Oud 23-04-2008, 20:45
rodolphus
rodolphus is offline
Beste

Ik ben Rolf Jonckheere. Ik studeer Handelswetenschappen aan de Hogeschool Gent. Mijn afstudeerrichting is Marketing. In het kader van deze opleiding dien ik een masterproef te schrijven in mijn masterjaar, waar ik nu aan bezig ben. Mijn onderwerp handelt omtrent GSM-gebruik en reclame bij adolescenten.

Bij deze doe ik een oproep aan jongeren in de leeftijdscategorie van 17 tot 25 jaar om deel te nemen aan mijn onderzoek. Dit onderzoek zal ongeveer 10 à 15 minuutjes van uw kostbare tijd in beslag nemen.

op onderstaande link kunt u de enquête terugvinden
http://www.thesistools.com/?qid=49213&ln=ned

Ik dank u alvast voor uw medewerking.

Rolf Jonckheere
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2008, 21:31
Gunkan
Gunkan is offline
Euh, was je hier niet laatst ook al met een enquete over mobiele internet sites? Weet je zeker dat dit voor een studie is?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 00:28
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik heb 'm in ieder geval al voor je ingevuld .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 18:54
rodolphus
rodolphus is offline
Citaat:
Euh, was je hier niet laatst ook al met een enquete over mobiele internet sites? Weet je zeker dat dit voor een studie is?

Het was mijn eerste post ooit hier, dus ik betwijfel het of ik hier dus al eens een enquête heb geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 18:55
rodolphus
rodolphus is offline
Citaat:
Ik heb 'm in ieder geval al voor je ingevuld .
bedankt
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 20:20
Gunkan
Gunkan is offline
De reden waarom ik het vroeg is omdat er recent een vergelijkbare enquete werd afgenomen, met -exact- dezelfde woordkeus. Ik bedoel, dingen als het volgende verzint de gemiddelde tiener niet.

Citaat:
In het algemeen hou ik van Mobile advertising
Mobile advertising is een goede bron voor productinformatie
Mobile advertising voorziet relevante productinformatie