Oud 06-04-2009, 21:16
davewhyes
davewhyes is offline
Ik ben van plan om binnenkort weer eens een spacecake te gaan bakken. Nou weet ik van te voren nooit wanneer ik dat precies zal gaan doen, omdat ik het alleen doe als mijn ouders niet thuis zijn en dat komt vaak nogal onverwacht
Omdat de shop hier echt enorm ver vandaan zit (woon nogal afgelegen) wilde ik nu gewoon alvast een gram of 10 kopen, en dat donker en ingepakt op kamertemperatuur bewaren. Als dan de gelegenheid er is kan ik het uit de kast pakken en zo beginnen.

Nu kan het best zijn dat het twee weken duurt, maar ook best dat het nog twee maanden duurt voordat ik de wiet gebruik. Kan iemand me vertellen hoe lang wiet houdbaar blijft op kamertemperatuur? Internet vertelt me een paar maanden, maar neemt dan niet langzaam de sterkte af? Zou zo lullig zijn als ik in een keer 50 euro wiet verknal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2009, 09:10
deoudebok
deoudebok is offline
wiet is altijd houd baar hij word alleen maar sterker als je hem langer laat liggen
met vriendelijke
gino p
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 09:10
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Vorige spacecake die ik bakte was te groot en te sterk voor 2 man dus toen hebben we de helft ingevroren. Deed een maand later nog steeds perfect zen werk. Meschien een idee de cake te bakken en dus in te vriezen, houdbaarheid van de wiet zelf heb ik geen idee van.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 11:56
Verwijderd
Citaat:
wiet is altijd houd baar hij word alleen maar sterker als je hem langer laat liggen
met vriendelijke
gino p
Nee.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 18:58
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
luchtdicht, maar daar zijn die zakjes voor, als het kan in de vriezer sowieso in het donker
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 21:26
Verwijderd
en ach 3 maanden is geen probleem
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 11:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb niet echt evaring met het bewaren van wiet. Wel met spacecake en ik kan je vertellen dat je hem inderdaad het beste in de vriezer kan stoppen. Wij hadden hem in aluminiumfolie in de koelkast gedaan en dat was geen goed idee toen we er een maand later weer naar keken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 12:23
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik heb niet echt evaring met het bewaren van wiet
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 14:21
dumble
dumble is offline
droog, luchtdicht, kamertemperatuur en het blijft wel een paar maandjes goed.. vacuum houden is wel belangrijk.. je kan het ook in de vriezer bewaren btw..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 18:03
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
in een wekpot =)
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 20:30
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Van met die vruchten in suiker doen op water in een potje met een dek.. dekdingsel erop
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 23:21
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
spacefruit?

of zeg ik dan iets doms en kan dat helemaal niet
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 14:18
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
spacefruit?

of zeg ik dan iets doms en kan dat helemaal niet
Het klinkt heel interessant maar ik vraag me af hoe je dat gaat maken?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 18:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Het klinkt heel interessant maar ik vraag me af hoe je dat gaat maken?
zo?
Citaat:
Van met die vruchten in suiker doen op water in een potje met een dek.. dekdingsel erop
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 13:20
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Godver ik ben echt scheel de laatste tijd.

Dat ziet er wel uit als een project wat we een keer kunnen proberen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 15:33
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Space fruit, sonja zal trots op jullie zijn:'D
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 15:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 19:13
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
Ga je een absurd grote cake maken ofzo=/? 10 gram is echt heel veel
je kan sowieso geen 10 gram in 1 keer kopen bij de shop.. En al laat je het gewoon in het zakje zitten kan je het zolang bewaren als je wilt geloof ik
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2009, 23:43
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Ga je een absurd grote cake maken ofzo=/? 10 gram is echt heel veel
je kan sowieso geen 10 gram in 1 keer kopen bij de shop.. En al laat je het gewoon in het zakje zitten kan je het zolang bewaren als je wilt geloof ik
Ik gebruik meestal 10 gram op 1 standaard pak cake-mix hoor, voor 3 man.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 10:11
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
Hmm oke Wij hadden laatst space-brownies gemaakt en toen hadden we 4 12-jes gehaald, dus dat is 6 gram ofzo, en uiteindelijk hebben we 4,5 gebruikt.. wat maar goed was ook, want uiteindelijk lag iemand te kotsen

maar eet je dan ook die hele cake in 1 keer op ?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 06:06
Anoniem.
Avatar van Anoniem.
Anoniem. is offline
het is zolang houdbaar als jij maar wil. nou, okee dat niet! maar, je kan het makkelijk iets van 6maanden bewaren. alleen, hoelanger je het laat liggen hoe minder sterk het word en hoe minder effect het dan heeft. Dus als ik jou was zou ik gewoon is de agenda van je pa en ma checken kijken waarneer ze weg gaan en het een beetje achterhalen. en misschien voorstellen om is een dagje wat leuks tegaan doen met oma, en dan kan jij 1-2dagen van tevoren die wiet halen! dan, is de wiet op z'n allerbeste!

teminsten, mijn pa zei dat ooit eenx dat wiet na 1 of 2 dagen op z'n allerbeste is.. hij koopt ook altijd elke dag een zakje.. en die laat ie dan 1 of 2 dagen liggen. dan is het wat meer gedroogt en is het lekkerder ofzo.
__________________
lottehartje; lester. { houvanmeboy. }
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Hmm oke Wij hadden laatst space-brownies gemaakt en toen hadden we 4 12-jes gehaald, dus dat is 6 gram ofzo, en uiteindelijk hebben we 4,5 gebruikt.. wat maar goed was ook, want uiteindelijk lag iemand te kotsen

maar eet je dan ook die hele cake in 1 keer op ?
de hoeveelheid wiet die je lichaam aan kan ligt aan je dagelijks gebruik he, des te vaker je gebruikt des te meer je nodig hebt om het te voelen. in mijn hoogtij dagen kon ik 5 gram in mijn eentje wel weg roken terwijl tegen woordig ik al compleet van de kaart ben van 1 jointje en ik niet verder kom dan een gram hoog uit 2 per avond.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 17:46
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
Citaat:
de hoeveelheid wiet die je lichaam aan kan ligt aan je dagelijks gebruik he, des te vaker je gebruikt des te meer je nodig hebt om het te voelen. in mijn hoogtij dagen kon ik 5 gram in mijn eentje wel weg roken terwijl tegen woordig ik al compleet van de kaart ben van 1 jointje en ik niet verder kom dan een gram hoog uit 2 per avond.
i know Ik blow 2 tot 3 keer per week en dan roken we per avond meestal aan 12-je op.. ik kan ook gewoon achter elkaar door blijven smoken, alleen na een tijdje val ik gewoon in slaap =P
maar 3,3 gram pp opeten leek me nogal veel, aangezien de normale dosis 1,5 gram ofzo is..
Maar gewoon blowen heeft ook wel een ander effect dan spacecake eten.. Achteraf had ik liever alles gewoon opgerookt
__________________
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 12:05
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
vorig jaar oktober buitenplanten geoogst ik rook er nog steeds welleens van in dagen van nood niks mis mee, alleen pas wel op voor schimmel als het vochtig word
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 13:59
davewhyes
davewhyes is offline
Ik heb nu zo'n 7 gram hier in de kast liggen. In een luchtdicht-zakje, en daar omheen nog wat extra spul om hem echt luchtdicht te houden. Dat ligt er in totaal 4 weken voordat ik het ga gebruiken en ik heb het idee dat dat wel goed zit eigenlijk.

Btw, ik gebruik een gram per persoon.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2009, 14:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Zo lang het lucht en vochtdicht is en niet gaat schimmelen moet het geen probleem zijn.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol vreemde wiet ervaring (2e keer)
Captainmorgan
5 18-08-2011 23:33
Drugs & Alcohol Houdbaarheid van wiet
J-roenn
19 09-09-2007 21:56
Drugs & Alcohol oude wiet
Bonevouwer
24 11-08-2005 10:48
Drugs & Alcohol houdbaarheid wiet
Verwijderd
33 21-05-2005 17:38
Drugs & Alcohol Ik blijf maar niets voelen met blowen
Weird
65 27-12-2003 12:47
Drugs & Alcohol wiet of drank?
Choke
20 27-12-2001 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.