Oud 23-04-2008, 20:45
rodolphus
rodolphus is offline
Beste

Ik ben Rolf Jonckheere. Ik studeer Handelswetenschappen aan de Hogeschool Gent. Mijn afstudeerrichting is Marketing. In het kader van deze opleiding dien ik een masterproef te schrijven in mijn masterjaar, waar ik nu aan bezig ben. Mijn onderwerp handelt omtrent GSM-gebruik en reclame bij adolescenten.

Bij deze doe ik een oproep aan jongeren in de leeftijdscategorie van 17 tot 25 jaar om deel te nemen aan mijn onderzoek. Dit onderzoek zal ongeveer 10 à 15 minuutjes van uw kostbare tijd in beslag nemen.

op onderstaande link kunt u de enquête terugvinden
http://www.thesistools.com/?qid=49213&ln=ned

Ik dank u alvast voor uw medewerking.

Rolf Jonckheere
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2008, 21:31
Gunkan
Gunkan is offline
Euh, was je hier niet laatst ook al met een enquete over mobiele internet sites? Weet je zeker dat dit voor een studie is?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 00:28
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik heb 'm in ieder geval al voor je ingevuld .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 18:54
rodolphus
rodolphus is offline
Citaat:
Euh, was je hier niet laatst ook al met een enquete over mobiele internet sites? Weet je zeker dat dit voor een studie is?

Het was mijn eerste post ooit hier, dus ik betwijfel het of ik hier dus al eens een enquête heb geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 18:55
rodolphus
rodolphus is offline
Citaat:
Ik heb 'm in ieder geval al voor je ingevuld .
bedankt
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 20:20
Gunkan
Gunkan is offline
De reden waarom ik het vroeg is omdat er recent een vergelijkbare enquete werd afgenomen, met -exact- dezelfde woordkeus. Ik bedoel, dingen als het volgende verzint de gemiddelde tiener niet.

Citaat:
In het algemeen hou ik van Mobile advertising
Mobile advertising is een goede bron voor productinformatie
Mobile advertising voorziet relevante productinformatie
Anywho... Omdat jullie zo volhardend zijn heb ik'm ingevuld. Ook al was ie net zo ongelooflijk lang als die andere enquete
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 20:34
rodolphus
rodolphus is offline
mss heb je hem gewoon ingevuld op footstar of hattrick

maar toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 21:04
Gunkan
Gunkan is offline
Juistem... Ik heb gevonden wat ik zocht. Het was een hele zoektocht maar hier is ie. De toenmalige topic starter was ene "Chantal D" die met haar "Help me met mijn afstudeeronderzoek en win 20 Euro!!!" topic onderzoek deed naar klikgedrag op banners van "mobiele sites". Haar vraagstelling leek verdraaid veel op die van jou en ook toen al vond men het naar marketing rieken.

Maar da's gezien je afstudeerrichting niet verwonderlijk natuurlijk

Anywho... Vergeef me alsjeblieft m'n argwaan. Het is geen prettig idee dat marketingbedrijven dit soort fora voor hun doeleinden proberen te gebruiken. Vandaar dat we er een beetje oplettend op zijn.

Overigens bekende de lieftallige Chantal op een ander forum dat haar enquete ook wel degelijk door een commercieel bedrijf werd gebruikt. Hoe zit dat bij jou?

Laatst gewijzigd op 24-04-2008 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 18:57
rodolphus
rodolphus is offline
Citaat:
Juistem... Ik heb gevonden wat ik zocht. Het was een hele zoektocht maar hier is ie. De toenmalige topic starter was ene "Chantal D" die met haar "Help me met mijn afstudeeronderzoek en win 20 Euro!!!" topic onderzoek deed naar klikgedrag op banners van "mobiele sites". Haar vraagstelling leek verdraaid veel op die van jou en ook toen al vond men het naar marketing rieken.

Maar da's gezien je afstudeerrichting niet verwonderlijk natuurlijk

Anywho... Vergeef me alsjeblieft m'n argwaan. Het is geen prettig idee dat marketingbedrijven dit soort fora voor hun doeleinden proberen te gebruiken. Vandaar dat we er een beetje oplettend op zijn.

Overigens bekende de lieftallige Chantal op een ander forum dat haar enquete ook wel degelijk door een commercieel bedrijf werd gebruikt. Hoe zit dat bij jou?
het is voor mijn thesis en is geheel onafhankelijk van een bedrijf. ik heb mij vooral gebaseerd op bestaande onderzoeken uit andere landen en de vragenlijst vertaald en uitgebreid.

ik doe trouwens mijn stage bij Kursaal Oostende en heb dus niet echt nut bij een bedrijf om gebruik te maken van dit onderzoek. en verkopen doe ik het ook niet.

het onderzoek is vooral van moeten van de school uit.

en hopelijk haal ik oa via dit forum genoeg respondenten.

u kunt gerust een kijkje nemen op www.hawe.be al vrees ik ervoor dat je iets gaat kunnen lezen of posten want je moet het e-mailadres van de schoolingeven, anders lukt het niet.

hopelijk heb je hier voldoende info omtrent de reden waarom ik dit onderzoek uitvoer.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 19:13
Gunkan
Gunkan is offline
Geen punt. Heel erg bedankt voor je uitleg

Succes met je studie.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 20:15
rodolphus
rodolphus is offline
bedankt in ieder geval
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.