Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2003, 18:37
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
1 was al vet...2 lijkt me ook vet..helemaal na die titel..en de screens..









voor meer dingen tjek: http://www.maxpayne2.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2003, 18:49
^Rambo^
Avatar van ^Rambo^
^Rambo^ is offline
ja is dat spel al uit??

wat zijn de systeemeisen van deze mooie game??

want inderdaad deel 1 was al echt heel goed

zal me benieuwen wat deel 2 ons geeft
__________________
~ Wat is Novell NetWare toch bruut ~
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 18:51
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Deze game gaat zo ongelooflijk MEGA VET worden!
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 18:53
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
juh hij is uit in The States en is ook sinds gister in de warez scene te vinden
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 18:59
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
wel grappige game, alleen valt met zulke graphics natuurlijk niet te spelen op mijn pc

Citaat:
Alkahol!K schreef op 16-10-2003 @ 19:53:
juh hij is uit in The States en is ook sinds gister in de warez scene te vinden
hijs ook sinds gister uit in de states...
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 19:02
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
wow vond 1 ook erg leuk/vermakelijk en deze wil ik zeker ook spelen...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 19:29
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
speelt hier wel relaxt (1024x768, alles high detail).

vette half life 2 achtige engine leete physics enzo. interactie met alle objecten
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 19:36
bullitgetit
bullitgetit is offline
Ik had m al op de middag dattie in U.S. gereleased werd
Vet spel!
__________________
with the real energy taste!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 19:52
S
Avatar van S
S is offline
Jammer dat ze zijn kop zo veranderd hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 20:26
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
bullitgetit schreef op 16-10-2003 @ 20:36:
Ik had m al op de middag dattie in U.S. gereleased werd
Vet spel!
hmmz en wie heeft hem dan gereleased, ach wat geef ik erom dat je niet de waarheid spreekt..

is idd een zeer strak spel draait lekker, en de verhaal lijn is weer zeer meeslepend.

je gaat bijna echt mee voelen met hem (behalve als je weer eens dood gaan natuurlijk )
voor de rest weer een extreem goeie game, zit oo kweer goeie humor in, maar die kom je vanzelf wel tegen
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 20:36
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Dit ziet er idd zeer strak uit..!
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 21:01
Verwijderd
Citaat:
S schreef op 16-10-2003 @ 20:52:
Jammer dat ze zijn kop zo veranderd hebben.
Ja, poopface was veel koeler. Maar goed, ze hebben een echte acteur nu gebruikt omdat poopface nodig was voor development van mp2, daar komt nog bij dat dezelfde acteur gebruikt kan worden voor een eventuele film van max payne, waarbij er geen verschil meer is tussen acteur en videogame personage.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 21:28
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
^Rambo^ schreef op 16-10-2003 @ 19:49:
wat zijn de systeemeisen van deze mooie game??
relatief weinig:

MINIMUM SYSTEM SPECIFICATIONS

1Ghz PIII/Athlon or 1.2Ghz Celeron/Duron processor
32MB AGP graphics card with hardware transform & lighting support
256MB RAM
1.5 GB hard drive space
Windows 98/ME/2000/XP
DirectX 9.0
Keyboard and mouse

RECOMMENDED SYSTEM SPECIFICATIONS

1.4Ghz Athlon or 1.7 Ghz Pentium 4, Celeron or Duron processor
64MB DirectX 9 compatible AGP graphics card with hardware T&L support
512MB RAM
1.5 GB hard drive space
Windows 98/ME/2000/XP
DirectX 9.0
Keyboard and mouse
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 21:58
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Mega leuk, wie weet. mega kort waarschijnlijk wel, net zoals het eerste deel, ook al schijnt 2 wat langer mee te gaan.

Maar max payne 1, hoe goed het ook was, ligt bij mij nu in de kast stof te vangen. Ik had het in één weekend uitgespeeld. Gelukkig had ik het toen wel voor een budgetprijs gekocht, €15.

Maar voor een 2de deel wat ik ook snel zal uitspelen, en wat nog steeds geen multiplayer heeft, ga ik geen €50 neertellen.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 22:27
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 16-10-2003 @ 22:58:
een 2de deel wat nog steeds geen multiplayer heeft
hoe wou je bullettime/shootdodge in multiplayer realiseren? zolang dat niet mogelijk is zijn er vast betere multiplayer shooters
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 22:31
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Aan het filmpje te zien moet het een zeer mooi deel gaan worden
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 23:26
II_Duce
Avatar van II_Duce
II_Duce is offline
gaap
lijkt me geen ene ruk aan
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 00:28
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 16-10-2003 @ 23:27:
hoe wou je bullettime/shootdodge in multiplayer realiseren?
met behulp van de gevolgen van de realitiviteitstheorie. zie mijn topic op populaire wetenschappen. (best oud wel )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2003, 09:03
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Max Payne was zo cool, nou maar hopen dat me Pc, deel 2 trekt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 09:15
Verwijderd
Hebben jullie dan allemaal het spel van internet? Ja zeker....
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 10:24
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Ziet mooi uit, borduurt erg verder op Deel 1. Ik ben al die namen na een jaar al lang vergeten.
Er is inderdaad interactie met bijna alles; dozen, prullenbakken waar je tegenaanloopt donderen om, en alles klinkt ook een stuk realistischer. Met natuurlijk weer de heerlijke Payne-sfeer, met een wazige verhaallijn die je zo benieuwd maakt hoe het afloopt (Dat is ook de reden dat ik 1 heb uitegespeeld - ik was zo benieuwd naar het einde. )
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 10:31
Verwijderd
Ziet er l33t uit, maar waarom heeft hij zo'n stomme kop? En waarom heeft hij in Godsnaam een das voor? Max hoort een foute tijgerprint-blouse aan te hebben!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 11:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-10-2003 @ 11:31:
Ziet er l33t uit, maar waarom heeft hij zo'n stomme kop? En waarom heeft hij in Godsnaam een das voor? Max hoort een foute tijgerprint-blouse aan te hebben!
Hij is nu een tien, twintig jaar ouder. Dat verklaart denk ik alles?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:03
Verwijderd
Ben benieuwd of dit deel níet in anderhalve dag uit te spelen is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2003, 17:17
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
maat van me had het eergister al meteen snachts uitgespeeld dus helaas.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 17:28
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
ziet er vet uit, maar ik vind de effecten van die wapens en de muren etc,.. nog eigenlijk hetzelfde als deel 1. De personages zien er wel vet mooi uit.
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 17:31
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Sorry hoor, maar ik speelde 't spel gisteren van 12:30 tot 01:00 non-stop (bijna) en ik heb het nog niet uit. En ik game mijn aars er bijna af, dus onervaren ben ik zeker niet. Ergo: ik vind het een beetje naar lulkoek smaken als ik verhalen hoor van "ik heb het in 2 uur uitgespeeld" oid. Dan denk ik van "rot nou toch gauw op". En ach, het hoeft van mij ook niet zo superlang want dan gaat 't vervelen.. want 't is wel een beetje eentonig.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 17:41
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
lol @ prime evil
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:31
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Tell me I'm right, bitch :>
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:37
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
je bent 20, je zegt bitch. something ain't right.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 19:31
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-10-2003 @ 11:31:
Ziet er l33t uit, maar waarom heeft hij zo'n stomme kop? En waarom heeft hij in Godsnaam een das voor? Max hoort een foute tijgerprint-blouse aan te hebben!
Ik heb constant het idee dat ik tegen de achterkant van Balkenende aankijk, door dat haar..
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 20:03
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
dát is nou geil

ff seri; superspel lijkt me dat
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 23:17
Verwijderd
Hee ik zie al dat aardig wat mensen het spel hebben, hoe komen jullie eraan? PM me maar..
DC++? Kazaa? Soulseek? enz
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 05:38
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 17-10-2003 @ 19:37:
je bent 20, je zegt bitch. something ain't right.
Rare conclusie. Denk dat jij het bent.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 18-10-2003 @ 00:17:
Hee ik zie al dat aardig wat mensen het spel hebben, hoe komen jullie eraan? PM me maar..
DC++? Kazaa? Soulseek? enz
Hahahahah

Sorry, maar volledige ISO-images van nieuwe of recente spellen vind je écht niet op de bekende peer-to-peerprogramma's. Ik heb MP2 nu ook al binnen, hij is vannacht gepost in een bekende nieuwsgroep op USEnet waarvan ik de naam niet mag noemen op het forum.

Dat is overigens ook meteen het sleutelwoord: nieuwsgroepen. Wil je elke dag de nieuwste muziek, games, DVDs etc. kunnen bemachtigen dan moet je niet werken met P2P-programma's maar met nieuwsgroepen. Over hoe je daar mee werkt zijn genoeg handleidingen te vinden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-10-2003, 12:53
Verwijderd
Het schijnt idd een vrij kort spel te zijn, alwéér.

Trouwens, ik vind deze kop wel iets beter dan de 'poopface' van Max Payne 1 Serieus, dat hoofd dat ie toen trol was simpelweg lachwekkend...

Qua textures ziet het er allemaal goed uit, aan de screens te zien. Scherp en fotorealistisch. Maar minder mooi vind ik de vlammen uit de wapens. Ik vind die transparante vlammen altijd zo onrealistisch ogen ;\
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 12:59
Verwijderd
Ik denk dat het in die kwaliteit als hier in de screenies gepost is, niet echt lekker gaat draaien op alles behalve een CPU van 3000+ MHz in combinatie met een vette Radeon 9800 Pro of FX5900 Ultra

Overigens was het stomme van Max Payne 1 niet eens zozeer de lengte van het spel, maar gewoon het feit dat je op vrijwel alle plekken maar één kant op kon. Het was geen puzzelspel, je wist gewoon waar je heen moest omdat overal maar één deur open kon
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:10
sgt. Fire
Avatar van sgt. Fire
sgt. Fire is offline
MAX HEB EEN OUWE KOP GEKREGEN!

Ik ga cker kijke of ik deze game in handen kan krijgen, 1 was dope, maar dit lijkt mu wel het neusje van de zalm!
__________________
0B3y Y0uR /\/\As73r
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:22
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
ja echt een vet spel!! ik ben er nu mee bezig
__________________
You silly cunt!!!! Doe de stofzuiger
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:06
Verwijderd
http://www.rockstargames.com/maxpayn...screen_s17.jpg

Op dit screenshot zitten ze allebei te zwaaien naar Max ;P
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:38
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 13:59:
Ik denk dat het in die kwaliteit als hier in de screenies gepost is, niet echt lekker gaat draaien op alles behalve een CPU van 3000+ MHz in combinatie met een vette Radeon 9800 Pro of FX5900 Ultra

Overigens was het stomme van Max Payne 1 niet eens zozeer de lengte van het spel, maar gewoon het feit dat je op vrijwel alle plekken maar één kant op kon. Het was geen puzzelspel, je wist gewoon waar je heen moest omdat overal maar één deur open kon
Deel 1 was wel heel erg linear, hopenlijk is het bij Max Payne 2 beter. Overgens is die bullet time al zo uitgekouwd dat het saai begint te worden
__________________
Eternal Path of Euphoria
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:53
machina82
Avatar van machina82
machina82 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 13:47:
Hahahahah

Sorry, maar volledige ISO-images van nieuwe of recente spellen vind je écht niet op de bekende peer-to-peerprogramma's. Ik heb MP2 nu ook al binnen, hij is vannacht gepost in een bekende nieuwsgroep op USEnet waarvan ik de naam niet mag noemen op het forum.

Dat is overigens ook meteen het sleutelwoord: nieuwsgroepen. Wil je elke dag de nieuwste muziek, games, DVDs etc. kunnen bemachtigen dan moet je niet werken met P2P-programma's maar met nieuwsgroepen. Over hoe je daar mee werkt zijn genoeg handleidingen te vinden.
wat is dat nu weer voor elitair gezannik,

via Dc++ krijg je games/appz etc. echt zo, 10mbit netwerkjes of big share netwerken hoppa. Nieuwsgroepen werkt veel minder effectief en dat je de naam niet mag noemen oe wat elite.
__________________
vehicleband.net
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:00
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
yup, via bittorrent/emule heb je het zo binnen. vast te moeilijk voor onze nare man.

en nog iets, draait gewoon relaxt op een beetje recente pc (2 jaar oud ). de recommended specs zijn 1400ghz voor cpu en dus da's niet al te zwaar, rest is ook goed te doen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:18
Verwijderd
Citaat:
machina82 schreef op 18-10-2003 @ 17:53:
wat is dat nu weer voor elitair gezannik,

via Dc++ krijg je games/appz etc. echt zo, 10mbit netwerkjes of big share netwerken hoppa. Nieuwsgroepen werkt veel minder effectief en dat je de naam niet mag noemen oe wat elite.
Elitair gezanik? Wat lul je nou dom uit je nek? Dat heeft niks met elitair te maken, gewoon met de dagelijkse praktijk.

Met P2P-sharingprogramma's ben je afhankelijk van de welwillendheid van de ander om online te zijn, van de hoeveelheid users (en daarmee verbonden de snelheid), van de uploadsnelheid van de ander.

Via de nieuwsserver van bijvoorbeeld XS4ALL heb je altijd een downstream van 150 KB/sec, staat het spul altijd online, heb je geen geklooi met uploads van anderen die trager gaan als er meer mensen downloaden en kun je veel makkelijker vragen om reposts en aanvullingen als een bepaalde RAR-file bijvoorbeeld corrupt is.

Dit zijn allemaal objectieve voordelen die iedereen die zowel nieuwsgroepen als P2P-programma's gebruikt zal onderschrijven. En het feit dat jij denkt dat ik die naam niet noem omdat ik elitair wil overkomen zegt waarschijnlijk alleen iets over je eigen minderwaardigheidscomplex. Je mag ook wel gewoon toegeven dat usenet beter werkt, maar dat je daar tot nu toe gewoon nog niet van had gehoord
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:31
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 18-10-2003 @ 06:38:
Rare conclusie. Denk dat jij het bent.
neh
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:13
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 18-10-2003 @ 18:00:
yup, via bittorrent/emule heb je het zo binnen. vast te moeilijk voor onze nare man.
volgens mij heb jij het op z`n kop
bit torrent en emule zijn juist voor mensen die niks van dcc, newsgroups en ftp`s afweten.

ontopic: ik vind die humor in mp2 helemaal geweldig, ben al verscheidene dingen tegen gekomen. Die mannen die op een balk staan en die ene bang is dat ie er afstort en dat ook uiteindelijk doet = hilarisch
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:16
machina82
Avatar van machina82
machina82 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 18:18:
Elitair gezanik? Wat lul je nou dom uit je nek? Dat heeft niks met elitair te maken, gewoon met de dagelijkse praktijk.

Met P2P-sharingprogramma's ben je afhankelijk van de welwillendheid van de ander om online te zijn, van de hoeveelheid users (en daarmee verbonden de snelheid), van de uploadsnelheid van de ander.

Via de nieuwsserver van bijvoorbeeld XS4ALL heb je altijd een downstream van 150 KB/sec, staat het spul altijd online, heb je geen geklooi met uploads van anderen die trager gaan als er meer mensen downloaden en kun je veel makkelijker vragen om reposts en aanvullingen als een bepaalde RAR-file bijvoorbeeld corrupt is.

Dit zijn allemaal objectieve voordelen die iedereen die zowel nieuwsgroepen als P2P-programma's gebruikt zal onderschrijven. En het feit dat jij denkt dat ik die naam niet noem omdat ik elitair wil overkomen zegt waarschijnlijk alleen iets over je eigen minderwaardigheidscomplex. Je mag ook wel gewoon toegeven dat usenet beter werkt, maar dat je daar tot nu toe gewoon nog niet van had gehoord
tuurlijk 150kbs is vrij traag vind ik zelf, maarja dat zal dan wel weer, ik snap dat je naam niet kan noemen en was alleen beetje aan het etteren, maar vragen om reposts op een nieuwsgroep duurt ook ff, ik ga toch voor ftp's en dc++.
__________________
vehicleband.net
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:23
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
DC is nog wel te doen, ik heb het meer op IRC en FTPs

Hoe zit het trouwens met de gezichten, hebben de karakters nog steeds een 'mama ik moe moepe!" uitdrukking op hun smoel?
__________________
Eternal Path of Euphoria

Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:55
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
bartje1112 schreef op 18-10-2003 @ 19:13:
volgens mij heb jij het op z`n kop
bit torrent en emule zijn juist voor mensen die niks van dcc, newsgroups en ftp`s afweten.
uh, dat was niet helemaal serieus bedoeld natuurlijk. die progs zijn idd wat makkelijker in het gebruik, maar wel minder populair en bekend. het gaat er vooral om dat die gewoon perfect werken, ff aanzetten en paar uur later is het klaar.

welwillendheid van mensen om online te blijven -> bhahaha alleen mensen met breedband gebruiken die programma's en ook al is maar 1% van hen bereid om te blijven sharen, wereldwijd gezien is dat altijd een groot aantal, zelfs voor iets wat erg impopular is.

maar ehm, je wil toch niet zeggen dat newsgroups of ftp lastig is wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games 'Romantische' games
Rerisen Phoenix
39 30-03-2008 16:19
Games Welke games heb je allemaal?
Muzzle
40 27-09-2005 16:26
Games Welk spel speel je nu of heb je net gespeeld topic
Verwijderd
125 13-06-2004 15:41
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Games Max Payne 2 .. the fall of Max Payne ..
Marcade
7 08-11-2003 22:06
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.