem tegen de auto van mijn nieuwe overburen. Resultaat: mijn auto had niks, maar de Citroën C3 van de overburen had een paar krassen op de in kleur gespoten bumper. Omdat ik niet van weglopen houd, heb ik meteen even aangebeld en het gemeld. Wat me enorm meeviel is dat ze enorm relax waren. Ze hadden zoets van "had het maar geen bumper moeten worden". De meeste krassen zijn eruit te poetsen, en op twee kleine plekjes moet de lakstift er aan te pas komen. Spuiten vonden ze onzin voor die paar plekjes. Dus we hebben afgesproken dat ik de wagen een keer meeneem naar mijn garagebox (zodat niet heel de buurt hoeft mee te genieten) en ik daar de schade even netjes wegwerk. Zo kan het dus ook nog
Netjes ongelukje kan gebeuren, toch ?
Ach, en die overburen heb je meteen goed leren kennen

(had jij niet je deur tegen mijn deur aan kunnen gooien, met als gevolg een niet erg prettige deukje en krasje op mijn deur en spatbord ? Jij was waarschijnlijk niet weggelopen zonder een briefje achter te laten, grmbl...)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 00:05
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
lol
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 08:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik ben officieel schade vrij.

Ik heb wel een keer een hek geraakt op een heel smal stukje weg en er liepen ook nog eens allemaal beesten op de weg. Toen had ik nog maar net m'n rijbewijs. Ik raakte hem met de zijspiegel, maar die knikte alleen ietsje. Niets aan de hand.

Voor de rest heb ik al vaak bijna gebotst met 'buurauto's'. Ik vergeet namelijk nog wel eens naar voren te kijken als ik achteruit rijd. Niet zo heel handig als je te snel draait.
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 11:38
koelieboelie
koelieboelie is offline
ik ben ook nog schade-vrij
al was het wel al een paar keer bijna raak gelukkig zijn bosjes geen harde paaltjes
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 15:44
Verwijderd
In een huurauto die mijn oom gehuurd had en waar ik mee op pad was. Iets te hard rijden, iets te laat remmen, iets te veel modder op de weg = tegen een auto met aanhanger opklappen. Auto reed nog wel goed maar er zat een forse deuk in.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 22:20
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
vandaag met 120 km/h 720graden spin gemaakt op de snelweg, net op een haartje na een busje gemist en een stationwagen pff wat een geluk, daarna belande ik in tegenovergestelde positie in de vangrail maar opkomend verkeer remde gelukkig af. Dat was ff spannend
__________________
If you give yourself to the journey, the journey gives itself to you
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 22:46
PV
PV is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 25-08-2006 @ 23:20 :
vandaag met 120 km/h 720graden spin gemaakt op de snelweg, net op een haartje na een busje gemist en een stationwagen pff wat een geluk, daarna belande ik in tegenovergestelde positie in de vangrail maar opkomend verkeer remde gelukkig af. Dat was ff spannend
wat was de oorzaak?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 23:36
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
__________________
If you give yourself to the journey, the journey gives itself to you
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 00:12
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 26-08-2006 @ 00:36 :
[afbeelding]
was jij, of was de tomtom de oorzaak
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 10:36
Verwijderd
Gokje: Hij hield zich meer met de HenkHenk dan met de weg bezig.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 23:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nou ik heb ook Tom Tom in de auto en als je rijd en je wilt dan wat instellen ben ik ook vaak richting berm of richting andere rijstrook beland, gelukkig altijd geen verkeer.

Maar je let even niet op en zo lig je op de andere rijstrook.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 13:07
paco
Avatar van paco
paco is offline
Zijn er ook nog mensen die voorzichtig rijden?
Ook bij parkeren e.d.?
Zijn er mensen met jaren rijbewijs zonder schade?
En dan bedoel ik ook echt geen enkel krasje of deukje whatsoever.
Terwijl je wel veel rijdt. Want geen schade is makkelijk als je nooit rijdt.
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 17:28
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
paco schreef op 28-08-2006 @ 14:07 :
Zijn er ook nog mensen die voorzichtig rijden?
Ook bij parkeren e.d.?
Zijn er mensen met jaren rijbewijs zonder schade?
En dan bedoel ik ook echt geen enkel krasje of deukje whatsoever.
Terwijl je wel veel rijdt. Want geen schade is makkelijk als je nooit rijdt.
niet veel ervaring in jaren, wel relatief veel km's (ca. 40dkm sinds mn rijbewijs gehaald heb), geen deukje of zo door mn eigen schuld.

wel een kras + put dankzij onoplettende idioot die naast me had geparkeerd.

ik wacht nog op het briefje.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 12:20
paco
Avatar van paco
paco is offline
Ik heb ook pas 3,5 jaar me rijbewijs.
Wel minstens 50.000 gereden.
Maar t valt me op dat veel mensen hier redelijk makkelijk en suffe deuken veroorzaken. Met iets meer oplettendheid zou 80% van de ongelukjes hier makkelijk voorkomen kunnen worden.
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 12:45
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
paco schreef op 28-08-2006 @ 14:07 :
Zijn er ook nog mensen die voorzichtig rijden?
Ook bij parkeren e.d.?
Zijn er mensen met jaren rijbewijs zonder schade?
En dan bedoel ik ook echt geen enkel krasje of deukje whatsoever.
Terwijl je wel veel rijdt. Want geen schade is makkelijk als je nooit rijdt.

3 en half jaar rijbewijs, zo'n 30.000 km
Nergens tegengereden, geen enkel krasje zelf veroorzaakt, maar ja mensen die tegen mij rijden of slaan of whatever kan ik natuurlijk ook niet aan doen
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 15:07
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
paco schreef op 31-08-2006 @ 13:20 :
Ik heb ook pas 3,5 jaar me rijbewijs.
Wel minstens 50.000 gereden.
Maar t valt me op dat veel mensen hier redelijk makkelijk en suffe deuken veroorzaken. Met iets meer oplettendheid zou 80% van de ongelukjes hier makkelijk voorkomen kunnen worden.
de meeste ongelukken zijn te voorkomen he, als iedereen goed oplet en zich aan de regels houdt, en het materieel ook altijd goed meewerkt zijn eigenlijk alle ongelukken wel te voorkomen denk ik.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 17:30
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
2,5jaar rijbewijs, eenmaal wat krassen op een mercedes e220 veroorzaakt, opgelost met de verzekering, verder niets in zo'n 30.000km
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 16:59
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
2,5 jaar m'n rijbewijs, ~150.000km gereden. 2 weken geleden een hele lichte kop-staartbotsing gehad door mijn schuld. Voorligger had zo goed als niets, mijn auto een gat in de bumper ivm trekhaak en de grille lag eruit.

Shit happens, ik vind het een nette score
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 17:10
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Timmert schreef op 01-09-2006 @ 17:59 :
2,5 jaar m'n rijbewijs, ~150.000km gereden. 2 weken geleden een hele lichte kop-staartbotsing gehad door mijn schuld. Voorligger had zo goed als niets, mijn auto een gat in de bumper ivm trekhaak en de grille lag eruit.

Shit happens, ik vind het een nette score
geen schade aan radioteur ? dan heb je geluk gehad...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 23:42
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-09-2006 @ 18:10 :
geen schade aan radioteur ? dan heb je geluk gehad...
Nope, was het eerste waar ik naar keek. Bij een 307 zit die een cm of 20 achter de bumper. De botsing was ook niet zo hard dat die trekhaak er zo ver in ging..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 16:49
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Timmert schreef op 02-09-2006 @ 00:42 :
Nope, was het eerste waar ik naar keek. Bij een 307 zit die een cm of 20 achter de bumper. De botsing was ook niet zo hard dat die trekhaak er zo ver in ging..
geluk gehad hoor, anders is t meteen een nog irritanter gebeuren allemaal.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 18:36
Ivo
Ivo is offline
vanochtend een schadeformulier moeten invullen. Bij een parkeerplaats langs de snelweg afgesproken met 2 andere minirijders om samen naar een puzzelrit te rijden. Bij het vertrek daar wacht de eerste tot het rijtje compleet was, ik stop er achter, alleen de laatste niet Achterklep, bumper en paneel onder de achterklep in puin.
Morgen dus even naar de schadehersteller voor vaststelling van het schadebedrag.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 19:02
Verwijderd
Met de scooter in 20 maanden 3x onderuit gegaan

1x over een uitgesmeerd zak satésaus (in de binnenstad, erg beschamend, dat spul zat over de hele scooter gesmeerd)
1x over een ondergeregende stalen balk op een brug in de stortregen, grip weg.
1x in een bocht met iemand achterop, waardoor de uitlaat de grond raakte....wist ik veel dat hij ZO laag kwam te liggen

Met de motor 1x, gesponsord door 2 jochies van 14 die ineens voor me gingen fietsen, ik een noodstop maken maar het was te laat...onderuit en tegen hen aan.

2300 euro schade en niets teruggekregen, want ze waren te jong om aansprakelijk gesteld te worden oid...
Verder in beroep gaan had weinig nut, want de fout lag volgens de verzekeraars bij mij omdat ik 18 was, en die 2 nog niet verantwoordelijk genoeg waren.....wtf doen ze dan op de weg??.....volgende keer rijd ik er dus gewoon overheen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 19:20
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
paco schreef op 28-08-2006 @ 14:07 :
Zijn er ook nog mensen die voorzichtig rijden?
Ook bij parkeren e.d.?
Zijn er mensen met jaren rijbewijs zonder schade?
En dan bedoel ik ook echt geen enkel krasje of deukje whatsoever.
Terwijl je wel veel rijdt. Want geen schade is makkelijk als je nooit rijdt.
Mijn vader heeft nu een jaar of 30 zijn rijbewijs, nog nooit schade gereden, zelfs nog nooit een bekeuring gehad
Terwijl hij toch altijd wel redelijk door rijdt.
Het kan dus wel...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 21:03
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 03-09-2006 @ 20:02 :

Met de motor 1x, gesponsord door 2 jochies van 14 die ineens voor me gingen fietsen, ik een noodstop maken maar het was te laat...onderuit en tegen hen aan.

2300 euro schade en niets teruggekregen, want ze waren te jong om aansprakelijk gesteld te worden oid...
Verder in beroep gaan had weinig nut, want de fout lag volgens de verzekeraars bij mij omdat ik 18 was, en die 2 nog niet verantwoordelijk genoeg waren.....wtf doen ze dan op de weg??.....volgende keer rijd ik er dus gewoon overheen
euhm, er zit een verschil tussen de verantwoordelijkheid en de schuldvraag. Ja, als bestuurder ben je verantwoordelijk voor de zwakkere verkeersdeelnemer.

maar dat vrijwaart ze nog niet van hun aansprakelijkheid in het geval van blikschade.
heb je niet geprobeerd die ouders aansprakelijk te stellen ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 22:28
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 04-09-2006 @ 00:33 :
euhm, er zit een verschil tussen de verantwoordelijkheid en de schuldvraag. Ja, als bestuurder ben je verantwoordelijk voor de zwakkere verkeersdeelnemer.

maar dat vrijwaart ze nog niet van hun aansprakelijkheid in het geval van blikschade.
heb je niet geprobeerd die ouders aansprakelijk te stellen ?
Ouders uiteindelijk niet meer geprobeerd, dat was al maanden en heel veel stress later, en de moed zat er ook niet echt meer in....

Uiteindelijk maar geld geleend, en dat is wel weer goedgekomen, ik had verders ook geen zin en fut meer om nog door te gaan met dat gezeik.

De verkeerssituatie was ook bijna onmogelijk uit te leggen, omdat het zo idioot raar loopt hier, maar de 'locals' weten hoe het in elkaar zit...leg dat maar uit aan die sukkels van de verzekering.

Misschien had ik inderdaad wat terug kunnen krijgen, na een jaar ofzo, maarja goed...gebeurd is gebeurd, en het blijft gaar
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 17:20
Verwijderd
Gister op de a9 11km file veroorzaakt door kop staarbotsing tijdens file

Had geen betere tijdstip kunnen uitzoeken rond 17.00u

reed op de linkerrijbaan k zag rechts voor me een jeep met knipperlichten naar links, dus k ruimte maken. maar hij ging maar niet naar links. k ernaast rijden om ff seintje te geven met mn hand van je knipperlicht staat aan. En op het moment dat k weer voor me wilde kijken was het boem

Waren twee ouderen (jaartje of 50 60) en die meneer had net 1 februari een bypass operatie gehad, dus dat was wel ff schrikken.
maar vandaag ff langsgeweest bij hun met bloemetje en excuses formuliertje invullen voor verzekering.

Takelbedrijf opgebeld waar ze die auto neer moeten zetten, hopelijk is het alleen blikschade, hij lekte niet in ieder geval en je kon er nog in rijden. alleen afwachten wat de schade is van mij auto het was/is een volvo 440 uit 95 met heel weinig kilometers

mn 1ste ongeluk hopelijk ook mn laatste. en k hb net 3 jaar mn rijbewijs
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 09:42
Verwijderd
Een keer op een auto geknald met 5 km/u. Mijn auto had toen de grootste schade, viel verder wel mee.

Ik ben een keer met de toen nog best wel nieuwe Renault Laguna van mijn schoonvader over een stoeprand heengereden die deel uitmaakte van een wegversmalling. Mijn vriendin en ik zagen die allebei niet. De stoeprand heeft de karterpan geraakt, en daarna was de auto olieloos.

En 3 weken terug zou ik een mevrouw niet genoeg ruimte hebben gegeven om een parkeergarage uit te rijden. Dit was in de grachtengordel van Amsterdam. Ze reed met de achterkant van haar gloednieuwe Fiat Punto Grande langs de muur. Gewoon de schadeformuliertjes ingevuld om mevrouw gerust te stellen, maar voor de verzekering een gemakkelijke kwestie. Ze had beter moeten opletten.

Valt mij mee met al meer dan 150.000 km aantoonbaar op de teller. Niet aantoonbaar zit ik al op 200.000 km.

En zoals mijn schoonvader altijd zegt: Wie op de weg zit krijgt nou eenmaal boetes en ongelukken, doe je niks aan.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 12:44
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
op tweevaksbaan was ik vrachtwagen aan het voorbijsteken tot ik plots een wagen met aanhangwagen zag die aan het oversteken was, toen die op de middenberm stond om andere baan op te draaien stopte hij gewoon, met aanhangwagen nog recht op de linkerijstrook, bleek dat die gast vergeten was dat hij een aanhangwagen meehad... ik moest dus kiezen tussen de flank van die vrachtwagen of de aanhangwagen... was ook aan het regenen dus ben ik slippend tegen die aanhangwagen gevlogen, die ik een paar metertjes meegenomen heb... mijn ouwe vw jetta die ik amper paar maandjes had helemaal kapot, net als meneer zijn karretje... ook een aardige whiplash aan overgehouden...

voor de rest helemaal niks, zelfs geen paaltje aangereden...
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:51
Verwijderd
Grmbl, vanmiddag na mijn tentamen loop ik naar mijn auto en wat ziet mijn oog?
Juist, beschadigde lak van voor naar achter aan de linkerkant. Fijn dat mensen tegenwoordig zo goed kunnen wegrijden nadat ze andermans auto's kapot maken.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 19:44
J-roenn
J-roenn is offline
met m'n auto nog helemaal geen schade gereden ( heb m nu 9 maanden ofzo ) en met m'n scooter 2x onderuit gegaan ( 1x met sneeuw op weg, andere keer met modder )
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 11:00
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-09-2006 @ 18:10 :
radioteur
Wat is dat?
Citaat:
U hebt gezocht op radioteur:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 17:50
Verwijderd
Hij bedoelt ongetwijfeld "radiateur".

Citaat:
ra·di·a·teur (de ~ (m.), ~s)
1 toestel dat het koelwater van een auto- of vliegtuigmotor afkoelt => radiator
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 19:09
Verwijderd
Ja, du-uh hihi.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 17:21
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
150.000, 3 jaar, alleen schade door toedoen van anderen.
Huismoeders met SUV's bij supermarkten
__________________
pr0n parades and drug raids
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 11:27
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
ik heb zelf nog geen rijbewijs, en tijdens lessen pas 2 keer bijna iemand aangereden , maar dit leek me toch wel leuk:

We reden bovenop een berg met een parkeerplaats. We moesten uitwijken voor een tegenligger. En het was totaal niet te zien dat de weg daar stopte... Er zat ooit een witte lijn maar er was een dikke laag asfalt grotendeels overheen gemaakt




3 uur gewacht op de takelwagen, en op heel veel foto's van omstanders gekomen . Wel echt geluk gehad, want de auto had nét de grond niet geraakt aan de voorkant en de onderkant. Alleen de takelwagen heeft een deukje gemaakt.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 14:27
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
haha, dat ziet er idd vaag uit,
mazzel nog dat er niks kapot was, voor hetzelfde geld heb je een uitlaat in 2 stukken of iets ergers...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 19:16
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik heb nog geen ongelukjes gehad
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 17:54
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik heb een keer m'n voorbumper moeten vervangen. De oude heb ik wijselijk maar begraven in de achtertuin.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 18:39
@Moon
@Moon is offline
Ik heb zelf nog nooit een ongeluk veroorzaakt maar wel bijna een keer, toen was ik echt flink geschrokken.
Het was op de afrit richting Schiphol. Daar was een ellenlange weg waar je nog makkelijk 80 kan rijden voordat je eindelijk rechtsaf zou gaan, ik lette toen niet zo op omdat er voor en achter geen verkeer was en de rijbaan toch alleen maar recht is. Ik dwaalde een beetje met mn gedachten af en remde uiteindelijk te laat voor ik de bocht in ging, met als gevolg dat ik heen en weer slipte en bijna tegen de vangrails terecht kwam.

*Nee hoor oma, tante, no problemo, ik breng jullie wel even naar Schiphol. Zo moeilijk is dat niet.* En de eerste keer dat mijn tante bij mij in de auto stapte.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Morgan Freeman ernstig gewond door auto-ongeluk
Verwijderd
21 08-08-2008 12:09
Seksualiteit eerste keer anaal --> gepland of per ongeluk?
Verwijderd
41 06-09-2007 08:48
Psychologie ongelukkig door jaloersheid??
Pilot01
26 09-07-2007 21:05
Psychologie ongelukkige/eenzame moeder
rohypnol
18 16-10-2005 13:36
Psychologie ben jij snel gelukkig/ongelukkig?
moon
19 27-03-2004 16:56
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is geluk? en ongeluk?
Dj Pjotr
4 28-01-2002 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.